sylwek Opublikowano 14 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 Czy sealant Wolfganga można nakładać warstwami w celu przedłużenia trwałości? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator CleanerFreak Opublikowano 15 Grudnia 2009 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2009 Czy sealant Wolfganga można nakładać warstwami w celu przedłużenia trwałości? Nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MetalMagnes Opublikowano 29 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 Jak jest optymalna temperatura do nakładania Wolfgang Deep Gloss Paint Sealant 3.0? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kabul Opublikowano 31 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2009 http://www.detailingworld.co.uk/forum/s ... hp?t=52687 Przypadkiem znalazłem - test porównawczy colli 476 i jetseala'a. Może komuś się przyda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CarSPA-Zymöl Opublikowano 4 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 Jak jest optymalna temperatura do nakładania Wolfgang Deep Gloss Paint Sealant 3.0? Minimum 15 stopni, optymalna... nie wiadomo, myśle że 20-25 napewno i niska wilgotność. [ Dodano: 4 Styczeń 2010, 20:59 ] Czy sealant Wolfganga można nakładać warstwami w celu przedłużenia trwałości? Nie Ja bym spróbował, osobiście nie testowałem konketnie Wolfganga warstwowo, ale wiele sealantów w przeciwieństwie do wosków LUBI warstwowanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator CleanerFreak Opublikowano 9 Stycznia 2010 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2010 [ Dodano: 4 Styczeń 2010, 20:59 ] Czy sealant Wolfganga można nakładać warstwami w celu przedłużenia trwałości? Nie Ja bym spróbował, osobiście nie testowałem konketnie Wolfganga warstwowo, ale wiele sealantów w przeciwieństwie do wosków LUBI warstwowanie. Marcin, to co pamiętam, to Wolfgang jest jednym z niewielu Sealantów, których nie da się warstwować. Ale przecież można u producenta zapytać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CarSPA-Zymöl Opublikowano 9 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2010 * If you like the layered look, first lay down a coat of Wolfgang Deep Gloss Paint Sealant 3.0. After it cures, apply a coat of Wolfgang Füzion Estate Wax to enjoy the benefits of both carnauba wax and polymers. Jedyna informacja jaką znalazłem to że po całkowitym "curing time" czyli 12stu godzinach można położyć warstwę Wolfgang Fuzion Estate Wax. Nie wiem nic o warstwowaniu samego sealanta, dlatego napisałem że bym spróbował. W przypadku wielu sealantów to się sprawdza. Ciekawostką jest to że producent mocno uczula na konieczność schnięcia w suchym otoczeniu przez aż 12h...ufff, długo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tdi Opublikowano 5 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 Skoro piszecie w tym temacie o sealantach, pozwolę sobie zapytać czy sealanty minimalizują zjawisko kolistych zarysowań? Zauważyłem że TECH WAX 2.0 i Extra Gloss Protect zakrywają lub usuwają zarysowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
julian Opublikowano 5 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 na pewno nie usuwają. część sealantów posiada zdolność wypełniania drobnych rysek. na forum pojawił się nawet test wolfganga, który robi to bardzo dobrze. niektóre woski też dają radę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tdi Opublikowano 5 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 julian, dzięki za oświecenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
julian Opublikowano 5 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 żeby dopełnić obrazu - są jeszcze środki AIO na bazie sealantów, jak np. SRP, Z AIO czy PB Polish with sealant, który teraz testuję. Mają minimalne właściwości ścierne, a także wypełniające(tu akurat tylko SRP) i zabezpieczające. Nie są jednak tak trwałe jak zwyczajny sealant, można je traktować jako dobry podkład pod warstwę właściwego środka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek Opublikowano 5 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 Ten Wolfgang ma schnąć 12 godzin? z jakiego to powodu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator CleanerFreak Opublikowano 6 Lutego 2010 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 Ten Wolfgang ma schnąć 12 godzin? z jakiego to powodu? Żeby wyschnął (powłoka stwardnieje i będzie bardziej odporna). To dotyczy nie tylko Wolfganga. Obojętnie czy Sealant czy wosk, jest znacznie lepiej jeżeli dobrze wyschnie. Najlepiej zostawić samochód na noc w ciepłym i suchym miejscu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fernando Opublikowano 7 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 Wybaczcie, że odgrzebuję temat, ale nurtuje mnie jedna kwestia: czy nałożenie Jetseal "pod" Colli 476 lub nawet 915 wydłuży trwałość powłoki ochronnej? Ma ktoś jakieś doświadczenia albo chociaż przemyślenia teoretyczne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 