wojteoCK Opublikowano 28 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 A ja bym się tak łatwo nie poddał, zwłaszcza że rant Twojej felgi poleruje się bardzo dobrze. Zrób tak jak ta Pani podnieś samochód i poleruj na samochodzie http://www.youtube.com/watch?v=TZLdqotH ... re=related Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yukon Opublikowano 28 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 wojteoCK, wszytko można zrobić samemu tylko policz czas, środki i na dodatek brak doświadczenia. Jak się na czymś nie znam, to wolę dać zarobić profesjonaliście Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojteoCK Opublikowano 28 Grudnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 No pewnie Ale satysfakcja zostaje !! Polerka takich felg nie jest trudna, no ale jeśli kolegę swędzi ok 300-400 zł to może je wydać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kluczyk17 Opublikowano 23 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2012 noo to się poradzę i ja ... mam felgi z mercedasa, ot takie: zastanawiam się czy krążki filcowe na szlifierkę kątową będą odpowiednie .. ? gównie chodzi o to czy aby obroty ze szlifierki kątowej nie będą za wysokie . .? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malkolm Opublikowano 24 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2012 raczej polerka będzie lepsza od szlifierki, albo nawet wiertarka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mnichu Opublikowano 24 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2012 krazki bawelniane dostepne np. w castoramie i wiertarka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luk skywalker Opublikowano 26 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2012 kluczyk17 jeśli felgi mają wrzery i inne ubytki, proponuje zacząć od papieru P40, jeśli są bardzo duze to nawet P24 i stopniowo schodzić do nawet P2500. Jeśli masz dwu tygodniowy urlop to spokojnie je zrobisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yunivers Opublikowano 26 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2012 Jeśli masz dwu tygodniowy urlop to spokojnie je zrobisz I jesteś cierpliwym człowiekiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luk skywalker Opublikowano 26 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2012 Jeśli masz dwu tygodniowy urlop to spokojnie je zrobisz I jesteś cierpliwym człowiekiem i masz gruba skóre na palcach hehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malkolm Opublikowano 26 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2012 Jeśli masz dwu tygodniowy urlop to spokojnie je zrobisz I jesteś cierpliwym człowiekiem i masz gruba skóre na palcach hehe a na dodatek będziesz miał jeszcze zakwasy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swoop Opublikowano 26 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2012 Jeśli masz dwu tygodniowy urlop to spokojnie je zrobisz I jesteś cierpliwym człowiekiem i masz gruba skóre na palcach hehe a na dodatek będziesz miał jeszcze zakwasy ale się nie poddawaj, do wiosny trochę czasu więc wystarczy 1 koło na 2 tygodnie zrobić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris1848 Opublikowano 1 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 Witam, mam taki problem gdy poleruje felgi powstają na rantach takie jakby prążki(coś jakby tęcza)Poleruje filcem na wiertarce, pastą Autosol.Zauważyłem gdy jade filcem po racie on zaczyna wibrować(tylko przy wyższych obrotach)czy jest to wina filca czy wiertarki? Na jakich obrotach mniej więcej powino się polerować wiertarką .Za odpwiedź Dziękuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yunivers Opublikowano 1 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 Witam, mam taki problem gdy poleruje felgi powstają na rantach takie jakby prążki(coś jakby tęcza)Poleruje filcem na wiertarce, pastą Autosol.Zauważyłem gdy jade filcem po racie on zaczyna wibrować(tylko przy wyższych obrotach)czy jest to wina filca czy wiertarki? Na jakich obrotach mniej więcej powino się polerować wiertarką .Za odpwiedź Dziękuje Nie bardzo rozumiem o co Ci w tym momencie chodzi,robią sie tzw. hologramy? Jeśli robisz to filcem na trzpieniu http://www.materialypolerskie.pl/moduly ... ie_big.jpg to wystarczy że lekko go dociśniesz i już się lekko przekrzywi i powstaje tzw. bicie. Do rantów stosuje sie krążki bawełniane albo filcowe http://img14.allegroimg.pl/photos/orygi ... 