wojteoCK Opublikowano 28 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 28 Grudnia 2011 A ja bym się tak łatwo nie poddał, zwłaszcza że rant Twojej felgi poleruje się bardzo dobrze. Zrób tak jak ta Pani podnieś samochód i poleruj na samochodzie http://www.youtube.com/watch?v=TZLdqotH ... re=related
yukon Opublikowano 28 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 28 Grudnia 2011 wojteoCK, wszytko można zrobić samemu tylko policz czas, środki i na dodatek brak doświadczenia. Jak się na czymś nie znam, to wolę dać zarobić profesjonaliście
wojteoCK Opublikowano 28 Grudnia 2011 Zgłoś Opublikowano 28 Grudnia 2011 No pewnie Ale satysfakcja zostaje !! Polerka takich felg nie jest trudna, no ale jeśli kolegę swędzi ok 300-400 zł to może je wydać
kluczyk17 Opublikowano 23 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2012 noo to się poradzę i ja ... mam felgi z mercedasa, ot takie: zastanawiam się czy krążki filcowe na szlifierkę kątową będą odpowiednie .. ? gównie chodzi o to czy aby obroty ze szlifierki kątowej nie będą za wysokie . .?
malkolm Opublikowano 24 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 24 Stycznia 2012 raczej polerka będzie lepsza od szlifierki, albo nawet wiertarka
Mnichu Opublikowano 24 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 24 Stycznia 2012 krazki bawelniane dostepne np. w castoramie i wiertarka
luk skywalker Opublikowano 26 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 26 Stycznia 2012 kluczyk17 jeśli felgi mają wrzery i inne ubytki, proponuje zacząć od papieru P40, jeśli są bardzo duze to nawet P24 i stopniowo schodzić do nawet P2500. Jeśli masz dwu tygodniowy urlop to spokojnie je zrobisz
yunivers Opublikowano 26 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 26 Stycznia 2012 Jeśli masz dwu tygodniowy urlop to spokojnie je zrobisz I jesteś cierpliwym człowiekiem
luk skywalker Opublikowano 26 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 26 Stycznia 2012 Jeśli masz dwu tygodniowy urlop to spokojnie je zrobisz I jesteś cierpliwym człowiekiem i masz gruba skóre na palcach hehe
malkolm Opublikowano 26 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 26 Stycznia 2012 Jeśli masz dwu tygodniowy urlop to spokojnie je zrobisz I jesteś cierpliwym człowiekiem i masz gruba skóre na palcach hehe a na dodatek będziesz miał jeszcze zakwasy
Swoop Opublikowano 26 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 26 Stycznia 2012 Jeśli masz dwu tygodniowy urlop to spokojnie je zrobisz I jesteś cierpliwym człowiekiem i masz gruba skóre na palcach hehe a na dodatek będziesz miał jeszcze zakwasy ale się nie poddawaj, do wiosny trochę czasu więc wystarczy 1 koło na 2 tygodnie zrobić
kris1848 Opublikowano 1 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 1 Lutego 2012 Witam, mam taki problem gdy poleruje felgi powstają na rantach takie jakby prążki(coś jakby tęcza)Poleruje filcem na wiertarce, pastą Autosol.Zauważyłem gdy jade filcem po racie on zaczyna wibrować(tylko przy wyższych obrotach)czy jest to wina filca czy wiertarki? Na jakich obrotach mniej więcej powino się polerować wiertarką .Za odpwiedź Dziękuje
yunivers Opublikowano 1 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 1 Lutego 2012 Witam, mam taki problem gdy poleruje felgi powstają na rantach takie jakby prążki(coś jakby tęcza)Poleruje filcem na wiertarce, pastą Autosol.Zauważyłem gdy jade filcem po racie on zaczyna wibrować(tylko przy wyższych obrotach)czy jest to wina filca czy wiertarki? Na jakich obrotach mniej więcej powino się polerować wiertarką .Za odpwiedź Dziękuje Nie bardzo rozumiem o co Ci w tym momencie chodzi,robią sie tzw. hologramy? Jeśli robisz to filcem na trzpieniu http://www.materialypolerskie.pl/moduly ... ie_big.jpg to wystarczy że lekko go dociśniesz i już się lekko przekrzywi i powstaje tzw. bicie. Do rantów stosuje sie krążki bawełniane albo filcowe http://img14.allegroimg.pl/photos/orygi ... 1968044816 i najlepiej jak koło jest w ruchu wtedy wypolerujesz rant równomiernie taka moja rada Co do obrotów to im większe tym lepiej
luk skywalker Opublikowano 2 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 2 Lutego 2012 moze wrzeciono na wiertarce masz juz wyrąbane? moze nie umiejscowiłeś centrycznie filca na trzpieniu? używasz pasty do stali czy do aluminum?
