KHOT Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Nie wydaje mi się aby na warunki polskiej zimy natural Angelwax Body był "trwałym" wyborem. Z pewności poczciwy Colli wytrzyma dłużej. Wiem, ale jak szaleć to szaleć - wiem, że to głupie podejście ale chcę czegoś niebanalnego. Czy nie lepiej pomyśleć o jakimś półnaturalu czy selancie? Zamieniam się w słuch. mając na myśli również wet look WOLFGANG'A Deep Gloss Paint Sealant'a oczywiście z dedykowanym cleanerem. O widzisz, tym mnie zaciekawiłeś - wchodzi na razie na no.1 propozycji. PS. Może by uniknąć gniewu kobiety, warto napisać do mikołaja Za daleko. KHOT, Bierz Zymola Titanium i kładź na goły lakier ew. HDC.Carbon,a Titanium to przepaść I mieszkaj pod mostem albo w samochodzie? Propozycja fajna, ale daleko poza mój budżet, a nawet gdyby udało mi się naciągnąć jakimś cudem to na pewno bez HDC.
Luki88 Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 21 Sierpnia 2013 A dlaczego nie poczciwy FK 1000P HI-TEMP WAX? Sealant w sam raz na zime, w zimie i tak nie dostrzezesz WET LOOK'u
kubik Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Nie no rozumiem,ale czasem na giełdzie trafiają się używane. Ostatnio z 4auta smarowałem Titanium,a wczoraj dla odmiany wziąłem carbona,to ogólnie tak se
KHOT Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Miałem. Chcę żeby wosk nadawał się również na lato i przy tym wyglądał, a 1000p mimo że pancerny, to w kwestii wyglądu jest słaby.
Luki88 Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Miałem. Chcę żeby wosk nadawał się również na lato i przy tym wyglądał, a 1000p mimo że pancerny, to w kwestii wyglądu jest słaby. To prawda, tez jestem ciekaw na czym stanie
ad.am Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Kubik, troche ot,ale mozesz rozwinac Twoje spostrzezenia w kwestii Titanium vs. Carbon?czym Ci carbon 'zawinil'?
kubik Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Praktycznie nie przyciemnia lakieru,docieranie ciut gorzej,krople i trwałość gorsze. Powiedziałbym,że z Zymoli to Titanium ma najlepszy stosunek ceny do tego co oferuje
ad.am Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 21 Sierpnia 2013 A co z poceniem sie Titanium?
bienek Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 21 Sierpnia 2013 A co z poceniem sie Titanium? Ja stwierdziłem 2-krotnie jak jest mocne słońce to też się spoci jak każdy zymol.
Moderator Eryczek Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Moderator Zgłoś Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Titanium, tak jak pozostałe woski Zymola ma tendencję do wypacania. Oczywiście inaczej to wygląda, kiedy kładziemy wosk w 15 stopniach a inaczej w 30 (w tej temperaturze, spociła się koledze nawet Husaria ). Ja nie widzę jednak większego problemu. Następnego dnia myjemy auto, po mgiełce nie zostaje żaden ślad i cieszymy się woskiem na aucie przez kilka miesięcy.
SJake Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Następnego dnia myjemy auto, po mgiełce nie zostaje żaden ślad i cieszymy się woskiem na aucie przez kilka miesięcy. Z tym myciem to trzeba uważać. Znane są przypadki, że po kontakcie z wodą wosk dostał maksymalnego utwardzenia i "niedociery" można było atakować tylko cleanerem. Znane są również historie, że ZYMOL z górnej póły pocił się jeszcze po trzecim myciu
ad.am Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Stad moje pytanie,celowo wzialem Carbona z uwagi na najmniejszy vol. carnauby, auto raczej stoi pod chmurka i chcialem w miare mozliwosci uniknac pocenia, poki co z pozytywnym efektem.
Moderator Eryczek Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Moderator Zgłoś Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Znane są przypadki, że po kontakcie z wodą wosk dostał maksymalnego utwardzenia i "niedociery" można było atakować tylko cleanerem. Zgadzam się, zdarzyło mi się coś takiego na początku mojej zabawy z Zymolami ale tylko kiedy wosk kładłem "na Daltona". Kiedy nabierze się już trochę "techniki" i kładzie się cienką warstwę wosku to takie problemy już się nie pojawiają.
