Skocz do zawartości

Nadanie efektu błysku feldze


adamkl

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć! 

 

To mój pierwszy temat na forum, trafiłem tutaj szukając informacji dot. powłoki na felgę. Moj problem jest taki: oddałem felgi do malowania, niestety nie wyszło to do końca po mojej myśli. W oryginale felgi były gładkie i z połyskiem, obecnie nie mają połysku kompletnie oraz są szorstkie, gnieniegdzie są grudki (chyba lakieru). W temacie jestem całkowicie zielony, dlatego też moje pytanie - czy jestem w stanie felgę jakoś wypolerować żeby była gładsza (najlepiej ręcznie) i czy powłoka da mi efekt połysku? Będę wdzięczny za wszelkie wskazówki. 

Poniżej wrzucam zdjęcia oryginałów i po malowaniu. 

 

 

20200408_193033.jpg

received_825163264619824.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, JJZS.KAM napisał:

Po 1 jedziesz na reklamację.

A tak to polerka i później zabezpieczenie np CarPro Dlux.

Pierwszy i ostatni raz robiłem coś u kogoś z facebookowych grup, na reklamację nie na szans niestety. Polerka w tym wypadku maszynowa czy ręcznie? jaką pastę bym tutaj musiał zastosować? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę że jeżeli ma to usunąć polerka to lepiej to oddać do kogoś kto się na tym zna. 

Masz w ogóle jakąś maszynę? Doświadczenie?  Sądząc po pytaniach wnioskuję, że nie masz. 

Jak nie to naprawdę dobra rada oddać do fachowca. I nie spinaj się za chwilę, że nie chcemy pomoc. Właśnie Ci pomagam najrozsądniej jak się da. 

Swoją drogą nawet bym nie odbierał tak wykonanej pracy a już na pewno bym nie zapłacił. 

A jakbyś się zdecydował malować raz jeszcze to Nie wiem skąd jesteś ale  w podlaskim mogę dać Ci namiary na kumpla co maluje felgi  zawodowo. Nie zawiedziesz się jego pracą. Szybciej terminami niestety. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderator