analyzator Opublikowano 20 Lipca 2022 Zgłoś Opublikowano 20 Lipca 2022 Hejka, Ponownie będzie chaos, ogólnie zrobiłem raptem kilka zdjęć a czasu nie było dużo i ledwo wystarczyło na moje zamiary. Niemniej dzielę się jak jest w dziale testy bo materiał ani na PSB ani W&W. Trochę szkoda bo działo się sporo ale co zrobisz. Całość zajęła mi Pnad połowę niedzieli i trzy popołudnia/wieczory do środy włącznie. Zamiar ogólnie spory bo ostatnie cięcie było dwa lata temu. Auto z ultra delikatnym lakierem sticky. Samochód wyglądał ogólnie dobrze ale miałem ochotę zrobić stan znakomity. Nie ma korekty 100%. 95% nie warto. Z głową. Niemniej ciąć. Bardzo zaciekawił nie też Neoxal Primer ze względu let's say, unikalny set talentów. Primer, galze, nie wiem, podnoszący trwałość zabezpieczenia, w tym nawet wosków. Jest bohaterem testu. Współuczestnicy to woski. Trochę w celu sprawdzenia czy nie będą jednak zjeżdżać. Temat jest nieuczesany, fotek mało to wsadziem co zrobiłem - wszystko. Jakość z czapy więc zapraszam do komentarzy Na początek spory crap. Zero mycia auta. Dzień wcześniej samochód był umyty rinsless. Było ciepło więc się uwijałem. Dekon SG dtoxem, gyeon tar, który w tych warunkach i wietrze nie dawał rady i przysychał w oczach. Następnie mycie ręczne - szampon fxprotect odtłuszczający. Płukanie i rura suszyć bo w oczach mi auto schnie. Foto jedno. Niedziela. Auto zostało też wyglinkowane. Poślizg wolfgang risnless, serio super. Carpro pad na gąbce spoko ale smoły nie rwał - za słaby. Tam, gdzie smoła została ponownie gyeaon tar. Punktowo żółta stara glinka vallet pro. Ogarnięte. Fajnie. Zaprawki. Dużo zaprawek. Maska i zdeżak to ponad 20 punktów. Na całym aucie z 50. Na masce niwelowałem je wodnym papierem 3000 ale patrząc jak działa na ten lakier odpuściłem wyrównanie Wodnym papierem 3000 robię nie tylko rysy a "wgniotki" na lakierze. To taka ryska która po polerce się świeci ale widzę, że jest różnica poziomów. Tego raczej nie można polerować, bo obok baza może być wyżej niż clar w rysie. To moja teoria której nie potwierdziłem na szczęście empirycznie ale może ktoś doświadczony podpowie, @mx_nowicki? Na aucie są pojednycze takie rysy. Święcą się od środka ale ponownie poziom.. Lakier zaprawki jest twardzy niż fabryka. WTF? Ogólnie fabra zaprawkowa forda, którą kupiłem 4 lata temu chyba podeschła i pracowalo się z nią źle. Sucha, twarda, po kilku minutach od aplikacji. nie wiem po co to foto ślady bytności ludzi. Jest tego więcej. Serio parkujesz na końcu parkingu i tak ci walną. Mechanik zmienia olej powiem mu weź uważaj, porobi. Dzieci to sami wiecie. Strona pasażera ślady wsiadania wysiadania na tej plastelinie - są. Więcej niż kierowca a auta głównie lata na pusto. Życie. Znowu 3k robi przy minimalnym docisku ślady, których się obawiam. Ale spolerować się dało. I czas zająć się polerowaniem reszty auta. beforek Afterek Beforek, plastelina na plastiku jeszcze bardziej plastelina A tu druga strona afterek Patenty Sprzęt budżetowy. Dodaj hamronowi kabel jak ten budżetowy hekerman i każdy detaling w Polsce będzie na tym latał. Setup tych dwóch maszyn serio pozwala wszędzie dojechać i zrobić sensownie wszystko. Trzeba było jednak zdjąć ramki - nauka.