barkry Opublikowano 7 Marca 2019 Zgłoś Opublikowano 7 Marca 2019 Takie pytanie jeszcze, ile wykorzystam pasty na auto wielkości passat lub Qashqai, one step na DA, 1 lub 2 przejazdy dla najlepszego efektu? I ile potrzebowalbym padów na taka korektę ?
alexander.p Opublikowano 7 Marca 2019 Zgłoś Opublikowano 7 Marca 2019 2 godziny temu, barkry napisał: Takie pytanie jeszcze, ile wykorzystam pasty na auto wielkości passat lub Qashqai, one step na DA, 1 lub 2 przejazdy dla najlepszego efektu? I ile potrzebowalbym padów na taka korektę ? kup 250ml, ciężko określić ile wyrobisz przy jednorazowej akcji. Jeżeli planujesz robić korekt więcej , to idzie litra za litrem 4-5 padów, na początek moimi zdaniem więcej tzn lepiej . Bez stresu, czy wystarczy pasty, czy pad już gotowy do ponownego użycia.
Arkadio_Gdansk Opublikowano 7 Marca 2019 Zgłoś Opublikowano 7 Marca 2019 Po co iść w 3 etapy na początek? Po co też kupować pasty które nie są łatwe w obsłudze i masa sprzątania po nich? Nie łatwiej kupić pasty Kocha (8 i 2) lub Sonaxa (cutmax i 0406) lub nowe w Pl 3D które dotrzeć łatwiej niż niektóre QD? Co masz na myśli mówiąc pasty 3D 501 i 502?Pracowałeś z nimi? Do czego można porównać siłę cięcia i wykończenie?Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Arkeolowy Opublikowano 7 Marca 2019 Zgłoś Opublikowano 7 Marca 2019 6 minut temu, Arkadio_Gdansk napisał: Co masz na myśli mówiąc pasty 3D 501 i 502? http://shiningcar.pl/pl/producer/3D Car Care/175/1/
Arkadio_Gdansk Opublikowano 7 Marca 2019 Zgłoś Opublikowano 7 Marca 2019 Oglądając ich filmy ukazujące co to robi to uważam że jest dobrze. Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
powalla Opublikowano 7 Marca 2019 Zgłoś Opublikowano 7 Marca 2019 Pracowałem 502 i 500 i są świetne tzn. docieranie bajeczne (jak wosk i to nie fusso ) , siła cięcia też niczego sobie i co ważne wyczyścić po nich pada , to po prostu mistrzostwo !
barkry Opublikowano 10 Marca 2019 Zgłoś Opublikowano 10 Marca 2019 A co sądzicie o padach od RR Customs?
smerf91 Opublikowano 10 Marca 2019 Zgłoś Opublikowano 10 Marca 2019 @barkry nawet jak ktoś coś o nich sądzi na + czy na - to nie ma teraz znaczenia bo znowu coś tam zmieniają i mają być nowe
barkry Opublikowano 14 Marca 2019 Zgłoś Opublikowano 14 Marca 2019 Jakie pady 125 mm polecacie? NAT, Royal Pads? Wybrałem maszynę DA jest to https://www.jula.pl/catalog/motoryzacja/pielegnacja-samochodu/srodki-do-woskowania-i-polerowania/polerki-elektryczne/polerka-004229/#tab01 Zastanawiam się bo chciałbym mieć możliwość pełnego spektrum działania. Sonax 0406 na one step czy menzerna 3w1? A do 3 etapów zestaw mezerny 300, 2500, 3800? Czy coś innego polecacie? Pady do one step Royal Pads one step, a do 3 etapów ? Jeszcze ile bym potrzebował padów i jaką ilość pasty dla auta wielkosci passat? Na np one step i pełną korekte? Może ktoś ma lepszą propozycje, przetestowaną niż sonax 0406 lub menzerna 3w1?
powalla Opublikowano 14 Marca 2019 Zgłoś Opublikowano 14 Marca 2019 Mam wrażenie że albo nie czytasz naszych postów albo masz je gdzieś i ciągle pytasz o to samo , bo lubisz klepać w klawisze ...
barkry Opublikowano 14 Marca 2019 Zgłoś Opublikowano 14 Marca 2019 Jestem zielony i zapytam jak to jest z mocowaniem na rzep np tego pada https://allegro.pl/oferta/royal-pads-air-pro-one-step-pad-for-da-gabka-130mm-7024341235 do 125 na maszynie? Teraz, powalla napisał: Mam wrażenie że albo nie czytasz naszych postów albo masz je gdzieś i ciągle pytasz o to samo , bo lubisz klepać w klawisze ... Chce być pewny aby nic nie zepsuć Może ktoś inny ma lepszą propozycje. Wiem że na początek lepiej one step.
