Skocz do zawartości

Naprawy typu smart


Globy

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

 

ciekawy reportaż => http://moto.pl/MotoPL/1,88571,6621369,S ... nosci.html

 

Z jednej strony reklama, z drugiej niewiele osób ma świadomość istnienia takiej firmy i przez lata męczy się z jakimiś brzydkimi śladami przeszłości ;) Co prawda detailing - moim zdaniem - bardziej pieszczenie samochodu i pielęgnację jego zakamarków, niż naprawy Smart i pozbywanie się niedoskonałości. Wybiorę się jednak do takiego zakładu ze swoim autem (mam dziurę w wykładzinie po papierosie i dwie wgniotki od kamieni), a później zdam relację :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 123
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 8 miesięcy temu...
  • Partner forum

Witam

 

Zajeżdżałem raz do "smart" i pogadałem trochę z właścicielem i mam dziwne wrażenie co do autodetailingu.

 

Koleś powiedział że pełny proces przy mocno zniszczonym lakierze razem z myciem wnętrza podsufitki, siedzeń itp oraz bagażnika razem z wnęką na koło zapasowe ma trwać od 5 do 8 godzin :o Tylko nie spytałem ile osób to robi ale i tak czas jest podejrzanie krótki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Zajeżdżałem raz do "smart" i pogadałem trochę z właścicielem i mam dziwne wrażenie co do autodetailingu.

 

Koleś powiedział że pełny proces przy mocno zniszczonym lakierze razem z myciem wnętrza podsufitki, siedzeń itp oraz bagażnika razem z wnęką na koło zapasowe ma trwać od 5 do 8 godzin :o Tylko nie spytałem ile osób to robi ale i tak czas jest podejrzanie krótki.

Nawet gdyby chciało się robić to w kilka osób -każdy odpowiada za swoja działkę to jednocześnie, by się pozabijali... Chyba ze poszczególne etapy -w czterech polerują swoje elementy,we dwóch piorą itd.. Bo zaczęcie wszystkich procesów naraz sobie nie wyobrażam.

Zawsze można spróbować zrobić pełną odnowę na czas na jakimś regionalnym ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba jest to możliwe, 3 osoby z glinką, później 3 polerki i jedna do wycierania pasty a za nimi już leci następny z woskiem,

później jeden do plastików inny fotele pierze a obok ktoś jeszcze czyści dywaniki, tylko trzeba nieć duuuży warsztat :)

myślę że w 8 godzin auto bez problemu można tak zrobić

nie wiem czy pamiętacie kiedyś był na forum gość co się chwalił że w 8 godzin sam auto robi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Globy, też bym się skusił na naprawę bo mam wiele małych wgniotek od obcych drzwi, w tym jedną która mnie bardzo smuci! :( Niestety ludzie nie patrzą jak wysiadają z samochodu, tylko walą drzwiami jak i gdzie popadnie!

Niestety w Łodzi nie ma jeszcze ich siedziby...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

malkolm napisał/a:

 

nie wiem czy pamiętacie kiedyś był na forum gość co się chwalił że w 8 godzin sam auto robi :)

Smarta może :)

tutaj masz link http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=957

ja też mam paskudną wgniotkę w drzwiach od innych drzwi, paskudnie to wygląda i z chęcią bym komuś zlecił naprawę tego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o usuwanie wgnieceń to jest to technika zwana PDR ), polega ona na wypchnięciu wgniota od wewnętrznej strony.
Czyli trzeba demontować elementy wnętrza np? A jeżeli wgniotka "wypadnie" na profil zamknięty np. pod użebrowaniem maski?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli trzeba demontować elementy wnętrza np? A jeżeli wgniotka "wypadnie" na profil zamknięty np. pod użebrowaniem maski?

 

Nie, wystarczy ściągnąć wygłuszenie, a drut wszędzie wejdzie, tak samo z dachem jeśli jest jedna lub dwie sztuki na dachu to wystarczy odkręcić rączkę przy suficie i wcisnąć drut między dach a podsufitkę. W karoserii samochodu jest tyle otworów że zawsze się gdzieś druta wciśnie. Najgorsze miejsca to słupki, ale do tego jest technika klejowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

]Nie, wystarczy ściągnąć wygłuszenie, a drut wszędzie wejdzie
Nie potrafię sobie tego wyobrazić ,to jakiś specjalny drut?Czy sztywny pręt?

 

W karoserii samochodu jest tyle otworów że zawsze się gdzieś druta wciśnie.
Mylisz się mam wgniotki na masce Clio i w żaden sposób nie da się ich wypchnąć od wewnątrz bo wypadają akurat pod użebrowaniem a żadnych otworków nie ma...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.