Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
marctwain, pewnie to też kwestia plastiku. Ja używałem tego na plastikach w land roverze disco 3 mojego wuja(tam też jest ich mnóstwo) i wyszło super na początku, ale po tygodniu niestety się wchłonęło/splynęlo...

 

No i muszę napisać znowu pozytywnie. BAMP dalej siedzi i ma się całkiem dobrze. nawet po myciu. Może to rzeczywiście kwestia samego tworzywa i pewnie faktury. jak na preparat "po taniości" to :good:

Opublikowano

a mnie po głowie chodzi ostatnio następujący plan:)

Jako że plastiki to zazwyczaj PE lub PP, to są to ewidentnie termoplasty;p i tutaj pojawia się myśl, czy jeśli by podgrzać element do temperatury bliskiej uplastycznienia, to nie odzyskamy przypadkiem na nowo czarnego koloru? chcę przeprowadzić test przez podgrzanie ramienia wycieraczki albo obudowy lusterka :-]:-] Logicznie rzecz ujmując, pomysł wydaje się nie do końca głupi. Ktoś ma jakieś teorie?

Opublikowano

Ogólnie podgrzewanie elementów plastikowych służy ich renowacji .

 

Sam stosuje czasami tego typu patent umyty i odtłuszczony plastik podgrzewamy ostrożnie opalarką , lub mniej ostrożnie suszarką i na nagrzany element aplikujemy środek do plastiku można osiągnąć zdecydowanie lepsze efekty szczególnie przy mocno wypłowiałych elementach.

Opublikowano

kuflik, Nie ma szans, żeby się nie odkształciło, jesli będziesz próbował nagrzać do temperatury uplastycznienia. A już z całą pewnością nie przywróci to koloru. barwniki mają z reguły niższą temperaturę płynięcia. Każde ponowne rozgrzanie PE lub PP to kolejny stopień degradacji tworzywa-znam sią na tym , bo "siedzę w palstikach od 30 lat).;)

Można ogrzać, ale bardzo delikatnie do np. 50C.

Opublikowano

Płynie jak olejek, taka konsystencja. Plastiki , te czarne, robią się kruczo-czarne (dobre :D ). ja to potem jeszcze delikatnie opukałem (tak tamponowałem) mikrofibrą. Nanosiłem padem żółtym megsa i dość długo wcierałem. Ładnie pachnie.Do wewnątrz chyba za tłusty... ;)

Opublikowano
Myślicie że BlackWow nadałby się również do plastików wewnątrz auta ?

wedle gustu. Na progach daje radę :)

mi najfajniej rozprowadza się małą gąbką, a ten aplikator megsa jest troszkę za twardy. To oczywiście też są moje osobiste preferencje. Black Wow jest jednym z najbardziej wytrzymałych produktów do tworzyw sztucznych, ale jak wiadomo z czasem znika

Opublikowano

Black Wow jest bardziej wytrzymały od Trim Detailer Megsa?

Metys, a jak długo utrzymuje się Black Wow na plastikach? Ja wiem, że to zależy od bardzo wielu czynników m.in. warunków atmosferycznych, częstotliwości mycia itp. Ale może pokusisz się o wypowiedź;-)

Opublikowano
Czy Black Wow zmywa się po czasie?

 

jak by sie nie zmywal to by byl farba ;)

 

widzialem aplikacje black wow wlasnie za pomoca gabki ibardzo ladnie sie nakladalo, a co do aplikacji na zewntarz to Arkadiusz nakladal chyba na jeden zderzak w caddy o ile sie nie myle, moze sie pokusi o jakas wypowiedz.

Opublikowano
Black Wow jest bardziej wytrzymały od Trim Detailer Megsa?

 

Jak nie zapomnę to na spotkanie wtorkowe wezmę Trim Detailera i zrobimy jakiś test na którymś z Caddy'ków - zobaczymy jaka będzie różnica ;)

Opublikowano

Black wow ma jak każdy środek wady i zalety , jeżeli powierzchnia nie jest dobrze przygotowana to jego trwałość nie jest oszałamiająca , plastiki muszą być dobrze wymyte i przede wszystkim odtłuszczona roztworem spirytusu z wodą (bądź innym środkiem który odtłuszcza powierzchnie) wtedy jest szansa aby lepiej się związał , z minusów jest jeszcze jeden kłopot ma ogólnie tendencje to bycia błyszczącym 1/10 kropli za dużo i już plastiki są mocno natłuszczone , a na gładkich plastikach trudno jest osiągnąć efekt matowy .

