Skocz do zawartości

Nowy Neoxal 111 Coating. Test


NEOXAL EUROPE

Rekomendowane odpowiedzi

  • Dystrybutor

Szanowni Państwo,

Nowy Neoxal 111 Coating został unowocześniony z wykorzystaniem najnowszych technologii i materiałów chemicznych i oddany do sprzedaży w 2023 roku. Jedną z jej głównych cech jest łatwość aplikacji . Można ją bez pośpiechu nałożyć na dach lub maskę, i równie spokojnie dotrzeć. Charakteryzuje się dużym przyciemnieniem, połyskiem, hydrofobowością, twardością 9h i trwałością, poprzednia wersja siedziała bez problemu 3 lata, niezależne testy. Ta to trzy do pięciu lat.

Chcemy oddać do testów kilka egzemplarzy tego produktu. Prosimy o opisy, video i fotorelacje. Udział w teście i otrzymanie testerów (po 30 ml) mają zagwarantowane ci Koledzy którzy opublikowali relacje w postaci opisów i zdjęć w zakończonym właśnie sprawdzianie Neoxal Show Cars-a. Dwa kolejne można wygrać. Wystarczy poprawnie odpowiedzieć na pytania:

W którym roku, na polskim rynku zadebiutowało pierwsze permanentne zabezpieczenie lakieru z "x" letnią gwarancją producenta? Jak się nazywało? I kto był wyłącznym importerem (nazwa firmy) tego produktu w Polsce?

Decyduje kolejność udzielenia poprawnych odpowiedzi.

Zależy nam aby pierwsze testy z aplikacji pojawiły się dwa tygodnie od otrzymania przesyłki. Nabór do 21 maja.

Zapraszamy do udziału!

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grzegorzu, a czy Show już nie będzie poprawiany i zostaje tak jak jest? Bo nie wiem czy zamawiać butelkę czy nie 😛

A udział w teście z chęcią wezmę bo 500 Żonki, czeka na onestepa i zabezpieczenie jakieś 🙂 

 

1. t.sienkiewicz91

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Dystrybutor
23 minuty temu, t.sienkiewicz91 napisał(a):

Grzegorzu, a czy Show już nie będzie poprawiany i zostaje tak jak jest? Bo nie wiem czy zamawiać butelkę czy nie 😛

A udział w teście z chęcią wezmę bo 500 Żonki, czeka na onestepa i zabezpieczenie jakieś 🙂 

 

1. t.sienkiewicz91

Show Cars został poprawiony już po oddaniu do testów. Także to co test obecnie w sprzedaży jest jeszcze lepszy od testowanych na forum.

  • Super 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Dystrybutor
10 godzin temu, paki112 napisał(a):

Jaki czas na wykonanie testu i fotorelację? Chętnie położę, ale dopiero w lipcu (nadchodzi sesja i wcześniej nie da rady, a kilka razy już kładłem co nieco od Was na auto)

Zależy nam aby pierwsze testy z aplikacji pojawiły się dwa tygodnie od otrzymania przesyłki. Nabór do 21 maja.

Pozdrawiam, Grzegorz 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderator

1. t. sienkiewicz91

2. Pablo15005

3. przemas.p

4. zeea

5. Mumins

6.R3AVER

7, Streat (nie obiecuje ze relacja pojawi sie w ciagu dwóch tygodni ale mam zamiar polozyc cos na srebrna c klase brata wiec auto jakies sie znajdzie) 

  • Okay 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Dystrybutor

Dzień dobry,

Zakończenie naboru do testów.

Na początku poprawne odpowiedzi na pytania konkursowe:

Pierwszym permanentnym zabezpieczeniem lakieru oferowanym na polskim rynku z 6-letnią gwarancją producenta był Diamondbrite, stworzony przez angielską firmę Jewelultra Ltd.
Miało to miejsce w 1999 roku.
Wyłącznym importerem była firma Midgard Sp. z o.o., z siedzibą w Lublinie, działająca przy ulicy Inżynierskiej (byłem Prezesem Zarządu tej spółki).
Niestety, wśród odpowiedzi przesyłanych jako wiadomości prywatne nie było poprawnej. Niemniej jednak, ze względu na znaczenie początków i historii tej branży oraz zaangażowanie niektórych osób w udzielanie odpowiedzi, postanowiliśmy je nagrodzić wysyłając produkt Neoxal 111 Coating do nieobowiązkowych testów.

A teraz ogłoszenie wyników głównych. Ponieważ nie musimy wybierać z setek zgłoszeń ;⁠), postanowiliśmy wysłać wszystkim kolegom produkt do testów. Tym bardziej, że znamy się już trochę i nie ma wśród Was przypadkowych osób. Gratulujemy! Prosimy o przesyłanie adresów do wysyłki w wiadomościach prywatnych.

Z pozdrowieniami,
Zespół Neoxal Europe,
Grzegorz Baczyński.

  • Lubię to 1
  • Super 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

dostałem od @NEOXAL EUROPE na do przetestowania ich produkt - Neoxal 111 Nano ceramic coating. Przed rozpoczęciem relacji chciałem dodać kilka informacji o aucie, jego przygotowaniu pod aplikację powłoki.

Pacjent to Kia Optima, rocznik 2012 z małym przebiegiem bo 112k km. Lakier w dość dobrym stanie ( jak na Koreańczyka ). Samochód przed aplikacją został poddany pełnej dekontaminacji  chemicznej oraz mechanicznej. Na początku wleciał oprysk z BH TouchLess żeby zmiększyć brud, później mycie kwaśnym szamponem od PureTech, później ADBL T&G - dwa razy , K2 Roton, Glinka + na sam koniec umycie z pianownicy Neoxalem 737. Na całym aucie była piękna tafla więc po poprzednich zabezpieczeniach nie było śladu :).

Dwa elementy liznąłem Menzerną 2400, reszta pozostawiona bez korekty. Przed nałożeniem powłoki, na spód położyłem jeden z moich ulubionych cleanerów - Neoxal Primer. Zgodnie z instrukcją, po aplikacji odczekana godzina i zacząłem aplikację. Na dworze było ok 22stopni, delikatny wiaterek, pogoda idealna ;). Może to nie warunki studyjne ale robim co możem.

W paczce od @NEOXAL EUROPE dostałem instrukcję obsługi wraz z powłoką. Zaczynamy.

AJFCJaXACFP_z_bGifzTtHT5O1Lfr8KjiAwiED9v

AJFCJaXJNiWwFFHPZts1Tw_wo-G_eryv-ipqLsH0

Produkt odpakowany więc nie ma co czekać.

AJFCJaVaa_RZ2y10JkFKeZvmDsLPO2C0qMoSWvy0

W instrukcji napisane jest żeby na poczatku dolać więcej produktu, tak też zrobiłem. Zacząłem od błotnika.

AJFCJaV9iuxkOYZNTatI-C3TOszCG7ahACM4NEMV

Produkt ma chemiczny zapach, wewnątrz na pewno przyda się maska. Sama aplikacja w sobie bezproblemowa - produkt tłusty, rozsmarowuje się dość przyjemnie. Jeśli aplikator odda całą powłokę, od razu czuć, że trzeba dolać. Powłoki nie oszczędzałem. 

AJFCJaVQR0fSL_hL0mWKIZkvkAcOIiYcD-gGylxG

 

Jak to mówi jeden z jutubowych detailerów. " Powłokę nałożyłem chrześcijaśkimi ruchami - na krzyż, #" Później zgodnie z instukcją, koliste ruchy.

AJFCJaWk9IYAkEC_2aCIoLGsyLhTmueFc2r27Dj1

AJFCJaW_azpVlLaMnRzRiytZQWhPL74JA5E2ADl0

AJFCJaXjTtF6TIIWJ-2FPmWUwHsWMU3T57tk7snz

AJFCJaU9KDLqQIZjGlw5H5_8JgBc7nq8ZeJ2JfBW

jak produkt dosychał, zaaplikowałem powłokę na chromy i kawałek lusterka.

AJFCJaU_hrHUnCUG5KqzJqQ2BLN2cKGPLnNwRcD4

AJFCJaXFgNaQRbI0fCSJ3o-ba57s5wqN3jPS2dt0

 

Błotnik zrobiony, odczekałem 5 min i zacząłem docierać.

AJFCJaWOoIvoRcw55OTvZsuEXcxmqhMu7sdCaK0S

Docieranie ... i tu zaczynają sie schody. Produkt tępy, serio. Mikrofibra aż mi stawała i czuć wyraźny opór. Myślałem, że wraz z docieraniem będzie lepiej - niestety, nie pomagało. Nie wiem czym jest to spodowodwane. Serio, szło opornie. Wcześniej aplikowałem Cancoata też przez aplikator - bezproblemowo. Tutaj były opory. Pomyślałem, że chodzi o czas wiązania - zostawiłem na różnych elementach powłokę na różny czas - 3, 5 i 10min. Efekt ten sam. Po aplikacji widać, że jest tłusto, później następowało szybkie odparowanie i to w zasadzie tyle 🙂

AJFCJaW_ZTpLwGYPaHnctCpLgexUv4KMH6eONepz

AJFCJaVC67BssywdjePQJJ1nMBRw1su6wolynoBS

AJFCJaUTyCurttuwqgSf4i4Yqk6NevOzCXqci74a

AJFCJaXwRg6wC1MdQlfjhwFOkh0VRSM_zoaOgXjX

Na chromie siadło fajnie 😉

AJFCJaUQzap_giBUXC1HFxYyKj5O4IsMd1Vrwpi1

Drzwi podzieliłem na 4 części, chciałem rozgryźć trochę temat docierania. Po zaaplikowaniu powłoki i dotarciu, poprosiłem siostrę żeby przejechała fibrą i powiedziała, która strona jest bardziej śliska i jest przyjemniejszy poślizg. Zdecydowanie wybrała stronę, gdzie lezał sam primer ( bez powłoki ) niż tam gdzie lezał primer + powłoka. Poźniej wziąłem tatę na tem sam test - wynik taki sam jak wcześniej. Było wyraźnie czuć tępość tam gdzie została zaaplikowana, a gdzie leżal sam primer. Jeśli chodzi o śliskość no to powiedziałbym średnio.

AJFCJaWTLiTVmnr7GveA_-c6esHYVTLi3CBTZjH5

AJFCJaU1uigLHBq-DgD4v5KSmDiFqYH4STxGTm02

AJFCJaWqvE7H1DtCeoL0bcLSdZWGcEa40d93a56Y

Jak wszystko to wszystko - lusterka też dostały powłokę.

AJFCJaXZ8Ue5AjMmIqZaCYOzPRi6dT36bRDGVLSh

Dalej słupki.

AJFCJaV7nWCU-_z8V0Em-3E-HkK0Jmlx23tldarC

Odczekanie i docieranie. Dla mnie najlepiej docierało się po ok 3min od aplikacji.

AJFCJaVYL5Dc5zE5uhMWhvJogInYuIQQ4uJUZ5if

AJFCJaUV1Zo86AVbnidj3RzQvuA3_s5ANOag7aI3

AJFCJaVLSiDT_kyoOYUrVulMGEyEMwA7MZIk9SEE

Słupki piano też dostały, siadło fajnie i problem z docieraniem był praktycznie niewidoczny.

AJFCJaWfU7UjhivYMyyLEqgTq8jPZnawhu-EF9WH

AJFCJaVV77Thb7dD-0KdV4uM4iLrvvS2Zt2ceGcR

AJFCJaWmfb2n2Ot0rtvZWrQBCkLclBwU36kq2kru

Lecimy dalej z chromami i drzwami.

AJFCJaXXlS7VDO2gOCGj0atIivZstb2ov6oDGIYn

AJFCJaX8INzBez0t0JWY-gUvpWslK1f33UDaiAvQ

AJFCJaWMVcH5dDilAGXC3A_SVH-E7fmj0541xJQ7

AJFCJaU2-RQQyePqfaaNMXJH2BgWBA1UqFTaopaY

 

Dawałem dużo towaru - próbowałem rozgryźć temat oraz zmieniłem fibrę na inną. Myślałem, że może tu jest problem - poprawiło się nieznacznie, opór dalej był wyczuwalny.

AJFCJaVggr8B0bYwsC-kyYabG5BH32_Hwhey5VdT

AJFCJaWyVcRPHPqM07R7L-ARacjFuVOZw7xY4ctx

AJFCJaW5PwUO047AsvEF7rHNGL0VHIFROStek9Yc

Zmiana aplikatora wraz z ściereczką.

AJFCJaVMeD3drWlVEYFhpry-5JFHG-rlvqza1sqY

AJFCJaVCIHiCy1Qgj7wWTQ_LuPGJhJxCx_RONzSY

AJFCJaWuw_l7jVZkR-n5xsBiGAdXIRaTO2LvSJ5E

Na tylnej klapie zrobiłem test - po zaaplikowaniu pozostawiłem na 15min.

AJFCJaVqe8XipP301ihJSiYQbUQSV0sPgWZg_ArK

AJFCJaXqzJM0I0ymUkIj9oqgtMWS0d9OMWY36GFz

A tu już normanie.

AJFCJaVHSctdbvU_wgrmebv90BppdBKLN2KSAHH_

AJFCJaVXfTHiifNUFg-q9hvgdQwwUe1aOwWu_JNc

Słupki z drugiej strony - widać mazy po produkcie, ale po przejechaniu mikrofibrą wszystko znikło rewelacyjnie 😉

AJFCJaWOd5j9G7jxdSgNIIyUza732djUvwjX1__F

AJFCJaWsegsnhcQBPozcpaK6nu6AmksTDWaf5VLe

Powoli kończymy aplikację.

AJFCJaUhtjyvhPs4qf6pXC-ihxVS6WyOT-ptGmSV

AJFCJaU4Pj9cR38ny7fkaYZzoA0IL7cZIMDzhNMB

I tyle produktu zostało na sam koniec  🙂

AJFCJaUmaEVgAIfvOm9xP6hTfKiqhY4JCO0BZavw

Po aplikacji zostawiłem autko na godzinkę i wyjechałem żeby zobaczyć efekty 🙂

AJFCJaXfcWhmMgfNjos1zUBJMVMrVNZaBhYLY23w

AJFCJaVDghkJ-hY9uhJ1Ec-OPix-wwDdmbWAAB5i

AJFCJaWDgr0qoTcUYT7hLLFvzuv4hCWau2orjBB2

AJFCJaXB13_v5TO4_UDMDLPM0Rp0Dj2glQOwaQB1

AJFCJaX0mSz96nrRQ17ZFswsvgJF-rZ_PS9RXURc

AJFCJaU1FsArCBiOrH-pbCcxGO1FH2BQ5yoc4m1Y

AJFCJaVgELp0NijkaOnRmTYnc2Bhv-MmHrIkIc8N

 

Thats all folks. Luźne przemyślenia jeśli chodzi o produkt. Aplikacja sama jak najbardziej na plus, produkt tłusty i zdecydowanie widać kiedy się kończy i trzeba go dołożyć. Natomiast docieranie i tępota po dotarciu.. Dałbym takie 3/6. Szło dość ciężko i opornie. Mam nieodparte wrażenie że słabo się lubi z primerem ( na słupkach piano i chromach nie miałem problemu z docieraniem ).

Dodatkowo dzisiaj z rana musiałem macnąć lakier i jakby po tych 12h było lepiej jeśli chodzi o śliskość, jednak może to błędne odczucie. 

Dam jej chwilę, za 2tyg pierwsze mycie. Zobaczymy hydro i łapanie brudu przez powłokę ( auto robi ok 1k km tygodniowo 🙂 ).

Tymczasem dzięki @NEOXAL EUROPE za możliwość testu i wszystkim którzy dotarli do końca. Stay tuned!

  • Lubię to 8
  • Dziękuję 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Dystrybutor

Dzień dobry,

Bardzo dziękujemy za obszerną relację. Widać że produkt trafił w ręce doświadczonego Detailera. Wzorowa gładkość i poślizg bezpośrednio po aplikacji nie jest domeną tej powłoki. To wypadkowa łatwej aplikacji i wydłużenia czasu na dotarcie. Jest to zamierzony efekt który idzie w parze z jej późniejszą trwałością (3 do 5 lat) i ponad przeciętną hydrofobowoscią. Większej gładkości spodziewajmy się po wstępnym utwardzeniu powłoki, tj 12 , 16 godzinach.

