W1Michal Opublikowano 4 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2018 róznica średnicy koła 11 mm więc nie dużo. Myśle że da rade założyć 205 bez problemów, jaką masz szerokość felgi ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkeolowy Opublikowano 4 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2018 Przy takim zamienniku profil powinien być 50 czyli -> 205/50R16 w stosunku do 195/55R16 masz oryginalny zamiennik, 205/55R16 już podkreśla mi na czerwono, generalnie jeszcze można bo przekłamanie do 2% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
W1Michal Opublikowano 4 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2018 205/50/16 pewnie go nie ratuje i nic nie da bo pewnie kosztuje tyle co 195/55/16 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slovak Opublikowano 5 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2018 @W1Michal, Uniroyal Rainsport 3 w 205/50/16 wychodzi 1264 złotych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alexander.p Opublikowano 5 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2018 mam te opony, dla mnie ciut za miękkie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiterG Opublikowano 5 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2018 Mam te gumy zalozone na fiescie mk7. Kupowalem nowe w tamtym roku. Jak na uniroyale przystalo jest to mieszanka miekka. Bardzo dobrze klei sie do drogi. Zuzycie moze dziekie temu ciut wieksze, natomiast mnie to kompletnie nie przeszkadza bo auto robi rocznie ok 6 tys km. Wysłane z mojego EVA-L19 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pływak Opublikowano 5 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2018 Zużycie Rain Sportów 3 jest bardzo duże. U mnie w jeden sezon zeszło polowe bieżnika. Myślę, ze maks co da się na nich zrobić to 25-30K km. Ale za to przyczepność jak za te cenę stoi na bardzo wysokim poziomie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiterG Opublikowano 5 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2018 @Pływak wcale nie dziwi mnie zuzycie tych opon w aucie z taka moca I pokusa ... to normalne. Mnie zalezalo na przyczepnosci. Nie wspominam o stosunku ceny do jakosci. Wysłane z mojego EVA-L19 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pływak Opublikowano 5 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2018 Miałem je w 140 konnym dizlu ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiterG Opublikowano 5 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2018 Mam je wrzucone do fiesty z silnikiem o zawrotnej mocy 82 km. Jak wytzymaja 5 lat bedzie dobrze Wysłane z mojego EVA-L19 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pływak Opublikowano 5 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2018 Przy przebiegu 6k rocznie tak ale jak ktoś robi 30k Km rocznie to może się okazać średnim interesem i mimo iż uważam, ze to bardzo dobra opona to jednak to zużycie warto brać pod uwagę jak ktoś robi dużo kilometrów. Jak ktoś robi w sezonie letnim koło dychy to śmiało można brać bo na te 2-3 sezony powinny spokojnie starczyć, a przyczepność tej opony na mokrym to po prostu rewelacja w tej kasie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał126 Opublikowano 5 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2018 Butowany diesel i tak zeżre te na osi napędzanej szybciej niż butowana benzyna o tej samej mocy, ze względu na różnicę momentu Chyba, że błądzę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiterG Opublikowano 5 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2018 Jesli ktos oczekuje lepszej trwalosci proponuje zerknac na rainexperty bo one stoja w moim odczuciu troche lepiej niz rainsporty. EDIT: @Michał126 jestem tego samego zdania. Wysłane z mojego EVA-L19 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pływak Opublikowano 5 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2018 Błądzisz bo jak każdy piszesz o momencie na silniku, a nie na kołach. Jedyna siłą co wprawia w ruch samochód to moment obrotowy na kołach. Żadna inne siła nie napędza auta ale o tym to powinni uczyć w szkołach. Opon nie zakładasz na silnik tylko na koła, a pomiędzy silnikiem, a kołami jest jeszcze coś takiego jak skrzynia biegów stąd wynika fakt, ze dizel z pierdylionem NM na silniku, może być wolniejszy od benzyny, która na silniku tych