Opublikowano

błyszczeć nie musi jak będziemy się długo bawić :)

ale to w naszym schorzeniu raczej nie jest przeszkoda :?:

4 mycia powinien wytrzymać bez problemu. Jak zauważyłeś zależy to od wielu czynników, dlatego nie chcę przesadzić z tą trwałością

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
A co możecie powiedzieć o Żelu do Plastików zewnętrznych firmy SONAX - http://www.all4auto.pl/sonax-plastikow- ... -p-52.html .?? Niewiem, czy lepiej inwestować w ten żel czy może w Trim Detailer Megsa.... :o

 

Co prawda nie używałem tego sonaxa, ale Trim Detailer Megsa super się spisuje. Podszybie, listwy plastikowe itp świetnie po jego zastosowaniu wyglądają. Bardzo wydajny środek, niewielka ilość pozwala przyczernić dość duży element.

Opublikowano

Ja używam Gold Class Trim Detailer'a już od ponad 2 lat i jest to - moim zdaniem - bardzo dobry produkt. Jest piekielnie wydajny i dość trwały. Ogromną zaletą jest też konsystencja produktu - białe mleczko. Nie ma dzięki temu wad typowych czernideł, które zamiast konserwować tylko sztucznie "kolorują" powierzchnię. Na gładkich plastikach (np. w mojej corolli) daje efekt błyszczący co dla niektórych może być wadą. Z kolei na lekko chropowatych tworzywach (np. w VW) efekt nazwałbym satynowym. Ja do nakładania go używam żółtego aplikatora od Meg'sa i zawsze po kilkunastu minutach przecieram konserwowane powierzchnie mikrofibrą. Przetarcie usuwa ewentualny nadmiar produktu i zapewnia jednorodny wygląd powierzchni.

Ale muszę też przyznać, że ostatnio kusi mnie Black Wow dlatego proszę o jak najwięcej opinii na temat tego produktu. :D

Opublikowano

To na dzisiaj mogę powiedzieć, że po dwóch tygodniach z okładem black wow siedzi na plastikach i ma się dobrze i wygląda dobrze. A jak w czasie jazdy widzę odpływ wody z lusterek. :good:

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Jak wyglada kwestia kolejnosci wykonywanych prac? Najpierw mocujecie sie z lakierem, doprowadzacie go do stanu idealnego i dopiero potem plastiki, czy na odwrot? Plastiki ida na pierwszy ogien, potem zaklejanie przed woskowaniem etc. ?

Opublikowano

najpierw zaklejasz, potem polerujesz, potem myjesz, potem robisz plastiki.

p.s. zaklejanie przed woskowaniem nie ma sensu, nie jest do niczego potrzebne.

Opublikowano

czyli nie trzeba unikac nawoskowania plastiku? no w sumie racja, jesli wosk nie sprawia ze plastiki blekna to tym bardziej wosk powinien go zabezpieczyc :)

 

to moze jednak lepiej wpierw zajac sie plastikami, skoro pozniej przy woskowaniu wosk na nie i tak nachodzi, wiec po naczernieniu efekt bedzie jeszcze lepszy? czy na wosku te czernidla sie nie trzymaja?

 

 

polerke sobie chyba daruje, bo auto jest z pazdziernika 2008 roku i pomimo paru delikatnych rys od galezi i tych wrednych 'kolistych' chyba szkoda mi scierac lakier przy tak mlodym samochodzie, tym bardziej ze jest bardzo delikatny i nawet paznokciem mozna go porysowac .... eh ta ekologia ...

Opublikowano

Skoro lakier jest w ładnym stanie ale mimo to ma drobne ryski ja bym go przeleciał Autoglym SRP- ładnie wypełni niedoskonałości i wyciągnie blask. A na to celem zabezpieczenia dobry wosk. A'propos plastików nielakierowanych-w bravo to za dużo ich nie ma ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.