- Byłoby i szybciej i lepiej i wygodniej. Większość auta przejechałem koch f6.o1 i żółtymi padami supershine. Pisałem w innym temacie. W skrócie. Na tym lakierze NAT żółty plus F6.01 to jeden przejazd i pasta się klei. Dwa z lekkim dociskiem i pozmiatane. Docieranie potem to katorga - zajmuje dwa razy dłużej niż samo polerowanie. Supershine z tą pastą, do tego lekki prime robiony mckees 37 CP i/lub wolfgang risnless. Da się. Tnie, wykańcza, dociera się bez bólu - na plastelinie sticky jeszcze nie skonczyłem korekty jak już miałem w dostawie więcej tych padów na kiedyś. Ale koła ma brudne. Coś pewnie miałem na myśli robiąc to zdjęcie. Docinanko. Gdzie da15 nie da rady to rotacja sobie poradzi. Co tam chciałem dociąć czy zakrąglić to jednak wygodniej. Po rysie z głową ale docisk i temperatura podwyższona, potem z nadmiarem wypracowanie pasty. Gąbki raczej miękkie żółta/czerwona. Bez bałanu. F6.01 się rozpada więc potem można dofiniszować bez da. Tutaj kończy się w zasadzie niedziela. Dużo roboty. Nie skończyłem polishu - został bok auta i dach. Polish robił niby finish ale ja chce mój drugi etap, tanio. R rozumieniu chcę ale już nie dorzucę tyle godzin, bo nie mam Maska dostała jeszcze jedną rundę F6.01 na żółtym padzie. Rysek już nie było ale dorbne kropeczki. Lakier jest miękki i zakładam, że to takie piaskowanie od latania po trasch z dużą prędkością. Nie kamyczki ale drobniejsza frakcja przy okazoinalych 20kmh plus Wiem że bez foto ale może ktoś pomoże np @mx_nowicki. Sorry że tak wywołuję ale wiem, że forumowych wyjadaczy macie plus za ciągłą orkę wszystkich lakierów Ładnie Ładnie ale te koła nie halo! Tak. Progi też. Rotacją. Bez wywalania każdej ryski bo się nie da. Każdej, którą warto. Maska po drugim podejściu. No dobra, teraz to lubię. 80-90% tych punkicków off tak serio. Znakomicie ale nie chcę dalej orać miękkiego lakieru. Do bohatera testu zbliżamy się powoli. Tak jest lipa. Co to za test, że nie ma fotek Trzeba robić przy aucie a nie focić. Czyli lameriada - całe auto ogarnięte ale brak zdjęć z pracy Przeklejam z innego tematu live feedback: W skrócie: neoxal primer pod względem pracy i efektu jako dodatkowy etap po głównie one stepie dodał do wyglądu i fajnie się pracuje. Jak rzeczywiście przedłuży trwałość zabezpieczenia to dla mnie hit. Dla potomnych konkrety: neoxal primer czarna gąbka nat lub adbla po prostu rewelacja na finish/last touch. Można w zasadzie dowolnie długo pracować. Spokojnie na większym obszarze. Na wyprowadzonym lakierze dodał look. Nie robiłem 50tki ale element do element było widac że bardziej czerwone. Wskazywałoby to na przyciemnienie ale glosu to nie brakuje. Jest też śliskość. Na dachu nie było korekty tylko punktowo drobne ryski mini rotacja miękka gąbka poszły. Czerwony supershine + neoxal spoko da się robić ale chyba nie o to chodzi śmiganie po elementach super bezpieczną czarną miękką gąbką i produktem który na sticky spokojnie sobie pracuje to inne rzeczy. Produktowi starałem się dać podziałać i nie rozłożyć cleaner tylko dwa trzy przeloty z sensownym dociskiem i lekki finish. Blisko pracy z pastą finishową ale ogólnie znacznie szybciej Na zderzaku z tyłu przegapiłem drobne rysy i czarny adbl + neoxal nie zdjęło ich ale w oczach zaokrągliło i skróciło. Jakis potencjał jest. Race Red na plastiku jest bardzo miękkie. Docieranie bardzo łatwe. Producent mówi od razu. O ile nie przepracuje się produktu lub nie zostawi na 15+ minut i na grubo (25*c, wilgotność średnia)(w zasadzie trzeba spełnić przynajmniej dwa warunki) to dociera się easy, na jeden przelot mikrofibra. Zależy to też od ilości produktu. Na próbę mały groszek zrobiony na lusterku i zostawiony na 30 minut docierał się jak najwyższej jakości wosk easy można sobie walnąć maskę na 4-6 sekcji i docierać po 2-3. Uzupełniając. Pracując sporą ilością poszło jakies 40ml produktu na całe auto. Produkt słabo się z padów wypiera. Wrzuciłem do pralki z padami po f06 i m03 i one sa okej na na tych po neoxalu widać. Wiem, że dłuższa praca, urobku nie ma, nie bardzo da się wyszczotkować itd. Pady jednak spróbuję odmoczyć. 