Skocz do zawartości

FinishKare 1000P Hi-Temp Paste Wax


Rekomendowane odpowiedzi

  • 4 tygodnie później...

Robisz test palca http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=713 . Ile potrzeba woskowi zalezy od wielu czynnikow, jak temperatura czy wilgotnosc wiec nie ma mozliwosci udzielenia precyzyjnej odpowiedzi ile dokladnie ma lezec. Mozesz nawoskowac maske, blotnik i drzwi i zaczac sprawdzac czy maska nie jest juz gotowa do wycierania, chociaz raczej powinienes zdazyc nawoskowac cale auto.

Warto pamietac, ze ten wosk moze dac sie we znaki jesli bedzie polozny za grubo. Pilnowal bym wiec by klasc cienka warstwe. Przyschnieta gruba warstwa jest trudna do usuniecia. Jesli jednak tak sie zdarzy, przyschniety wosk mozna usunac nasaczonym woskiem aplikatorem (bez zanurzania w puszcze) lub wspomoc sie przy wycieraniu quick detailerem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Zaprojektowany z użyciem niemieckiego procesu syntezy. 1000P Hi-Temp Past Wax jest połączeniem zaawansowanych składników syntetycznych. Ten wyjątkowy wosk w paście charakteryzuje się temperaturą topnienia powyżej 250 °C,

 

krzysztof410199 ale czy te pęknięcia przeszkadzają w napieraniu wosku na aplikator? Osobiście odpuściłbym sobie przetapianie go :o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

krzysztof410199, ja roztapiałem go bo kupiłem dużą puchę na dwie osoby. Ktoś z forum polecał mi wsadzić puszkę do garnka z wodą i zacząć rozgrzewać. Niestety nie dało to dobrego rezultatu, wosk zaczął się topić na brzegach, a w środku dalej był twardy i nie myślał nawet o zmianie konsystencji. Po jakimś czasie woda zaczęła mi się już gotować, a puszka w garnku zaczęła podskakiwać. Wtedy spasowałem, poświeciłem jeden stary garnek i jedną łyżkę. Wyskrobałem cały wosk do gara i zacząłem grzać, delikatnie cały czas mieszając, żeby nie zostały mi grudki. Jak się okazało po wystygnięciu zrobił się twardy jak po otwarciu puszki, ale znowu pojawiły się pęknięcia, które i tak w niczym nie przeszkadzają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
  • 2 tygodnie później...
Witam. Powiem, że wosk o którym mowa w temacie na moim aucie utrzymuje się już miesiąc. Ogólnie to tylko raz po myciu auta przeczyściłem go QD. W sumie to pierwszy raz mam styczność z woskiem lepszym niż dostępne w marketach. Jestem z niego bardzo zadowolony chodź na nim nie pozostanę.

 

Niżej filmik słabej jakości ale za to cieszy oczy.:D

 

FK 1000 Hi-Temp Paste Wax

Wg. mnie na filmie efekt jest rewelacyjny, woda prawie nie zostaje na aucie...

Powiem nawet że po Wolfgangu nie miałem takiego efektu a jest 2x droższy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Griffe napisał/a:

Przemas22, 3,5 misiaca na kolach i tak wyglada :good: nie mam pytan

 

 

Zwróć uwagę, że w środku jest bęben, a nie tarcza. Pył z klocków leżący na feldze zabija zabezpieczenie dużo szybciej niż zwykły brud ;)

_________________

 

Zgadza się słuszna uwaga, ale ogólnie daje radę :good:

 

Jakbym nie posiadał SV Autobahn to bym używał FK 1000HT ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Dystrybutor

A tak na marginesie to ten wosk jest używany też jako wosk rozdzielający w przemyśle i musi być odporny na wysokie temperatury. Firma Finish Kare zajmuje się głównie branżą Mold Release, czyli woskami rozdzielającymi do odlewów różnego rodzaju np. laminatów :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie wypróbowałem i jak dla mnie :good: Prosto się nakłada i usuwa.

 

Tylko jedno mnie dziwi, wosk, ładny zwarty w puszcze, a po lekkim potarciu na aplikatorze pojawiają się gródki coś jak ziarenka piasku, oczywiście na panelu ładnie się rozprowadzają.

 

Normalne to, każdy ma tak, czy jest to zależnie od partii?

 

Oczywiście wosk w ori puszcze, żadne przetopy :-]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Swoop, Ale lakier musi być dobrze oczyszczony, a ipa tylko wyczyści lakier ze starych wosków, past ipt. więc jak już to lepiej cliner aby oczyścić lakier następnie zmyć wszystkie jego olejki itp. i następnie FK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SzaKal, myślałem, że pełna korekta/mycie a później IPA i wosk. U mnie pod Coli poszła IPA i trzyma się już od marca parę razy dałem QD Megsa (czerwony)

 

FK i Coli muszę mieć porządnie odtłuszczoną powierzchnię i suchą to najlepiej się trzyma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakos to kiepsko wyglada...

 

no wiesz, zależy czego oczekujesz. Generalnie srebrny kolor jest ciężki w uzyskaniu efektu jaki można uzyskać choćby na czarnym.

 

Jak wg. ciebie wygląda Colli w porównaniu z FK?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.