Administrator Evo Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Administrator Zgłoś Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Pomiń UC, weź SX na obydwu padach i na jednym elemencie zobacz który da lepsze wykończenie. Może być tak że na żółtym wykończenie bedzie takie że niebieskiego nie trzeba będzie ruszać.
lakikwap Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Pisaliście chwile przed chwilą że wosk nakładać delikatnie, a jeśli będe nakładał UC (niestety ręcznie) to rozumiem że na aplikator i wmasowywać w lakier, no właśnie i pytanie jak długo i czy tutaj ważne jest z jaką siłą? Oczywiście na końcu przetarcie mikrofibrą i na to wosk.
aro_77 Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Kilka kropel UC na aplikator i "krecimy" do znikniecia...
smalec Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 2 Sierpnia 2010 gdzie dostanę w Warszawie papier 3000? Obdzwoniłem wszystkie intercarsy i w żadnym nie ma
scrabit Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 2 Sierpnia 2010 smalec, spróbuj: Korab Narzędzia Ścierne Koralewski Koralewska Spółka Jawna Brwinów, ul. Pszczelińska 35 a tel. 22 7297777 [ Dodano: 2 Sierpień 2010, 13:19 ] ewentualnie: http://www.polishstyl.com.pl/ lub "MARBAD" Zakład Technik Obróbki Powierzchni ul. Kulczyńskiego 14, Warszawa tel. 22 644 29 45
lakikwap Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 2 Sierpnia 2010 po zrobieniu auta UC umyć jeszcze raz auto czy można nakładać wosk?
Administrator Evo Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Administrator Zgłoś Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Lepiej umyć,jak nie to chociaż jakiś cleaner na to.
lakikwap Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 2 Sierpnia 2010 niezaszkodzi mycie i wycieranie nałożonemu UC?
Administrator Evo Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Administrator Zgłoś Opublikowano 2 Sierpnia 2010 UC to środek ścierny, po skończonej z nim pracy powinien zostać w całości usunięty z lakieru.
Xkem Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Smalec może w internecie? http://www.dudus.com.pl/category/papiery-scierne mają nawet 5000
Afi Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 2 Sierpnia 2010 A mnie jeszcze bardziej zaintrygowały ściereczki ścierne o gradacji 6000 i 8000
matgym Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Panowie czy jest sens i czy w ogole mozna robic tak zeby mieszac sobie pasty? W sensie daje 2 krople SSR2 i do tego jedna kropla SSR3 ?
Afi Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Jest sens, jeśli będą tego jakieś efekty. Osobiście na SSR3 nie pracowałem (choć mam), ale słyszałem że lubi się kulkować. Wtedy lepiej dać krople czegoś, co jest bardziej tłuste i nada dobrego "poślizgu" i pomoże w rozsmarowywaniu, np. SSR1. Natomiast łączenie SSR2 z SSR3... No nie wiem - sam musisz zobaczyć. Przed przystąpieniem popróbować na jakimś małym kawałku, jakie mieszanki najlepiej będą zbierały i wtedy do dzieła
matgym Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 2 Sierpnia 2010 No wlasnie zastanawiam sie jaki bedzie tego efekt Jutro na klapie od bagaznika zrobie maly test i podziele sie z wami rezultatami
Administrator AreK Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Administrator Zgłoś Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Skuteczność SSR3/SSR2,5 i poślizg zbliżony do SSR1. Mniej pyli niż samo SSR3.
aro_77 Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Jaka jest "moc" 3M Scratch Removera (seria car care) w porownaniu np do UC czy SSR3, chodzi mi o wlasciwosci scierne ?
smalec Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 3 Sierpnia 2010 mam pytanie: znajomy, który zrobił już niejedno auto, poradził mi, aby przy zielonym i żółtym korku spryskać pada wodą przed polerowaniem... Czy ktoś ustosunkuje się do tego? Nigdzie na forum nie znalazłem o tym informacji, czytałem wręcz, że systemem 3M poleruje się na sucho...
maestro00 Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Stosuje się to dość często zwłaszcza gdy pad jest nowy (niewyrobiony, sztywny) dla lepszego komfortu prowadzenia oraz odprowadzania ciepła (dotyczy zwłaszcza początkujących). Na wszelki wypadek polecam używanie wyąłcznie demineralizowanej.
smalec Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 3 Sierpnia 2010 ok dzięki, myślałem, że to jakaś herezja i jest to zabronione
Prezes Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Mi zdarzało się spryskiwać detailerem i też było git
AutoDetailing Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Tylko pamiętaj żeby nie przesadzić z ilością wody, jedno pryśnięcie opryskiwaczem wystarczy. Konieczność spryskania zależy od wielu rzeczy, m.in. od pada, pasty, lakieru, temperatury, wilgotności. Musisz spróbować sam i zobaczyć, czy odczujesz korzyść.
Tomasz KRK Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Psiknięcie na pad Quick Detailera QD+ z PB's World zdaje się nieco "wydłużać życie" pasty Fast Cut + przy polerowaniu
malkolm Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 3 Sierpnia 2010 witam. używał ktoś wosku Lusso Oro?? do czego można by go porównać??
smalec Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2010 jakie jest absolutne minimum czasu dla bazy i klaru w zaprawkach, w którym nie wolno ich ruszać? nie mam na myśli jeszcze wyrównywania papierem, ale po ilu godzinach mógłbym umyć, wyglinkować i obkleić sobie taśmą auto przed korektą?
miki Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 4 Sierpnia 2010 W piękny słoneczny dzień przy nagrzanej karoserii baza schnie jakieś 10sek, z klarem jest różnie, w zależności jakiego używasz. Czy jest to klar z zestawy zaprawkowego czy kupiłeś, lud dostałeś od lakiernika. Jeśli jest z szybkim utwardzaczem to po jakiś 30min na słońcu możesz go ciorać papierem.
Rekomendowane odpowiedzi