Moderator Streat Opublikowano 17 Lipca 2021 Moderator Zgłoś Opublikowano 17 Lipca 2021 Glaco Roll On MAX Na wstępie chciałbym bardzo podziękować @Soft99 za wybór mojej osoby do testu Opis ze strony producenta: Cytat Glaco Roll On MAX, czyli największa w historii niewidzialna wycieraczka od Soft99, stworzona w limitowanej edycji, by podkreślić 30-lecie linii Glaco! Wyjątkowa edycja bestsellera stworzona, by uczcić 30-lecie technologii Glaco! Glaco Roll On MAX to największa niewidzialna wycieraczka w historii! 300 ml pojemności, nowy kształt opakowania oraz te same, doskonałe właściwości, które na przestrzeni 30 lat sprawiły, że Soft99 jest dziś światowym liderem w dziedzinie powłok hydrofobowych do szyb. Glaco Roll On MAX to jeden z najprostszych sposobów, by zwiększyć bezpieczeństwo i komfort jazdy w deszczu. Tworząc na powierzchni hydrofobową powłokę, pozwala odprowadzać krople wody z szyb już przy prędkości 45 km/h! Dzięki temu doskonale sprawdza się w jeździe miejskiej, w dłuższych trasach, a nawet zimą, ograniczając przywieranie szronu i lodu! Duża pojemność limitowanej edycji MAX to także większa wydajność – aż do 20 aplikacji na przednią szybę! Sposób użycia: 1. Przed użyciem dokładnie umyć auto i oczyścić szyby za pomocą dedykowanego środka – Glaco Compound Roll On lub Compound Z. 2. Zdejmij nakrętkę i równomiernie rozprowadź preparat za pomocą zintegrowanego aplikatora na powierzchni suchej szyby. 3. Pozostawić do wyschnięcia na ok. 5-10 minut, a następnie zetrzeć pozostałości lekko wilgotną mikrofibrą. 4. Suchą i czystą mikrofibrą usuń wszelkie pozostałości, do uzyskania idealnej przejrzystości szyby. Produkt otrzymujemy w fantastycznym pudełku Roll On Max pewnie leży w dłoni u bardzo fajnie się go aplikuje. Zatem przystąpmy do testu! Dla porównania wybrałem Ultra Glaco od Soft99. Zobaczymy jak wypadnie w porównaniu i która niewidzialna wycieraczka okaże się lepsza! Szyba została odpowiednio przygotowana, umyta osuszona i jako że test dotyczy produktów soft99 to do wypolerowania i usunięcia poprzedniej NW uzyłem Soft99 Coumpod Z Cleaner wypracowany wiec pozostaje go wymyć. Do tego celu użyłem Koch Sil 1:1 Szybko i bezproblemowo. Szyba przygotowana wiec dzielimy na pół: Tak jak widać po stronie pasażera będzie Ultra Glaco a po stronie kierowcy Glaco Roll On Max aplikacja bezproblemowa, bardzo dobrze rozkłada się na szybie dzięki wbudowanemu aplikatorowi. Odczekałem tak jak zaleca producent i zacząłem docierać suchą mikrofibrą: Nadmiar został zebrany jednak zostało pare niedotartych miejsc, Nie ma co się meczyć ide po wode destylowaną: Dosłownie dwa strzały na mikrofibre i docieramy na nowo: Wszystko pięknie się dotarło Aplikujemy drugą strone: Widać że produkt już związał ponieważ na szybie zrobił się mleczny osad. Przystępuje do docierania: tutaj bez większego problemu NW pięknie się dotarła. Po tym zabiegu auto wjechało do garażu na 24h aby obie wycieraczki mogły się utwardzić. Pierwsze spostrzeżenia to Ultra Glaco jest mega tępe w dotyku, zaś Glaco Roll On Max jest mega śliskie co mnie miło zaskoczyło. Po tym czasie wystawiłem auto na dwór aby złapało pierwszy deszcz: W mojej ocenie Ultra glaco znacznie gorzej odprowadza wodę niż Glaco Roll On Max. Po stronie Ultra Glaco znacznie więcej wody i gorzej ona spływała. Dla zobrazowania po obu stronach dmuchałem powietrzem przez około 2 sekundy Strona Ultra glaco: Glaco Roll On Max tak jak widać w meijscu podmuchu powietrza po stronie Glaco Roll On Max jest znacznie miej wody. Ale co to za test gdyby nie było filmu z drogi: Tak jak widać na filmie Roll On Max znacznie szybciej startuje, już od około 50km/h gdzie Ultra glaco dopiero przy 60 zaczyna się coś dziać. Data aplikacji: 14.07.2021 Przebieg 269990km Podsumowując: Soft99 Glaco Roll On Max bardzo pozytywnie mnie zaskoczył. Jego śliskość plus szybkość odprowadzania wody jest na bardzo dobrym poziomie i w mojej ocenie robi to lepiej niż Ultra Glaco. Test trwałości trwa dalej także temat będzie aktualizowany. Plusy: -Śliskość -Łatwość aplikacji -zrzut wody już od 50km/hMinusy: -Brak 5 1
Bapko Opublikowano 17 Lipca 2021 Zgłoś Opublikowano 17 Lipca 2021 Czy wycieraczki nie skaczą po szybie? Zostaje biała smuga po przejechaniu wycieraczkami?
