Globy Posted May 19, 2009 Report Share Posted May 19, 2009 Witajcie, ciekawy reportaż => http://moto.pl/MotoPL/1,88571,6621369,S ... nosci.html Z jednej strony reklama, z drugiej niewiele osób ma świadomość istnienia takiej firmy i przez lata męczy się z jakimiś brzydkimi śladami przeszłości Co prawda detailing - moim zdaniem - bardziej pieszczenie samochodu i pielęgnację jego zakamarków, niż naprawy Smart i pozbywanie się niedoskonałości. Wybiorę się jednak do takiego zakładu ze swoim autem (mam dziurę w wykładzinie po papierosie i dwie wgniotki od kamieni), a później zdam relację Link to comment Share on other sites More sharing options...
wax-master Posted May 19, 2009 Report Share Posted May 19, 2009 Co do detailingu z ich strony to nie słyszałem jeszcze żadnych opinii, ale co do napraw to ponoć są świetni. Mam kilku znajomych którzy korzystali z ich usług i byli bardzo zadowoleni. Dodatkowym plusem jest krótki czas wykonywania napraw. Polecam! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted May 20, 2009 Report Share Posted May 20, 2009 co do detailingu, to w głównej mierze korzystają z produktów AutoPlastProdukt, zresztą APP jest ich firmą "matką" Link to comment Share on other sites More sharing options...
bluestar Posted January 22, 2010 Report Share Posted January 22, 2010 W Warszawie jest punkt S Plus na Saskiej Kępie www.splus.com.pl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 23, 2010 Report Share Posted January 23, 2010 Na tych zdjęciach z saskiej kępy nawet kostka brukowa po detailingu auta lepiej wygląda kombinują z oświetleniem/ i chyba tylko "pohrsz" robią trochę żartuję, ale podjadę kiedyś na głupa, popytam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Partner forum CAR CRAZY Posted January 23, 2010 Partner forum Report Share Posted January 23, 2010 Witam Zajeżdżałem raz do "smart" i pogadałem trochę z właścicielem i mam dziwne wrażenie co do autodetailingu. Koleś powiedział że pełny proces przy mocno zniszczonym lakierze razem z myciem wnętrza podsufitki, siedzeń itp oraz bagażnika razem z wnęką na koło zapasowe ma trwać od 5 do 8 godzin Tylko nie spytałem ile osób to robi ale i tak czas jest podejrzanie krótki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 23, 2010 Report Share Posted January 23, 2010 Ciekawe jakim sposobem usuwają te małe wgniotki po gradobiciu itp ? Na foto wyglada to rewelacyjnie, bez śladowo Czy ktoś zna ich ceny ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marco Posted January 23, 2010 Report Share Posted January 23, 2010 Witam Zajeżdżałem raz do "smart" i pogadałem trochę z właścicielem i mam dziwne wrażenie co do autodetailingu. Koleś powiedział że pełny proces przy mocno zniszczonym lakierze razem z myciem wnętrza podsufitki, siedzeń itp oraz bagażnika razem z wnęką na koło zapasowe ma trwać od 5 do 8 godzin Tylko nie spytałem ile osób to robi ale i tak czas jest podejrzanie krótki. Nawet gdyby chciało się robić to w kilka osób -każdy odpowiada za swoja działkę to jednocześnie, by się pozabijali... Chyba ze poszczególne etapy -w czterech polerują swoje elementy,we dwóch piorą itd.. Bo zaczęcie wszystkich procesów naraz sobie nie wyobrażam. Zawsze można spróbować zrobić pełną odnowę na czas na jakimś regionalnym Link to comment Share on other sites More sharing options...
fonnes Posted January 23, 2010 Report Share Posted January 23, 2010 Może jedna osoba na każdy panel auta??? Tylko co ze zrobieniem wnętrza Link to comment Share on other sites More sharing options...