Dziękując za relację, czekamy na kolejne. 

Z pozdrowieniami,

Zespół Neoxal Europe,

Grzegorz Baczyński.

 

  • Dziękuję 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@grechut bardzo fajna relacja. Co do tępego odczucia przy docieraniu. To nie jest wyznacznik jak już zostało powiedziane bo po dłuższym czasie może się to zmienić 👍 dodatkowo aplikacja na dworze i lekki wiaterek napewno nie pomagał w tym 😁 ale widać, że zaszkliło bajecznie 😉

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@zeea

Jak pisałem wcześniej z Grzeogrzem, miałem napisać swoje odczucia odnośnie aplikacji, hydro, szklistości itp więc napisałem. Aplikacja tej powłoki była dla mnie wielką niewiadomą.

Miałem porównanie bo w zeszłym tyg kładłem koledze Gyeona to po prostu szło jak po maśle ( dosłownie ). Też wpadł pod lakier primer. 

Cieszę się, że moje "odczucia co do aplikacji i docierania" potwiedzają się z tym co napisał Grzegorz - może faktycznie tak ma być. Fajnie, że po dzisiejszym porannym mazianiu lakieru, faktycznie mógł stać się bardziej śliski 🙂

Nie uważam siebie za pro detajlera ale znów zielony jak trawa na wiosne nie jestem :P. Szukałem problemów w aplikatorze, mikrofibrze, a nawet w tym, że aplikacja była na zewnątrz ( większość aut jak robię to właśnie pod wiatą bo garaż jest zawalony innymi gratami ). Ulżyło mi 🙂

 

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@grechut myślę, że na 100% problem leży w tym, że powłoka nie została aplikowana na jałowy lakier tylko na Primerka. 

@NEOXAL EUROPE jak tylko skończę projekt przy którym siedzę od 3 tygodni to zabieram się za 500-setkę i powłokę. A projektem pochwalę siem niebawem 💪

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, t.sienkiewicz91 napisał(a):

@grechut myślę, że na 100% problem leży w tym, że powłoka nie została aplikowana na jałowy lakier tylko na Primerka. 

 

 

Może ale nigdzie nie było napisane, że nie można pod stosować 😛

Szkoda, że powłoki mi brakło, bo zarzuciłbym na taty auto ( niebieskie uni ). Poczekam na kolegów, może któryś zaaplikuje na jałowy lakier.

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Dystrybutor
45 minut temu, grechut napisał(a):

Może ale nigdzie nie było napisane, że nie można pod stosować 😛

Szkoda, że powłoki mi brakło, bo zarzuciłbym na taty auto ( niebieskie uni ). Poczekam na kolegów, może któryś zaaplikuje na jałowy lakier.

Oj, to nie jest tak że nie można. Po prostu są dwie szkoły. Osobiście również preferuję na goły lakier. Lecz nie neguję innych sposobów. 

Pozdrawiam, Grzegorz 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, NEOXAL EUROPE napisał(a):

Oj, to nie jest tak że nie można. Po prostu są dwie szkoły. Osobiście również preferuję na goły lakier. Lecz nie neguję innych sposobów. 

Pozdrawiam, Grzegorz 

Kiedyś aplikowałem Zymola HD Cleanse pod FX Protect 12m. Niby się nie powinno, a na pewno powinno wymyć IPĄ, a tego nie zrobiłem wtedy i FX siedział jak zły 🙂

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Dystrybutor

Taka rada ogólna dla Kolegów testujących 111- kę. Warto jest, po pierwszym dotarciu, odczekać 2, 3 minuty i świeżą fibrą ponownie dotrzeć pokryty element, aby solidnie zamknąć powłokę. To przełoży się na gładkość i śliskość powłoki. Budulcem każdej jest żywica (to określenie chemiczne. Nie należy mylić z żywicą z drzewa :) W tanich, chińskich "ceramikach" jest zazwyczaj od 2 do 6%. Standard w lepszych, to 10 do 25%. W 111-tce jest 33% żywicy. Dlatego warto jest powtórzyć docieranie z w/w odstępami czasowymi, kilka razy, aż do uzyskania pożądanej gładkości.

Pozdrawiam, Grzegorz 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.