Skocz do zawartości

Jaką pianownicę ręczną i gotowy zestaw do mycia auta polecilibyście?


Berserker

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem całkowicie początkującym w dziedzinie auto detailingu - właściwie to jeszcze nie zacząłem praktykować 🙂 Za 3 tygodnie robię polerkę lakieru u gościa, który zrobi to naprawdę fachowo i porządnie. Do tej pory auta myłem po swojemu i bez żadnego pojęcia o właściwym myciu - czyli źle, rysując lakier i popełniając szereg innych błędów. Do myjni bezdotykowej mam 20 km więc mycie na myjni i późniejsze kończenie etapów w domu gdy auto się z powrotem zakurzy podczas powrotu to bezsens. Teraz wiem, że najpierw ma być piana aktywna, później mycie szamponem z odpowiednią rękawicą, docieranie specjalnym ręcznikiem i ewentualne woskowanie co jakiś czas. Jako początkujący chciałbym poprosić was żebyście dali mi jakiś gotowy link z zestawem kosmetyków z ręcznikiem, rękawicą, pianą aktywną itp. Wiadro z separatorem pewnie kupiłbym oddzielnie. Jaką również polecilibyście pianownicę do samochodu oby tylko w miarę rozsądnych cenach? Czy pianę nakładam na wcześniej nie spłukany brud i na suche auto? W ogóle co ile myć samochód żeby brud nie wpływał i nie reagował negatywnie na lakier?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dużo tu było takich postów ale niezbyt były popularne. Nie licz na to że ktoś Ci tu gotowca wypisze. Poświęć swój czas, poczytaj forum, na tej podstawie zaproponuj swój zestaw a my wtedy możemy go zweryfikować.

Zacznij od tego co będzie Ci potrzebne czyli typy produktów i akcesorii. Potem dobierz sobie konkretne produkty i pokaż, że choć trochę zgłębiłeś temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach