Jump to content

Naprawy typu smart


Globy

Recommended Posts

Witajcie,

 

ciekawy reportaż => http://moto.pl/MotoPL/1,88571,6621369,S ... nosci.html

 

Z jednej strony reklama, z drugiej niewiele osób ma świadomość istnienia takiej firmy i przez lata męczy się z jakimiś brzydkimi śladami przeszłości ;) Co prawda detailing - moim zdaniem - bardziej pieszczenie samochodu i pielęgnację jego zakamarków, niż naprawy Smart i pozbywanie się niedoskonałości. Wybiorę się jednak do takiego zakładu ze swoim autem (mam dziurę w wykładzinie po papierosie i dwie wgniotki od kamieni), a później zdam relację :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 123
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Co do detailingu z ich strony to nie słyszałem jeszcze żadnych opinii, ale co do napraw to ponoć są świetni. Mam kilku znajomych którzy korzystali z ich usług i byli bardzo zadowoleni. Dodatkowym plusem jest krótki czas wykonywania napraw.

 

Polecam!

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Na tych zdjęciach z saskiej kępy nawet kostka brukowa po detailingu auta lepiej wygląda :D kombinują z oświetleniem/ i chyba tylko "pohrsz" robią :D

trochę żartuję, ale podjadę kiedyś na głupa, popytam.

Link to comment
Share on other sites

  • Partner forum

Witam

 

Zajeżdżałem raz do "smart" i pogadałem trochę z właścicielem i mam dziwne wrażenie co do autodetailingu.

 

Koleś powiedział że pełny proces przy mocno zniszczonym lakierze razem z myciem wnętrza podsufitki, siedzeń itp oraz bagażnika razem z wnęką na koło zapasowe ma trwać od 5 do 8 godzin :o Tylko nie spytałem ile osób to robi ale i tak czas jest podejrzanie krótki.

Link to comment
Share on other sites

Witam

 

Zajeżdżałem raz do "smart" i pogadałem trochę z właścicielem i mam dziwne wrażenie co do autodetailingu.

 

Koleś powiedział że pełny proces przy mocno zniszczonym lakierze razem z myciem wnętrza podsufitki, siedzeń itp oraz bagażnika razem z wnęką na koło zapasowe ma trwać od 5 do 8 godzin :o Tylko nie spytałem ile osób to robi ale i tak czas jest podejrzanie krótki.

Nawet gdyby chciało się robić to w kilka osób -każdy odpowiada za swoja działkę to jednocześnie, by się pozabijali... Chyba ze poszczególne etapy -w czterech polerują swoje elementy,we dwóch piorą itd.. Bo zaczęcie wszystkich procesów naraz sobie nie wyobrażam.

Zawsze można spróbować zrobić pełną odnowę na czas na jakimś regionalnym ;)

Link to comment
Share on other sites

chyba jest to możliwe, 3 osoby z glinką, później 3 polerki i jedna do wycierania pasty a za nimi już leci następny z woskiem,

później jeden do plastików inny fotele pierze a obok ktoś jeszcze czyści dywaniki, tylko trzeba nieć duuuży warsztat :)

myślę że w 8 godzin auto bez problemu można tak zrobić

nie wiem czy pamiętacie kiedyś był na forum gość co się chwalił że w 8 godzin sam auto robi :)

Link to comment
Share on other sites

Globy, też bym się skusił na naprawę bo mam wiele małych wgniotek od obcych drzwi, w tym jedną która mnie bardzo smuci! :( Niestety ludzie nie patrzą jak wysiadają z samochodu, tylko walą drzwiami jak i gdzie popadnie!

Niestety w Łodzi nie ma jeszcze ich siedziby...

Link to comment
Share on other sites

malkolm napisał/a:

 

nie wiem czy pamiętacie kiedyś był na forum gość co się chwalił że w 8 godzin sam auto robi :)

Smarta może :)

tutaj masz link http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=957

ja też mam paskudną wgniotkę w drzwiach od innych drzwi, paskudnie to wygląda i z chęcią bym komuś zlecił naprawę tego

Link to comment
Share on other sites

Jeśli chodzi o usuwanie wgnieceń to jest to technika zwana PDR ), polega ona na wypchnięciu wgniota od wewnętrznej strony.
Czyli trzeba demontować elementy wnętrza np? A jeżeli wgniotka "wypadnie" na profil zamknięty np. pod użebrowaniem maski?
Link to comment
Share on other sites

Czyli trzeba demontować elementy wnętrza np? A jeżeli wgniotka "wypadnie" na profil zamknięty np. pod użebrowaniem maski?

 

Nie, wystarczy ściągnąć wygłuszenie, a drut wszędzie wejdzie, tak samo z dachem jeśli jest jedna lub dwie sztuki na dachu to wystarczy odkręcić rączkę przy suficie i wcisnąć drut między dach a podsufitkę. W karoserii samochodu jest tyle otworów że zawsze się gdzieś druta wciśnie. Najgorsze miejsca to słupki, ale do tego jest technika klejowa.

Link to comment
Share on other sites

]Nie, wystarczy ściągnąć wygłuszenie, a drut wszędzie wejdzie
Nie potrafię sobie tego wyobrazić ,to jakiś specjalny drut?Czy sztywny pręt?

 

W karoserii samochodu jest tyle otworów że zawsze się gdzieś druta wciśnie.
Mylisz się mam wgniotki na masce Clio i w żaden sposób nie da się ich wypchnąć od wewnątrz bo wypadają akurat pod użebrowaniem a żadnych otworków nie ma...
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.