pLaYmAn Opublikowano 4 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 maestro: auto wyjedzie zimą z garażu nie więcej niż 5 razy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil Opublikowano 4 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 Mackudlaczegonie zdrapywales lakieru z felg papierem scierym? Swego czasu polerowalem ramy od roweru do biketrialu i najpier lakier zdrapywalem papierami od 600-800 i lecialem do 2000 a nawet 2500 zeby na koniec filcem polerowac;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarek Opublikowano 5 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 Nie wiem czy komuś to pomoże, ale... Praca rotacją na padzie 80mm i pastą autosol... Obroty 600-900-600... Celem było jako takie odświeżenie profilu felgi bez papierowania ściernego, usuwania wżerów itp - cztery koła zajęły mi godzinę nie licząc mycia (felg nie demontowałem). Wiem, że jakość wykonania ugodzi w niektóre założenia forum, ale samochód szedł na sprzedaż i właściciel nie za bardzo był skory inwestować w pełen treatment felg - miało się błyszczeć, więc zrobiłem co się dało... Można było wyciągnąć znacznie więcej, jednak ograniczał mnie znacznie czas i jeszcze bardziej "ustalenia z klientem"... tak to wyglądało "z dalsza" tutaj jeszcze fifty/fifty i całe koło Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emes Opublikowano 15 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 Użyłem wspomnianego SwirlX do felg (wcześniej poszedł Attack i glinka) - felgi stały się bardziej błyszczące, takie jakby "szklane" Oczywiście większe rysy pozostały. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kocos Opublikowano 16 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 toja też cos napiszę jeżeli chodzi o polerkę można robić na kilka sposobów ja np znam dwa sprawdzone sposoby 1 papierami od 100 - zalezy od rys wżerów do papieru 2500 i koncowo pasta autosol metal polish i na to autosol alu polish. pierwsza pasta nakładana filcem na wiertarce a druga bawełniakiem na wiertarce. 2 papiery od 100 do 600 następnie pasty twarde rożnej gradacji na filcach i koncowo bawełniak i pasta zielona jak się nie mylę - na allegro jest drpampero (chyba dobrze napisałem) od niego kiedyś brałem komplety do polerek alu, chłop doradzi jak zapytacie i jest ok ja zrobiłem u mnie 1 sposobem felgi i po wszystkim dbam pastą z megsa do alu efekt : a pokrywę silnika i rozpórkę robiłem pastami twardymi i blue b gone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gixxerjunkie Opublikowano 14 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2011 Ja polerowałem felgę w moim moto. Nie używałem do tego Autosolu, jak wiele osób w tym wątku. Z własnych doświadczeń mogę powiedzieć, że Autosol daje świetne rezultaty, ale na kolektorach wydechowych, stali w motocyklach. Na aluminium lepsze rezultaty uzyskałem chociażby dzięki Meguiars NXT All Metal Polysh. Do polerowania felg użyłem specjalnych past w kostkach do polerowania aluminium, a wszystko maszynowo na specjalnych filcach oraz końcówkach. Efekt lustra jak ktoś wcześniej wspomniał w dużej mierze zależy od rodzaju aluminium. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
art'ek Opublikowano 16 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 a zeby odswierzyc polerke to rotacja i welniak obroty 900 ?? a recznie filcem polerskim ?? czy czyms na bawelnie i pasta?? tak jakby mniej lustrzane sie zrobily felgi i chcial bym wlasnie przywrocic efekt lustra:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
capricorn Opublikowano 16 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 Gixxerjunkie, ile godzin poświęciłeś na jedną felgę? brat ma VZR 1800R i myśli właśnie spolerować felgi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malkolm Opublikowano 16 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 art'ek próbuj ja poleruję filcem na wiertarce pastą autosol, później poprawka ręcznie pastą megsa i szmatką z mikrofibry albo bawełnianą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