Moderator Streat Opublikowano 17 Lipca 2021 Autor Moderator Zgłoś Opublikowano 17 Lipca 2021 @Bapko wycieraczka nie skcze, czy biała smuga zostaje to ciezko ocenić za dnia, ja nic takiego nie zauważyłem
Tomas-sg Opublikowano 17 Lipca 2021 Zgłoś Opublikowano 17 Lipca 2021 @Streat w jaki, sposób aplikowales? Ruchy koliste czy wzdłuż szyby? Mam swoje wnioski co do aplikacji NW I szukam potwierdzenia
Moderator Streat Opublikowano 17 Lipca 2021 Autor Moderator Zgłoś Opublikowano 17 Lipca 2021 @Tomas-sg wzdłużne tak jak ceramike najpierw poziomo a pozniej pionowo zacieram tak jak woda spływa z szyby, mam takie wrażenie ze dzieki takiej aplikacji łatwiej woda ucieka bo ma tak jakby juz droge wytoczoną
DZIADZIA Opublikowano 19 Lipca 2021 Zgłoś Opublikowano 19 Lipca 2021 W końcu mogę cokolwiek napisać, a raczej wrzucić. Moje spojrzenie 3
smerf91 Opublikowano 20 Lipca 2021 Zgłoś Opublikowano 20 Lipca 2021 Czas na mnie Tak jak koledzy wyżej Glaco Roll On Max dostałem w bardzo dobrze zapakowanym pudełku ( jak na buty ) Produkt wrzuciłem na swoje daily. Autko robi dziennie min. 40km, garażowane. Zarzuciłem na całą przednią szybę, boczną kierowcy + na tylną szybę porównanie z Glaco ultra 50/50. Szyby przygotowane Glass Compound Z, następnie wymyte dwa razy IPA od BePro. Szyby przygotowane, czas na oklejenie taśmą i aplikację Odczekuję około 8 minut i docieram najpierw suchą fibrą ale niestety słabo zbierało więc delikatnie zwilżam fibrę i dociera się elegancko. Inspekcja pod ledem i przechodzimy do szyby tylnej. Lewa strona ( kierowcy ) Glaco Roll On / prawa strona Glaco Ultra Odczekuję ok 10 min docieram i gotowe. W trakcie czekania porobiłem kilka zdjęć żeby porównać wielkość aplikatora w Glaco Roll On Max vs Glaco Ultra i tak to wygląda: Glaco Roll On Max ma większy o 1,5cm aplikator co znacznie przyspiesza aplikację na dużych powierzchniach natomiast jest jeden minus tych okrągłych aplikatorów, że nie dojedziemy nimi wszędzie. Dotarcie obu niewidzialnych wycieraczek zwilżoną fibrą jest bajecznie proste (Glaco Ultra można docierać suchą). Śliskość powierzchni delikatnie na korzyść Roll On. Opakowanie Roll On mimo, że się wydaje duże to bardzo wygodnie się nim aplikuje, wygodnie leży w dłoni. Jak na złość od czasu aplikacji nie było deszczu więc zrzut wody wrzucę w aktualizacji. NW zaaplikowane 17.07.2021r. przy przebiegu 223407km. Zobaczymy ile posiedzą. Dzięki @Soft99 za podesłanie NW do sprawdzenia! 8
Dystrybutor Soft99 Opublikowano 21 Lipca 2021 Dystrybutor Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2021 Dziękujemy za Wasze testy, porównania i czekamy na obserwacje długoterminowe. 21 godzin temu, smerf91 napisał: Dotarcie obu niewidzialnych wycieraczek zwilżoną fibrą jest bajecznie proste (Glaco Ultra można docierać suchą). Co do docierania po aplikacji, to musimy tu zwrócić uwagę na jedną bardzo ważną rzecz. O ile przy Glaco Roll On oraz Roll On MAX docieranie wilgotną mikrofibrą jest bardzo dobrym pomysłem i ułatwia sprawę, to w przypadku Ultra Glaco zdecydowanie odradzamy ten manewr. Ultra Glaco nie toleruje wilgoci podczas wiązania, czyli na etapie docierania i przez ok. 12h bezpośrednio po aplikacji. Wilgoć osłabia wiązanie i w konsekwencji negatywnie wpływa na trwałość powłoki. 1
DZIADZIA Opublikowano 21 Lipca 2021 Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2021 Godzinę temu, Soft99 napisał: Wilgoć osłabia wiązanie i w konsekwencji negatywnie wpływa na trwałość powłoki. Zgadza się, sprawdzałem na aucie kumpla i zdecydowanie szybciej zjechała. Polecam Ultra w dwóch warstwach...
smerf91 Opublikowano 21 Lipca 2021 Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2021 1 godzinę temu, Soft99 napisał: w przypadku Ultra Glaco zdecydowanie odradzamy ten manewr. Ultra Glaco zawsze jechałem suchą i w tym przypadku też natomiast Roll On próbowałem suchą i niestety nie dało rady. Dlatego napisałem w swojej relacji, że ULTRA można na sucho, a powinienem napisać TRZEBA na sucho
smerf91 Opublikowano 24 Lipca 2021 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2021 Dzisiaj jeszcze zarzuciłem na kolejne auto - moich rodziców. Przygotowanie szyby Glass Compound Z, przemycie 2x IPA i aplikacja na przednią tylną oraz przednie boczne szyby Aplikowane na dworze przy temperaturze 18'C i tutaj miałem większy problem z dotarciem niż u siebie. Tzn może nie problem ale najpierw musiałem przetrzeć z grubsza tą pierwszą tłustą warstwę i później poprawić już na gotowo drugą fibrą. Docieranie po ok. 8 minutach. Przebieg zapisany, będziemy obserwować ile posiedzi Wrzucam też zrzut wody na myjni po 7 dniach od aplikacji. Po lewej stronie Glaco Roll On po prawej Glaco Ultra Jak widać zrzut natychmiastowy. Roll On bardziej kropelkuje natomiast Glaco Ultra zbiera wodę i spływa taflą. Po spłukaniu nieznacznie więcej kropli po stronie Roll On. 3
smerf91 Opublikowano 27 Sierpnia 2021 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2021 Aktualizacja po 1,5 msc. od aplikacji i 1500km przebiegu. Przypominam lewa strona Roll On Max vs prawa strona Glaco Ultra Glaco Ultra dużo szybciej zrzuca pianę natomiast przy zrzucie wody już odwrotnie. Glaco Roll On Max szybciej zrzuca wodę przy czym Glaco Ultra tafluje i ściąga całą taflą dzięki czemu mamy suchą szybę po stornie Ultra, a po stornie Roll On kropelki. Tutaj zrzut wody przy 70km/h Zrzut wody przy 100km/h @Soft99Jak na razie wszystko działa bez zarzutów 2
blazej Opublikowano 2 Września 2021 Zgłoś Opublikowano 2 Września 2021 Panowie, jak się skończyły testy, który dłużej wytrzymał?
alexander.p Opublikowano 2 Września 2021 Zgłoś Opublikowano 2 Września 2021 @smerf91 a panoramę to się zapomniało ?
xadamx Opublikowano 2 Września 2021 Zgłoś Opublikowano 2 Września 2021 W dniu 27.08.2021 o 16:48, smerf91 napisał: Tutaj zrzut wody przy 70km/h A możesz wrzucić jak to się sprawuje w Nissanie? Chodzi mi o porównanie konkretnych brył. Z tego co widzę to Glaco słabiej się spisuje w stosunku do Prostaff, Aquy i Ultracoat-a. Ale też inna bryła samochodu u mnie była. Z drugiej strony porównując Ultracoat-a położonego na Kii Sportage i Lagunie 3 nie zauważam znacznych różnic przy starcie. Ultracoat Umbrella na jednym i na drugie zaczyna startować przy około 60km/h. przy grubszym deszczu. I jeszcze mam pytanie - często używasz tylnej wycieraczki, czy np. podczas jazdy samochodem ona też pracuje? Bo na tylnej szybie to bardzo słabo wygląda jak na tak krótki okres.
