Przemko Opublikowano 13 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 13 Maja 2011 Poglądowy test trwałości wosków i sealantów
kedar Opublikowano 10 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 10 Czerwca 2011 Mam sampler tego wosku i chce go nałożyć tylko jak długo czekać przed spolerowaniem go? 10-15 minut? A mogę go nałożyć na całe auto i w tej samej kolejności polerować?
firmek Opublikowano 10 Czerwca 2011 Autor Zgłoś Opublikowano 10 Czerwca 2011 Robisz test palca http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=713 . Ile potrzeba woskowi zalezy od wielu czynnikow, jak temperatura czy wilgotnosc wiec nie ma mozliwosci udzielenia precyzyjnej odpowiedzi ile dokladnie ma lezec. Mozesz nawoskowac maske, blotnik i drzwi i zaczac sprawdzac czy maska nie jest juz gotowa do wycierania, chociaz raczej powinienes zdazyc nawoskowac cale auto. Warto pamietac, ze ten wosk moze dac sie we znaki jesli bedzie polozny za grubo. Pilnowal bym wiec by klasc cienka warstwe. Przyschnieta gruba warstwa jest trudna do usuniecia. Jesli jednak tak sie zdarzy, przyschniety wosk mozna usunac nasaczonym woskiem aplikatorem (bez zanurzania w puszcze) lub wspomoc sie przy wycieraniu quick detailerem.
krzysztof410199 Opublikowano 22 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Czerwca 2011 Zakupiłem dzisiaj ten wosk ale jest on popękany. Chcialbym go rozpuścic aby była jednolita konsystencja. W wodzie o jakiej temperaturze mogę to robic aby nie zepsuc właściwości wosku?
dżepetto Opublikowano 22 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Czerwca 2011 Zaprojektowany z użyciem niemieckiego procesu syntezy. 1000P Hi-Temp Past Wax jest połączeniem zaawansowanych składników syntetycznych. Ten wyjątkowy wosk w paście charakteryzuje się temperaturą topnienia powyżej 250 °C, krzysztof410199 ale czy te pęknięcia przeszkadzają w napieraniu wosku na aplikator? Osobiście odpuściłbym sobie przetapianie go
Tworek Opublikowano 22 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 22 Czerwca 2011 krzysztof410199, ja roztapiałem go bo kupiłem dużą puchę na dwie osoby. Ktoś z forum polecał mi wsadzić puszkę do garnka z wodą i zacząć rozgrzewać. Niestety nie dało to dobrego rezultatu, wosk zaczął się topić na brzegach, a w środku dalej był twardy i nie myślał nawet o zmianie konsystencji. Po jakimś czasie woda zaczęła mi się już gotować, a puszka w garnku zaczęła podskakiwać. Wtedy spasowałem, poświeciłem jeden stary garnek i jedną łyżkę. Wyskrobałem cały wosk do gara i zacząłem grzać, delikatnie cały czas mieszając, żeby nie zostały mi grudki. Jak się okazało po wystygnięciu zrobił się twardy jak po otwarciu puszki, ale znowu pojawiły się pęknięcia, które i tak w niczym nie przeszkadzają.
przemas22 Opublikowano 26 Czerwca 2011 Zgłoś Opublikowano 26 Czerwca 2011 SRP + 3 warstwy FinishKare 1000P tak wygląda po 3,5 miesiąca na felgach myślę, że jest bdb. Wcześniej miałem Collinite 845 i gorzej wypadł na felgach
Smoko Opublikowano 5 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 5 Lipca 2012 odgrzeje kotleta. Parę/paręnaście stron wcześniej ktoś pisał że przed FK1000 warto położyć FK218. Czy ktoś już coś takiego próbował? Mam jedno i drugie.
Royal Szczecin Opublikowano 16 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 16 Lipca 2012 Witam. Powiem, że wosk o którym mowa w temacie na moim aucie utrzymuje się już miesiąc. Ogólnie to tylko raz po myciu auta przeczyściłem go QD. W sumie to pierwszy raz mam styczność z woskiem lepszym niż dostępne w marketach. Jestem z niego bardzo zadowolony chodź na nim nie pozostanę. Niżej filmik słabej jakości ale za to cieszy oczy. FK 1000 Hi-Temp Paste Wax Wg. mnie na filmie efekt jest rewelacyjny, woda prawie nie zostaje na aucie... Powiem nawet że po Wolfgangu nie miałem takiego efektu a jest 2x droższy.
Griffe Opublikowano 24 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2012 Przemas22, 3,5 misiaca na kolach i tak wyglada nie mam pytan
JM63 Opublikowano 24 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2012 Przemas22, 3,5 misiaca na kolach i tak wyglada nie mam pytan Zwróć uwagę, że w środku jest bęben, a nie tarcza. Pył z klocków leżący na feldze zabija zabezpieczenie dużo szybciej niż zwykły brud
dzinkins Opublikowano 24 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2012 Griffe napisał/a: Przemas22, 3,5 misiaca na kolach i tak wyglada nie mam pytan Zwróć uwagę, że w środku jest bęben, a nie tarcza. Pył z klocków leżący na feldze zabija zabezpieczenie dużo szybciej niż zwykły brud _________________ Zgadza się słuszna uwaga, ale ogólnie daje radę Jakbym nie posiadał SV Autobahn to bym używał FK 1000HT
Dystrybutor EXCEDE Opublikowano 24 Lipca 2012 Dystrybutor Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2012 A tak na marginesie to ten wosk jest używany też jako wosk rozdzielający w przemyśle i musi być odporny na wysokie temperatury. Firma Finish Kare zajmuje się głównie branżą Mold Release, czyli woskami rozdzielającymi do odlewów różnego rodzaju np. laminatów
einser77 Opublikowano 29 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 29 Lipca 2012 Właśnie wypróbowałem i jak dla mnie Prosto się nakłada i usuwa. Tylko jedno mnie dziwi, wosk, ładny zwarty w puszcze, a po lekkim potarciu na aplikatorze pojawiają się gródki coś jak ziarenka piasku, oczywiście na panelu ładnie się rozprowadzają. Normalne to, każdy ma tak, czy jest to zależnie od partii? Oczywiście wosk w ori puszcze, żadne przetopy
bobek1976 Opublikowano 29 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 29 Lipca 2012 Mam tak samo, też się zastanawiałem.
Marcin_ko7 Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 12 Sierpnia 2012 uzywał ktos achillesa pod hi tempa ? jaki cleaner ktory wydłuży zywotnosc hi tempa ?
pLaYmAn Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Ja używałem Achillesa pod Hi Tempa. PB Professional Polish lepiej sobie radzi.
MM.MM Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 12 Sierpnia 2012 jaki cleaner ktory wydłuży zywotnosc hi tempa ? Dobrze odtłuszczony lakier.
Marcin_ko7 Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 12 Sierpnia 2012 czyli IPA ? :] achilles->IPA->FK 1000P ? ;]
Swoop Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 12 Sierpnia 2012 czyli IPA ? :] achilles->IPA->FK 1000P ? ;] czyli bardziej IPA -> FK
SzaKal Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Swoop, Ale lakier musi być dobrze oczyszczony, a ipa tylko wyczyści lakier ze starych wosków, past ipt. więc jak już to lepiej cliner aby oczyścić lakier następnie zmyć wszystkie jego olejki itp. i następnie FK.
Swoop Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 12 Sierpnia 2012 SzaKal, myślałem, że pełna korekta/mycie a później IPA i wosk. U mnie pod Coli poszła IPA i trzyma się już od marca parę razy dałem QD Megsa (czerwony) FK i Coli muszę mieć porządnie odtłuszczoną powierzchnię i suchą to najlepiej się trzyma
SzaKal Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Swoop, Nie dogadaliśmy się jak po korekcie to oczywiście tak jak piszesz
Marcin_ko7 Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Własnie jakis czas temu położyłem hi tempa na achillesa i jakos to kiepsko wyglada... W nastepnym tygodniu zrobie sobie chyba test 50/50 achilles+ hi temp i ipa + hi temp
Swoop Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 12 Sierpnia 2012 jakos to kiepsko wyglada... no wiesz, zależy czego oczekujesz. Generalnie srebrny kolor jest ciężki w uzyskaniu efektu jaki można uzyskać choćby na czarnym. Jak wg. ciebie wygląda Colli w porównaniu z FK?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się