booohal Opublikowano 10 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2016 Szkoda, że tych H7 LED nie produkuje Soft99 to by była cisza w temacie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CrisAGC Opublikowano 10 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2016 Ja również mam Tungsramy 120% od prawie roku i świecą dalej (świateł do jazdy dziennej nie mam). Wcześniej miałem Osram Allseason i po pierwsze słabo żółte były (spodziewałem się mocno żółtego światła), a po drugie spaliła się jedna chyba po miesiącu.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid_Bojarski Opublikowano 10 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2016 No to nie martwisz bo miałem allseason w poprzedniej hondzie w halogenach i całkiem fajna barwa była i teraz chciałem do drogowych w preludzie wrzucic ale jak tak szybko padają to nie wiem czy jest sens Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suchy3022 Opublikowano 10 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2016 Nie wyzywaj od Sebixów, bo szykujesz się na bana na tym forum czepialski kolego. Jeśli widzisz folię na lampach krd, to chyba jesteś ślepy. Dla mnie dyskusja z Tobą się właśnie skończyła. Kolega i tak już przegrał podnosząc głos i teraz musi ''siłą'' udowodnić swoje racje Ja tak jak inni polecam H7 LED Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator krd Opublikowano 10 Grudnia 2016 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2016 683424 krd pisze: zamawiał niby takie same, a jak stanęliśmy samochodami obok siebie to była mega różnica na korzyść moich - jest bardzo duży rozrzut jakościowy pomiędzy sztukami. I według Ciebie to jest okej? W temacie o swojej skodzie piszesz o bezpieczeństwie - Twoim i pozostałych uczestników ruchu - a tu taka loteria? No nie jest okej, ale może stąd właśnie wynika brak homologacji - jest duży rozrzut jakościowy. 683424 Dziwisz się, bo ja nie - trzeba było w ogóle je zakleić/zamalować. Zadałeś sobie tyle trudu by znaleźć zdjęcie, ale już w ogóle nie doszedłeś o co chodzi. To są fabryczne, Skodowskie lampy. Mają soczewkę i kolor plastiku w środku kompletnie nie ma wpływu na jakość świecenia. Nie ma tu żadnej folii, lakieru czy innego nie wiadomo czego. 683424 bo mimo że np. Instytut Transportu Samochodowego stwierdza: "Na rynku oferowane są też zestawy z lampami ksenonowymi w miejsce żarówek halogenowych. Pomijając, że takie "zamienniki" są nielegalne, czasem diagnosta ma problem ze stwierdzeniem czy taki "zamiennik" nie został założony. Wynik pomiaru za pomocą ANALIZATORA ŚWIATEŁ jednoznacznie pokazuje czy takie światła świecą "lepiej" czy tylko silniej oślepiają. Wynik badania może zniechęcić do takiego niebezpiecznego "tuningowania" reflektorów pokazując niezbicie jakie są tego skutki." Dalej, ja nie mam ksenonów tylko ledy, różnica jest. No i czego to dowodzi? Czytałeś ze zrozumieniem czy wkleiłeś na pałę jak leci? Są nielegalne - nie mają homologacji to fakt. Nie znaczy to, że są niebezpieczne dla kogokolwiek. Nie wiem jakim trzeba być ignorantem i nieukiem żeby nie zauważyć, że nie jest to fabryczna instalacja. Poza tym, analizator świateł jakim dysponują stacje badań technicznych nie sprawdza jakości światła samego sobie, a jedynie granicę światła i cienia więc zdanie, które cytujesz nie ma kompletnie sensu. Przy poprawnie ustawionych światłach, czy to zwykłych żarówkach, ledach czy hidach diagnosta nie ma jak sprawdzić jakości świecenia... A idąc Twoim tokiem rozumowania lepiej jest jak mam ledy bo gorzej świecą więc nawet jak je źle ustawię to nie będę oślepiał aż tak bardzo jak źle ustawione zwykłe żarówki. [ref]booohal[/ref], prawie za każdym razem czytam Twoje wypowiedzi to czuję, że byśmy się dobrze zgadali przy piwie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomasbham Opublikowano 10 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2016 683424 krd pisze: zamawiał niby takie same, a jak stanęliśmy samochodami obok siebie to była mega różnica na korzyść moich - jest bardzo duży rozrzut jakościowy pomiędzy sztukami. I według Ciebie to jest okej? W temacie o swojej skodzie piszesz o bezpieczeństwie - Twoim i pozostałych uczestników ruchu - a tu taka loteria? No nie jest okej, ale może stąd właśnie wynika brak homologacji - jest duży rozrzut jakościowy. 