firmek Opublikowano 12 Września 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 12 Września 2010 Moim zdaniem szkoda marnowac wosku w ten sposob Jesli wosk jest odpowiednio nalozony to nie ma wiekszego problemu w jego spolerowaniu. Pamietaj ze naklada sie minimalna ilosc wosku na lakier, pozniej polerujac go operuj tak MF zeby wlokna nie zapychaly sie woskiem wtedy idzie zdecydowanie latwiej Wiadomo, ze trzeba nakladac jak najciensza warstwe ale teoria teoria, praktyka praktyka no i sam FK 1000p IMO do najatwiejszych w pracy nie nalezy. Powiem szczerze, ze w moim odczuciu jest to jeden z najciezszych srodkow w nakladaniu i polerowaniu jakie mialem (nie tylko woskow). Jakos trudno mi jest wyczuc/wypatrzyc czy nalozylem rowna warstwe i czy juz wystarczy, do tego nie jest latwo nalozyc cienka warstwe tego wosku. Ponadto zaschniety jest bardzo trudny do usuniecia. Wosk nakladalem juz 2 miesiace temu, po tym byla powtorzona jeszcze jedna warstwa, wielokrotne mycie i odswierzanie przy pomocy QD FK, ostatnio poszla na to jeszcze warstwa Natty's Red i pomimo to caly czas znajduje miejsca przyschnietego, nie wypolerowanego wosku (biale auto wiec trzeba sie wpatrywac zeby zobaczyc gdzie zostal taki przyschniety kawalek). Takze jak dla mnie to przyschniety FK 1000p jest na prawde pancerny. Co wiecej tam gdzie przez nieostroznosc wjechalem z woskiem na plastiki do tej pory mam biale slady ktory wychodza jak tylko pada jakis srodek do plastikow. Z trwalosci jestem niesamowicie zadowolony, tak samo podoba mi sie wyglad samego wosku a po dodaniu na wierzch wosku naturalnego po prostu bomba. Jak bym mial krotko ocenic wosk to: 1. trwalosc - 10/10 2. wyglad - 9/10 3. latwosc pracy - 3/10 - przy czym 1/10 to zeskrobywanie wosku z lakieru przy pomocy skrobaczki do szyb
PiotrWGM Opublikowano 12 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2010 Witam, chciałbym ogłosić wszem i wobec ,że FK 1000p rewelacyjnie współpracuje z QD od FinishKare, po aplikacji owego QD na nawoskowany lakier zyskujemy zdecydowanie większy poślizg oraz odpychanie wody. Pozdrawiam
Gość Opublikowano 13 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2010 firmek, w 100%się z Tobą zgadzam ciekawe jak z nim będzie w okresie zimowym jeśli by się nową warstwę nałożyło, ile by poleżała
yacek _b Opublikowano 13 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2010 dobra chłopaki , wierzę wam na słowo , zamówiłem tester tego wosku i zobaczy jaki daję połysk i jak odpycha wodę
Moderator rychu Opublikowano 13 Września 2010 Moderator Zgłoś Opublikowano 13 Września 2010 To ja mam jakiś inny FK 1000p, bo ani z nałożeniem cienkiej warstwy ani z polerowaniem nie miałem nigdy problemu. Nakładam aplikatorem Megsa i rzeczywiście tej warstwy prawie nie widać ale czuć że jest
lakikwap Opublikowano 13 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2010 rzeczywiście tej warstwy prawie nie widać ale czuć że jest kurcze ja przy nakładaniu byłem pewny że coś nietak robi bo prawie go niewidać przy nałożeniu, i potwierdzam że wmiare ok sie poleruje.
Gość Opublikowano 14 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2010 Jak jest bardzo gorąco, są problemy. Jak temperatura jest niższa, nie ma. Taka moja opinia. Dziś zresztą będę nakładał klientowi na auto, to jeszcze sprawdzę, ale pamiętam, że jak były letnie upały, wosk nie był z tych najłatwiejszych.
MetalMagnes Opublikowano 14 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2010 Co wiecej tam gdzie przez nieostroznosc wjechalem z woskiem na plastiki do tej pory mam biale slady ktory wychodza jak tylko pada jakis srodek do plastikow. Firmek, http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic. ... ght=#43899 :P
firmek Opublikowano 14 Września 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 14 Września 2010 Hehe , wiem wiem , tylko musze kupic takie gladkie bo sa tez z kawalkami orzechow a boje sie, zeby nie narobic tymi orzechami rysek
yacek _b Opublikowano 14 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2010 Panowie , dzisiaj przyszła paczka z próbką wosku FinishKare 1000P Hi-Temp Paste Wax , konsystencja trochę jakby miękka , był w plastikowym pudełeczku ( coś a'la mały krem Nivea ) , ale pomyślałem sobie że może to przez podróż deczko rozmiękła . Śmierdzi chemią , pognałem do autka bo mnie cholera wzięła jak bym nie sprawdził . Czytając ten post , niektóre osoby piszą że mogą wystąpić problemy z polerowanie ( bądź dopolerowaniem ) , moim skromniutkim zdaniem , wszystko zależy jaką warstwę położymy , jak mówiłem byłem ostrożny i starałem się kłaść jak najcieńsza warstwę gąbkowym padem megsa. Wosk kładłem na tylko dwa elementy ( przednie błotniki ) , które oczyściłem Lusso Revitalizing Creme . Temperatura w garażu 18 C , wg. testu " palca " polerowałem po 8 min. ( ktoś powie że za szybko , no ale paluch chyba nie kłamie ) . Żadnych problemów z polerownie . Jest Opór , ale nie jest to jakaś " orka na ugorze " . Połysk , ktoś już tu na forum wspomniał ( chyba firmek ) , zaczynam nie odróżniać wosków . Ja za bardzo nie widzę różnicy pomiedzy " kanapka " EX-P i Red od PB a woskiem FinishKare 1000P Hi-Temp Paste Wax , w świetle jarzeniówek garażowych ciężko mi było wychwycić różnicę . Zobaczę w słońcu , co do odprowadzania wody muszę poczekać na deszcz lub aż autko sie przybrudzi by skoczyć na myjnię .
