gruby_RS Opublikowano 3 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 może takie Pan Dowcipny nigdy pewnie nie dane mi to będzie Pan Optymista Zamówiłem właśnie Conti... Powody: 1. Szybki remanent w kasie 2. Potrzebuję de facto tylko 2 szt, przód TWI , a tył 6mm, więc byłyby różne "wioski" na osiach...Zedrę tył, to wtedy wpadnie już "konkretniejszy" komplet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ayrsen Opublikowano 3 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 Już czas.... Skoro tak, to montuj 20" albo i więcej... Continental - fajne - miałem i mam takie (tylko 18" ) - złego słowa nie powiem - ale jeśli już, to weź "5". Michelin - nie za miękkie? Bridgestone Potenza RE050 i jej następca S001 - mam 050 - generalnie mocno in plus mnie zaskoczyły - do czasu (krótkiego) aż się wyząbkowały. Odradzam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby_RS Opublikowano 3 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 montuj 20" albo i więcej... Widać, że nadajemy na tych samych falach... weź "5" Już za późno ...a róźnice w testach "ułamkowe" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geno Opublikowano 3 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 Paweł, będzie cacy Ja jeśli w ogóle miałbym kiedyś kupować jeszcze gumy do Sieroko to brałbym CSC5 ew. jakieś dobre michały, jak ma na przykład Mariusz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dan at Opublikowano 3 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 Potenza S001 moim zdaniem cos pieknego...kazdy chyba wie ze na suchym...prawie wszystko daje rade...ale na mokrym....moge naprawde polecic ta opone, trzyma niesamowice.... Pozdrowienia.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilgt Opublikowano 3 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 geno, A ja mam złe ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geno Opublikowano 3 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 Nie wiem czy można użytkować opony, które pływały w oceanie... Sól nie ma negatywnego wpływu na gumę ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilgt Opublikowano 3 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 Wiesiu te opony przecież nie są z usa, oem są 205/55/16 całoroczne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pavlik Opublikowano 3 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 Ja bym bardzo poważnie zastanowił sie nad tym.Bardzo niedocenione u nas: http://www.opony.pl/opona.aspx?oid=154967&rodzaj=1 bardzo się zawiodłem na Yokohamie: wyząbkowały po jednym sezonie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SJake Opublikowano 3 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 A tam... tylko Michały Pilot Super Sporty, ewentualnie Continentale Sport Contact 2.3.5 (giną w oczach, ale trzymają jak ta lala). Przerobiłem Potenze RE40 i RE050... powiedziałem dziękuje. Fajne, ale nie dla mnie. Z Dunlopami same problemy. Chinole to na 1 lub 2 sezony max. Yokohamy zimówki zarżnąłem w 3 miesiące 25k km (opel combo 1,7 D) Verdestein też ma ciekawe lacze, ale... Michały Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Franek Opublikowano 3 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 Pavlik, ale to zupełnie inna półka. To tak jak porównywać BMW 1 do BMW Z8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pavlik Opublikowano 3 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 Franek, w momencie kupna tej Yokohamy, lepszego wyboru z Y raczej nie było wszyscy polecali, że och i ach a tu kupa i sorki, ale opona za 1200zł i leci po jednym sezonie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ayrsen Opublikowano 3 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 Zamówiłem właśnie Conti... 1. Szybki remanent w kasie 2. Potrzebuję de facto tylko 2 szt, przód TWI , a tył 6mm, więc byłyby różne "wioski" na osiach... No popatrz, popatrz - miesiąc temu zakupiłem 2 szt. Conti "3" z tego samego powodu. Zedrę tył, to wtedy wpadnie już "konkretniejszy" komplet Ja zdzierać nie zamierzam, ale 18" mogą nie doczekać TWI... Widać, że nadajemy na tych samych falach... A jak - w sumie Ty masz samochód "stworzony" z mojego... W sumie - 25 tys. km to i tak bardzo dobry wynika jak na RS'a. Rotacji przód/tył nie było? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Franek Opublikowano 3 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 Pavlik, no nie wiem. Albo mega pech, albo nie mam pojęcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby_RS Opublikowano 3 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 Ty masz samochód "stworzony" z mojego... oj tam, oj tam - pożyczono (some says "ukradziono" ) jedną część Rotacji przód/tył nie było? Ha, a jakże, jestem szczwanym lisem , ale chyba to nie jest do końca dobry pomysł...tył jakby zaczął sobie pogwizdywać... a jest to właśnie "napoczęty" przód z zeszłego sezonu... [ Dodano: 3 Lipiec 2012, 22:37 ] bardzo dobry wynika jak na RS'a "Moje" ASO obsługiwało "prasówkę", którą można było podziwiać w kolorowych magazynach w 2009/10r - bilans 17tys km to 3 komplety na przód i sprzęgło... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ayrsen Opublikowano 3 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 pożyczono (some says "ukradziono" ) Ponieważ z dobrym efektem, to przyjmijmy, że miało miejsce klonowanie... Ha, a jakże, jestem szczwanym lisem , ale chyba to nie jest do końca dobry pomysł...tył jakby zaczął sobie pogwizdywać... a jest to właśnie "napoczęty" przód z zeszłego sezonu... Widzisz - a w AWD problem zużycia przód/tył w zasadzie nie występuje. "Moje" ASO obsługiwało "prasówkę", którą można było podziwiać w kolorowych magazynach w 2009/10r - bilans 17tys km to 3 komplety na przód i sprzęgło... Opony - jasne, ale sprzęgło? Ech - nieudolne pismaki... Inna sprawa - powyżej 17" koszt opon zaczyna stanowić istotną pozycję kosztów eksploatacyjnych... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blade Opublikowano 3 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 Widzisz - a w AWD problem zużycia przód/tył w zasadzie nie występuje. to zależy jak i kto jeździ oraz od tego jaką auto ma moc... ja u siebie po jednym sezonie mam troche wytarte boki opon od szybkiej jazdy po rondach itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rosemeyer Opublikowano 4 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2012 Widzisz - a w AWD problem zużycia przód/tył w zasadzie nie występuje W zasadzie to nie masz racji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ayrsen Opublikowano 4 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2012 to zależy jak i kto jeździ oraz od tego jaką auto ma moc... Prawda. W obu aspektach daję sobie radę. ja u siebie po jednym sezonie mam troche wytarte boki opon od szybkiej jazdy po rondach itp Pozostaje pogratuować liczby rond. W zasadzie to nie masz racji W zasadzie mam AWD od 5 lat. W zasadzie mam 4WD od 3 lat. W zasadzie mam w tym zakresie pewne doświadczenie, ale może powinienem udać się do okulisty... I jesli masz na myśli "dołączalność" tego pierwszego typu napędu, to w zasadzie masz rację, ale to niczego nie zmienia w zakresie zużycia opon... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rosemeyer Opublikowano 4 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2012 W zasadzie mam AWD od 5 lat. W zasadzie mam 4WD od 3 lat. W zasadzie mam w tym zakresie pewne doświadczenie, ale może powinienem udać się do okulisty... I jesli masz na myśli "dołączalność" tego pierwszego typu napędu, to w zasadzie masz rację, ale to niczego nie zmienia w zakresie zużycia opon... W zasadzie mam quattro od ponad 6lat w roznych modelach Ale zapomniales chyba ze zuzycie opon to nie tylko problem trakcji ale i hamowania A im ciezsze auto tym to ostatnie ma wiekszy wplyw na zuzycie opon bo siły działające na przód sa dużo większe niż podczas przyspieszania. Moje PZero mają właśnie 3 sezon (2lata) i ok 35tys i następnego raczej nie doczekają. Zgadnij która oś ma większe zużycie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ayrsen Opublikowano 4 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2012 Ale zapomniales chyba ze zuzycie opon to nie tylko problem trakcji ale i hamowania Oraz kilku innych czynników technicznych (obiektywnych) oraz wynikających z rodzaju terenu w którym się samochód porusza oraz natury kierowcy (subiektywnych). A im ciezsze auto tym to ostatnie ma wiekszy wplyw na zuzycie opon bo siły działające na przód sa dużo większe niż podczas przyspieszania. 4WD waży pod 2t - ale są i takie w ramach kategorii B, które ważą pod 3t, więc może nie napiszę, że mam ciężkie 4WD... Moje PZero mają właśnie 3 sezon (2lata) i ok 35tys i następnego raczej nie doczekają. j/w - czynniki obiektywne oraz subiektywne mają znaczenie. Zgadnij która oś ma większe zużycie? Odpowiem pytaniem - czy na jednej osi masz TWI a na drugiej 6 mm? Rosemeyer - od większości teorii są odstepstwa. Napisałem - "w zasadzie". Ocena zużycia opon przy AWD/4WD wynika z moich doświadczeń - praktycznych, nie teoretycznych. Twoje doświadczenia są inne - OK - przyjmuję to do wiadomości. Napisałeś: siły działające na przód sa dużo większe niż podczas przyspieszania.rozumiem, że odnosisz się do sytuacji gdy napędzane są 4 koła (taką, czy inną technologią). Ponieważ w zakresie FWD/RWD rozkład sił jest zupełnie inny podczas przyspieszania/jazdy po łuku/hamowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saddam Opublikowano 4 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2012 W niedługim czasie mam zamiar kupić opony zimowe. Moje propozycje: 1. Nokian WR A3 2. Goodyear UG8 Rozmiar 205/55/16. Co wybralibyście? A może coś lepszego w tej cenie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ciastek Opublikowano 4 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2012 może Michelin Alpin A4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
escimo Opublikowano 4 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2012 saddam, 2. Goodyear UG8 =) Mam UG7+ na zimę i nie narzekam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saddam Opublikowano 4 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2012 No właśnie w serwisie polecali mi też UltraGripy8. Alpiny A4 200zł droższe w komplecie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się