NM ma mniej. Poprzedni właściciel w sezon RSem z momentem 340NM zajechał komplet Pilot Sportów 3 prawie do ogranicznika mi ten wyczyn się nie udał w Brerze ze 100NM więcej ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał126 Opublikowano 5 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2018 @SylPio, zgadza się, ale RainExperty są w zasadzie tylko w małych rozmiarach. Ogólnie fajne opony. Kupiłem do dwóch aut. Ciche, nie lecą zbyt szybko, no a na mokrym w zasadzie bez pogorszenia właściwości trakcyjnych (chociaż zjechałem póki co do może 6 mm na bardziej zużytej parze). @Pływak, dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiterG Opublikowano 5 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2018 Uwazam, ze duuuuzo zalezy od stylu jazdy. Kazda opone idzie zajechac szybciej lub wolniej. Wysłane z mojego EVA-L19 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pływak Opublikowano 5 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2018 Ale jak ten sam gość kupi Rain Sporty i np. Premium Contacty to raczej na tych drugich zrobi więcej dlatego warto sobie przekalkulować ile kilometrów zrobimy na jakiej oponie i na tej podstawie podjąć decyzje czy brać tańsza, która starczy na mniej czy dołożyć aby za dwa sezony nie musieć kupować kolejnych. P.S. Ludzie zaraz myślą, ze jak ktoś ma kilkaset kunia to upala papcia na każdej krzyżowce, a jest wręcz przeciwnie Ci co mają dużą moc nie muszą niczego udowadniać i często jeżdżą rozsądniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alexander.p Opublikowano 5 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2018 jak kupie dwie nowe, nie Rain Sporty 3, to te polecą na tył. tam będą ładnie trzymały. a w planie mam Continental ContiPremiumContact 5 205/55 R16 91 V - miałem ich kilka i jest petarda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dementor Opublikowano 5 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2018 Kupiłem w zeszłym roku nowe Rainsporty 3 kierując się opiniami i to był błąd. Przejechałem przed zmianą z 5 tyś km i gołym okiem widać jak z przedniej osi bieżnik zjadło. Na mokrym fajne, na suchym każdy zakręt boli bo są okropnie miękkie. W przypadku hamowania podobnie, ale należę do osób które dość szybko klocki kończą. Jednak kosztem komfort, drugim razem wybrałbym coś twardszego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
W1Michal Opublikowano 5 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2018 Ile u nas latem jest tego deszczu aby sie tym kierować i kupować opony "deszczowe" typu rainexpert itp raz jechałem na Uniroyalu i auto pływało jak ponton, na zimówkach premium mi sie lepiej jezdziło wiosną jak na tych rainsportach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruger75 Opublikowano 5 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2018 A ja z premedytacją kupiłem rainexperty. Kierowałem się ceną/jakością. 90% latam po a4 Wrocław-Drezno i powiem tak: faktycznie wykorzystałem te opony może w pięciu do dziesięciu przypadków ale wiem z doświadczenia że opony poznaje się w krytycznych momentach, bo pozostały czas równie bezpiecznie przejechalbym na jakiś chińczykach, ale w krytycznym momencie mógłbym nie wyhamować czy zakręcić. I widziałem takich którym się nie udało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał126 Opublikowano 5 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2018 Taaa, opony deszczowe na pewno nie spisują się na suchym. W ich przypadku chodzi głównie o rzeźbę bieżnika, w mniejszym stopniu o miękkość mieszanki, ale o nic więcej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruger75 Opublikowano 5 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2018 Na suchym większość opon w naszych dupowozach się sprawdzi, ( mowa o zwykłej jeździe na codziennej). A w czasie deszczu już niestety nie.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi-M Opublikowano 5 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2018 Ktoś jeździ/ jeździł na Dębica Presto UHP 2 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
F60 Opublikowano 6 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2018 Jak dla mnie problem miękkości Uniroyal'i, leży w ściance, która jest tragicznie miękka, czego efektem jest niepewne zachowanie na zakrętach i brak czucia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się