Skocz do zawartości

Cleantle - Interior Cleaner+


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Też tak macie, że w półlitrowych butelkach cleantle na dnie robi się mikropęknięcia i płyn się z nich sączy? Co ciekawe z litrowymi butelkami nie mam takiego problemu a w półlitrowych to już druga butelka. To minimalne pęknięcie widać po lewej stronie butelki
IMG_20231119_152001.jpg.212d469eefb1576b93fe7ddbd4943029.jpg
Dopadło i mnie.
1litrowe APC.
Zalany cały box, ze strat to pół butelki APC i plastikowa etykieta z szamponu soft99 .
456f6f14e54eb1b5cad5685143798321.jpgd4acb0ce4fb3a10759148bac714350fc.jpg
Opublikowano

Hej @Cleantle czy można bezpiecznie używać IC+ na skórach? Mam do wyczyszczenia kierownicę i gałkę skrzyni biegów, nie za bardzo chce mi się kupować dedykowanego środka do czyszczenia.

Opublikowano

@drufi kurcze, a ja myślałem, że ktoś wziął i wylał mi prawie całą butelke APC. W dwa tygodnie zdążyło sobie odparować i nie było śladu po produkcie. Jakby coś to partia kupowana w czerwcu 2022, inne produkty cały czas w butelkach, tylko APC "wyparowało" 😅

Opublikowano

Mi również butelka z IC pękła sama z siebie i uciekło. Jaka partia butelek musiała być felerna

Opublikowano

To ja też już wiem dlaczego miałem mokrą półkę i dość szybko udało mi się zużyć produkt ale spoko, dawno to było i już mi wypadło z głowy. Żeby nie było, że co drugi użytkownik zaraz będzie się zgłaszał z zażaleniem

Wysłane z mojego RMX3370 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
4 minuty temu, Mumins napisał(a):

Żeby nie było, że co drugi użytkownik zaraz będzie się zgłaszał z zażaleniem emoji16.png

Dokładnie było minęło 🙂 jedno wiem. Nie podszedł mi ten IC 🙂 

  • Lubię to 1
Opublikowano

@Mumins dokładnie. Fajnie, że Cleantle tak podchodzi do tematu, ale z pewnością jacyś naciągacze mogą się znaleźć. Mi np ostatnio wyparowało z szklanej buteleczki Admire powłoka, tak około połowy, a była oryginalnie zamknięta. I to z 3 buteleczek 🤣🤣 może też ktoś wymieni 😜😜

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

Hej

Interior Cleaner + lekko rozpuszcza te gumowe powłoki na np panelach od podnoszenia szyb, przy klamkach w Citroenie C3 2012 rok.

Czyściłem dzisiaj żony Daihatsu i z racji, że tam wszystko twarde jak skała to żadnych problemów. 

Później wziąłem się za swoje, czyli Citroenka.

Odkurzyłem, wyczyściłem wszystko interior cleanerem +, aplikacja różna, czasem psiknięcia na element i wytarcie mikrofibra, czasem psik na mikrofibry i trudno dostępne miejsca.

Kierownice mam ze skóry, psik na mikrofibrę i jadę kierownicę. Patrzę a tam bardzo dużo brudu na mikrofibrze, kierownica lekko przymatowiała. Jakby trochę usunęło jakąś powłokę z niej, nadtrawiło. Na szczęście szybko wziąłem nowa mikrofibrę zmoczoną w wodzie i starłem pozostałości środka.

Miejsce w którym jest klakson i airbag na środku też zauważyłem że plastik trochę się zmiękczył i lekko się klei. Później zamykam okna, a tam lepią się gumowe powłoki na przyciskach od szyb i przy klamkach. Szybko zmyłem pozostałości środka mokra fibrą, ale i tak lekko się lepi.

Tragedia. Na tym środku powinno być napisane, że nie wolno stosować na skóry i elementy powlekane gumą. 

Mam nadzieję, że jutro przestanie się kleić ta powłoka, jak to się ustabilizuje.

Wasze APC 1:10  miętowe zostawia mniej bałaganu niż ten cleaner+.