683424 Dziwisz się, bo ja nie - trzeba było w ogóle je zakleić/zamalować. Zadałeś sobie tyle trudu by znaleźć zdjęcie, ale już w ogóle nie doszedłeś o co chodzi. To są fabryczne, Skodowskie lampy. Mają soczewkę i kolor plastiku w środku kompletnie nie ma wpływu na jakość świecenia. Nie ma tu żadnej folii, lakieru czy innego nie wiadomo czego. 683424 bo mimo że np. Instytut Transportu Samochodowego stwierdza: "Na rynku oferowane są też zestawy z lampami ksenonowymi w miejsce żarówek halogenowych. Pomijając, że takie "zamienniki" są nielegalne, czasem diagnosta ma problem ze stwierdzeniem czy taki "zamiennik" nie został założony. Wynik pomiaru za pomocą ANALIZATORA ŚWIATEŁ jednoznacznie pokazuje czy takie światła świecą "lepiej" czy tylko silniej oślepiają. Wynik badania może zniechęcić do takiego niebezpiecznego "tuningowania" reflektorów pokazując niezbicie jakie są tego skutki." Dalej, ja nie mam ksenonów tylko ledy, różnica jest. No i czego to dowodzi? Czytałeś ze zrozumieniem czy wkleiłeś na pałę jak leci? Są nielegalne - nie mają homologacji to fakt. Nie znaczy to, że są niebezpieczne dla kogokolwiek. Nie wiem jakim trzeba być ignorantem i nieukiem żeby nie zauważyć, że nie jest to fabryczna instalacja. Poza tym, analizator świateł jakim dysponują stacje badań technicznych nie sprawdza jakości światła samego sobie, a jedynie granicę światła i cienia więc zdanie, które cytujesz nie ma kompletnie sensu. Przy poprawnie ustawionych światłach, czy to zwykłych żarówkach, ledach czy hidach diagnosta nie ma jak sprawdzić jakości świecenia... A idąc Twoim tokiem rozumowania lepiej jest jak mam ledy bo gorzej świecą więc nawet jak je źle ustawię to nie będę oślepiał aż tak bardzo jak źle ustawione zwykłe żarówki. [ref]booohal[/ref], prawie za każdym razem czytam Twoje wypowiedzi to czuję, że byśmy się dobrze zgadali przy piwie Nie bez powodu nie mają homologacji. Zwykły reflektor zaprojektowany jest tak zeby kilkanaście procent świata rozpraszal w górę i naokoło nie tak żeby między innymi znaki drogowe odbijaly światło. Skoro na miejsce standardowej żarówki Wstawisz led o prawie dwukrotnej mocy swatla to te kilkanaście procent świadomie rzucanego swatla może a napewno zacznie oslepiac. Sent from my SM-G900F using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator krd Opublikowano 10 Grudnia 2016 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2016 683573 Nie bez powodu nie mają homologacji.Zwykły reflektor zaprojektowany jest tak zeby kilkanaście procent świata rozpraszal w górę i naokoło nie tak żeby między innymi znaki drogowe odbijaly światło. Skoro na miejsce standardowej żarówki Wstawisz led o prawie dwukrotnej mocy swatla to te kilkanaście procent świadomie rzucanego swatla może a napewno zacznie oslepiac. No wcale nie wiadomo czy z powodem czy nie. Powód jest pewnie prosty - kosztuje to kupę kasy. Oraz zapewne wygląda tak jak aprobata producenta samochodu na bańce z olejem Fakt, że olej nie ma aprobaty producenta wcale nie świadczy o tym, że uszkodzi silnik czy będzie gorszy od innego Ta dwukrotnie większa ilość emitowanego światła to jest na papierze, a nie w rzeczywistości. Poza tym powtórzę znowu: po pierwsze mam soczewkę, po drugie na badaniu technicznym odcięcie wychodzi idealnie. Byłem 3 razy i nikt złego słowa nie powiedział. A tak w ogóle to zdanie: Ok kolego,masz swoje zdanie... ja mam swoje. Nie jeździłeś, nie montowałeś, nie wiesz jak jest. mogłoby zakończyć dużą część dyskusji na tym forum. Widać pełno ludzi co wypowiadają się o produktach, których w ręku nie mieli... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luke Opublikowano 11 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2016 683568 A idąc Twoim tokiem rozumowania lepiej jest jak mam ledy bo gorzej świecą więc nawet jak je źle ustawię to nie będę oślepiał aż tak bardzo jak źle ustawione zwykłe żarówki. Hahahaha, Krzychu! Spadłem z fotela Majstersztyk, szapoba, żoli papą, selawi*! Dodam od siebie tylko tyle, że po zamontowaniu ledów linia odcięcia (światła i cienia) przebiega niżej niż zwykłych żarówkach h7. O oślepianiu kogokolwiek więc nie ma mowy. Zrobiłem na tych światłach już ok. 20 tyś. km i NIKT, powtórzę NIKT mi nie zasygnalizował że go oślepiam. Trasy robię głównie nocą. 683568 może stąd właśnie wynika brak homologacji - jest duży rozrzut jakościowy. Tu nawet nie chodzi o rozrzut jakościowy, poprostu skośni koledzy ładują tam różne typy diod nie zawsze podając że są do wyboru takie lub takie. Jedne świecą lepiej inne słabiej. Jakość wykonania też raczej nie świadczy o tym że są produkowane w garażu u Pana Xiao Tao za miskę ryżu. Moim zdaniem takie żarówki już dawno mogliby produkować topowi producenci jak Osram, Bosch, Phillips... ale po co. Biznesu nie będzie z wypuszczania zamienników halogenów H7, biznes/monopol będzie przy projektowaniu i wypuszczaniu dedykowanych, zespolonych lamp ledowych w nowych autach w najwyższej konfiguracji za mega dopłatą. *pisownia celowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomasbham Opublikowano 11 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2016 Przy wyższej intensywności oczywiście ze odcięcie będzie widoczne jeszcze bardziej ale na badaniu technicznym nie mierzona jest ilość światła uciekająca poza ten horyzont. Aprobata jest niczym innym jak widzimisie danej firmy a homologację wydaje instytucja państwowa która sprawdza czy produkt zgony jest z prawem. A co do soczewek to sprawiają wrażenie ze skupiają światło wiec nie oslepiaja. Tak ale jak jesteś obok reflektora ale jak będzie przed nim 20 metrów to już nie ma to znaczenia. Sent from my SM-G900F using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
booohal Opublikowano 11 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2016 683568 booohal, prawie za każdym razem czytam Twoje wypowiedzi to czuję, że byśmy się dobrze zgadali przy piwie Tylko słowo, a wpadam do Wawy na piwko z małżonką Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekcw Opublikowano 11 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2016 683400 Minusem jest jazda w deszczu, tutaj rzeczywiście zwykłe, żółte żarówki mocniej oświetlały drogę W tym przypadku jednak najbardziej wpływ ma zastosowanie "odcienia" asfaltu. Droga drodze nie równa a obecnie obserwuję, że stosują "ciemniejszy asfalt" niż było to wcześniej. I tu już nie ma znaczenia czy żarówka, xenon czy LED- jak deszcz pada na ciemny asfalt to istna tragedia. Jak jest jaśniejszy to jest fajnie. Nie wiem czy GDDKiA prowadzi jakiekolwiek badania na ten temat ale nawet ciemniejszy asfalt będzie bardziej się nagrzewał od jaśniejszego no i właśnie komfort podróżowania. Nawet jak nie pada deszcz w nocy to na jaśniejszym odcinku asfaltu lepiej mi się jeździ. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
W1Michal Opublikowano 11 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2016 nie do końca tylko asfalt ma wpływ, miałem keidyś Philipsy Blue Vision i w deszczu był dramat nie zależnie od asfaltu, teraz mam Xtreme Vision bez żadnych BLUE hiper xenon look i w deszczu droge widać dobrze. Chłodne światło nie sprawdza sie podczas deszczu i tyle, na każdej żarówce z niebieską barwą jest problem w deszczu (swoja drogą takie żarówki nie daja wogóle nic co nawet jest podobne do niebieskiego czy ksenonu, ale ludzie to łykają bo myślą że zrobią ksenon ze zwykłej lampy) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekcw Opublikowano 11 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2016 Ale jeżeli ja mam u siebie Tungsram +90% a w Hondzie CR-V xenon ori Osram (zwykły,bez bajerów) i widzę różnicę w nocy czy to w deszcz czy nie więc sorry nie wmówisz mi, że mieszanka asfaltu nie ma nic do rzeczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
