Skocz do zawartości

BMW E90 LCI TITANSILBER - srebrnemu też się należy (dużo zdjęć)


lukeu

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, 

do relacji z prac nad tą srebrną strzałą namówiła mnie żona, bo miałem po prostu ogarnąć znajomemu do ślubu i tyle 😉 Jeśli jej się podoba, to mam nadzieję, że Wam też się będzie dobrze oglądało. W teorii mało detailingowy kolor, jednak i taki można zrobić piękniejszy, co w moim przekonaniu udało się zrobić w 100%.  

Zadałem sobie czas realizacji 1,5 dnia - było na styk i to z pomocą żony 😄 

Plan działania? Samochód głównie jeżdżony na trasach więc ogólne odświeżenie z zewnątrz jak i w środku. Co z tego wyszło? Zapraszam do oglądania.

Na pierwszy rzut oka nie wygląda źle: 

IMG-9654.jpg


IMG-9661.jpg

Przyjrzyjmy się jednak bliżej z zewnątrz:


IMG-9662.jpg
IMG-9663.jpg
IMG-9664.jpg
IMG-9665.jpg
IMG-9666.jpg
IMG-9667.jpg
IMG-9668.jpg
IMG-9669.jpg
IMG-9670.jpg
IMG-9671.jpg
IMG-9672.jpg
IMG-9673.jpg
IMG-9674.jpg
IMG-9675.jpg
IMG-9676.jpg
IMG-9677.jpg
IMG-9678.jpg
IMG-9679.jpg
IMG-9680.jpg
IMG-9681.jpg
IMG-9682.jpg
IMG-9683.jpg

IMG-9685.jpg

 

Oraz w środku:


IMG-9686.jpg
IMG-9687.jpg
IMG-9688.jpg
IMG-9689.jpg
IMG-9690.jpg
IMG-9691.jpg
IMG-9692.jpg
IMG-9693.jpg
IMG-9694.jpg

 

No nic, trzeba brać się do działania. 

Biorę Magifoam do zmiękczenia pierwszego brudu, jednak popełniłem mały błąd o którym niżej. 

IMG-9695.jpg

W międzyczasie szampon aktywny Auchan - niezastąpiony do odłuszczania, choć trochę stracił kolor.

IMG-9658.jpg

IMG-9659.jpg

Nakładamy pianę. Gdzie wcześniej wspomniany błąd? Nie dałem bug offa przed pianą, liczyłem, że Magi odmoczy robale - jednak nic z tego. 

IMG-9696.jpg
IMG-9697.jpg
IMG-9699.jpg

Piękna bita śmietana. Dobra do zdjęć, jednak potem trochę ją rozwodniłem, żeby dłużej poleżała.

 
IMG-9701.jpg
IMG-9702.jpg
IMG-9703.jpg
IMG-9705.jpg
IMG-9706.jpg
IMG-9708.jpg
IMG-9709.jpg
IMG-9710.jpg
IMG-9711.jpg

Dwa wiadra już czekają. 


IMG-9714.jpg

Jak widać brud schodzi - po to jest prewash 😉


IMG-9715.jpg
IMG-9716.jpg

Miejscami przysycha więc pierwsze płukanie. Oczywiście lecimy koła, nadkola itd. 


IMG-9717.jpg
IMG-9718.jpg
IMG-9719.jpg
IMG-9720.jpg
IMG-9721.jpg
IMG-9722.jpg

Dobrze widać różnicę między lewą (przed) i prawą (po) stroną. 


IMG-9723.jpg
IMG-9724.jpg

No i robale zostały. Biorę więc czajniczek Master Blaster i suszę przód, żeby zaaplikować Allegrini Go-Go Insect.


IMG-9725.jpg


IMG-9728.jpg
IMG-9729.jpg

IMG-9731.jpg
IMG-9732.jpg
IMG-9733.jpg

No i widać, że puszcza 😉


IMG-9734.jpg
IMG-9735.jpg
IMG-9736.jpg
IMG-9737.jpg

Płukamy. Nareszcze puszcza, wcześniej nic nie szło pod ciśnieniem.

IMG-9751.jpg
IMG-9752.jpg
IMG-9753.jpg
IMG-9754.jpg
IMG-9755.jpg

IMG-9757.jpg

Lecimy z dwoma wiadrami po raz pierwszy.


IMG-9738.jpg
IMG-9739.jpg


IMG-9742.jpg

Płukanie i tak w kółko, od góry do dołu samochodu. 


