Dystrybutor NEOXAL EUROPE Posted May 15 Dystrybutor Report Share Posted May 15 Szanowni Państwo, Nowy Neoxal 111 Coating został unowocześniony z wykorzystaniem najnowszych technologii i materiałów chemicznych i oddany do sprzedaży w 2023 roku. Jedną z jej głównych cech jest łatwość aplikacji . Można ją bez pośpiechu nałożyć na dach lub maskę, i równie spokojnie dotrzeć. Charakteryzuje się dużym przyciemnieniem, połyskiem, hydrofobowością, twardością 9h i trwałością, poprzednia wersja siedziała bez problemu 3 lata, niezależne testy. Ta to trzy do pięciu lat. Chcemy oddać do testów kilka egzemplarzy tego produktu. Prosimy o opisy, video i fotorelacje. Udział w teście i otrzymanie testerów (po 30 ml) mają zagwarantowane ci Koledzy którzy opublikowali relacje w postaci opisów i zdjęć w zakończonym właśnie sprawdzianie Neoxal Show Cars-a. Dwa kolejne można wygrać. Wystarczy poprawnie odpowiedzieć na pytania: W którym roku, na polskim rynku zadebiutowało pierwsze permanentne zabezpieczenie lakieru z "x" letnią gwarancją producenta? Jak się nazywało? I kto był wyłącznym importerem (nazwa firmy) tego produktu w Polsce? Decyduje kolejność udzielenia poprawnych odpowiedzi. Zależy nam aby pierwsze testy z aplikacji pojawiły się dwa tygodnie od otrzymania przesyłki. Nabór do 21 maja. Zapraszamy do udziału! 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
t.sienkiewicz91 Posted May 15 Report Share Posted May 15 Grzegorzu, a czy Show już nie będzie poprawiany i zostaje tak jak jest? Bo nie wiem czy zamawiać butelkę czy nie A udział w teście z chęcią wezmę bo 500 Żonki, czeka na onestepa i zabezpieczenie jakieś 1. t.sienkiewicz91 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
pablo15005 Posted May 15 Report Share Posted May 15 1.t.sienkiewicz91 2. Pablo15005 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
przemas.p Posted May 15 Report Share Posted May 15 Chętnie 1.t.sienkiewicz912. Pablo150053. przemas.pNadałem z mojego fona przy użyciu Tapatalka 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dystrybutor NEOXAL EUROPE Posted May 15 Author Dystrybutor Report Share Posted May 15 23 minuty temu, t.sienkiewicz91 napisał(a): Grzegorzu, a czy Show już nie będzie poprawiany i zostaje tak jak jest? Bo nie wiem czy zamawiać butelkę czy nie A udział w teście z chęcią wezmę bo 500 Żonki, czeka na onestepa i zabezpieczenie jakieś 1. t.sienkiewicz91 Show Cars został poprawiony już po oddaniu do testów. Także to co test obecnie w sprzedaży jest jeszcze lepszy od testowanych na forum. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
zeea Posted May 15 Report Share Posted May 15 1. t. sienkiewicz91 2. Pablo15005 3. przemas.p 4. zeea 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mumins Posted May 15 Report Share Posted May 15 1. t. sienkiewicz91 2. Pablo15005 3. przemas.p 4. zeea 5. Mumins 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
R3AVER Posted May 15 Report Share Posted May 15 Zgłaszam się ! Spodobała mi się ta publikacja testów na forum KA. Dzięki jeszcze raz @NEOXAL EUROPE 1. t. sienkiewicz91 2. Pablo15005 3. przemas.p 4. zeea 5. Mumins 6.R3AVER 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
paki112 Posted May 15 Report Share Posted May 15 Jaki czas na wykonanie testu i fotorelację? Chętnie położę, ale dopiero w lipcu (nadchodzi sesja i wcześniej nie da rady, a kilka razy już kładłem co nieco od Was na auto) 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dystrybutor NEOXAL EUROPE Posted May 16 Author Dystrybutor Report Share Posted May 16 10 godzin temu, paki112 napisał(a): Jaki czas na wykonanie testu i fotorelację? Chętnie położę, ale dopiero w lipcu (nadchodzi sesja i wcześniej nie da rady, a kilka razy już kładłem co nieco od Was na auto) Zależy nam aby pierwsze testy z aplikacji pojawiły się dwa tygodnie od otrzymania przesyłki. Nabór do 21 maja. Pozdrawiam, Grzegorz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dystrybutor NEOXAL EUROPE Posted May 20 Author Dystrybutor Report