Carire Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 21 Sierpnia 2013 również zauważyłem pocenie się Titanium'a przy plus 30 stopniach, nie aż takie jak Glasur ale jednak widać było Carbona nie mam ale pewnie też coś tam może się pocić, zgadza sie? SJake, a dlaczego tak się mogło stać? Tak jak Eryczek, pisze że bogato nałożony czy co miało wpływ na takie zachowanie i przy jakim wosku to zauważyłeś?
kubik Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Jaki wosk na zimę,a Wy o poceniu w 30st.C Zawsze można zrobić po kilku h kontrolne wycieranie z FG i jest malina
GUCIO-59 Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Ja tam polecam przed woskiem Collinite no. 840, bardzo łatwo usuwa brud, wszelkie pozostałości z drogi, odbarwienia, olej, tłuszcz, smołę, wosk i owady pozostawiając świetnie wykończoną powierzchnie przygotowaną na aplikację wosku i raczej do jasnych lakierów. A potem wosk Collinite no. 915 i bardzo dobrze się rozprowadza przy około 22-24 st. Dodam, że utrzymuje się ponad 6 miesięcy, jak zrobię jesienią do wiosny mam spokój...
KHOT Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Jaki wosk na zimę,a Wy o poceniu w 30st.C No właśnie, wracając do tematu. Podoba mnie się perspektywa tego Wolfganga, ale może coś konkurencyjnego? Pod te same wymagania. Może Chemical Guys Black Light z Wet Mirror Finish Ultra Slick? Albo SURF CITY GARAGE Nano Seal Protective Coat i SURF CITY GARAGE Beyond Clay? Albo jeszcze coś innego? Edyta: Megs Ultimate? (tak, wiem, sam pisałem że miało być niebanalnie... ) Angelwax guardian? Wolf's wrap?
Chat Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Podoba mnie się perspektywa tego Wolfganga, ale może coś konkurencyjnego? Pod te same wymagania. Również bardzo dobrze trzyma się (sprawdziłem w zimie) i daje wet looka Autoglym High Definition Wax np. na SRP. co do wspomnianych Megsów na zimę zamiast Ultimate wolałbym NX TechWax2.
coolman Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Witam. Powiem krótko, przeglądałem forum przez prawie 8 godzin chcąc znaleźć najtrwalszy wosk na zimę do zabezpieczenia kilku aut w rodzinie do około 200zł. Powiem szczerze, że nie był to łatwy wybór i pewnie przybyło mi kilka siwych włosów na głowie, aż wybór padł na pierwszy wosk o jakim myślałem, czyli Collinite 476. Do końca października położę go na 3 auta średnio użytkowane i na maskę u kolegi który robi około 2,5 tys. km miesięcznie i zdam relacje. Jeśli w zimie Colli polegnie u mnie na aucie a ja będę miał fundusze to spróbuję przetestować Wolf's Chemicals Hard Body Nano Super Sealant bo to mnie jeszcze kusi.
Sebastian_M26 Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Ja położyłem w zeszłym roku w październiku DG 111, zgodnie z technologią 2 warstwy. Do dnia dzisiejszego jest na aucie, dopiero nie dawno zszedł z nakładek progowych, tam gdzie woda z opon wali.
coolman Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Sporo myślałem o DG #111 i jeśli pojawi się na giełdzie jakaś okazja to też go chętnie sprawdzę oczywiście razem z DG #601 , bo podobno ma dawać lepszy wygląd niż 476s.
g.pajak Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 26 Sierpnia 2013 bo podobno ma dawać lepszy wygląd niż 476s. Moim zdaniem sporo lepszy. U mnie #601 + #111 będzie leżał już trzecią zimę i na razie na zmianę zimowego lidera się nie zanosi
grzes12 Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 26 Sierpnia 2013 a PB nattys paste wax blue nadaje się na zimę? używał ktoś w zimie? jak z trwałością?
g.pajak Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 26 Sierpnia 2013 a PB nattys paste wax blue nadaje się na zimę? Jeśli chodzi o wytrzymałość, to on nawet latem słabo trzyma
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się