IMG-9743.jpg
IMG-9744.jpg
IMG-9758.jpg

 

Spłukujemy - piękna tafla.


IMG-9760.jpg
IMG-9761.jpg

Pora osuszyć, wcześniej impregnuje ręcznik QD Wolfganga.  


IMG-9762.jpg

IMG-9764.jpg

Suszenie:


IMG-9765.jpg

 

Inspekcja wnęk:


IMG-9746.jpg
IMG-9747.jpg
IMG-9748.jpg
IMG-9749.jpg

Decyduję się na oprysk @cleantechco Citrus Foam. 

IMG-9766.jpg
IMG-9767.jpg
IMG-9768.jpg

IMG-9770.jpg
IMG-9771.jpg
IMG-9772.jpg

Oprysk działa, w tym czasie lecimy z kołami. 

Wiadro @Work Stuff, znowu @cleantechcoWC, do opon @EXCEDE T&R Cleaner.


IMG-9773.jpg
IMG-9774.jpg
IMG-9775.jpg
IMG-9776.jpg
IMG-9777.jpg
IMG-9778.jpg
IMG-9779.jpg
IMG-9780.jpg
IMG-9781.jpg
IMG-9782.jpg
IMG-9783.jpg
IMG-9784.jpg


IMG-9788.jpg
IMG-9789.jpg\

Koła poszły sprawnie. Płukamy wnęki:


IMG-9790.jpg

IMG-9792.jpg

IMG-9794.jpg
IMG-9795.jpg
IMG-9796.jpg
IMG-9797.jpg
IMG-9798.jpg
IMG-9799.jpg\

Pora na dywaniki, to samo co do opon 😉 


IMG-9800.jpg
IMG-9801.jpg
IMG-9802.jpg
IMG-9803.jpg


IMG-9806.jpg
IMG-9807.jpg

Na górę oprysk Citrus Foam - nie zaszkodzi. 


IMG-9808.jpg
IMG-9809.jpg
IMG-9810.jpg

Mycie zrobione, pora na dekontaminację:

Sprawdzeni zawodnicy:

@ShinyGarage D Tox, PrickBort i @ADBL Clay Towel.


IMG-9811.jpg


IMG-9814.jpg 
IMG-9815.jpg
IMG-9816.jpg
IMG-9817.jpg
IMG-9818.jpg


IMG-9821.jpg
IMG-9822.jpg
IMG-9823.jpg
IMG-9825.jpg
IMG-9826.jpg
IMG-9827.jpg
IMG-9828.jpg
IMG-9829.jpg
IMG-9830.jpg
IMG-9831.jpg
IMG-9832.jpg
IMG-9833.jpg
IMG-9835.jpg
IMG-9836.jpg
IMG-9837.jpg
IMG-9838.jpg

Jak widać chemia super działa - tu jest przewaga jasnych lakierów, że dokładnie widać zanieczyszczenia 😉 

Dokładamy pianę na górę, niech chemia dłużej podziała. 


IMG-9839.jpg
IMG-9840.jpg

W międzyczasie lecimy detale. 


IMG-9841.jpg
IMG-9842.jpg
IMG-9843.jpg
IMG-9844.jpg
IMG-9845.jpg
IMG-9846.jpg
IMG-9847.jpg
IMG-9848.jpg
IMG-9849.jpg
IMG-9850.jpg
IMG-9851.jpg
IMG-9852.jpg

Ładny widok 😉


IMG-9853.jpg
IMG-9854.jpg
IMG-9855.jpg

Kolejne płukanie:


IMG-9856.jpg
IMG-9857.jpg
IMG-9858.jpg
IMG-9859.jpg
IMG-9860.jpg
IMG-9861.jpg
IMG-9862.jpg

Kolejna piana. Tym razem jako lubrykant dla ręcznika glinkowego.


IMG-9863.jpg
IMG-9864.jpg
IMG-9865.jpg
IMG-9866.jpg
IMG-9867.jpg
IMG-9868.jpg
IMG-9869.jpg
IMG-9870.jpg
IMG-9871.jpg

Jeszcze zebrał jakieś minimalne zanieczyszczenia. Na koniec tak dla pewności jeszcze raz myję całość.