kafarszczak Opublikowano 2 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 2 Lutego 2012 Witam chciałem zapytac czy zdzierając resztki podkładu papierem 120 na sucho i potem 220 tez na sucho zniweluje rysy papierem wodnym 320? narazie na raz przejechałem felge papierem 320 - wodnym i mam jeszcze rysy powstałe po poprzednikach tzn 120/220 - i zastanawiam sie czy przejechac felge jeszcze raz tym 320 wodnym czy jechac juz 500 wodnym
yunivers Opublikowano 2 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 2 Lutego 2012 jeśli masz rysy po poprzednim papierze to musisz trzeć dotąd aż zniknął rysy po poprzednim,jeśli tego nie zrobisz tylko przejdziesz na kolejny etap to praca pójdzie na marne...
Mnichu Opublikowano 2 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 2 Lutego 2012 Witam, mam taki problem gdy poleruje felgi powstają na rantach takie jakby prążki(coś jakby tęcza)Poleruje filcem na wiertarce, pastą Autosol.Zauważyłem gdy jade filcem po racie on zaczyna wibrować(tylko przy wyższych obrotach)czy jest to wina filca czy wiertarki? Na jakich obrotach mniej więcej powino się polerować wiertarką .Za odpwiedź Dziękuje a moze ty przypalasz to aluminium?
Administrator AreK Opublikowano 2 Lutego 2012 Administrator Zgłoś Opublikowano 2 Lutego 2012 kris1848, Moim zdaniem to kwestia zbyt wysokiej temperatury.
ENERGY_NET Opublikowano 2 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 2 Lutego 2012 przypalone aluminium dostaje koloru słomkowego a w tym przypadku .... powstają na rantach takie jakby prążki(coś jakby tęcza)..... może stosujesz pastę do metalu a nie do aluminium?
ariello01 Opublikowano 2 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 2 Lutego 2012 Pasta to dobrze znany Autosol Pasta dobrze znana, tylko weż zobacz czy masz do metalu czy do aluminium bo są 2 rodzaje A i z tym przypaleniem to może być racja, zauważ sobie nie raz na kolektory wydechowe jakie mają ładne kolory tęczy na sobie od wysokiej temperatury
ENERGY_NET Opublikowano 2 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 2 Lutego 2012 ..............., zauważ sobie nie raz na kolektory wydechowe jakie mają ładne kolory tęczy na sobie od wysokiej temperatury ariello01 od kiedy kolatory wydechowe są wykonane z aluminium?.
ariello01 Opublikowano 2 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 2 Lutego 2012 kolatory wydechowe są wykonane z aluminium?. Nie chodziło mi o to że kolektory są zrobione z aluminium tylko o to jaką przyjmują barwę po nagrzaniu/przegrzaniu. Co prawda z aluminum az tak dużego kontaktu nie miałem, ale myśle że po przegrzaniu również mogą przyjąć taką barwę PS. żeby nie było to kolektory z tego co wiem są żeliwne oraz w niektórych autach również stalowe
luk skywalker Opublikowano 2 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 2 Lutego 2012 spokojnie... zeby przegrzać aluminium Autosolem i wiertarką trzeba być naprawde zdolnym. Szybciej padnie filc lub wiertarka niz przypalisz aluminum
ENERGY_NET Opublikowano 2 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 2 Lutego 2012 luk skywalker masz rację , ale jeśli taka sztuka by się udała to kolor jest słomkowy lub w ten deseń, ale na pewno nie tęcza. ariello01 aluminium nie przyjmuje barw tęczy po przegrzaniu, a swoją wypowiedzą tak zasugerowałeś.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się