Share Posted May 20 Dzień dobry, Przypominamy że to ostatnie godziny na zgłaszanie się do testów. Zapraszamy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Streat Posted May 20 Moderator Report Share Posted May 20 1. t. sienkiewicz91 2. Pablo15005 3. przemas.p 4. zeea 5. Mumins 6.R3AVER 7, Streat (nie obiecuje ze relacja pojawi sie w ciagu dwóch tygodni ale mam zamiar polozyc cos na srebrna c klase brata wiec auto jakies sie znajdzie) 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dystrybutor NEOXAL EUROPE Posted May 21 Author Dystrybutor Report Share Posted May 21 Dzień dobry, Zakończenie naboru do testów. Na początku poprawne odpowiedzi na pytania konkursowe: Pierwszym permanentnym zabezpieczeniem lakieru oferowanym na polskim rynku z 6-letnią gwarancją producenta był Diamondbrite, stworzony przez angielską firmę Jewelultra Ltd. Miało to miejsce w 1999 roku. Wyłącznym importerem była firma Midgard Sp. z o.o., z siedzibą w Lublinie, działająca przy ulicy Inżynierskiej (byłem Prezesem Zarządu tej spółki). Niestety, wśród odpowiedzi przesyłanych jako wiadomości prywatne nie było poprawnej. Niemniej jednak, ze względu na znaczenie początków i historii tej branży oraz zaangażowanie niektórych osób w udzielanie odpowiedzi, postanowiliśmy je nagrodzić wysyłając produkt Neoxal 111 Coating do nieobowiązkowych testów. A teraz ogłoszenie wyników głównych. Ponieważ nie musimy wybierać z setek zgłoszeń ;), postanowiliśmy wysłać wszystkim kolegom produkt do testów. Tym bardziej, że znamy się już trochę i nie ma wśród Was przypadkowych osób. Gratulujemy! Prosimy o przesyłanie adresów do wysyłki w wiadomościach prywatnych. Z pozdrowieniami, Zespół Neoxal Europe, Grzegorz Baczyński. 1 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dystrybutor NEOXAL EUROPE Posted May 22 Author Dystrybutor Report Share Posted May 22 Dzień dobry, prawie wszystkie stu jedenastki są już do Was w drodze Koledzy. Jeszcze brakuje nam namiarów do wysyłki dla Kolegi R3AVER. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
grechut Posted May 23 Report Share Posted May 23 Cześć, dostałem od @NEOXAL EUROPE na do przetestowania ich produkt - Neoxal 111 Nano ceramic coating. Przed rozpoczęciem relacji chciałem dodać kilka informacji o aucie, jego przygotowaniu pod aplikację powłoki. Pacjent to Kia Optima, rocznik 2012 z małym przebiegiem bo 112k km. Lakier w dość dobrym stanie ( jak na Koreańczyka ). Samochód przed aplikacją został poddany pełnej dekontaminacji chemicznej oraz mechanicznej. Na początku wleciał oprysk z BH TouchLess żeby zmiększyć brud, później mycie kwaśnym szamponem od PureTech, później ADBL T&G - dwa razy , K2 Roton, Glinka + na sam koniec umycie z pianownicy Neoxalem 737. Na całym aucie była piękna tafla więc po poprzednich zabezpieczeniach nie było śladu :). Dwa elementy liznąłem Menzerną 2400, reszta pozostawiona bez korekty. Przed nałożeniem powłoki, na spód położyłem jeden z moich ulubionych cleanerów - Neoxal Primer. Zgodnie z instrukcją, po aplikacji odczekana godzina i zacząłem aplikację. Na dworze było ok 22stopni, delikatny wiaterek, pogoda idealna ;). Może to nie warunki studyjne ale robim co możem. W paczce od @NEOXAL EUROPE dostałem instrukcję obsługi wraz z powłoką. Zaczynamy. Produkt odpakowany więc nie ma co czekać. W instrukcji napisane jest żeby na poczatku dolać więcej produktu, tak też zrobiłem. Zacząłem od błotnika. Produkt ma chemiczny zapach, wewnątrz na pewno przyda się maska. Sama aplikacja w sobie bezproblemowa - produkt tłusty, rozsmarowuje się dość przyjemnie. Jeśli aplikator odda całą powłokę, od razu czuć, że trzeba dolać. Powłoki nie oszczędzałem. Jak to mówi jeden z jutubowych detailerów. " Powłokę nałożyłem chrześcijaśkimi ruchami - na krzyż, #" Później zgodnie z instukcją, koliste ruchy. jak produkt dosychał, zaaplikowałem powłokę na chromy i kawałek lusterka. Błotnik zrobiony, odczekałem 5 min i zacząłem docierać. Docieranie ... i tu zaczynają sie schody. Produkt tępy, serio. Mikrofibra aż mi