Skocz do zawartości

Krótkie pytanie- krótka odpowiedź część 3


Rekomendowane odpowiedzi

Który będzie lepszy? SMARTWAX SMARTCARWASH/CLEARKOTE CAR WASH? bardzo odbiegają od 901?

 

Jaką próbkę wosku polecicie mi na merca kolor piękny fiolet przechodzący w śliwkę. auto będzie po korekcie. chodzi o ładny połysk na lato. mam megsa 16, hi-temp i natty's blue ale te będą długo leżały i nie chcę ich kłaść. najlepiej z SCS. może LUSSO ORO ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Używał ktoś z was Non Acidic Aluminium Cleaner Nielsena

 

uzywalem 2-3x, z codziennym brudem, osadem z klockow itp radzi sobie bardzo sprawnie, na wzery jednak nie dziala zbyt rewelacyjnie. Uwazam ze do regularnej pielegnacji jest bardzo dobry i przyjemny w uzytkowaniu a przy tym dosc tani, ale na stary zapieczony brud i wzery potrzeba czegos mocniejszego.

 

Osobiscie troche mi przeszkadza zapach (nie jest az tak bardzo nieprzyjemny ale dla mnie drazniacy na dluzsza mete) ale tez nie jest to jakas wielka tragedia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, mam pytanko, jak tylko pogoda pozwoli podchodze do korekty, rotacja+pady ABW+linia menzerny. Powiedzcie czy pady przed pierwszym użyciem należy moczyć w wodzie czy je lekko zwilżyć na początku oraz czy później przy pracy maszyną lekko zwilżać powierzchnię pada/elementu aby utrzymać wilgoć czy po prostu jechac na sucho i kontrolować temp. lakieru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prawde mowiac nie odmierzałem go jakoś bardzo dokładnie... na posezonowy (po zimie) brud uzylem stezenia mniej wiecej 1:4 i zeszlo wszystko oprocz smoly i wżerów, pozniej uzywalem mniej wiecej w stezeniu 1:8 i z niezbyt mocno zapieczonym pylem z klockow rowniez dawalo rade bez wiekszych problemow. Felgi nie byly niczym zabezpieczone.

 

Co wazne uzylem raz na felgach znajomego z polerowanym rantem w stezeniu tez mniej wiecej 1:8 i nie ruszylo polerki (w sensie nie zmatowilo jej) wiec jest dosc bezpieczny dla felg.

 

Wez tylko poprawke na fakt ze ja nie odmierzałem proporcji jakos bardzo dokladnei a tak na oko i uzylem naprawde ze 3x + ten raz na felgach znajomego ale tylko z zewnatrz wiec to takie nie do konca rzetelne opinie moga byc.

 

Jak sie zrobi cieplo w jakis weekend to Nielsena czeka test na 15letnich felgach, najprawdopodobniej nie mytych od nowosci (wewnatrz raczej myte nie byly - sa czarne jak pomalowane, nie przeblyskuje nawet milimetr aluminium)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

slaw2006 lub poprostu daj lekko więcej pasy na pierwszy raz. Później już nic nie musisz robić jak czyścić co jakiś czas pad.

 

Rubio Albo jeszcze raz nakładasz paste i od nowa jak uważasz, że kolejne przejście załatwi sprawę albo przechodzisz do bardziej agresywnej kombinacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to teraz ja pomęczę szanownych forumowiczów :kox:

 

mam wybrane środki do pielęgnacji samochodów ale brakuje mi podstawowej wiedzy na temat nakładania, albo raczej tego czym nakładać :D

w sumie zabrałem się za to od tyłka strony :kox:

 

chodzi mi o aplikatory, mikrofibry, pady itp itd. :)

 

chcę kompleksowo zadbać o samochód, jednakże z pominięciem polerki (tymczasowo ze względu na fundusze)

 

jakie pady, mikrofibry lub aplikatory byście polecili?

 

z góry dziękuję za pomoc.

 

maciek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.