Abdul Opublikowano 17 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2015 Ja bym polecał Tungsramy +90. Na forum swiatelka.pl dużo o tym pisali i w zasadzie różnica pomiędzy 120% jest niewielka, ale z żywotnością znacznie lepiej. Sam mam takie założone od 2 miesięcy i jestem zadowolony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przem@S Opublikowano 17 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2015 Ja z innych żarówek jako światło mogę polecić Hella Blue Light . Bardzo ładne jasne światło tylko żywotność słaba bo max 3 miesiące i żarówka padała chyba ze miałem pecha do nich . Teraz chcę takie założyć do świateł drogowych i na halogeny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Evo Opublikowano 17 Grudnia 2015 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2015 Przegląd to przeszło ostatnio moje Clio, a jest dość daleko od norm głośności i splain. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powalla Opublikowano 17 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2015 W ostatnim numerze Motoru (lub AS) byly testy I iloscia swiatla wygraly zarowki Ring 120% . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rustin Opublikowano 17 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2015 Miał ktoś blueish ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator krd Opublikowano 17 Grudnia 2015 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2015 Przegląd to przeszło ostatnio moje Clio, a jest dość daleko od norm głośności i splain. Przeszło uczciwie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelpp Opublikowano 17 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2015 Poczytałem ostatnie posty o żarówkach i pojechałem po chlebek. Wsiadam, odpalam auto, włączam światła a tu pyk, walnęła druga T 120% Jakieś 200-300km po pierwszej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powalla Opublikowano 17 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2015 Moje T120% w lutym beda obchodzic 3 rocznice dzialania (60 tys km przelotu) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tegies Opublikowano 17 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2015 Miał ktoś blueish ? Chodzi o Tungsram sportlight bluish? Miałem H4. Na wiosna/lato fajne. Jednak teraz bardziej bladobiała barwa średnio się nadaje. Zmieniłem na Osram allseason bo wolę trochę więcej widzieć w takie szarówki jak są ostatnio. One świecą bardziej w centrum snopa na ciepło a same krawędzie światła idą w stronę... jakby fioletu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Evo Opublikowano 17 Grudnia 2015 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2015 Przeszło uczciwie? Uczciwie, całkowicie obca SKP, sytuacja awaryjna bo na wyjeździe okazało się że miesiąc bez przeglądu jeżdżę więc jaki takie akcje przechodzą, to dla mnie żaden wyznacznik że coś jest zgodne z prawem. W temacie xenonów - zamontowałem nowe żarniki i jeden świeci ciut bardziej żółto niż drugi. To samo było na poprzednich żarnikach. Mogą być winne przetwornice ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manio49 Opublikowano 17 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2015 Jak najbardziej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Evo Opublikowano 17 Grudnia 2015 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2015 A jak kwestia regeneracji przetwornic ? Jest sens ? Cenowo wychodzi to "ciut" lepiej niż nowa przetwornica Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniel87 Opublikowano 17 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2015 walnęła druga T 120% Jakieś 200-300km po pierwszej. Mi wieczorem w niedzielę spaliła się jedna...mówię rano do pracy spokojnie na jednej dojadę...myliłem sie, włączam światła i podziękowała druga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cannonn Opublikowano 17 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2015 W temacie xenonów - zamontowałem nowe żarniki i jeden świeci ciut bardziej żółto niż drugi. To samo było na poprzednich żarnikach. Mogą być winne przetwornice ? Nowe xenony muszą się trochę popalić żeby świecić bielszym światłem, ale skoro na poprzednich też było podobnie, to możliwe że to przetwornice. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manio49 Opublikowano 17 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2015 A jak kwestia regeneracji przetwornic ? Jest sens ? Cenowo wychodzi to "ciut" lepiej niż nowa przetwornica Jak znajdziesz kogoś ogarniętego, to bym zregenerował. Może jaki zimny lut się zaplątał czy cuś... Widziałem, że regeneracja max 150 zł. Bez dramatu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario704 Opublikowano 21 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2015 Trochę mnie nie było ale stwierdzam iż żarówki świetnie zdają egzamin.Po 2 miesiącach jakoś świecą dobrze,jasno i nikt mi jeszcze nie mrugał że oślepiają czy coś więc jest ok-za tę cene lepszych nie ma Edit-tungsram +120 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CrisAGC Opublikowano 21 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2015 A o jakich żarówkach piszesz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fitte Opublikowano 21 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2015 Odradzam zakup Tungsramów 120%. Padły obydwie w tym samym dniu (dzięki czemu dostałem mandacik) po 3 miesiącach i przebiegu ~3 tysięcy. Podobno 90% zdecydowanie lepsze pod względem wytrzymałości ale chyba spróbuje na następny raz philipsy +30% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powalla Opublikowano 21 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2015 Odradzam zakup Tungsramów 120%. Padły obydwie w tym samym dniu Radzę przejrzeć instalację (napięcie ładowania lub/i spadki napięcia, bo moje H4 świecą prawie 3 lata, a u żony w aucie H7 od czerwca . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damiancd Opublikowano 21 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2015 Odradzam zakup Tungsramów 120%. Padły obydwie w tym samym dniu (dzięki czemu dostałem mandacik) po 3 miesiącach i przebiegu ~3 tysięcy. Podobno 90% zdecydowanie lepsze pod względem wytrzymałości ale chyba spróbuje na następny raz philipsy +30% Potwierdze to co napisał powalla - ojciec rok już na takich przejeździł, ja mam w drugim aucie i nic się od pół roku nie dzieje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario704 Opublikowano 21 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2015 Odradzam zakup Tungsramów 120%. Padły obydwie w tym samym dniu (dzięki czemu dostałem mandacik) po 3 miesiącach i przebiegu ~3 tysięcy. Podobno 90% zdecydowanie lepsze pod względem wytrzymałości ale chyba spróbuje na następny raz philipsy +30% Nie obraź się ale faktycznie sprawdź instalacje.Miałem focusa mk1 fl gdzie co miesiąc wymieniałem żarówki dosłownie-około 1.5 tys km miesięcznie .Ford ma jakiś dziwny system ładowania - nie ładuje cały czas tak samo tylko zależne to jest od zapotrzebowania na prąd i jego spadki-temat znany fordziarzom-pulsujące światła,tracąca się masa itp i to m.i.n . kończy żywot żarówek bardzo szybko. Użerałem się z tym ja i użera się połowa FKP-samochód sprzedałem dawno i jestem zdrowszy . Sej przejechał ze 3-4 tys na tych żarówkach i problemu nie ma. W mietku philipsy +30 świecą już prawie 2 lata i stukłem na nich 30 tys km. Więc też polecam Edit:Trzeba też brać pod uwagę iż może się trafić jakaś trefna partia żarówek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enjoy1516 Opublikowano 22 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2015 dzisiaj wrzuciłem te tungsramy 120% i powiem szczerze , że szału nie ma wcześniej miałem Narwy jakieś zwykłe za około 8-10 zł Porównują je ze sobą dużej różnicy w barwie światła nie zauważyłem A może problem może leżeć po stronie lekko zmatowionych kloszy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebek1993 Opublikowano 22 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2015 mam tungsramy 90+ już długi czas i nic się nie dzieje, myślałem że już dawno się spalą, natomiast kolega kupił razem ze mną i z tego co wiem to pół roku nawet nie wytrzymały więc to już od auta zależy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coobah Opublikowano 22 Grudnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2015 autor: coobah » 26 lis 2014, o 20:16jakieś 4 tygodnie temu założyłem H4 OSRAM SILVERSTAR 2.0 bo mi Tungsramy zdechły. Koszt za H4 to około 30 złotych za komplet. Świecą fajnie, zobaczymy jak z trwałością będzie... A moje Osramy od ponad roku nadal świecą. W dzień śmigam na DRL'ach, ale przebiegu nocnego pewnie około 8 tyś km zrobiłem.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bienek Opublikowano 22 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2015 Pytanie do tych co jeżdżą na tych H7 led. Nie powoduje to błędów spalonej żarówki? Może bym do e60 kupił jako DRL na 30% mocy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się