GOLAS30 Opublikowano 3 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2012 Skombinuj sobie w miare dokładną wage, zważ wosk przy aplikacji ręcznej i aplikatorem, będziesz wiedział na 100%. MOCNO wątpie żeby Ci ręka szło mniej niż aplikatorem, ale kto wie Widze ze zdecydowanie MOCNO watpisz . Błogoslawieni Ci ktorzy nie widzieli a uwierzyli
bucki Opublikowano 3 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2012 Jeśli chodzi o aplikacje na auto to "prezenter" zrobił to troszkę za obficie i polerował ruchami okrężnymi (to błąd - więc tak nie rób). . Więc jak powinno się polerować
GOLAS30 Opublikowano 3 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2012 wzdłuż Auta. Tak mnie uczyl KANAR
SzaKal Opublikowano 3 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2012 bucki, Ruchy podłużne nie okrężne
Gość Opublikowano 3 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2012 bucki, Stosowanie przy nakładaniu i polerowaniu techniki prostych linii "straight line" minimalizuje powstawanie swirli które są widoczne pod każdym kątem. Mikro ryski równolegle widzimy tylko pod jednym kątem dla tego w/w technika jest bardziej sugerowana jako właściwa. Dla wielu jest to już Sci detailingowe
GOLAS30 Opublikowano 3 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2012 bucki, Stosowanie przy nakładaniu i polerowaniu techniki prostych linii "straight line" minimalizuje powstawanie swirli które są widoczne pod każdym kątem.Mikro ryski równolegle widzimy tylko pod jednym kątem dla tego w/w technika jest bardziej sugerowana jako właściwa. Dla wielu jest to już Sci detailingowe Swietnie to wyjasniles
czaptan Opublikowano 3 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2012 Domel, super że ten temat założyłeś, bo też się zastanawiałem o co cho. Następnym razem będę woskował gdzieś, gdzie jest dużo miejsca, bo w moim mega ciasnym garażu to nigdy nie osiągnę cienkiej warstwy. Choć z drugiej strony tyle się naczytałem ostatnio choćby o DG #105 że aż tak mi Colli nie żal. Zawsze jak zejdzie go więcej to będzie pretekst do następnego wosku. Ups, czyżbym zaczynał się uzależniać?
bucki Opublikowano 3 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2012 Dzięki za wyjaśnienia Szczerze mówiąc o metodzie nakładania prostymi ruchami słyszałem i robiłem tak wiele razy ,ale zawsze polerowałem okrągłymi ruchami ,dobrze wiedzieć
Moderator Domel Opublikowano 3 Stycznia 2012 Autor Moderator Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2012 bucki, Stosowanie przy nakładaniu i polerowaniu techniki prostych linii "straight line" minimalizuje powstawanie swirli które są widoczne pod każdym kątem.Mikro ryski równolegle widzimy tylko pod jednym kątem dla tego w/w technika jest bardziej sugerowana jako właściwa. Dla wielu jest to już Sci detailingowe Dzieki za wyjaśnienia. Ciesze się, że temat sie rozwinał. Na moim srebrnym lakierze nie ma takiego efektu jak na tym czerwonym F. Dlatego zazwyczaj paćkalem jak dziecko masłem po szybie. Dzieki za wszystkie wskazówki.
voldi22 Opublikowano 3 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2012 Mowicie jak najcieńsza warstwa. Ok ale jako początkujący zużyłem dużo wosku ( 1/3 puszki na jakies 10 aplikacji) i uważam że chyba lepiej posmarować grubiej i mieć pewnosć że wszędzie wosk doszedł.
Swoop Opublikowano 3 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2012 no i tu jeszcze nasuwa się zasadnicze pytanie apropo aplikatora: Lepiej nakładać wosk aplikatorem MF czy może np. Megsem SFA?
Moderator Domel Opublikowano 3 Stycznia 2012 Autor Moderator Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2012 no i tu jeszcze nasuwa się zasadnicze pytanie apropo aplikatora: Lepiej nakładać wosk aplikatorem MF czy może np. Megsem SFA? i jaki aplikator lepszy ? gąbkowy "gęsty" czy "materiałowy" ?
Gość Opublikowano 3 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2012 voldi22, Nir kolego. Lepiej dwie cienkie warstwy jak jedną gruba. Przy kolejnej nawet jak coś opuściłeś to pokryjesz. A najlepiej być uważnym w tym co się robi
SzaKal Opublikowano 3 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2012 Domel, Do wosków najlepiej używać aplikatora gąbkowego.