IMG-9872.jpg
IMG-9873.jpg
IMG-9874.jpg

Nareszcze finalne suszenie 😉 KONIEC MOKREJ ROBOTY


IMG-9875.jpg
IMG-9876.jpg
IMG-9877.jpg
IMG-9878.jpg
IMG-9879.jpg

W relacji pomaga nerka @Work Stuff. Tak, jestem gadżeciarzem. 


IMG-9880.jpg

Dobra jednak nie koniec mokrej roboty, zauważyłem kilka punktów do usunięcia klasyczną glinką. 


IMG-9881.jpg
IMG-9882.jpg
IMG-9883.jpg
IMG-9884.jpg
IMG-9885.jpg
IMG-9886.jpg
IMG-9887.jpg
IMG-9888.jpg
 

Dobrze, teraz oficjalny koniec dekontaminacji 😉

Słońce wychodzi zza domu, w idealnym momencie skończyłem mycie. Przy okazji widać jak odżyły felgi. 


IMG-9890.jpg
IMG-9891.jpg

 

No i zobaczmy co tam w środku. Pisałem na począku, że pomagała żona - środek był "jej"

Na pierwszy strzał kierownica:

 

IMG-0001.jpg
IMG-9998.jpg

Po jednym ruchu szmatka czarna 😉 


IMG-9999.jpg

 

Bierzemy się za odkurzanie. Zajęło chyba z 1,5h. 

IMG-9913.jpg
IMG-9914.jpg
IMG-9915.jpg
IMG-9916.jpg
IMG-9917.jpg

Wyjeżdża kanapa tył i wykładzina bagażnika. 


IMG-9918.jpg

Warto było wyciągnąć kanapę, masa brudu. 


IMG-9919.jpg
IMG-9920.jpg

IMG-2574.jpg
IMG-2576.jpg
IMG-2577.jpg
IMG-2578.jpg
IMG-2579.jpg
IMG-2580.jpg
IMG-2581.jpg
IMG-2582.jpg
IMG-2586.jpg
IMG-2588.jpg

IMG-2594.jpg
IMG-2596.jpg
IMG-2597.jpg
IMG-2598.jpg
IMG-2599.jpg

IMG-2715.jpg
IMG-2716.jpg
IMG-2717.jpg

Wnęka opróżniona, też czeka na czyszczenie.


IMG-2612.jpg

Od razu lepiej.

IMG-2615.jpg

Po odkurzeniu kanapy od razu widać, że bez prania się nie obejdzie. Fotele przód to samo.

IMG-2618.jpg

 

IMG-2623.jpg
IMG-2624.jpg

Już nie mówiąc o bagażniku. 


IMG-2621.jpg
IMG-2622.jpg

 

Robię szybką inspekcję po skoczeniu odkurzania przez żonę - jest dobrze! Będzie z niej detailer. 


IMG-2634.jpg
IMG-2639.jpg
IMG-2640.jpg
IMG-2642.jpg
IMG-2643.jpg
IMG-2644.jpg

 

Pranie wykładzin. Do prania proszek Maxify z oprysku, do płukania czysta woda. 


IMG-2647.jpg

Przy odkurzaniu jak i wypracowaniu pre-spraya pomaga szczotka @ADBL na wkrętarce. 


IMG-2662.jpg


IMG-2672.jpg

Woda po samej kanapie mówi sama za siebie 😉 

IMG-9963.jpg

Środek analogicznie:

IMG-2785.jpg
IMG-2786.jpg
IMG-2789.jpg

 

Plastiki ogarnia duet CarPro Inner Scrub oraz @Good Stuff Interior Cleaner. Bardzo skuteczne połączenie. 


IMG-2688.jpg

Przed:


IMG-2689.jpg
IMG-2697.jpg
IMG-2698.jpg
IMG-2699.jpg
IMG-2700.jpg

W trakcie:


IMG-2693.jpg
IMG-2694.jpg




Po: 

Tutaj schowek drzwi. 
IMG-2706.jpg
IMG-2709.jpg

Próg pasażera przed:
IMG-2711.jpg

Rękawica przed:

IMG-2713.jpg

Rękawica po:
IMG-2714.jpg

 

Tutaj będzie zabawa - w schowku rozlana farba.

IMG-2720.jpg

Namaczam delikatnie @ADBL Wipe Out. 

IMG-0002.jpg

Tadaaaam! Efekt po 😉 Trochę walki i puściło, nareszcie nie kłuje w oczy. 

IMG-0033.jpg

Wnętrze zaczyna dobrze wyglądać.