malkolm Posted January 23, 2010 Report Share Posted January 23, 2010 chyba jest to możliwe, 3 osoby z glinką, później 3 polerki i jedna do wycierania pasty a za nimi już leci następny z woskiem, później jeden do plastików inny fotele pierze a obok ktoś jeszcze czyści dywaniki, tylko trzeba nieć duuuży warsztat myślę że w 8 godzin auto bez problemu można tak zrobić nie wiem czy pamiętacie kiedyś był na forum gość co się chwalił że w 8 godzin sam auto robi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marco Posted January 23, 2010 Report Share Posted January 23, 2010 nie wiem czy pamiętacie kiedyś był na forum gość co się chwalił że w 8 godzin sam auto robi Smarta może Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetalMagnes Posted January 23, 2010 Report Share Posted January 23, 2010 Globy, też bym się skusił na naprawę bo mam wiele małych wgniotek od obcych drzwi, w tym jedną która mnie bardzo smuci! Niestety ludzie nie patrzą jak wysiadają z samochodu, tylko walą drzwiami jak i gdzie popadnie! Niestety w Łodzi nie ma jeszcze ich siedziby... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marco Posted January 23, 2010 Report Share Posted January 23, 2010 Niestety ludzie nie patrzą jak wysiadają z samochodu, tylko walą drzwiami gdzie i jak popadnie!I za to to bym w pysk walił bez ostrzeżenia! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Partner forum CAR CRAZY Posted January 23, 2010 Partner forum Report Share Posted January 23, 2010 Nie jestem do końca pewny ale coś mi zostało w głowie że za uszkodzenie do formatu A4 kosztuje ok 300zł . Tylko tak jak piszę - nie jestem tego do końca pewny Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 23, 2010 Report Share Posted January 23, 2010 Czy ktoś wie na czym polega ten proces i jakim patentem usuwają te wgniotki ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 23, 2010 Report Share Posted January 23, 2010 Z zasadzki i zaskoczenia, centralnie. Drudzy w kolejności to jeżdżący wózkami sklepowymi po parkingu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
malkolm Posted January 23, 2010 Report Share Posted January 23, 2010 malkolm napisał/a: nie wiem czy pamiętacie kiedyś był na forum gość co się chwalił że w 8 godzin sam auto robi Smarta może tutaj masz link http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=957 ja też mam paskudną wgniotkę w drzwiach od innych drzwi, paskudnie to wygląda i z chęcią bym komuś zlecił naprawę tego Link to comment Share on other sites More sharing options...
miki Posted January 23, 2010 Report Share Posted January 23, 2010 Jeśli chodzi o usuwanie wgnieceń to jest to technika zwana PDR (Paintless Dent Repair/ Removal), polega ona na wypchnięciu wgniota od wewnętrznej strony. Tak to wygląda u mnie przed a tak po Link to comment Share on other sites More sharing options...
kanar Posted January 23, 2010 Report Share Posted January 23, 2010 3-4 osoby przy aucie.. oj musialaby to byc mocno zgrana ekipa, ale jak najbardziej mysle do ogarniecia w 8h, duza hala tylko jest potrzebna. No i nie czarujmy sie, nie bedzie do usluga na poziomie Car-Spa czy SV. Link to comment Share on other sites More sharing options...
julian Posted January 23, 2010 Report Share Posted January 23, 2010 3 osoby przy aucie to już jest ciężkie. więc 4 to będzie masakra totalna! Link to comment Share on other sites More sharing options...
kanar Posted January 23, 2010 Report Share Posted January 23, 2010 musimy kiedys sprobowac Link to comment Share on other sites More sharing options...
julian Posted January 23, 2010 Report Share Posted January 23, 2010 już mam to doświadczenie za sobą.o ile 3 osoby pracują przy lakierze, to jest to do ogarnięcia, ale układ 2 lakier +1 wnętrze działa średnio i raczej niczego nie przyspiesza... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marco Posted January 23, 2010 Report Share Posted January 23, 2010 Jeśli chodzi o usuwanie wgnieceń to jest to technika zwana PDR ), polega ona na wypchnięciu wgniota od wewnętrznej strony. Czyli trzeba demontować elementy wnętrza np? A jeżeli wgniotka "wypadnie" na profil zamknięty np. pod użebrowaniem maski? Link to comment Share on other sites More sharing options...
miki Posted January 23, 2010 Report Share Posted January 23, 2010 Czyli trzeba demontować elementy wnętrza np? A jeżeli wgniotka "wypadnie" na profil zamknięty np. pod użebrowaniem maski? Nie, wystarczy ściągnąć wygłuszenie, a drut wszędzie wejdzie, tak samo z dachem jeśli jest jedna lub dwie sztuki na dachu to wystarczy odkręcić rączkę przy suficie i wcisnąć drut między dach a podsufitkę. W karoserii samochodu jest tyle otworów że zawsze się gdzieś druta wciśnie. Najgorsze miejsca to słupki, ale do tego jest technika klejowa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marco Posted January 23, 2010 Report Share Posted January 23, 2010 ]Nie, wystarczy ściągnąć wygłuszenie, a drut wszędzie wejdzie Nie potrafię sobie tego wyobrazić ,to jakiś specjalny drut?Czy sztywny pręt? W karoserii samochodu jest tyle otworów że zawsze się gdzieś druta wciśnie.Mylisz się mam wgniotki na masce Clio i w żaden sposób nie da się ich wypchnąć od wewnątrz bo wypadają akurat pod użebrowaniem a żadnych otworków nie ma... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now