'DA15 z czarną gąbką + primer to świetne połączenie. Można szybko zrobić całe auto. Nie sprawdzałem zdolności tnących - Dziadzia sprawdzał. Look, śliskość po, produkt robi super robotę. Randomowe zdjęcie sanfrancisko, które tu będzie ale teraz jest co innego. Wizualizacja sanfranciso. Nie specjalnie na potrzeby tematu tylko była pod ręką bo wysyłałem małżonce jak to widzę Jeszcze się nie zgodziła i m ainne zdanie Na górę zgodnie z planem wskakują woski. Fusso jako benchamark krople trwałość Tonyin bo wiemy czego się spodziewać. Finis bo miszcz i jak nie masz finisa to idź i kup i zmień swoje życie Zymol Concours bo nie było innej opcji i jestem looserem. Wosk wspaniały, klasyk, nie to że taki lepszy ogólnie ale jest to wpadł na całe auto bo król. W zasadzie w tym miejscu stwierdziłem, że zostawię coś na forum po tej akcji więc fotki stają się bardziej celowe. Fusso ma swój kącik Tony też Finis środek. a Zymol ma prawie pół maski i resztę auta. To mamy komplet taki: Natural - Zymol Natural - carchem 38 (tylny zderzak) Hybryda - Bilthamber Finis Hybryda Ceramic - Tonyin Syntetyk o znanej trwałości - Fusso. Powłoka - Carpro UK 3.0 i jeszcze jeden... A tutaj podobnie jak na piano wpadło carpo uk3.0, pod spodem neoxal primer. Powłoczka jest też na górnej części przedniego zderzaka i drugim lusterku. Mamy więc na neoxalu dużo różnych rzeczy i trwałość może uda się zbadać. A teraz story twist. @DZIADZIA wspomiał, że wosk z alli super. Kupiłem. Termin dostawy na jesień zima bla bla bla spodziewany na wrzesień. Akurat kończę, robię zymolem dach i zostalo mi dosłownie kawałek a tu poczta polska mi wjeżdża do garażu z kopertą z chin. Tego nie było w planie - dochodzi jeszcze jeden wosk. Że puszka jest nikczemna, dramat, potwierdzam. Tak. Ogólnie wygląda jakby chińczyk tym rzucał w chiński mur. Jest tak zła, że nie wiedziałem, że tak można. Ciężko się odkręca i zakreća. Gwint jakiś z czapy. Najbardziej chamski plastik. Ale o wosk chodzi. Rozprowadza się fantatycznie. Dociera znakomicie. Pachnie i wygląda jak beta wersja tonyin. Tłustszy więc plus do plikacji ale coś tam się zmienia. Moim zdaniem Tonyin i in2detailng robią wosk w tej samej fabryce, kropka. Ma swój kawałek dachu. Wyląda jak budyń ale jest spoko - podróżował dookoła świata. film Dziadzi: Jeszcze nie koniec. Do pełni, prawie, szczęścia, zostało umycie kół. Po polishu lakier i szyby ponownie umyte rinslesem. Przed Neoxalem całe auto przeleciałem też K2 Klinet. Drobne rzeczy, o których zapomniałem. Felgi się myły na koniec. Krople na ADS wheel coat rewelka. Suszenie dmuchawą easy. Przemyślenia do uzupełnienia: - musze sobie kupić czarne gąbki na rotację do tego większe niż PB pod ten cleaner na kolejny raz. Będzie miło szybko i bezpiecznie. - progi np robiłem BP chyba 50 pad 75. Z góry wiem że nie ma siły tyle i więcej środkiem. Głównie chodzi o bezpieczeństwo przy krawędziach lub tam gdzie się trudno manewruje i jest ryzyko że lamus BP coś dotknie. Sztuka alternatwna - wiem - hobbystycznie na własne potrzeby lamusiarskie zajmuje to ogrom czasu. Mimo wszystko powiniennem trochę przyspieszyć procesy. - super fajnie kładzie się wosk po użyciu tego primera. Lakier nie jest tępy przez co jest super fajnie ślisko i nawet taki wosk jak carchem 38, który to mistrzem nie jest tutaj zachowywał się jak mistrz. Fajne! Test. Wiem, jaka jest trwałość części produktów na gołym lakierze i cleanerach. Co chcę sprawdzić, to czy żeczywiście @NEOXAL EUROPEprimer jest w stanie przedłużać życie. Specjalnie na masce produkty 12 - 2~3mca - zobaczymy Warunki Neoxal Primer dostał premium, żeby sprawdzić trwałość. Ma siedzieć i wyglądać i przedłużać życie. Podsumowanie - umiarkowanej jakości kontent. Mimo wszystko głównie zależało mi na sprawdzeniu produktu, który wg deklaracji łączy dwa światy. Glaze i trwałość. Lepszych warunków nie ma. 7 1
ral6014 Opublikowano 20 Lipca 2022 Zgłoś Opublikowano 20 Lipca 2022 Nie obraź, się ale angielszczyzną piszesz lepiej niż po polsku. Sam robiłeś zaprawki?