IMG-2722.jpg

 

Na deser wpada dressing @Funky Witch Gentleman. Lubię go za zapach i przyjemny matowy efekt.


IMG-2790.jpg
IMG-2791.jpg


IMG-2794.jpg
IMG-2796.jpg


IMG-2801.jpg\

IMG-2797.jpg
IMG-2803.jpg

Pedały i podstopnicca też dostały z APC oraz szczoteczki. 


IMG-2805.jpg

 

Silnik? Tutaj delikatnie. Przetarcie apc, nawilżonymi fibrami. Na górę Koch Motorplast na mokro. Nie wyszło tak dobrze jak spłukanie pod ciśnieniem, ale absolutnie nie o to chodziło. Lepsze jest wrogiem dobrego!


IMG-9892.jpg



IMG-9893.jpg
IMG-9894.jpg
IMG-9895.jpg
IMG-9896.jpg
IMG-9897.jpg
IMG-9898.jpg
IMG-9899.jpg

Następnego dnia zapomniałem zrobić efektu wyschniętego Koch'a. Jak pisałem ewidentnie brakowało mocniejszego "zmoczenia" komory, jednak po pierwsze - nie szkodzić.

 

No i polerka w dłoń. Jest co robić, choć po 15 minutach prób zrobienia zdjęcia standardowych defektów lakierniczych dałem sobie spokój - w latarce widać, jednak telefon "usuwa rysy" 😄 

Biorę Flex'a VRG. No i nie mogę się z nim dogadać... Jak ktoś ma jakiś dobry poradnik, lub chociaż chciałby opisać metodykę pracy nim to bardzo był prosił.

IMG-9968.jpg



IMG-2761.jpg


IMG-2764.jpg
IMG-2765.jpg

Więc po nierównej walce szybka zmiana na Flex'a XFE. No i to jest bajka - uwielbiam tę maszynę. Prowadzenie, ergonomia, łatwość pracy - bajka!  Z moich doświadczeń Rupes nie ma podjazdu.

Kombinacja? Padło na ADBL One-Step/Nat Niebieski plus pasta Rupes Medium. 

IMG-2775.jpg



IMG-2772.jpg

IMG-9983.jpg

Małe elementy PXE na DA i padzie 80 mm. 


IMG-9976.jpg
IMG-9978.jpg

 

Większe rysy atakowałem Flex'em PXE na futerku i do tego Koch H8. Częściowo schodziły. Jednak miejscami były bardzo głębokie, więc nie walczyłem do końca wg "zasady" opisanej wcześniej. 

Przed:
IMG-0004.jpg

Po:
IMG-0005.jpg

Przed:

IMG-0003.jpg

Po:
IMG-0006.jpg

Przed:

IMG-9996.jpg

Po:
IMG-9997.jpg

Na lakierze było trochę dziwnych śladów, chyba po chemii. Wszystko zeszło po polerce.

IMG-9990.jpg
IMG-9991.jpg

IMG-9993.jpg
 

Klasyczne 50/50 lampy. Tutaj był grany mały pad one-step plus Sonax EX 04-06


IMG-0009.jpg

W połowie pracy pad one-step wyzionął ducha. Wziąłem na próbę niebieskiego Nata - na tym lakierze nie zauważyłem różnicy.

IMG-0013.jpg

Lakier po korekcie ładny (potem zobaczycie zdjęcia), jednak lampy sieka. Na żywo jeszcze bardziej matowo-mleczne. Do tego częściowo schodził klar. No to jedyna możliwa decyzja - reanimacja.

IMG-9902.jpg
IMG-9905.jpg
IMG-9906.jpg

Finalnie padło na papiery: 500-600-800-1000-1200-1500-2000-2500 plus 3 etapy polerowania. 


IMG-9907.jpg
IMG-9909.jpg
IMG-9910.jpg

Próbowałem oscylacji i szlifowania PXE. Super, jednak na rysy na lakierze a nie lampy - za długo by zeszło. 


IMG-9922.jpg

IMG-9923.jpg

Papierek na kostce do powłok. 

IMG-9924.jpg

No i polerka:

IMG-9929.jpg
IMG-9930.jpg
IMG-9931.jpg
IMG-9933.jpg
IMG-9934.jpg

Efekt:


IMG-9935.jpg
IMG-9936.jpg

IMG-9938.jpg

IMG-9941.jpg

Druga strona analogicznie. Do tego widzicie ratunek dla kolan - krzesełko Yato. Genialne do pracy przy aucie, do tego wysuwana półeczka - tu służyła jako stojak na lampkę 😉 


IMG-9942.jpg




IMG-9953.jpg
IMG-9955.jpg
IMG-9956.jpg
IMG-9958.jpg

IPA plus Wipe Out.