smerf91 Opublikowano 2 Września 2021 Zgłoś Opublikowano 2 Września 2021 5 godzin temu, alexander.p napisał: a panoramę to się zapomniało ? Panoramę smaruję zazwyczaj Water Goldem lub SSW Ale przed zimą wskoczy któreś Glaco lub inna powłoka. 3 godziny temu, xadamx napisał: A możesz wrzucić jak to się sprawuje w Nissanie? Chodzi mi o porównanie konkretnych brył. Z tego co widzę to Glaco słabiej się spisuje w stosunku do Prostaff, Aquy i Ultracoat-a. Ale też inna bryła samochodu u mnie była Wrzucę jak dorwę rodziców auto w deszczu Jeśli chodzi o sprawowanie się Glaco w moim Peugeocie to szyba przednia jest mega porysowana i prawdopodobnie to jest przyczyną takiego stanu rzeczy i dlatego też wrzuciłem na tylną szybę jako porównanie trwałości. 3 godziny temu, xadamx napisał: I jeszcze mam pytanie - często używasz tylnej wycieraczki, czy np. podczas jazdy samochodem ona też pracuje? Bo na tylnej szybie to bardzo słabo wygląda jak na tak krótki okres. Tylnej wycieraczki używam często. Lubię mieć czystą szybę i widzieć w niej co się za mną dzieje więc jak pada deszcz to pracuje razem z przednimi wycieraczkami.
alexander.p Opublikowano 2 Września 2021 Zgłoś Opublikowano 2 Września 2021 Panowie, pytanko Jak wydajny jest ten produkt? Ile ubyło z buteleczki
smerf91 Opublikowano 3 Września 2021 Zgłoś Opublikowano 3 Września 2021 10 godzin temu, alexander.p napisał: Jak wydajny jest ten produkt? Ile ubyło z buteleczki Producent mówi że wystarcza do 20 szyb przednich. U mnie też ledwo co ubyło
blazej Opublikowano 3 Września 2021 Zgłoś Opublikowano 3 Września 2021 12 godzin temu, alexander.p napisał: Panowie, pytanko Jak wydajny jest ten produkt? Ile ubyło z buteleczki Mi Ultra Glaco 70 ml wystarczył na 2-3 przednie szyby i jedną tylną, kładłem grubo.
analyzator Opublikowano 3 Września 2021 Zgłoś Opublikowano 3 Września 2021 @blazej tj kilka warstw czy serio tylko tyle?
Moderator Streat Opublikowano 3 Września 2021 Autor Moderator Zgłoś Opublikowano 3 Września 2021 11 godzin temu, blazej napisał: Mi Ultra Glaco 70 ml wystarczył na 2-3 przednie szyby i jedną tylną, kładłem grubo. jak bardzo grubo? Mi Ultra Glaco wystarczyło na jakies 4-5 aut i to wszystkie szyby były aplikowane
blazej Opublikowano 6 Września 2021 Zgłoś Opublikowano 6 Września 2021 W dniu 3.09.2021 o 19:25, analyzator napisał: @blazej tj kilka warstw czy serio tylko tyle? W dniu 3.09.2021 o 20:14, Streat napisał: jak bardzo grubo? Mi Ultra Glaco wystarczyło na jakies 4-5 aut i to wszystkie szyby były aplikowane Jedna warstwa, ale nakładałem krzyżowo ( pion + poziom ) przy cały czas wciśniętej butelce. Swoją drogą byłem niespecjalnie zadowolony z Ultra, więc chcę spróbować coś innego i spróbuję ten Roll On.
FilipO Opublikowano 6 Września 2021 Zgłoś Opublikowano 6 Września 2021 Jak dogadujecie się z Roll ON Max ? Z glaco nie miałem problemów. Przy Roll On Max zostają high spoty, gdzieniegdzie kratka zostaje po dotarciu .. Oczywiście aplikacja zgodnie ze sztuką.. W 2 przypadkach na 3 zostały ślady, musiałem w tych miejscach ją ponownie aplikować -> pomogło, ślady zostały zebrane .. Z Ultra Glaco nie miałem problemów ..
smerf91 Opublikowano 6 Września 2021 Zgłoś Opublikowano 6 Września 2021 2 godziny temu, FilipO napisał: W 2 przypadkach na 3 zostały ślady, Docierałeś suchą fibrą czy wilgotną? U mnie nie było żadnego problemu ale docieranie wilgotną fibrą
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się