griga-st Opublikowano 7 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2012 Powitac, Moje pierwsue pytanie na forum: Czy Swisswax Concorso nadaje się do ochrony lakieru w zimie, czy lepiej użyć Shield`da? pzd
BartekB Opublikowano 7 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2012 Wybierze shielda, jest bardziej wytrzymały, dedykowany pod takie warunki. Concorso jest woskiem konkursowym bardziej na delikatniejsze warunki pogodowe
griga-st Opublikowano 7 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2012 A myślałem ze droższe=lepsze Zauważyłem to po przejechaniu 3tys. km. Lakier znowuż porysowany(tifseeblau od audi)
Moderator Eryczek Opublikowano 7 Listopada 2012 Moderator Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2012 A myślałem ze droższe=lepsze Zauważyłem to po przejechaniu 3tys. km. Lakier znowuż porysowany(tifseeblau od audi) bo tak jest! Gruby_RS twierdzi że np: CR trzyma się rewelacyjnie zimą
rustin Opublikowano 10 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 10 Listopada 2012 Panowie który wosk można nakładać w jak najniższych temp i wytrzymuje jak najdłużej? W normalnej cenie coś jak coli476 [ Dodano: 11 Listopad 2012, 20:25 ] Może ktoś podpowiedzieć w związku z moim pytaniem
Frank Ocean Opublikowano 15 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 15 Listopada 2012 Co znaczy jak najniższych temperaturach, chyba nie ujemnych? W pewnych temp. wiązania między woskiem, cleanerem a powłoką lakierniczą nie zajdą co skutkuje brakiem żądanych właściwości oraz szybkim spłynięciem środków.
mirek85 Opublikowano 16 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 16 Listopada 2012 rustin, gdzieś widziałem informacje, że sealanty typu WOWA działa poprawnie nawet w niższych temperaturach, tj poniżej 10 stopni, w których klasyczne woski mają problem związać. Opti-seal działa bez problemu w 10 stopniach, jednak w niższych temperaturach nie stosowałem.
yacek _b Opublikowano 16 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 16 Listopada 2012 Zadałem pytanie Tomkowi z Detailer.pl w jakiej minimalnej temperaturze można nakładać Opti-seal , dostałem odpowiedź że powinno się nakładać w temperaturze powyżej 10 stopni.
mirek85 Opublikowano 16 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 16 Listopada 2012 yacek _b, tak, zgadza się. Takie jest zalecenie producenta. Jednak ze względu na specyfikę nakładania/wiązania WOWA, produkty te nie tracą swoich właściwości nawet podczas nakładania w niższych temperaturach. Wydłuża się rzecz jasna czas wiązania, jednak następuje to znacznie szybciej od klasycznych sealantów. Informacje, o których wcześniej wspominałem są na forum OCC. Aplikacja w temperaturze poniżej 10 stopni to nie problem, właściwości ochronne będą zachowane, jedynie wydłuży się czas schnięcia jak i wiązania produktu. Zalecane jest nałożenie 1 warstwy, po godzinie drugiej i odczekanie 24h na związanie. Na ZainoStore można również poczytać o ich WOWA - Z-CS. Wg producenta wiąże się z lakierem w ciągu 2-6 godzin, w zależności od warunków atmosferycznych. Ponadto nakładano go w 36*F (2-3*C) i poza dłuższym czasem schnięcia jak i wiązania działał poprawnie. Jak wspomniałem, nie jest to pierwszy raz gdy czytam, że WOWA działa w temperaturach poniżej 10 stopni. Proszę poszukać we własnym zakresie na zagranicznych forach, a na pewno znajdzie się więcej użytecznych informacji. Z chęcią nałożę OOS gdy temperatura wzrośnie do +5*C (czyli zapewne kwiecień ) bo sam jestem ciekaw ile w tym prawdy, a ile przechwałek producentów
rustin Opublikowano 16 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 16 Listopada 2012 Gdzie można dostać woski wowa? na all4auto nie ma
yacek _b Opublikowano 16 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 16 Listopada 2012 A All4auto to jedyny sklep ? Opti-seal ( Optimum )ma kilka sklepów z forum , u Temachem jest Zaino .
paczek07 Opublikowano 19 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 19 Listopada 2012 Panowie czy stosował już ktoś powłoki kwarcowe firmy Tenzi ? jak jakościowo to wygląda ?
