yukon Opublikowano 19 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 19 Lutego 2012 paluch, przed klarem nic się nie matowi Lepiej żeby zabezpieczył klarem, niż ma zostać sama baza. Jak na domowy sposób, nie widzę w tym nic niepoprawnego.
paluch Opublikowano 19 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 19 Lutego 2012 Wiem, że się nie matuje, tyle że on nie miał bazy tylko lakier w sprayu.
Swoop Opublikowano 19 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 19 Lutego 2012 Wiem, że się nie matuje, tyle że on nie miał bazy tylko lakier w sprayu. a lakier w sprayu to nie baza? poza tym przed klarem pojechałem lakier na gładko 2500
paluch Opublikowano 19 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 19 Lutego 2012 A no to jest ok, o 2500 nie pisałeś jeśli tak to zwracam honor
Swoop Opublikowano 19 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 19 Lutego 2012 A no to jest ok, o 2500 nie pisałeś jeśli tak to zwracam honor spoko spoko, sam robię na czuja trochę więc nie czuję się jeszcze ekspertem
luk skywalker Opublikowano 20 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2012 jeśli lakierujemy bazą+klar to lakieruje sie to metodą MM, czyli mokre na mokro, w przeciwnym razie klar bedzie sie łuszczył.
Swoop Opublikowano 20 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2012 jeśli lakierujemy bazą+klar to lakieruje sie to metodą MM, czyli mokre na mokro, w przeciwnym razie klar bedzie sie łuszczył. czyli co, nie czekać aż wyschnie tylko jechać od razu klarem?
luk skywalker Opublikowano 20 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2012 jeśli lakierujemy bazą+klar to lakieruje sie to metodą MM, czyli mokre na mokro, w przeciwnym razie klar bedzie sie łuszczył. czyli co, nie czekać aż wyschnie tylko jechać od razu klarem? daj im tyle czasu żeby delikatnie baza sie "scieła" i wtedy lakieruj klarem, zwiążą sie te warstwy, jak bedzie baza za mokra to zleje sie to wszystko, ważne żeby baza była "lepka"
Swoop Opublikowano 20 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2012 daj im tyle czasu żeby delikatnie baza sie "scieła" i wtedy lakieruj klarem, zwiążą sie te warstwy, jak bedzie baza za mokra to zleje sie to wszystko, ważne żeby baza była "lepka" ok, jeszcze jedno koło do pomalowania, więc zrobię tak jak mówisz i zobaczymy co będzie trwalsze dzięki z rady
paluch Opublikowano 20 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2012 Ale najpierw to sie dowiedz czy ty w sprayu masz bazę czy normalny lakier taki jak stoi w marketach na półkach.
luk skywalker Opublikowano 20 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2012 bo jak masz akryl to malowanie klarem mija sie z celem
SzaKal Opublikowano 20 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2012 Ładnie wyszło, ubytki jakoś wypełniałeś ?
Swoop Opublikowano 20 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2012 w sprayu masz bazę czy normalny lakier może wyjdę na lamera, ale jaka to różnica jest? bo jak masz akryl to malowanie klarem mija sie z celem dlaczego? nie zabezpieczy bardziej? Ładnie wyszło, ubytki jakoś wypełniałeś ? nie miałem dużych ubytków tylko porysowany mocno rant, ale to spolerowałem 120tką
S3ci0r Opublikowano 20 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2012 klarem walisz dopiero jak baza podeschnie ale nie jak stwardnieje czyli kładziesz klar po odparowaniu rozpuszczalnika z bazy (robi się matowy lakier)
luk skywalker Opublikowano 21 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Lutego 2012 S3ci0r, idealnie to ujales
KR54321 Opublikowano 21 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Lutego 2012 A co powiecie na taki temat: Felgi magnezowe, pokryte proszkiem.. Kilka ubytków na rantach, ale nic groźnego. Cel - zmiana koloru. Chciałbym uniknąć zdejmowania warstwy proszku Czy przeszlifowanie felg i położenie na to lakieru ma sens (jeden składnik, bezbarwnego raczej nie będę kładł), czy to rozwiązanie ma szansę na jakąś trwałość? Jeśli tak, to jaką gradacją szlifować, jakiego podkładu użyć i czy czymś specjalnym/innym niż zwykle powinienem uzupełnić ubytki?
Swoop Opublikowano 21 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Lutego 2012 KR54321, wrzuć foty, jakie ubytki, bo ciężko powiedzieć. Ja u siebie w alu miałem tak przerysowane ranty, że 120-tką pojechałem na początek
malkolm Opublikowano 21 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Lutego 2012 jeśli nie jest bardzo źle to możesz spróbować je okleić folią,
KR54321 Opublikowano 21 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Lutego 2012 KR54321, wrzuć foty, jakie ubytki, bo ciężko powiedzieć. Ja u siebie w alu miałem tak przerysowane ranty, że 120-tką pojechałem na początek Ale czy Twoje były w proszku? Tak to wygląda mniej-więcej. Ubytki "pojawiły się" od "umiejętnego" przechowywania, proszek jest mega twardy. jeśli nie jest bardzo źle to możesz spróbować je okleić folią, Dzięki za radę, ale nie wiem czy umiejętności by mi pozwoliły
Swoop Opublikowano 21 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Lutego 2012 Ale czy Twoje były w proszku? tak, fabryczne Mazdy... U ciebie jedynie rant, więc myślę, że na początek 240 przez wodną 800tkę do 2500 i na to lakier
KR54321 Opublikowano 21 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Lutego 2012 U ciebie jedynie rant, więc myślę, że na początek 240 przez wodną 800tkę do 2500 i na to lakier Są też małe dziurki tu i tam, zagłębienia nie dostrzegalne okiem zdrowego człowieka itp. Czym uzupełniałeś ubytki proszku?
Swoop Opublikowano 21 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Lutego 2012 Czym uzupełniałeś ubytki proszku? ja leciałem całe fele, więc nie uzupełniałem tylko spolerowałem tam gdzie się dało.
paluch Opublikowano 21 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Lutego 2012 Rosszlifuj te ubytki papierem 240 i wypełnij je szpachlówka z opiłkami aluminium - specjalna do alu. Nie puści na pewno.
KR54321 Opublikowano 22 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 22 Lutego 2012 specjalna do alu. Nie puści na pewno. Tak zakładałem, ale biorąc pod uwagę stop z jakiego wykonane są felgi chyba nie ma pewności że szpachlówka z aluminium będzie się dobrze trzymać.
Administrator Evo Opublikowano 22 Lutego 2012 Administrator Zgłoś Opublikowano 22 Lutego 2012 proszek jest mega twardy. KR54321, trochę nie w temacie, ale czy piszcząc że proszek jest twardy masz na myśli że jest odporny na uszkodzenia mechaniczne , ubytki itp, czy to że lakier jest twardy i mało podatny na rysowanie ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się