IMG-9959.jpg

No i na deser powłoka - CarPro DLUX. Dwie warstwy w odstępie 12h. 


IMG-9960.jpg
IMG-9961.jpg
IMG-9962.jpg\

 

Efekt po one-stepie. Jest różnica (szczególnie na żywo) - odżyło ziarno. 


IMG-9969.jpg
IMG-9970.jpg
IMG-9971.jpg

Chromy? Mothers 🙂

IMG-0030.jpg
IMG-0031.jpg

Pod klamkami atakuję H8 oraz stożkiem na PXE.

IMG-0034.jpg

IMG-0036.jpg

Poprzeczki grilla Perl 1:4.


IMG-0142.jpg
IMG-0143.jpg

Zaprawki 😉 

IMG-9974.jpg
IMG-9975.jpg


Lakier odżył- nareszcie widać szklistość. 


IMG-9986.jpg

 

Po 3h inspekcja kanapy i maty bagażnika - jest super. 


IMG-9987.jpg
IMG-9988.jpg

 

Kanapa już na miejscu.

IMG-0015.jpg
IMG-0016.jpg

Bagażnik uzbrojony.


IMG-0018.jpg
IMG-0019.jpg

Mało pracy? No czegoś brakuje. Więc wpada CarPro ESSENCE. Nie robiłem zdjęć z polerki- szybkie nałożenie. Nie mogłem sobie odmówić tej szklistości.

IMG-0027.jpg

IMG-0020.jpg
IMG-0024.jpg
IMG-0025.jpg
IMG-0026.jpg



Wnętrze na gotowo - nie to auto 😉


IMG-0039.jpg
IMG-0044.jpg

IMG-0048.jpg
IMG-0049.jpg
IMG-0050.jpg

IMG-0105.jpg

Szyby. Cartex Schriebencośtam 1:3.


IMG-0053.jpg
IMG-0054.jpg

Niewidzialna wycieraczka. Najpierw polerka kostką i Ceriglass. Na to to NW Angelwax nałożone "oszczędnym" aplikatorem od SCS (mega jest ten aplikator).


IMG-0055.jpg
IMG-0056.jpg
IMG-0057.jpg
IMG-0058.jpg
IMG-0059.jpg

Po 3h i odtłuszczeniu wchodzimy z WOSKIEM.

Wybór pada ADS KOTSOS. Krzem podbije szkiełko, często widywałem, że ktoś go używa na jasne lakiery. Potwierdzam - jest super 😉 Zapach średni w porównaniu np. z DODO, ale nakładanie i docieranie pierwsza klasa.

IMG-0029.jpg


IMG-0062.jpg
IMG-0064.jpg
IMG-0065.jpg
IMG-0066.jpg
IMG-0069.jpg
IMG-0071.jpg
IMG-0076.jpg
IMG-0079.jpg
IMG-0080.jpg

IMG-0084.jpg

IMG-0086.jpg
IMG-0087.jpg
IMG-0088.jpg
IMG-0089.jpg
IMG-0090.jpg
IMG-0091.jpg

Na opony koncentrat PERLA - musi wytrzymać do wesela 😄 


IMG-0094.jpg
IMG-0095.jpg
IMG-0096.jpg
IMG-0097.jpg

Same felgi polimer od Carchem. Szybka i w miarę skuteczna powłoka.  
IMG-0098.jpg
IMG-0099.jpg

IMG-0101.jpg
IMG-0102.jpg

Zaprawka od BMW trochę już się zważyła i nie jest idealnie w kolor, ale nie rzuca się w oczy czarne przetarcie plastiku i to jest najważniejsze.

IMG-0118.jpg

Odbiór auta był na drugi dzień, więc dodatkowo podbiłem całosć CC Water Goldem 😉 

IMG-0119.jpg

No i zdjęcia godzinę przed odbiorem:


IMG-0120.jpg
IMG-0121.jpg
IMG-0122.jpg

IMG-0140.jpg
IMG-0141.jpg
IMG-0123.jpg
IMG-0124.jpg
IMG-0125.jpg
IMG-0126.jpg
IMG-0127.jpg
IMG-0129.jpg
IMG-0131.jpg
IMG-0132.jpg
IMG-0135.jpg
IMG-0137.jpg

 

Temu kto tu wytrwał po prostu szczerze gratuluję oraz bardzo dziękuję za uwagę.