Administrator Evo Opublikowano 14 Września 2010 Administrator Zgłoś Opublikowano 14 Września 2010 Ja za bardzo nie widzę różnicy pomiedzy " kanapka " EX-P i Red od PB a woskiem FinishKare 1000P Hi-Temp Paste Wax Nic dziwnego.
Moderator rychu Opublikowano 14 Września 2010 Moderator Zgłoś Opublikowano 14 Września 2010 U mnie konsystencja raczej twarda i puszeczka metalowa...
_Shadow Opublikowano 14 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2010 generalnie wosk to tylko wisienka na torcie, i wg mnie na dobrze przygotowanym lakierze, ciezko rozpoznac roznice miedzy woskami, ale to moje zdanie
firmek Opublikowano 14 Września 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 14 Września 2010 Połysk, ktoś już tu na forum wspomniał ( chyba firmek ) To raczej nie ja, ja sie podjaralem ze po polozeniu Natty's Red na FK 1000p auto super wyglada . Ja tam mimo wszystko jakas roznice widze, ale glownie pomiedzy sealantem a woskiem naturalnym, no i bardziej na calym aucie niz na jednym elemencie. Pozatym musze sobie to jakos usprawiedliwic bo chcialbym dorwac cos z tematu http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=2759
yacek _b Opublikowano 14 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2010 Efekt wizualny - bialy lakier sprawia, ze zaczynam watpic w swoje umiejetnosci rozpoznawania roznicy pomiedzy woskami .. no kurcze , a to co ...
firmek Opublikowano 14 Września 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 14 Września 2010 Na pewno wyglada fajnie, swiatlo bardzo plynnie rozplywa sie na oblosciach karoserii, w odroznieniu np do Natty's Red ktory poglebial ostrosc odbitego obrazu W tamtym zdaniu bardziej chodzilo o marudzenie na bialy lakier, chociaz nie twierdze, ze jesli na masce polozone by bylo kilka woskow to bylbym w stanie rozpoznac ile ich tam jest
SZyBA Opublikowano 14 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2010 Czy duża jest różnica między Nattys Red a Blue? Czy one tylko na lato a FK na zime?
Wesol Opublikowano 14 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2010 Ja zapytam lepszy FK1000P czy 2685 ;D
firmek Opublikowano 14 Września 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 14 Września 2010 FK 1000p to sealant a 2685 to hybryda. Wg strony producenta: FK 1000p Cleaning: 1/10 Gloss: 10/10 Depth : 4/10 Protection: 10/10 Durability: 10/10 FK 2685 Cleaning: 1/10 Gloss: 9/10 Depth : 9/10 Protection: 8/10 Durability: 6/10 Czyli 1000p jest oceniony jak typowy sealant, bardzo wysoki polysk i wytrzymalosc, 2685 ma mniejszy polysk (chociaz pewnie w praktyce nie do odroznienia) ale wieksza glebie kosztem wytrzymalosci. Tak sobie dywaguje, ze pewnie podobny efekt do 2685 mozna uzyskac kladac na 1000p warstwe wosku naturalnego. 2685 dla mnie jest ciekawy, ale wybralem 1000p bo zalezalo mi na czyms trwalym no i wosk zbieral swietne opinie w przypadku wygladu na jasnym kolorze (a o opinie o produktach na jasnych lakierach jest trudno ) [ Dodano: 14 Wrzesień 2010, 20:16 ] Czy duża jest różnica między Nattys Red a Blue w praktyce nie wiem, w teorii Blue jest opisany jako stworzony z mysla o ciemnych kolorach, Red bardziej uniwersalny z wieksza zawartoscia carnauby. Czy one tylko na lato a FK na zime?To w sumie jest pytanie do tematu wosk czy sealant na trudne warunki. Niby 476 jest takim pewnikiem na zime' date=' 1000p tez wyglada obiecujaco, chociaz wg tego testu http://www.detailingworld.co.uk/forum/s ... hp?t=76435 Natty's Blue byl jednym z 7 woskow ktore dotrwaly do konca testow (pol roku).
lakikwap Opublikowano 14 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2010 http://www.detailingworld.co.uk/forum/s ... hp?t=76435 szkoda że niebyło FK 1000p testowanego
Administrator Evo Opublikowano 14 Września 2010 Administrator Zgłoś Opublikowano 14 Września 2010 Ten test można sobie w buty wsadzić, taki jest wiarygodny.
Gość Opublikowano 14 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2010 szkoda że niebyło FK 1000p testowanego Na tym forum Jarek_wawa robił jakiś test , ale ponoć po 2 miesiącach zaczął znikać.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się