Jeszcze jedno, daihatsu robiłem środkiem bez rozcieńczenia. Do zrobienia citroena brakło by mi środka i dolałem wody w proporcji 1:1 tak aby mi wystarczyło. Miałem mała buteleczkę. Woda letnia. Także osłabiłem środek.

  • Dystrybutor
Opublikowano

@moto3650 na jakość materiałów w aucie nie mamy wpływu, nie mamy też wpływu na to jak wcześniej było traktowane auto. Produkt jest jak najbardziej bezpieczny dla gum, dla skóry zalecamy zawsze Leather Cleaner lub Leather Qd, chyba że mówimy o eko skórze to co innego.

Tutaj jak sam napisałeś w jednym aucie wszystko spoko, a w drugim coś się zadziało. Czy problem ze środkiem czy jednak z autem?  😉 szczególnie że mówimy o aucie 12 letnim gdzie materiały w srodku się po prostu zużywają i nie wiadomo też jak i czym byly wcześniej czyszczone.

Opublikowano

@moto3650 ten problem to problem "gównianego"materiału. To samo jest w autach grupy VAG - tam wszystko złazi z przycisków niezależnie od środka. Wystarczy sama woda i trochę tarcia. Robotę robi sam tłuszcz z palców, który rozpuszcza to badziewie. 

Opublikowano

No napewno nie problem z autem bo stosowałem też inne środki i nie rozpuszczają gumowań jak, osłony poduszki airbag kierowcy, nie niszczą skóry na kierownicy.

Po takiej akcji to ja się nie dziwię, że te gumowania zejdą bo teraz są tak miękkie i lepkie że lekkie ruszenie paznokciem i schodzą.

Teraz już wiem, że nie mogę stosować tego środka na elementy gumowane jak i  osłonę air bag kierowcy. Tak samo jak na kierownicę skórzana. 

Takie informacje powinny być na środku, żeby nie popełniać takich błędów. Można sobie narobić tym środkiem masę problemów w aucie. Nie wyobrażam sobie wykonać komuś usługi i oddać auto z lepiacymi przyciskami.

Wtedy powiem: no panie przyciski się kleją bo środek który używałem rozpuścił gumowanie. Na to klient powie: panie spoko to wina auta bo jest stare i ma prawo się samo rozpadać. Nie przejmuj się, ile place?

Niestety tak w realnym życiu nie będzie. 

No, ale, że auto jest moje, a nie robiona usługa, więc napisałem, żeby podzielić się rewelacjami dla ludzi, aby ich ostrzec. 

Z daleka w Citroenie C3 II generacji od gumowanych elementów, z daleka od kierownic skórzanych nawet w rozcieńczeniu 1:1, z daleka od fabrycznie miękkich tworzyw jak np na airbag kierowcy. 

Może komuś to pomoże i zaoszczędzi pracy.

  • Dystrybutor
Opublikowano

@moto3650 ale wiesz ze 1 przypadek nie swiadczy o regule? Ten produkt był użytkowany przez tysiące osób w ciągu ostatnich 2 lat i to dopiero 1 zgłoszenie że produkt zrobił coś z gumowanym materiałem czy kierownica. Nikt wcześniej takiego problemu nie miał, ba sam na drugim aucie nie miałeś takiego problemu.

Opublikowano

Ja też nie zauważyłem problemów na różnych autach.

Wyryte w skale z S20 FE 5G

Opublikowano

Na drugim aucie nie ma gumowań na przyciskach i klamkach, kierownica nie jest skórzana, osłona air bag ma inne tworzywo. To jest auto z czasów gdzie księgowy nie ustalał co będzie w aucie. Proszę czytać ze zrozumieniem.

Ile osób miało taki problem to nikt nie wie ponieważ nie wszyscy siedzą na forum, a zwykły użytkownik nawet na to nie zwróci uwagi.  Będzie używał produktu aż gumowanie zejdzie i wszystko. Nie sądzę też, że sami napiszecie o tym w tym temacie, nawet jeżeli by ktoś zgłaszał bo wywołałoby to fale hejtu. Nie mi to oceniać. Nawet nie padło pytanie o nr partii produktu. 

Nie miałem zamiaru nikogo urazić, nie będę też poświęcał tych gumowań po to, aby coś udowadniać. Produkt u mnie się na tym nie sprawdził i zostało to opisane na łamach forum.  Dokończę opakowanie i wszystko.

Mam też wasze APC i glass cleaner i jak narazie jest ok. APC atakowałem różne miejsca i jest spoko.

  • Lubię to 1
Opublikowano

Problem z wierzchnią warstwą przycisków, plastików w starszych autach jest znany od dawna. Obojętne czy stosujesz produkty Cleantle, P&S, Carpro, PLAK itp... taka kolej rzeczy. Albo się bawisz i ściągasz to do gołego plastiku, albo akceptujesz i nie zawracasz sobie tym głowy 🙂

Opublikowano

Dokładnie jak pisze zeea. Pisałem o tym wyżej. Woda+mikrofibra+tarcie - w przypadku tego idiotycznego tworzywa po tylu latach efekt będzie podobny. I nie ważne czy będzie to tani Citroen czy Audi A8 z 2003r. 

Opublikowano

Rozumiem chłopaki. No nic przyjdzie mi bardziej uważać na te elementy. Dzięki za odzew. Może za dużo wymagam od takiego produktu. Cena jest przystępna.

 

Opublikowano

Nie za dużo wymagasz od produktu zwanego IC tylko za dużo wymagasz od wykończenie Twojego auta.

 

Po tym  czasie i przebiegu, nie jest ważne czy weźmiesz Cleantle IC czy inny środek rodem z NASA,  czy samą wodę - efekt ewentualnych zniszczeń może być ten sam. Samo tarcie pędzlem lub czymkolwiek innym powoduje "dezintegracje" tego gumowanego badziewia. 

  • Lubię to 1
Opublikowano

Akurat nie używam IC od Cleantle , za to czasami przyjeżdża jakiś wiekowy samochód tyłu Renault Scenic i tam mamy problem....bo pod pędzlem guma się topi a czyszczenie samą fibrą starego auta mija się z celem.Kilka takich delikatnych aut było,ale to zaraz wychodzi na początku bo pierwsze co się klei to włącznik świateł lub kratki nawiewu , a to się czyści na początku więc od razu wiadomo że trzeba uważać bo będzie draka.

 

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Powiem Wam, że jakoś nie mogę zniechęcić się do tego produktu.

Dobrze mi się nim pracuje. 

Zaskoczył mnie najbardziej po czyszczeniu komory bagażnika po psach, czyli stalowych lakierowanych elementow. Użyłem APC clentle, wszystko porządnie wypędzlowane i usunięte na mokro. Na to poszedł interior Cleaner +, pedzlowanie i starte microfibra.

Powiem Wam, że mistrzostwo. Zapach po psach zniknął od razu jakby ręką odjął. Gdzie takie środki jak sta kill kiepsko sobie z tym radziły. 

Środek przy prysnieciu na fibrę trochę drażni, zapach wtedy wydaje się chemiczny ale jak wypracuje się na elemencie i zetrze to jest bardzo fajny zapach. Ten efekt antybakteryjny musi działać.

Mam pytanie do @Cleantle jak długo działa ten dodatek antybakteryjny i czy jest to tajemnicą co to za dodatek?

I drugie pytanie czy tym środkiem mogę prac elementy wnętrza auta? Bo jeśli ten zapach tak został dobrze usunięty z bagażnika to z siedzeń też powinien zejść.

Aż się patrzy, żeby fabriclean+ miał taki dodatek w sobie.

  • Dystrybutor
Opublikowano

@moto3650 dodatek antybakteryjny po odpowiednio dlugim kontakcie (minimum 30sek) likwiduje różnego rodzaju bakterie a także powoduje że pozniej wolniej się one gromadzą. 

Tak możesz prac interior cleanerem jeśli chcesz.

Opublikowano
W dniu 18.07.2024 o 07:40, Cleantle napisał(a):

@moto3650 dodatek antybakteryjny po odpowiednio dlugim kontakcie (minimum 30sek) likwiduje różnego rodzaju bakterie a także powoduje że pozniej wolniej się one gromadzą. 

Tak możesz prac interior cleanerem jeśli chcesz.

Ok dzięki, spróbuję. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.