Mumins Opublikowano 17 Sierpnia 2020 Zgłoś Opublikowano 17 Sierpnia 2020 Hej, Jeśli ten temat już się przewijał, to proszę o przeniesienie, ale nie mogłem nic znaleźć. Od jakiegoś czasu borykam się z problemem ciągłego dobijania ciśnienia w mojej myjce Nilfisk z serii E. Gdy się nią pracuje, problem znika i nie ma żadnego przerywania, dobijania itp. W momencie gdy zaprzesta się pracy i nie wyłączy urządzenia, co 2-3 sekundy myjka zachowuje się, jakby brakowało jej wody i zaczyna dobijać ciśnienie. Od czego zacząć poszukiwania? Czy może być to kwestia uszczelnień?
PawelKRZ Opublikowano 17 Sierpnia 2020 Zgłoś Opublikowano 17 Sierpnia 2020 @Mumins Mialem podobnie z myjka Parkside. Zaczalem od pistoletu - popuszczal wode wiec cisnienie spadalo no i myjka musiala dobijac. Rozebralem pistolet i zwiekszylem sile sprezyny dociskajacej kulke, ktora zamyka przeplyw. Od tego czasu jest spokoj. Tylko mocniej trzeba naciskac na spust
sparco0 Opublikowano 17 Sierpnia 2020 Zgłoś Opublikowano 17 Sierpnia 2020 Może też być uszkodzony zawór start-stop, ja u siebie go wymieniałem, koszt 40-50zł w zależności od źródła, lub któryś oring w pistolecie delikatnie puszcza. Zacznij od najtańszej opcji, czyli wymiany oringow w pistolecie, bo takie częste dobijanie może uszkodzić silnik i wtedy naprawa średnio opłacalna (info od serwsianta, który mi rozwiązał problem po objawach i kazał wymienić start/stop)
Leego Opublikowano 28 Maja 2021 Zgłoś Opublikowano 28 Maja 2021 rozwiązałeś swój problem? U mnie jest to samo. Mam nowe uszczelnienie głowicy, sprawdziłem wszystkie oringi, wszędzie sucho. Zostaje moduł Start/Stop, czy wymieniałeś go u siebie?
Leego Opublikowano 28 Maja 2021 Zgłoś Opublikowano 28 Maja 2021 Problem rozwiązany, faktycznie jest to zaworek od Start Stop. Wystarczy dokładnie wyczyścić całość z osadu wapiennego, szczególnie należy zwrócić uwagę na drożność dwóch otworów w nakrętce. Przesmarować oring i poskładać. Do odkręcenia zaworu jest potrzebny klucz 25 mm. Zawór należy dokręcić z siłą 6 Nm.
bigsmith21 Opublikowano 28 Maja 2021 Zgłoś Opublikowano 28 Maja 2021 Dziwna sprawa. Zakupiłem kilka tygodni temu Nilfiska E150 i zaczęło się dziać dokładnie to samo. Przy drugim aucie niestety poszedł dym z silnika. Myjka poszła na serwis i wróciła sprawna, jednak co jakiś czas jak jej nie używam dobija ciśnienie, takie dwu sekundowe pompowanie. Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka
powalla Opublikowano 29 Maja 2021 Zgłoś Opublikowano 29 Maja 2021 Mi pistolet przy takich akcjach przepuszczal i myjka dobijala cisnienie.
bigsmith21 Opublikowano 6 Sierpnia 2021 Zgłoś Opublikowano 6 Sierpnia 2021 Ale u mnie zaczyna się tak że dobija ciśnienie co jakiś czas a potem sama od siebie wystartuje i silnik idzie bez przerwy. Jak nie usłyszę to po chwili idzie dym i myjka już nie działa. Za pierwszym razem naprawili i odesłali. Za drugim razem powiedzieli że myjka jest sprawna i ja coś kombinuje potem zaczęli wymyślać że mam wodę zgazowaną. Ogólnie nie polecam. Serwis masakra. Wysłane z mojego M2101K9G przy użyciu Tapatalka
Moderator Streat Opublikowano 11 Sierpnia 2021 Moderator Zgłoś Opublikowano 11 Sierpnia 2021 W dniu 7.08.2021 o 00:21, bigsmith21 napisał: wymyślać że mam wodę zgazowaną. Ogólnie nie polecam. Serwis masakra. ahh te serwisy w polsce, czego to oni nei wymyslą aby klienta zbyc i wcisnac mu uszkodzony sprzet...
xadamx Opublikowano 12 Sierpnia 2021 Zgłoś Opublikowano 12 Sierpnia 2021 W dniu 7.08.2021 o 00:21, bigsmith21 napisał: Jak nie usłyszę to po chwili idzie dym i myjka już nie działa. A może to nie dym tylko parująca woda ? Rozbierz obudowę i sprawdź czy masz jakąś nieszczelność i woda leci prosto na silnik.
Leego Opublikowano 13 Października 2021 Zgłoś Opublikowano 13 Października 2021 no co ty para? na 100% zawór start/stop. Zdemontuj dokładnie cały zawór wyczyść, nasmaruj smarem silikonowym lub białym i poskładaj. Pamiętaj, że zawór składa się z dwóch części, druga jest głębiej w głowicy i również posiada oring, który także trzeba nasmarować. Koniecznie odłącz wąż od głowicy, wyciągnij sprężynkę i plastikowy zaworek. Zaworek także trzeba wyczyścić a oring nasmarować smarem. W razie problemów z demontażem drugiej części zaworu start/stop pisz śmiało.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się