1968044816 i najlepiej jak koło jest w ruchu wtedy wypolerujesz rant równomiernie taka moja rada Co do obrotów to im większe tym lepiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luk skywalker Opublikowano 2 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 moze wrzeciono na wiertarce masz juz wyrąbane? moze nie umiejscowiłeś centrycznie filca na trzpieniu? używasz pasty do stali czy do aluminum? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris1848 Opublikowano 2 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 Pasta to dobrze znany Autosol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kafarszczak Opublikowano 2 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 Witam chciałem zapytac czy zdzierając resztki podkładu papierem 120 na sucho i potem 220 tez na sucho zniweluje rysy papierem wodnym 320? narazie na raz przejechałem felge papierem 320 - wodnym i mam jeszcze rysy powstałe po poprzednikach tzn 120/220 - i zastanawiam sie czy przejechac felge jeszcze raz tym 320 wodnym czy jechac juz 500 wodnym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yunivers Opublikowano 2 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 jeśli masz rysy po poprzednim papierze to musisz trzeć dotąd aż zniknął rysy po poprzednim,jeśli tego nie zrobisz tylko przejdziesz na kolejny etap to praca pójdzie na marne... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mnichu Opublikowano 2 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 Witam, mam taki problem gdy poleruje felgi powstają na rantach takie jakby prążki(coś jakby tęcza)Poleruje filcem na wiertarce, pastą Autosol.Zauważyłem gdy jade filcem po racie on zaczyna wibrować(tylko przy wyższych obrotach)czy jest to wina filca czy wiertarki? Na jakich obrotach mniej więcej powino się polerować wiertarką .Za odpwiedź Dziękuje a moze ty przypalasz to aluminium? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator AreK Opublikowano 2 Lutego 2012 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 kris1848, Moim zdaniem to kwestia zbyt wysokiej temperatury. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ENERGY_NET Opublikowano 2 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 przypalone aluminium dostaje koloru słomkowego a w tym przypadku .... powstają na rantach takie jakby prążki(coś jakby tęcza)..... może stosujesz pastę do metalu a nie do aluminium? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ariello01 Opublikowano 2 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 Pasta to dobrze znany Autosol Pasta dobrze znana, tylko weż zobacz czy masz do metalu czy do aluminium bo są 2 rodzaje A i z tym przypaleniem to może być racja, zauważ sobie nie raz na kolektory wydechowe jakie mają ładne kolory tęczy na sobie od wysokiej temperatury Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ENERGY_NET Opublikowano 2 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 ..............., zauważ sobie nie raz na kolektory wydechowe jakie mają ładne kolory tęczy na sobie od wysokiej temperatury ariello01 od kiedy kolatory wydechowe są wykonane z aluminium?. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ariello01 Opublikowano 2 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 kolatory wydechowe są wykonane z aluminium?. Nie chodziło mi o to że kolektory są zrobione z aluminium tylko o to jaką przyjmują barwę po nagrzaniu/przegrzaniu. Co prawda z aluminum az tak dużego kontaktu nie miałem, ale myśle że po przegrzaniu również mogą przyjąć taką barwę PS. żeby nie było to kolektory z tego co wiem są żeliwne oraz w niektórych autach również stalowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luk skywalker Opublikowano 2 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 spokojnie... zeby przegrzać aluminium Autosolem i wiertarką trzeba być naprawde zdolnym. Szybciej padnie filc lub wiertarka niz przypalisz aluminum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ENERGY_NET Opublikowano 2 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 luk skywalker masz rację , ale jeśli taka sztuka by się udała to kolor jest słomkowy lub w ten deseń, ale na pewno nie tęcza. ariello01 aluminium nie przyjmuje barw tęczy po przegrzaniu, a swoją wypowiedzą tak zasugerowałeś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się