Skocz do zawartości

Jakie opony polecamy?


Rekomendowane odpowiedzi

Mam TS830 - rewelacyjna opona. Niestety na przedniej osi po pierwszym sezonie 440 niuta trochę mi zrobiło ząbki z bieżnika, ale to nie wina opony, a raczej świadczy o tym, jak klei :) Dunlop 3D przy Conti TS830 to przynajmniej 2 ligii niżej - miałem poprzednio, fajne były tylko 1 sezon, potem zrobiły się jakoś niebezpiecznie śliskie. Oba komplety oczywiście kupowałem nowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może tak podawajcie przeloty zimowe,bo u jednego 3sezony,to tyle co u drugiego 1 :D

Conti są klasą,tak samo jak letnie,ale znikają jak durne,a co sezon wyrzucać klocka na parę(205/55/16) to trochę słaby temat :roll:

Dla mnie Dunlop jest mocno wszechstronną opon,w deszczu na suchym,po śniegu,po lodzie,pod względem głośności jest jak najbardziej :good: ale każdy bierze co uważa ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kupiłem w rozmiarze 20 yokohamy advan sport - Panowie - na lepszej oponie nigdy nie jeździłem ! zajebiście trzyma się na zakrętach-jak przyklejona na ciepłym asfalcie - do tego cicha! nie wiem jak się szybko będzie ścierać - ale jeśli ktoś szuka dobrej opony to śmiało polecam - mimo swojej ceny niestety:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam, Goodyear Ultragrip to świetne opony :good: Bardzo dobrze trzymają się drogi, są wytrzymałe i nie ścierają się za szybko. Wszystkie 3 samochody u mnie jeżdżą na tych właśnie gumach, dwa na UG 7, jeden na 7+.

Naprawdę gorąco polecam, w swojej klasie cenowej jedne z najlepszych! ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

damianTDCi, AMEN ! latam już 3 sezon na Conti TS 810, ba aż głupio się przyznać, że to używki, ale kupione niczym nowe. Obecnie po 3 sezonach, żadna nie ma mniej niż 7 mm. Więc taki wynik jest rewelacyjny.

 

Jak wg. Ciebie spisują się na kopnym śniegu? Mam je i o ile na błocie pośniegowym i lekkim śniegu jadę jak po mokrym asfalcie to na białej drodze tak średnio na średniego jeża...

 

Od wczoraj natomiast polatałem trochę ojca samochodem na Uniroyalach MS PLUS 66.

Świetna opona zarówno na suchym asfalcie,mokrym ,błocie i śniegu. Ponadto bardzo wygodna i w miarę tania. Bardzo polecam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Good Year zużywa się szybciej Continental.

 

nie bardzo wiem o co chodzi, ale ja na swoich UG7 jeździłem 5 lat i cały czas wyglądały jak roczne, więc wszystko chyba zależy od stylu jazdy, ale nie zauważyłem, żeby szybko się zużywały

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Good Year zużywa się szybciej Continental.

 

nie bardzo wiem o co chodzi, ale ja na swoich UG7 jeździłem 5 lat i cały czas wyglądały jak roczne, więc wszystko chyba zależy od stylu jazdy, ale nie zauważyłem, żeby szybko się zużywały

 

U mnie teraz będzie 3ci sezon UG7+ i chyba przód będzie do śmietnika po tym sezonie. Tył jeszcze jakoś wygląda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Good Year zużywa się szybciej Continental.

 

nie bardzo wiem o co chodzi, ale ja na swoich UG7 jeździłem 5 lat i cały czas wyglądały jak roczne, więc wszystko chyba zależy od stylu jazdy, ale nie zauważyłem, żeby szybko się zużywały

 

U mnie teraz będzie 3ci sezon UG7+ i chyba przód będzie do śmietnika po tym sezonie. Tył jeszcze jakoś wygląda.

Robiłeś rotację co sezon? przód na tył?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kubik, nie, cały czas opony w tym samym miejscu.

Dodam tylko, że 3ci sezon to b. dobry wynik jak na moje zdolności. Letnie Vredenstein Ultrac Sennsata wytrzymały 1 sezon z groszem na przodzie :kox:

Ja jestem zwolennikiem przerzucania,równiej się zużywają ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie nie ma co sie łudzić że opony beda wieczne,albo opona klei i się zużywa,albo jest plastikowa i sie ślizga.

Generalnie każda nowa opona,czy to Michelin czy Dębica jest przewidziana na 40 tyś km i tyle ma przejechać zachowujać swoje waloty uzytkowe,wiec nie ma raczej co przeliczać wytrzymałości na sezony,gdyż jeden w sezonie zrobi 15 tyś a inny 150 ;) I to że opona np. UG8 spisuje się swietnie w rozmiarze 185/65/14 a danym aucie,nie znaczy ze bedzie równie dobrze spisywąła sie w rozmiarze 205/55/16 w aucie dużo cieższym i mocniejszym.Żeby nie było że jestem stronniczy to uważam ze UG8 jest naprade bardzo fajną oponką a prywatnie w tym sezonie bede tesował Alpina A4 :-]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W zeszłym sezonie montowałem A4 w tym samym rozmiarze 195/65r15 do trzech różnych aut, ogólnie spisują się bardzo dobrze, głównym parametrem na który zwracałem uwagę przy zakupie była trwałość.

Na jednym z aut /corolla/przebieg będzie sporo większy niż 60 kkm, po sezonie okaże się czy "starczą" na przyszły rok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Good Year zużywa się szybciej Continental.

 

nie bardzo wiem o co chodzi, ale ja na swoich UG7 jeździłem 5 lat i cały czas wyglądały jak roczne, więc wszystko chyba zależy od stylu jazdy, ale nie zauważyłem, żeby szybko się zużywały

 

U mnie teraz będzie 3ci sezon UG7+ i chyba przód będzie do śmietnika po tym sezonie. Tył jeszcze jakoś wygląda.

 

Moje UG7 (185/60/14) wytrzymały 6 lat i przebieg ponad 40 tys. km. Od biedy dałyby radę jeszcze trochę, ale sprzedałem je razem z samochodem. W tym roku kupiłem UG8. Jeszcze ich nie założyłem, ale mam nadzieję, że będą ok :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.