7 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 Teoretycznie przedłuży. Wosk na pierwszej linii, pod nim sealant. Teoretycznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator CleanerFreak Opublikowano 7 Marca 2010 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 Teoretycznie przedłuży. Wosk na pierwszej linii, pod nim sealant. Teoretycznie. Masz racje - teoretycznie. Zwłaszcza przy użyciu nienaturalnych wosków należy uważać, np. nałożyć wosk tylko w jednym miejscu (np. tylna klapa) i obserwować. Sam z tym problemu nie miałem, ale słyszałem już parę razy, że Meguiar's #16 rozłożył sealant. Inni natomiast tego problemu jeszcze nie mieli. Dlatego próbować: samochód cały chronić sealantem a wosk nałożyć tylko częściowo, tak aby można było porównać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fernando Opublikowano 7 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 CleanerFreak, dzięki za odpowiedź, tak pewnie zrobię. Z drugiej strony mam nadzieję, że nie doczekam do końca testu A jeśli ktoś już próbował tej kombinacji, proszę o opisanie swoich spostrzeżeń. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kabul Opublikowano 7 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 Masz racje - teoretycznie. Zwłaszcza przy użyciu nienaturalnych wosków należy uważać, np. nałożyć wosk tylko w jednym miejscu (np. tylna klapa) i obserwować. Sam z tym problemu nie miałem, ale słyszałem już parę razy, że Meguiar's #15 rozłożył sealant. Inni natomiast tego problemu jeszcze nie mieli. Dlatego próbować: samochód cały chronić sealantem a wosk nałożyć tylko częściowo, tak aby można było porównać Nie wiem jak 16 ale 476 zawiera rozpuszczalniki. Może to mieć szczególnie duży wpływ jeżeli nie odczekamy aż sealant się "utwardzi" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fernando Opublikowano 7 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 Nie wiem jak 16 ale 476 zawiera rozpuszczalniki. Może to mieć szczególnie duży wpływ jeżeli nie odczekamy aż sealant się "utwardzi" Nie planuję nakładać żadnego wosku na sealant wcześniej niż po upływie 12 godzin, to jest jasne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chisel Opublikowano 7 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 Z własnego doświadczenia wiem, że co za dużo to za dużo. Po procedurze - Cleaner HD, Jet Seal 109, Zymol Carbon - 10 dni nie mycia w warunkach zimowych i nie mogłem uwierzyć jak brud przywarł do lakieru - wymagał użycia glinki w celu przywrócenia gładkości pod dłonią. Byłem w szoku, bo lakier był idealnie przygotowany przed procedurą. Być może zbyt krótki czas pomiedzy warstawami, albo zwyczajnie za dużo towaru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Evo Opublikowano 7 Marca 2010 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 HD Cleanse niekoniecznie lubi sie z innymi woskami niż Zymol,a Jetseal jak każdy sealent nie koniecznie lubi się z oleistymi polituarmi/cleanerami,może stąd ten problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chisel Opublikowano 7 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2010 HD Cleanse niekoniecznie lubi sie z innymi woskami niż Zymol,a Jetseal jak każdy sealent nie koniecznie lubi się z oleistymi polituarmi/cleanerami,może stąd ten problem. W każdym razie zdecydowanie była to przesada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CMQ Opublikowano 20 Maja 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2010 Panowie, odkopuję temat. Ile czasu powinno minąć od aplikacji Wolfganga do jego wytarcia? Jakieś szczególne techniki, porady? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Opublikowano 20 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2010 witam myślę że mam pewną wiedzę na Twoje pytanko ja robiłem tak nałożyłem cienką warstwę i czekałem 40 min ale wydaje mi sie ze po 30 juz można działać, potem wycierałem, następnie autko stało w garażu 24h, co by sealant sie utwardził, aha w czasie utwardzania autko nie może być narażone na wilgoć, tak przynajmniej wyczytałem na zagranicznych forach. Jak nałożysz, odczekasz 30 - 40 min i wytrzesz to zobaczysz jaką śliska powierzchnie zostawia wolfgang. Nie wiem, Grzegorz jak jest z tym czasem od nałożenia do wytarcia, z tego co pamiętam jak nałożyłem na całe auto i później zacząłem wycierać, a na koniec zostawiłem sobie maskę, czyli wycierałem ją po 1h od nałożenia to wolfgang zaczął na niej pozostawiać biały pył, wiec uważam ze nie należy przesadzać z tym czasem. Moim zdaniem 30-35min a 40 to max. Pamiętaj także żeby nakładać do w temperaturze co najmniej 15 stopni na plusie Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
etiv Opublikowano 31 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2010 też używam Wolfgang sealent, uprzednio wyglinkowany, oraz oczyszczony lakier Pre Wax Polish, też z Wolfganga te środki. po 12 godzinach dołożony jeszcze QD i auto perełka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się