analyzator Opublikowano 20 Lipca 2022 Autor Zgłoś Opublikowano 20 Lipca 2022 @ral6014 tak. Sam robiłem zaprawki. Nie wiem co masz na myśli pisząc o angielszczyźnie
AudiBlask Opublikowano 21 Lipca 2022 Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2022 @analyzator kolor mega jak Neoxal rzeczywiście będzie wydłużać żywotność lsp to będzie prawdziwy hit. Jaki był odstęp czasowy pomiędzy primerem a lsp ?
analyzator Opublikowano 21 Lipca 2022 Autor Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2022 @AudiBlask długi. Wymagany godzina. U mnie ~20. Na następny dzień. Kolor - nie jestem w stanie pokazać na foto jak bardzo czerwone jest auto. Wygląda najlepiej od zawsze 1
AudiBlask Opublikowano 21 Lipca 2022 Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2022 @analyzator będę obserwował , najbardziej ciekawi mnie trwałość powłoki na primerze. 1
ral6014 Opublikowano 21 Lipca 2022 Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2022 9 godzin temu, analyzator napisał: Nie wiem co masz na myśli pisząc o angielszczyźnie Nic złego nie miałem na myśli. Podziwiam kolor lakieru i ogrom włożonej pracy. Czy primer potraktowałeś jako odpowiednik pasty finiszowej?
Dystrybutor NEOXAL EUROPE Opublikowano 21 Lipca 2022 Dystrybutor Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2022 Doskonała relacja z dystansem i poczuciem humoru. Gratulacje! Teraz głęboki wdech i czekamy na kolejne sprawozdanie. Pozdrawiam, Grzegorz. 1
analyzator Opublikowano 21 Lipca 2022 Autor Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2022 @ral6014 głównie zależało mi na funkcji głaze i dodanej trwałości. Natomiast faktycznie produkt wykańcza. Zaskoczył mnie też świetny finisz po f 6.0 1. Połączenie więc tym produktem jakby dwóch etapów to świetna opcja. Robienie delikatnego finiszu i ponownie Primera byłoby bez sensu. Dałem mu też popracować tak jak pisałem pracując w zasadzie jak pasta finiszową. Wrażenia z pracy tym produktem do tej pory jednoznacznie bardzo pozytywne. Na wybitnie trudnym lakierze można pracować długo można sobie to potem łatwo wytrzeć. Jak do tej pory to zrobił mi dzień 1 1
ral6014 Opublikowano 21 Lipca 2022 Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2022 @analyzator To swietna opcja, bo nie trzeba wymywać pasty, nie ma ryzyka jakichś hologramów itp. Za jakiś czas będę robił szybką korektę i jeszcze nie wiem na co się zdecydować - Enigma AIO czy Menzerna 2500 + Neoxal Primer. Niezależnie co wybiore, wrzucę na to jakiegoś sealanta. Na pewno kolejne (oby nowe) auto od razu przeczochram Primerem + Neoxal QD. 1
MirekGTS Opublikowano 22 Lipca 2022 Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2022 @analyzator możesz porównać z primerem do CP essense? Ostatnio robiłem granatowe uni skody i miałem problem jeśli przeciągałem pracę, essense potrafił zostawić nierównomierne przyciemnienie/plamy których nie dawało się dotrzeć.
analyzator Opublikowano 22 Lipca 2022 Autor Zgłoś Opublikowano 22 Lipca 2022 @MirekGTS nie znam niestety essence. Z neoxalem miałem różny czas pracy na elementach lub nawet partiach elementów łącznie z zatrzymywaniem się (zderzak) na chwilę, DA/rotacja, gąbki od bardzo miękkich do czerwonej, docieranie między od razu a po 10 minutach a nawet mijaczek po godzinie lub więcej. Nie zauważyłem problemu.
zeea Opublikowano 23 Lipca 2022 Zgłoś Opublikowano 23 Lipca 2022 Faktycznie ładny blask na tym Dusterze 4
analyzator Opublikowano 24 Lipca 2022 Autor Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2022 Uzupełniłem przemyślenia na końcu pierwszego postu. Grzegorz @NEOXAL EUROPE zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz. Czy cząstki ścierne zawarte w tym produkcie się rozpadają czy nie? Zastanawiam się co się stanie w przypadku słabego wypracowania produktu czy osiągnie się max gloss. Kolejnym razem chciałbym go aplikować z bardzo niewielką siłą na czarnych super miękkich gąbkach i maszynce rotacyjnej. Zastanawiam się czy to nie za mało dla niego.