W1Michal Opublikowano 11 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2016 a gdzie napisałem że asfalt nie ma nic do rzeczy ? przeczytaj raz jeszcze moje pierwsze zdanie tylko wolniej. Nie wiem co to za poprawa jakości świateł skoro w deszczu dana żarówka/LED czyli tam gdzie jest potrzebna najlepsza widoczność świeci ona gorzej niż zwykła. Ale wolny wybór Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swoop Opublikowano 13 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2016 683579 Aprobata jest niczym innym jak widzimisie danej firmy a homologację wydaje instytucja państwowa która sprawdza czy produkt zgony jest z prawem. instytucja państwowa też sprawdzała czy mierniki prędkości używane przez policję działają prawidłowo i co z tego wyszło? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tegies Opublikowano 20 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2016 Hmm... kilka miesięcy temu pisałem że po roku wymieniłem żarówki (spaliła się jedna, wymieniłem komplet). H4 Osram Allseason. Dziś w trakcie jazy do pracy najpierw zgasła jedna, później druga. Szybko coś, może wadliwe trafiłem. Mniejsza o to. Jako że miałem podstawowy zapas w samochodzie to założyłem - Osram Bilux. Teraz finał: Allseason miały bardzo ładną i 'twardą' linię odcięcia. Biluxy tą linię mają niewyraźną i rozmytą. Czym to jest spowodowane? Gorzej wykonana blaszka osłaniająca żarnik w środku żarówki? Ogólnie słabsza jakość wykonania? (w sumie Biluxy to klasa mocno budżetowa). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stawek Opublikowano 24 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2016 Dzisiaj po 3 miesiącach spaliła się żarówka h7 tungsram +120. Tak wiem, że im bardziej "wyżyłowana" tym będzie mniej trwała, ale do tego stopnia :-/? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdrowy_zab Opublikowano 24 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2016 Osram night breaker padł po 9 miesiącach (17 tys km). Wymieniłem komplet na osram night breaker laser w sumie na pierwszy rzut oka nie widać różnicy... Deszczowo to i porównania nie mam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 25 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2016 Używał ktoś PHILIPS RACING VISION +150% H4 12V ? Waham się między nimi a OSRAM NIGHT BREAKER LASER +130%, wcześniej w innym aucie jeździłem na nightbreakerach i było ok, chociaż w deszczu bez rewelacji. Czy te ww będą białe, czy już podchodzą pod jakiś beznadziejny niebieski? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
W1Michal Opublikowano 25 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2016 gdzies czytałem żeby odpuścić i wziąć Xtreme Vision lepiej bo Racing świeci mocno ale na krótką odległość (dobre np do offroadu) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelpp Opublikowano 31 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2016 Jakiś nowy test H4 http://www.auto-swiat.pl/eksploatacja/t ... zej/jr1smm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 31 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2016 Ja ostatnio kupiłem Osram Silverstar 2.0 - komplet 2szt H4 29zł, świecą naprawdę dobrze - jasna, pełna struga światła Dobrze się komponuje z jasnymi lakierami - daje fresh-look. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mickul Opublikowano 2 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2017 Kupiłem te LEDy, zamontowałem, ale kurde... Coś mi się w nich nie podoba, ale jeszcze nie wiem co. Myślę czy nie zmienić ich na Philipsy H7 White Look z barwą 4300K. Tak przy okazji - która żarówka H7 z homologacją jest najbliższa xenonowi jeżeli chodzi o barwę? (chodzi o światło, które pada z soczewki, a nie to widziane z punktu kierowcy) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
W1Michal Opublikowano 2 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2017 która żarówka H7 z homologacją jest najbliższa xenonow żadna. Kolejny przykład jak ktoś chce zrobić z zwyklej lampy ksenon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mickul Opublikowano 2 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2017 która żarówka H7 z homologacją jest najbliższa xenonow żadna. Kolejny przykład jak ktoś chce zrobić z zwyklej lampy ksenon Jestes przykry człowieku. Pisze o żarówkach z barwa NAJBARDZIEJ zbliżona, a nie taka sama. Od 5 stron próbowałem czytać temat, to na każdej z nich sa jakies Twoje dziwne mądrości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się