stawała i czuć wyraźny opór. Myślałem, że wraz z docieraniem będzie lepiej - niestety, nie pomagało. Nie wiem czym jest to spodowodwane. Serio, szło opornie. Wcześniej aplikowałem Cancoata też przez aplikator - bezproblemowo. Tutaj były opory. Pomyślałem, że chodzi o czas wiązania - zostawiłem na różnych elementach powłokę na różny czas - 3, 5 i 10min. Efekt ten sam. Po aplikacji widać, że jest tłusto, później następowało szybkie odparowanie i to w zasadzie tyle Na chromie siadło fajnie Drzwi podzieliłem na 4 części, chciałem rozgryźć trochę temat docierania. Po zaaplikowaniu powłoki i dotarciu, poprosiłem siostrę żeby przejechała fibrą i powiedziała, która strona jest bardziej śliska i jest przyjemniejszy poślizg. Zdecydowanie wybrała stronę, gdzie lezał sam primer ( bez powłoki ) niż tam gdzie lezał primer + powłoka. Poźniej wziąłem tatę na tem sam test - wynik taki sam jak wcześniej. Było wyraźnie czuć tępość tam gdzie została zaaplikowana, a gdzie leżal sam primer. Jeśli chodzi o śliskość no to powiedziałbym średnio. Jak wszystko to wszystko - lusterka też dostały powłokę. Dalej słupki. Odczekanie i docieranie. Dla mnie najlepiej docierało się po ok 3min od aplikacji. Słupki piano też dostały, siadło fajnie i problem z docieraniem był praktycznie niewidoczny. Lecimy dalej z chromami i drzwami. Dawałem dużo towaru - próbowałem rozgryźć temat oraz zmieniłem fibrę na inną. Myślałem, że może tu jest problem - poprawiło się nieznacznie, opór dalej był wyczuwalny. Zmiana aplikatora wraz z ściereczką. Na tylnej klapie zrobiłem test - po zaaplikowaniu pozostawiłem na 15min. A tu już normanie. Słupki z drugiej strony - widać mazy po produkcie, ale po przejechaniu mikrofibrą wszystko znikło rewelacyjnie Powoli kończymy aplikację. I tyle produktu zostało na sam koniec Po aplikacji zostawiłem autko na godzinkę i wyjechałem żeby zobaczyć efekty Thats all folks. Luźne przemyślenia jeśli chodzi o produkt. Aplikacja sama jak najbardziej na plus, produkt tłusty i zdecydowanie widać kiedy się kończy i trzeba go dołożyć. Natomiast docieranie i tępota po dotarciu.. Dałbym takie 3/6. Szło dość ciężko i opornie. Mam nieodparte wrażenie że słabo się lubi z primerem ( na słupkach piano i chromach nie miałem problemu z docieraniem ). Dodatkowo dzisiaj z rana musiałem macnąć lakier i jakby po tych 12h było lepiej jeśli chodzi o śliskość, jednak może to błędne odczucie. Dam jej chwilę, za 2tyg pierwsze mycie. Zobaczymy hydro i łapanie brudu przez powłokę ( auto robi ok 1k km tygodniowo ). Tymczasem dzięki @NEOXAL EUROPE za możliwość testu i wszystkim którzy dotarli do końca. Stay tuned! 8 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dystrybutor NEOXAL EUROPE Posted May 23 Author Dystrybutor Report Share Posted May 23 Dzień dobry, Bardzo dziękujemy za obszerną relację. Widać że produkt trafił w ręce doświadczonego Detailera. Wzorowa gładkość i poślizg bezpośrednio po aplikacji nie jest domeną tej powłoki. To wypadkowa łatwej aplikacji i wydłużenia czasu na dotarcie. Jest to zamierzony efekt który idzie w parze z jej późniejszą trwałością (3 do 5 lat) i ponad przeciętną hydrofobowoscią. Większej gładkości spodziewajmy się po wstępnym utwardzeniu powłoki, tj 12 , 16 godzinach. Dziękując za relację, czekamy na kolejne. Z pozdrowieniami, Zespół Neoxal Europe, Grzegorz Baczyński. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
zeea Posted May 23 Report Share Posted May 23 @grechut bardzo fajna relacja. Co do tępego odczucia przy docieraniu. To nie jest wyznacznik jak już zostało powiedziane bo po dłuższym czasie może się to zmienić dodatkowo aplikacja na dworze i lekki wiaterek napewno nie pomagał w tym ale widać, że zaszkliło bajecznie 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dystrybutor NEOXAL EUROPE Posted May 23 Author Dystrybutor Report Share Posted May 23 Zachęcam innych Kolegów aby położyć na goły lakier. Test będzie bardziej miarodajny. Pozdrawiam, Grzegorz Link to comment Share on other sites More sharing options...