powalla Opublikowano 14 Marca 2019 Zgłoś Opublikowano 14 Marca 2019 Lepiej one step ? Dlaczego? Wiesz ile trzeba doświadczenia i to nie takiego przed komputerem ale w garażu przy aucie żeby one step wyszedł jak należy ? Nawet niedawno ktoś tu napisał i w pełni się z tym zgadzam że wolę przelecieć auto szybkim cutingiem i potem to wykończyć niż pieniczyć się z one stepem, a po wymyciu ciągle się zastanawiać co by było gdyby to jeszcze liznąć finishem
barkry Opublikowano 14 Marca 2019 Zgłoś Opublikowano 14 Marca 2019 4 minuty temu, powalla napisał: Lepiej one step ? Dlaczego? Wiesz ile trzeba doświadczenia i to nie takiego przed komputerem ale w garażu przy aucie żeby one step wyszedł jak należy ? Nawet niedawno ktoś tu napisał i w pełni się z tym zgadzam że wolę przelecieć auto szybkim cutingiem i potem to wykończyć niż pieniczyć się z one stepem, a po wymyciu ciągle się zastanawiać co by było gdyby to jeszcze liznąć finishem Poleciłbyś ze swojego doświadczenia jakąś sprawdzoną kombinacje na początek w co warto było by się zaopatrzyć? Chodzi mi o pady i pasty? Tak jak wcześniej mówiłeś Koch (8 i 2) lub Sonaxa (cutmax i 0406) lub nowe w Pl 3D? Co jest łatwiejsze w pracy dla zielonego? Co da lepszy efekt? Jakie pady do tego?
barkry Opublikowano 17 Marca 2019 Zgłoś Opublikowano 17 Marca 2019 Forumowicze, mam pytanie czy do finish'u lepszy będzie pad otwarto czy zamknięto komórkowy ?
piotr@sta Opublikowano 17 Marca 2019 Zgłoś Opublikowano 17 Marca 2019 z tego co się orientuje to zależy od lakieru i pasty
ghost Opublikowano 20 Marca 2019 Zgłoś Opublikowano 20 Marca 2019 duża dwaka informacji o padach, link:
piotr@sta Opublikowano 23 Marca 2019 Zgłoś Opublikowano 23 Marca 2019 Może i nie do końca ten temat ale chyba lepszego miejsca nie ma (tak wiem pad filcowy jest do szyb) Czy używał ktoś Royal pade feltglass quad ? co to tak naprawdę te nacięcia dają? jest różnica w pracy takim padem?
Casian Opublikowano 27 Marca 2019 Zgłoś Opublikowano 27 Marca 2019 https://allegro.pl/oferta/koch-chemie-h8-02-m2-01-pasty-i-pady-polerskie-nat-7034274904 czy ten zestaw nadaje się pod czarny kolor?
ptck Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Zgłoś Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Witam, Zacznę od tego, że moje auto to BMW E39. Jestem zielony i planowałem zrobić one stepa polerką rotacyjną z użyciem Menzerny 3in1 - tutaj pytanie jaki pad dobrać. SWAGTV w teście na YT używał czarnego miękkiego pada i wyszło to całkiem ok, a robił to na BMW E36... Ja natomiast zastanawiałem się nad pomarańczowym one stepem od Royal Pads. Proszę o pomoc, bo dobór pada nie daje mi żyć Przeczytałem też co napisał parę postów wcześniej @powalla i teraz już nie wiem czy robić ten one step czy cutting + finish. Lakier nie jest w tragicznym stanie, miejsce i polerkę też będę miał w zasadzie tylko na jeden dzień.