Dystrybutor NEOXAL EUROPE Opublikowano 24 Lipca 2022 Dystrybutor Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2022 Ależ oczywiście że nie. Produkt można aplikować nawet ręcznie, aplikatorem do wosków. Temat cząsteczek ściernych został tu technologicznie potraktowany w inny sposób. Nie trzeba się nimi martwić. Pozdrawiam Grzegorz z Neoxal-u 1
janekbossko Opublikowano 12 Września 2022 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2022 @analyzator I jak się to wszystko trzyma?
analyzator Opublikowano 12 Września 2022 Autor Zgłoś Opublikowano 12 Września 2022 7 godzin temu, janekbossko napisał: @analyzator I jak się to wszystko trzyma? znakomicie prawie nie jeżdżę autem 4
analyzator Opublikowano 25 Września 2022 Autor Zgłoś Opublikowano 25 Września 2022 Natomiast. Wygląd miazga. Foto jak foto. Oko ukontentowane mocno 4
analyzator Opublikowano 22 Października 2022 Autor Zgłoś Opublikowano 22 Października 2022 Dla formalności wspomnę że wszystko siedzi na masce i nigdzie się nie wybiera. Przebieg ok 38500 4
ghost Opublikowano 22 Października 2022 Zgłoś Opublikowano 22 Października 2022 Obstawiam trwałość Uk3.0>fusso12>finis>zymol 2
penkus5 Opublikowano 22 Października 2022 Zgłoś Opublikowano 22 Października 2022 @ghost Tego samego zdania jestem
technopierdoła Opublikowano 24 Października 2022 Zgłoś Opublikowano 24 Października 2022 Bardziej interesuje mnie ten primer który ma w zamyśle przedłużać trwałość położonego zabezpieczenia
analyzator Opublikowano 10 Grudnia 2022 Autor Zgłoś Opublikowano 10 Grudnia 2022 Aktualizuje temat i przy okazji robię reset testu. Na całej masce wciąż było ładne kropelkowanie. Od lipca przeżyły wszystkie produkty. Obawiam się trochę że wynik może mi zaciemniać kilkukrotne mycie rinsless różowym wolfgangiem. Jak macie jakieś sugestie inne niż pozostać przy czystych szamponach w wiaderku to chętnie posłucham! Ale nie przychodzę z problemem tylko z rozwiązaniem Miałem ochotę zrobić coś z autem i odświeżyć przed zimą. Ostatnio z pogodą bywało naprawdę ciężko bo cały czas przymrozki w nocy i mogłoby być ciekawie gdybym po południu myl auto na podjeździe. Pogoda się trafiła to można działać. Połowa maski zymol hdc, połowa maski neoxal. Oba wypracowane ręcznie aplikatorami mikrofibrowymi. Oba dotarte po kilku minutach i oba miały czas około 4 godzin między przetarciem a woskiem. Przebieg 39600 km. W przerwie udało mi się zrobić pana bałwana. Wiadomo idzie zima więc trzeba by wybrać stosowne zabezpieczenie. Dokładnie nie z tego powodu wybieram Zymola Atlantiqe Pękam i resztę auta robię o w zgodzie z wiedzą powszechną. Może zima pomoże upewnić się odnośnie talentów neoxala. Nie chcę wypowiadać się definitywnie o pracy z produktami. Sztuka HD cleana którą mam była kupiona używana. Nie wiem ile czasu stała na półce. Dwa duże plusy zymola to na pewno zapach i zauważalnie fajniej się po nim woskuje. Pod tym względem neoxal też daje radę i woski po nim przyjemnie śmigają o czym pisałem poprzednio. Na HDC jest jeszcze przyjemniej. 2 1
zeea Opublikowano 10 Grudnia 2022 Zgłoś Opublikowano 10 Grudnia 2022 Woskowanie - najlepsza terapia antystresowa Reszta auta traktowałeś też HDC czy jakiś iny cleaner wleciał? 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się