Komentujcie, pytajcie, zwracajcie uwagę  😉

Do następnego!

 

 

  • Lubię to 21
  • Super 8
  • Okay 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Streat Dzięki 😉 

@Zenek_M I tak czekała mnie dekontaminacja, więc trzeba było czekać aż lakier wyschnie. Użyłem do ich mycia wody, która mi została po lakierze. No i jako ostatni argument to nie widzę problemu, nic mi nie prysło na lakier więc luzik. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

super relacja, myślę ze na luzie kwalifikuje się do PSB.

co do VRG to kluczowy jest dobór padów, polecam Royal Padsy (seria ultimate, pro, czy jakoś tak), na SuperShine tez się spoko pracowało, na NACie średnio, na padach od DetailingMafii wręcz tragicznie, na 4cr chyba tez było spoko, a no i na mikrofibrze od Lake Country fajnie (w połączeniu z ClearCutem super kombinacja). Najlepiej nakupić sobie padów różnych firm tej samej twardości, sprawdzić na których pracuje się najlepiej i kupić cały zestaw z tej firmy.

super się oglądało, jakbym się miał do czegoś przyczepić to opony chyba można było lepiej doczyścić (polecam spróbować tar&glue po tire cleanerze, tar potrafi jeszcze spoooro syfy wyciągnąć)

fajna jakość zdjęć, co to za telefon potrafi takie zdjęcia robić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Slade00 dzięki za podpowiedź do VRG 😉 

Co do opon to faktycznie patrząc na zdjęcia mogły być lepiej wypucowane, choć piana przy szorowaniu była biała. Dzięki za patent z T&G, nie słyszałem o tym żeby zarzucać na opony. 
 

Telefon to iPhone 11 Pro Max, faktycznie żadnym poprzednim telefonem nie udawało mi się robić tak dobrych zdjęć jak nim 😉 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Bapko napisał:

1. Prickabort zarzucasz i ile odczekujesz?
2. Rozprowadzasz go po chwili rekawica?
3. Wyplukujesz go czy odrazu na niego deiron?

W zależności od pacjenta w sumie. Jak trzeba to rozprowadzam rękawicą. Co do czasu to też dość subiektywnie. Dość długo może leżeć, sprawdzam co chwilę czy gdzieś nie przysycha. Jednak bez sensu, żeby leżał w nieskończoność jak nie ma dużo roboty. Na tym lakierze o dziwo było bardzo mało smoły, za to bardzo dużo lotnej rdzy. Prick szybko rozpuścił to co miał rozpuścić (super to było widać na jasnym lakierze) więc od razu dołożyłem na górę deirona. Sprawdzona kanapka podpatrzona na forum, nieoceniona oszczędność czasu przez brak dodatkowego płukania i suszenia 😉

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, grechut napisał:

Fajna robota, wg. mnie bardziej do PSB niz W&W ale kto jak woli 😉

Sam robiłem niedawno korektę i jak na 1.5dnia pracy to imponujący efekt.! n1

Z założenia miało być właśnie W&W od początku, bo co niby można pokazać przy takim aucie. Wyszło znacznie więcej niż planowałem. Do PSB brakuje mi trochę tłustych 50/50 z korekty lakieru. Jednak jak moderator uzna, że tam pasuje bardziej to ok. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, lukeu napisał:

Z założenia miało być właśnie W&W od początku, bo co niby można pokazać przy takim aucie. Wyszło znacznie więcej niż planowałem. Do PSB brakuje mi trochę tłustych 50/50 z korekty lakieru. Jednak jak moderator uzna, że tam pasuje bardziej to ok. 

Przy każdym aucie idzie pokazać fajne rzeczy. Żeby człowiek miał czas na wszystko to niejedna relacja tutaj wyglądałaby tłuściej ale zazwyczaj jest tak, że przychodzi korekta "A tu jest przed i tu jest po" a w międzyczasie jest jeszcze mnóstwo innej pracy chociażby z testowaniem odpowiedniej kombinacji padów/past/maszyn, a to zazwyczaj ogarnicza się do jednego zdjęcia 😛

Wiem po sobie. Ale relację bardzo fajnie się oglądało. No i IP11 fajne foto robi. 😄

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.