rufus295 Opublikowano 14 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2011 Może być, i nawet tani Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bruno Opublikowano 19 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2011 Co lepsze na czarny, miękki, porysowany myjnią, japoński lakier? Meg UC czy moze #105 plus #205 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaffel123 Opublikowano 19 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2011 bruno, UC masz do pracy ręcznej bardziej a #105 i #205 do maszyny. Ale na miękkim lakierze UC da radę testowałem na moim pugu ale rewelacji się nie spodziewaj. Praca mszyną to jednak maszyną. Ale jak masz dużo czasu, chęci i co najważniejsze siły w rękach to tri color i UC i jedziesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bruno Opublikowano 19 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2011 Ja będę pracował maszyną, także chyba system 105, 205 bedzie lepszy niz samo UC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Denzkit Opublikowano 19 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2011 105 205 co to za pasty ? może ktoś podesłać link do tych produktów ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paluch Opublikowano 19 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2011 105 205 co to za pasty ? może ktoś podesłać link do tych produktów ? http://showcarshine.pl/testery/317-megu ... 00ml-.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Denzkit Opublikowano 19 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2011 Na jakiej twardości pada z tym pracować ? i czy jest zdecydowanie lepszy od UC ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dizel1982 Opublikowano 20 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2011 Witam. Po krótkich poszukiwaniach trafiłem na temat który mnie interesuje jednak mam kilka pytań. Pacjentem będzie opel astra II, rok produkcji 2007, lakier UNI dwuwarstwowy, kolor granat (Royalblau Y20Z). Samochód posiadam od półtora roku. Niestety poprzedni właściciel mył go na myjniach automatycznych. Nie muszę mówić jakie ja mam teraz tego efekty. Ponadto na dachu mam przerysowany taki pasek. Tych rysek tam jest dość sporo, gęsto. Spróbowałem uchwycić to na zdjęciu: Ponadto pełno mikrorysek po myjni. Maszyny niestety nie mam i raczej kupował nie będę ponieważ na jedno polerowanie myślę że nie warto. Mam czas, mam chęci i myślę że mogę zrobić to ręcznie. Samochód zostanie umyty maszynowo, karcher K 7.400 + piana aktywna firmy karcher. Później wycieranie do sucha. Następnie glinkowanie glinką Megsa oczywiście. No i kolejnym etapem będzie doprowadzenie lakieru do kultury. I tu się zaczyna problem ponieważ nie wiem zupełnie jakiego zestawu użyć. Te rysy które pokazałem na zdjęciu to są najpoważniejsze uszkodzenia lakieru w moim samochodzie. Niczego poważniejszego nie mam. Czy możecie polecić coś konkretnego? Myślałem nad UC ale nie wiem jakich padów do tego użyć. Proszę o rady. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Justyna Opublikowano 20 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2011 Samochód zostanie umyty maszynowo, karcher K 7.400 + piana aktywna firmy karcher. Później wycieranie do sucha. w ten sposób nie umyjesz dokładnie auta. Jeśli chcesz pracować ręcznie to wałkowany cały czas zestaw to UC i aplkator Tri color, choć wątpię abyś ręcznie coś zdziałał z tymi ryskami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dizel1982 Opublikowano 20 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2011 Czyli mówisz że tylko polerka maszynowa? No nie bardzo uśmiecha mi się teraz wywalić 200zł na polerkę którą użyję raz i będzie leżała w garażu bo przecież nie poleruje się samochodu co miesiąc czy nawet co rok. Z kolei warsztat który się tym zajmuje krzyknął mi za cały samochód 500zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Shadow Opublikowano 20 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2011 i wydasz 500 zł i będziesz miał zrobione bez siedzenia przy aucie i zbierania sprzetu, pozatym sprzet to małe piwo, do tego pasty, gabki aplikatory scierki itp i ani sie obejrzysz jak 700 ci wypłynie z konta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Justyna Opublikowano 20 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2011 możesz próbować ręcznie ale raczej tylko odświerzysz lakier, możesz wypożyczyć polerkę wtedy wyjdzie taniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dizel1982 Opublikowano 20 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2011 Właśnie gdybym miał możliwość to bym polerkę pożyczył ale nie mam od kogo. Z kolei polerką trzeba też umieć robić. Chwila nieuwagi i na rantach może zostać goła blacha. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal__lodz Opublikowano 20 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2011 Jak poszukasz to polerki typu Eurotech znajdziesz juz za 115zł do użytku amatorskiego w zupełności wystarczy. Nie zakładaj że użyjesz polerki tylko raz bo czemu nie odświezyć pasta wykańczającą i dedykowannym padem albo UC na maszynie ppo jakimś czasie? Faktem jest że zakup samej maszyby to nie wszystko. Dolicz jeszcze BP (Backing Plate jeden 125mm do padów 1500mm i fajnie miec też mały 80mm na małe pady 75-80mm) do tego same pady chociaz po jednym light cuting/polishing i po jednym wykańczającym, do tego pasty ale to można kupić sample czyli testery. Przemyśl, przekalkuluj bo koszty wyjdą nie takie małe. Może wystarczy oddac do profesjonalnej polerki i mieć z głowy. Pytanie jeszcze na jakich środkach gośc pracuje i czy nie trafisz na magika, który Ci narobi więcej szkód niż masz. Co do korekty we własnym zakresie auta, które będzie używane na co dzień to nie ma co katować lakieru i zbierać kilku mikronów ale chociaż zniwelowac te grubsze rysy a miec margines na ewentualną kolejną korektę. Co do UC to jak wypowiadali sie poprzednicy licz sobie około 60zł za UC + tricolor okolo 20zł + ewentualna wysyłka. Jak się postarasz i przyłożysz to większośc hologramów zniknie ale na cuda nie licz a ręczna korekta dzo szybkich nei należy o ile ma to miec "ręce i nogi" a nie tylko marnowac środek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maya Opublikowano 20 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2011 i wydasz 500 zł i będziesz miał zrobione bez siedzenia przy aucie i zbierania sprzetu, pozatym sprzet to małe piwo, do tego pasty, gabki aplikatory scierki itp i ani sie obejrzysz jak 700 ci wypłynie z konta mi już wyszło 2400 zł jakoś poleciało a zaczęlo się niewinnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian Opublikowano 20 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2011 dizel1982, zobacz sobie dzisiejszy temat w dziale pokaż swój blask z clio. Robione ręcznie UC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dizel1982 Opublikowano 21 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2011 Dobra, mam możliwość pożyczenia polerki . Kumpla ojciec ma warsztat lakierniczy. Teraz tylko poradźcie jakiego zestawu użyć aby odświeżyć mój lakier. Bo pad i środku kupię sobie sam. Już wiem że UC użyć nie mogę bo on jest przeznaczony do orbitralnych albo do pracy ręcznej a ja będę pracował rotacyjną. Przeglądałem już trochę forum i mam mały mętlik w głowie bo są różne środki o różnym stopniu agresywności. U mnie te ryski które pokazałem na zdjęciu to są najpoważniejsze uszkodzenia. Bardziej poważnych nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 21 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2011 Już wiem że UC użyć nie mogę bo on jest przeznaczony do orbitralnych albo do pracy ręcznej a ja będę pracował rotacyjną. g prawda, UC bardzo dobrze się pracuje rotacją, wyprowadziłem tak swoje polo o bardzo twardym lakierze bez problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dizel1982 Opublikowano 21 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2011 No ja nawet na tym forum i to chyba w tym temacie czytałem że UC do maszynowej roboty się nie nadaje a w szczególności do rotacyjnej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal__lodz Opublikowano 21 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2011 Ja też będę się spierał że się nadaje do pracy z rotacją bo robiłem dwie Mazdy 6 m.in. zielonym korkiem a miejscami UC + niebieski korek i nie ma najmniejszego problemu. Spytaj nawet Evo, lub przejrzyj pytania w w temacie "krótkie pytanie - krótka odpowiedź" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cocolino Opublikowano 22 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2011 Ja też będę się spierał że się nadaje do pracy z rotacją bo robiłem dwie Mazdy 6 m.in. zielonym korkiem a miejscami UC + niebieski korek i nie ma najmniejszego problemu. Spytaj nawet Evo, lub przejrzyj pytania w w temacie "krótkie pytanie - krótka odpowiedź" Niebieski i zielony korek też leciałeś ręcznie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian Opublikowano 22 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2011 Robił maszyną... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerech Opublikowano 24 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2011 Ja też wczoraj maszynką rotacyjną robiłem (pierwszy raz w życiu ;p)... i jak na pierwszy raz uważam, że wyszło nieźle. Trochę się bałem nie zniszczyć lakieru. Swirle zniknęły, ale troche rys zostało. Użyłem dwóch padów Farecla G-Mop (biały twardy i czarny mięki), potem aplikatorem megsa SwirlX, następnie DC polsih i na koniec wosk #16. Zastanawiam się czy nie robiłem za małych przerw między kolejnymi fazami. Ktoś może podać prawidłowe odstępy? Mam kolejne pytanko, czy UC jest sens używać na lakierze bez swirli i rysek? Da coś? Czy można tylko zepsuć? Pacjent to Subaru, kolor granatowy (nie blue mica) Chcę dopieścić lakier w moim aucie. I zastanawiam się czego użyć. Posiadam: SwirlX2.0, wspomniany UC, DC Polish i wosk Mega #16. Wiem, że to może troche OT ale będę wdzięczny za rade pozdrawiam czerech Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theOne Opublikowano 24 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2011 No ale uc jest na usuwanie rys i swirli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerech Opublikowano 24 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2011 no tak też podejrzewałem ale wole się spytać kogoś z większym doświadczeniem ;] czyli taki zestaw? 1) mycie 2) glinkowanie 3) mycie 4) DC polish 5) wosk taką procedura przy lakierze bez rys i swirli będzie ok? Czy coś byście zmienili, dodali? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się