Gość Opublikowano 3 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2012 Swoop, Domel, Ja preferuję aplikatory gąbkowe. Ale kto powiedział że istnieją tylko żółte pianki Meg's?? Akurat na większości lakierów ich nie używam gdyż są wg mnie zbyt twarde abym bez stresu nimi pracował. Zdecydowanie wolę aplikator BlitHamber.
Moderator psemo Opublikowano 3 Stycznia 2012 Moderator Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2012 Swoop, Domel, do wosków, sealentów aplikatory gąbkowe. Mi idealnie pracuje się aplikatorami: - Chemical Guys Waps Premium - Lake Country "UFO"
Swoop Opublikowano 3 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2012 Ale kto powiedział że istnieją tylko żółte pianki Meg's?? dlatego przed Megsem dodałem "np."
111mishi111 Opublikowano 3 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2012 bucki, Stosowanie przy nakładaniu i polerowaniu techniki prostych linii "straight line" minimalizuje powstawanie swirli które są widoczne pod każdym kątem.Mikro ryski równolegle widzimy tylko pod jednym kątem dla tego w/w technika jest bardziej sugerowana jako właściwa. Dla wielu jest to już Sci detailingowe mam co do tego sposobu nakładani jeszcze pytanie. Wiadomo juz ze minimalizuje powstawanie swirli. Ale czy nie jest przypadkiem tak ze koliste ruchy pozwoliły by lepiej "wniknąc" woskowi w lakier? Chodzi mi o to ze działanie pod wieloma kontami chyba lepiej penetruje. Oczywiście jak sie myle proszę poprawić, ja wole zapytać i błedu nie popełniać a ktos będzie miał satysfakcje ze jeszcze mnie zblizył o mały kroczek do "detailera"
Administrator Evo Opublikowano 3 Stycznia 2012 Administrator Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2012 Ale czy nie jest przypadkiem tak ze koliste ruchy pozwoliły by lepiej "wniknąc" woskowi w lakier? Nie jest tak
Gość Opublikowano 3 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2012 koliste ruchy To jeszcze z czasów porad epoki plastmal'a więc...
Xeper Opublikowano 3 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2012 No to mnie dobiles. Ja uzywalem moze z 9 razy i juz 1/4 zniknela... Co by wychodziło: 255g/4 = 63,75g/9 aut = 7,1g na auto Moim zdaniem zupełnie przyzwoicie. Zwłaszcza że Colinite nie jest woskiem do bicia rekordow wydajnosci m2 z 1 grama. Oczywiscie, powinno udać Ci sie osiągnąc lepszy rezultat - moim zdaniem kluczem jest mocne oświetlenie, glinka + korekta i aplikator z gęstej pianki. A i jeszcze jedno: mi na jasne kolory zawsze schodzi wiecej towaru niz na czarne - po prostu na ciemnych lakierach lepiej widac "mgiełkę". A u Ciebie Foczka chyba srebrna...
julian Opublikowano 3 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2012 tak sobie czytam ten temat i trochę się załamuję... dwa lata temu, jak na forum było nie więcej niż 100 osób, nikt nie zadawał tak banalnych pytań i nie wysnuwał równie kosmicznych wniosków. aha, btw, Xeper, collinite jest cholernie wydajnym woskiem. z jednej puszki można położyć kilkadziesiąt warstw na średniej wielkości aucie, myślę, że tak z 80 spokojnie. więc 7 gram na auto to cholernie dużo. ktoś powiedział w międzyczasie, że dwie super-cienkie warstwy są najlepsze - podpisuję się z całym przekonaniem. dwie, bardzo cienkie warstwy, nakładane prostymi ruchami, aplikatorem gąbkowym, w odstępie (w zależności od wosku oczywiście) minimalnie 2, optymalnie 24 godzin to chyba najbardziej sprawdzone i bezpieczne rozwiązanie.
Xeper Opublikowano 3 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2012 julian, mi osobiście colliego nie udało się polozyc tak cienko jak np. #16 lub nattysa
Moderator rychu Opublikowano 3 Stycznia 2012 Moderator Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2012 nikt nie zadawał tak banalnych Jak ja Cię rozumie, postanowiłem nie usuwać tego tematu tylko dlatego, że wiedziałem że zaraz zacznie się lament, dlaczego taki wartościowy temat poleciał
czaptan Opublikowano 3 Stycznia 2012 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2012 Może dla Was banalne, czytam forum godzinami a na takie podstawy nie trafiłem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się