alexander.p Opublikowano 25 Kwietnia 2019 Zgłoś Opublikowano 25 Kwietnia 2019 10 godzin temu, ptck napisał: Witam, Zacznę od tego, że moje auto to BMW E39. Jestem zielony i planowałem zrobić one stepa polerką rotacyjną z użyciem Menzerny 3in1 - tutaj pytanie jaki pad dobrać. SWAGTV w teście na YT używał czarnego miękkiego pada i wyszło to całkiem ok, a robił to na BMW E36... Ja natomiast zastanawiałem się nad pomarańczowym one stepem od Royal Pads. Proszę o pomoc, bo dobór pada nie daje mi żyć Przeczytałem też co napisał parę postów wcześniej @powalla i teraz już nie wiem czy robić ten one step czy cutting + finish. Lakier nie jest w tragicznym stanie, miejsce i polerkę też będę miał w zasadzie tylko na jeden dzień. pokaż pacjenta zrób poprawne fotki lakieru. Coś wymyślimy
ptck Opublikowano 25 Kwietnia 2019 Zgłoś Opublikowano 25 Kwietnia 2019 @alexander.p zdjęcia kiepskie i raczej niewiele widać, ale niestety nie mam lepszych, bo auto do soboty jest w warsztacie w innym województwie a chciałbym to zamówić jeszcze dziś, bo w majówkę chcę tą polerkę zrobić... mam nadzieję, że coś będzie można zobaczyć
alexander.p Opublikowano 25 Kwietnia 2019 Zgłoś Opublikowano 25 Kwietnia 2019 20 minut temu, ptck napisał: @alexander.p zdjęcia kiepskie i raczej niewiele widać, ale niestety nie mam lepszych, bo auto do soboty jest w warsztacie w innym województwie a chciałbym to zamówić jeszcze dziś, bo w majówkę chcę tą polerkę zrobić... mam nadzieję, że coś będzie można zobaczyć naprawdę przydały by sie fotki lakieru z mojego skromnego doświadczenia, podpowiem , że E39, E46 to twardziel. OneStep ok, pytanie jaki efekt chcesz uzyskać. np BMW E46 futro/mf + Koch H8, następnie pad RP one step/zółty NAT +Sonax ex04-06 zrobiło robotę konkretną. Jeden dzień może być mało na taka operację z racji zastanego lakieru i dużej "budy" doświadczenie jakie masz ? Rotacja, jest wymagająca ale efektywna.
ptck Opublikowano 25 Kwietnia 2019 Zgłoś Opublikowano 25 Kwietnia 2019 32 minuty temu, alexander.p napisał: naprawdę przydały by sie fotki lakieru z mojego skromnego doświadczenia, podpowiem , że E39, E46 to twardziel. OneStep ok, pytanie jaki efekt chcesz uzyskać. np BMW E46 futro/mf + Koch H8, następnie pad RP one step/zółty NAT +Sonax ex04-06 zrobiło robotę konkretną. Jeden dzień może być mało na taka operację z racji zastanego lakieru i dużej "budy" doświadczenie jakie masz ? Rotacja, jest wymagająca ale efektywna. Doświadczenia brak, to będzie pierwszy raz Chcę odświeżyć lakier, nie zależy mi na usunięciu 100% rys, ponieważ to auto daily i moim zdaniem mija się to z celem. No i to, że muszę się uwinąć w jeden dzień, więc ciężko będzie zrobić co innego niż one step
alexander.p Opublikowano 25 Kwietnia 2019 Zgłoś Opublikowano 25 Kwietnia 2019 4 minuty temu, ptck napisał: Doświadczenia brak, to będzie pierwszy raz Chcę odświeżyć lakier, nie zależy mi na usunięciu 100% rys, ponieważ to auto daily i moim zdaniem mija się to z celem. No i to, że muszę się uwinąć w jeden dzień, więc ciężko będzie zrobić co innego niż one step proponuję klasycznie: pady RP one step 5 sztuk, Sonax ex-04-06 / Koch F5. Zapewne masz BP 125mm metoda: rozprowadzenia pasty bieg 1, bieg 3 cięcie z dociskiem 2 przejazdy, bieg 2 (mniejszy docisk) wykończenie 4 przejazdy. Obszar pracy kwadrat 4 padów rotacja to holsy, więc przy one step po cięciu trzeba skupić się na wykończeniu
ptck Opublikowano 25 Kwietnia 2019 Zgłoś Opublikowano 25 Kwietnia 2019 8 minut temu, alexander.p napisał: proponuję klasycznie: pady RP one step 5 sztuk, Sonax ex-04-06 / Koch F5. Zapewne masz BP 125mm metoda: rozprowadzenia pasty bieg 1, bieg 3 cięcie z dociskiem 2 przejazdy, bieg 2 (mniejszy docisk) wykończenie 4 przejazdy. Obszar pracy kwadrat 4 padów rotacja to holsy, więc przy one step po cięciu trzeba skupić się na wykończeniu Ok, dzięki czyli tą Menzernę 3in1 odpuścić? Planowałem nią zrobić auto, żeby nie woskować. W planach na przyszłość jest Fusso Coat, na razie mam ograniczony fundusz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się