grechut Posted May 23 Report Share Posted May 23 @zeea Jak pisałem wcześniej z Grzeogrzem, miałem napisać swoje odczucia odnośnie aplikacji, hydro, szklistości itp więc napisałem. Aplikacja tej powłoki była dla mnie wielką niewiadomą. Miałem porównanie bo w zeszłym tyg kładłem koledze Gyeona to po prostu szło jak po maśle ( dosłownie ). Też wpadł pod lakier primer. Cieszę się, że moje "odczucia co do aplikacji i docierania" potwiedzają się z tym co napisał Grzegorz - może faktycznie tak ma być. Fajnie, że po dzisiejszym porannym mazianiu lakieru, faktycznie mógł stać się bardziej śliski Nie uważam siebie za pro detajlera ale znów zielony jak trawa na wiosne nie jestem :P. Szukałem problemów w aplikatorze, mikrofibrze, a nawet w tym, że aplikacja była na zewnątrz ( większość aut jak robię to właśnie pod wiatą bo garaż jest zawalony innymi gratami ). Ulżyło mi 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
t.sienkiewicz91 Posted May 23 Report Share Posted May 23 @grechut myślę, że na 100% problem leży w tym, że powłoka nie została aplikowana na jałowy lakier tylko na Primerka. @NEOXAL EUROPE jak tylko skończę projekt przy którym siedzę od 3 tygodni to zabieram się za 500-setkę i powłokę. A projektem pochwalę siem niebawem 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
grechut Posted May 24 Report Share Posted May 24 14 godzin temu, t.sienkiewicz91 napisał(a): @grechut myślę, że na 100% problem leży w tym, że powłoka nie została aplikowana na jałowy lakier tylko na Primerka. Może ale nigdzie nie było napisane, że nie można pod stosować Szkoda, że powłoki mi brakło, bo zarzuciłbym na taty auto ( niebieskie uni ). Poczekam na kolegów, może któryś zaaplikuje na jałowy lakier. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dystrybutor NEOXAL EUROPE Posted May 24 Author Dystrybutor Report Share Posted May 24 45 minut temu, grechut napisał(a): Może ale nigdzie nie było napisane, że nie można pod stosować Szkoda, że powłoki mi brakło, bo zarzuciłbym na taty auto ( niebieskie uni ). Poczekam na kolegów, może któryś zaaplikuje na jałowy lakier. Oj, to nie jest tak że nie można. Po prostu są dwie szkoły. Osobiście również preferuję na goły lakier. Lecz nie neguję innych sposobów. Pozdrawiam, Grzegorz Link to comment Share on other sites More sharing options...
grechut Posted May 24 Report Share Posted May 24 18 minut temu, NEOXAL EUROPE napisał(a): Oj, to nie jest tak że nie można. Po prostu są dwie szkoły. Osobiście również preferuję na goły lakier. Lecz nie neguję innych sposobów. Pozdrawiam, Grzegorz Kiedyś aplikowałem Zymola HD Cleanse pod FX Protect 12m. Niby się nie powinno, a na pewno powinno wymyć IPĄ, a tego nie zrobiłem wtedy i FX siedział jak zły 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dystrybutor NEOXAL EUROPE Posted May 24 Author Dystrybutor Report Share Posted May 24 Taka rada ogólna dla Kolegów testujących 111- kę. Warto jest, po pierwszym dotarciu, odczekać 2, 3 minuty i świeżą fibrą ponownie dotrzeć pokryty element, aby solidnie zamknąć powłokę. To przełoży się na gładkość i śliskość powłoki. Budulcem każdej jest żywica (to określenie chemiczne. Nie należy mylić z żywicą z drzewa :) W tanich, chińskich "ceramikach" jest zazwyczaj od 2 do 6%. Standard w lepszych, to 10 do 25%. W 111-tce jest 33% żywicy. Dlatego warto jest powtórzyć docieranie z w/w odstępami czasowymi, kilka razy, aż do uzyskania pożądanej gładkości. Pozdrawiam, Grzegorz 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Streat Posted May 24 Moderator Report Share Posted May 24 @NEOXAL EUROPE czyli docieramy, aplikujemy na kolejny element tamten docieramy i wracamy do poprzedniego z finalnym dotarciem, to trzeba będzie przetestować 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now