art'ek Opublikowano 17 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 malkolm, ja mam polerke zrobiona poprostu chcialem by bylo to typowe lustro no pasta juz do mnie idzie mothersa wiec bede sie bawic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fredi88 Opublikowano 18 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2011 tak wygladaly moje mieczysławy po polerce polerował pewien użytkownik tego forum, sam się nie brałem, bo ręcznie takiego efektu się nie uzyska... teraz czekam za felunkiem od corvetty, wrzuce w temat jak "się zrobią" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bucki Opublikowano 18 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2011 Poler kozak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rogo Opublikowano 18 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2011 moje byłe polerowane Smoory - fajnie to wyglądało, ale chyba raczej nigdy więcej - strasznie upierdliwe w utrzymaniu, szczególnie przy skomplikowanych wzorach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malkolm Opublikowano 18 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2011 a moje polerowanki wyglądają tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciej WTN Opublikowano 23 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2011 Mam pytanie, czym najlepiej zakonserwować polerowane ranty z aluminium, tak żeby nie znikał efekt lustra? No i czym najlepiej czyścić np. po myciu całego auta? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fredi88 Opublikowano 23 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2011 Mam pytanie, czym najlepiej zakonserwować polerowane ranty z aluminium, tak żeby nie znikał efekt lustra? No i czym najlepiej czyścić np. po myciu całego auta? niczym nie zakonserwujesz bo straci blask... polerka nie lubi chemii najlepiej myc ciepłą wodą z ludwikiem, oczywiście najpierw porządnie opłukać żeby piasku nie było, wytrzeć do sucha i ewentualnie przelecieć pastą Mothers Mag & Aluminum Polish, która ci fajnie odświeży poler. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kocos Opublikowano 23 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2011 tu się mylisz ! ja tez kiedyś tak myślałem Ludwik i inne płyny do naczyń zawierają sole i inne środki które niszczą gołe alu !! do czyszczenia polecam Hot Rims Aluminium Wheel Cleaner lub innych środków do alu ! wiem że większość ludzi używa tego ludwika ale na dłuższą metę -dupa! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fredi88 Opublikowano 23 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2011 nie wiem, nie testowałem innych środków więc ciężko mi powiedzieć, ale koła które wcześniej wkleiłem myłem ludwikiem rok czasu i kompletnie nic się z nimi nie działo... Po każdym myciu trzeba po prostu dobrze wypłukać wszystko wodą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wax Paradise Opublikowano 23 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2011 Do czyszczenia wysoko polerowanego aluminium polecam Duragloss Metal Cleaner & Brightener #831. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malkolm Opublikowano 24 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 jest kilka preparatów do mycia felg polerowanych, odradzam ludwika, w najgorszym wypadku można mydłem najlepiej szarym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theScorp Opublikowano 24 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 A co jest nie tak z ludwikiem? Ja caly zeszly sezon mylem Purem i felga nie tracila blasku a i tak przed kazdym sezonem trzeba odswiezyc polerke. Czy ktos probowal myc szamponem samochodowym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciej WTN Opublikowano 28 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 A czy po umyciu takiego wypolerowanego aluminium nakładać wosk, czy lepiej sobie darować bo straci swój blask ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mutra Opublikowano 28 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 Czysto teoretycznie: gołemu aluminium szkodzą alkalia. Ludwik i inne płyny do ręcznego mycia naczyń nie są mocno alakliczne (często mają nawet niższe pH niż mydło w kostce) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
art'ek Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2011 hej jestem w trakcie odswiezania polerki na felgach i ciagle wychodza mi jakies plamy jakby zamglone czy cos moze ktos z was podpowiedziec jak to wyprowadzic?? tutaj zjecia na srodku ramion itp http://img855.imageshack.us/g/p1060806.jpg/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radziu Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Użyłem wspomnianego SwirlX do felg (wcześniej poszedł Attack i Glinka) - felgi stały się bardziej błyszczące, takie jakby "szklane" Oczywiście większe rysy pozostały. Czy te Twoje felgi są koloru srebrny jasny brokat? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się