Rosemeyer Opublikowano 19 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 19 Listopada 2012 Panowie czy stosował już ktoś powłoki kwarcowe firmy Tenzi ? jak jakościowo to wygląda ? poczytaj w temacie o powlokach, bo wosk na zime to to nie jest
karambol Opublikowano 24 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2012 a moje pytanie takie co lepiej zabezpieczy lakier na zime? woski coli 476 czy GTECHNIQ C1.5 SILOS SEAL?
saddam Opublikowano 24 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2012 Ja bym wybrał 476-kę z tych dwóch jako zabezpieczenie na zimę. Rob z Gtechniqa twierdzi, że C1.5 wytrzymuje ~6 miesięcy na lakierze w samochodzie do codziennej jazdy ale na podstawie poniższego filmu śmiem wątpić
dzinkins Opublikowano 25 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 25 Listopada 2012 Rob z Gtechniqa twierdzi, że C1.5 wytrzymuje ~6 miesięcy Ja już od dawna nie czytam etykiet na temat trwałości a jak już to kończy to się
saddam Opublikowano 25 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 25 Listopada 2012 Etykieta "mówi" tylko "Excellent durability" Wzorowałem się na tej wypowiedzi (2m4s):
Carire Opublikowano 25 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 25 Listopada 2012 dzisiaj zabawa z megsem 16 i achillesem/wolfagniem pod niego. Pozniej 2 warstwa i zobaczymy jak się bedzie spisywal i na jakim cleanerze lepiej wypadnie sama aplikacja bardzo prosta, tak samo polerowanie po okolo 25 min ale w garazu wiec dużo prościej i temp 20 stopni
Sabat Opublikowano 10 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 10 Stycznia 2013 Parę zdjęć Coli po 3tyś, nakładane 16-10-2012 Jako Cleaner robił Dodo Juice Lime Prime Lite Cleaner nakładany ręcznie. Auto od rana w deszczu. Umyte raz proszkiem na myjni. Kilka razy opłukane demineralizowaną wodą Dwa razy szamponem. Raz Shiny Garage Strawberry Car Shampoo i umyty 6-01-2013 szamponem Dodo Juice Born To Be Mild( zrobione 300km od niedzieli -więc trochę brudny) Niestety na górze już woda stoi. Na masce także, ale to raczej brud lub wina VP Citrus Biling bo po umyciu wyglądało to zdecydowanie lepiej. Lub ilość opadów A najlepsza zagwozdka to wygląd na zderzaku.. maska oraz dach jest po QD rozcieńczonym VP Citrus Billing. bo na więcej warunków nie było i chyba to zaszkodziło W trakcie jazdy woda ładnie ucieka z auta.
Griffe Opublikowano 10 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 10 Stycznia 2013 Tragedii nie ma U mnie poltora miesiaca bez garage, budowy syf itp husaria i sv cr siedza dzielnie.
ShiningCar Opublikowano 10 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 10 Stycznia 2013 ale to raczej brud lub wina VP Citrus Biling bo po umyciu wyglądało to zdecydowanie lepiej. Lub ilość opadów Swego czasu na Dodo użyłem VP CB i wydaje mi się, że go zjadł Nie wiem na ile jest to miarodajne, ale być może jest to sedno sprawy
KHOT Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Hej. Przede mną jest zakup czegoś ładnego i trwałego na zimę, ale w domyśle po położeniu raz ma się trzymać lakieru zębami, chociaż będzie reaplikowane w miarę pojawiania się odpowiednich warunków pogodowych (no właśnie, jeżeli takie będą - mimo tego trzeba założyć min. 2 miesiące pod śniegiem i lodem) i będzie służyć też latem przyszłego roku. Zależy mi na dwóch rzeczach: wygląd (wet look) + trwałość (samochód stoi cały rok pod chmurką). Wosk będzie położony na warstwę PB Black Hole. Generalnie na razie na faworyta typuję Angelwaxa Body, ale... no właśnie. Jeżeli okaże się że jest przepaść między nim a przykładowo takim Carbonem, to ze łzami w oczach, ale dołożę te parę rubli (tak, wiem że w przeliczeniu na wagę kosztują tyle samo) ale do nieprzekraczalnej granicy 200pln/puszka (niezależnie od objętości - już i tak jestem trup jak kobieta to zobaczy, ale nie ma rady ). Jak żyć panie premierze?
Chat Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Nie wydaje mi się aby na warunki polskiej zimy natural Angelwax Body był "trwałym" wyborem. Z pewności poczciwy colli wytrzyma dłużej. Czy nie lepiej pomyśleć o jakimś półnaturalu czy selancie? Jak kładę albo colli, albo mając na myśli również wet look WOLFGANG'A Deep Gloss Paint Sealant'a oczywiście z dedykowanym cleanerem. PS. Może by uniknąć gniewu kobiety, warto napisać do mikołaja
kubik Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 21 Sierpnia 2013 KHOT, Bierz Zymola Titanium i kładź na goły lakier ew. HDC. Carbon,a Titanium to przepaść
ad.am Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Mimo wszystko w sytuacji gdy auto stoi pod chmura,bez mozliwosci regularnego woskowania,jesli oczekujesz trwalosci i wet looku,nie pchalbym sie w naturalsa,tym bardziej nie na BH. Jesli oczekujesz trwalosci carbona w warunkach zimowych,to nie w naszej szerokosci geograficznej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się