davor Opublikowano 23 Września 2019 Zgłoś Opublikowano 23 Września 2019 Piwko się skończyło, w World of Tanks znowu dostałem baty, więc doszedłem do wniosku, że w końcu wrzucę moją pierwszą relację PSB (mam nadzieję, że z tego wyjdzie PSB ). Autko to BMW e30 z 1990 r. z silnikiem m20b25 w kolorze diamantschwarz. Cała zabawa miała miejsce jakiś czas temu, ale chroniczny brak czasu spowodował, że dopiero teraz udało mi się przygotować zdjęcia - TAK, dzieciaki już śpią . Przechodząc jednak do rzeczy. Lista produktów, które w mniejszym lub większym stopniu przyczyniły się do tego dzieła: Dekontaminacja: T&G Vasco Iron na lakier Soft 99 Pre-wash oraz mycie właściwe: SG pre wash citrus oil Szampon sonax Green Lemon Glinka Meguiar’s biała Koła: ADBL Wheel Warrior, ADBL Vampir ADBL rubber & tire cleaner Swissvax Pneu Matt CarChem Alloy Wheel Armour Silnik: Meguiars Engine Cleaner Koch Motorplast Uszczelki: Nextzett Gummi Pflege Plastiki zewnętrzne: KochChemie Nano Magic Plast Meguiar’s Ultimate Black Plastic Restorer Korekta lakieru: Meguiar’s 105 Meguiar’s 205 3D AAT 501 Menzerna Super Finisch 3500 Gyeon Q2M Polish LSP: Zymol Ebony Wnętrze: Detailers Magic APC + ADBL Interior Cleaner KECAV Leather Cleaner Light Colourlock Leder Protektor Colourlock Leder Versiegelung Gyeon Q2M Preserve Szyby: Proelite GT Glass Cleaner Zestaw od CarPro Flyby 30 Tak autko wyglądało przed: San lakieru Działamy: mycie, T&G, deiron oraz glinka Koła: chyba mój ulubiony zestaw na koniec detale silnik i detale fura gotowa do oklejenia przy okazji oklejania szyberdachy wyczyściłem środek, sprawdziłem odpływy i zabezpieczyłem owiewkę i plastiki ogarnięty wydech Jedziemy z korektą cutting w ferworze walki polish i finish ale najpierw szybkie spłukanie syfu po megsie i jak zwykle detale plastiki zewnętrzne oraz klamki LSP i wygrzewamy zymola w międzyczasie detale oraz szybkie sprzątanie garażu, ogarnięcie szmatek i mycie maszyn szybki rzut oka na lakier w słońcu szyby oraz środek chyba cały zestaw przy okazji znalazł się kubek ze starej firmy (już nie istnieje, więc lokowania produktu brak) i w końcu last day, czyli sesja zdjęciowa i to by było na tyle mojej pracy. Autko nie jest nowe, ma swoje lakierniczo-blacharskie mankamenty, o których wiem, i które po części na zdjęciach widać. Kto miał zły dzień i chce dać złości upust to zapraszam do komentowania Konstruktywna krytyka również mile widziana. pozdrawiam 9 6
zdanek Opublikowano 23 Września 2019 Zgłoś Opublikowano 23 Września 2019 Przepiękna sztuka i M20 pod maską Widzę sporo rarytasów, za jasne sportsitze w oryginale dałbym sporo Choruję na E30 od dziecka, ale takie egzemplarze jakie mi odpowiadają wizualnie i technicznie mają w tej chwili dość spore pięciocyfrowe sumy... W euro oczywiście
paperson Opublikowano 24 Września 2019 Zgłoś Opublikowano 24 Września 2019 @davor nie będę krytykował, będę chwalił - pięknie zachowane e30. Dbałbym tak samo jak Ty .
Mumins Opublikowano 24 Września 2019 Zgłoś Opublikowano 24 Września 2019 Mega robota i bardzo ciekawy, rzadki samochód. Fajnie, że postawiłeś na wosk - i to jaki PS. Na tych fotkach z inspekcji w słońcu widać jakby holo/haze. Robiłeś finish? Czy może jakaś fotka z inspekcji przed korektą się wkradła?
Maciej WTN Opublikowano 24 Września 2019 Zgłoś Opublikowano 24 Września 2019 Super relacja TO jest futro Lake Country na DA? Jak sie sprawdzało?
davor Opublikowano 24 Września 2019 Autor Zgłoś Opublikowano 24 Września 2019 @zdanek też kiedyś na taką chorowałem M20 było jednym z podstawowych kryteriów wyboru @paperson dzięki @Mumins dzięki. Finisz był robiony, ale już na wariackich papierach, więc pewnie jakiś holos się ostał. Swoją drogą zdjęcia też coś pomieszało przy dodawaniu i usuwanie zbędnych (tam gdzie wyłapałem) nic nie daje. Wskakują same sobie. @Maciej WTN Tak Lake Country. Dokładnie force hybrid wool pad. Świetny do twardego lakieru. Mikrofibra, tam gdzie jest oryginalny lakier się nie sprawdziła. LC poradził sobie dużo lepiej, chociaż i tak miałem wrażenie, że zabrakło trochę siły cięcia.
///MPower Opublikowano 24 Września 2019 Zgłoś Opublikowano 24 Września 2019 Świetna robota przy pięknym aucie. @Mumins wydaje mi się że wosk się wypacał, stąd te hologramy.
D@ViD Opublikowano 24 Września 2019 Zgłoś Opublikowano 24 Września 2019 uuu piękna praca takie "klasyki" miło się ogląda ale ty po Cuttingu myłeś auto oklejone taśmami ? czy mi się wydaje ? Fajne auto. Pomyslał bym nad renowacją-malowaniem skór i podłogę wyprałbym ekstrakcją wtedy byłoby pikabelo ale wiadomo po mału kroczkami do celu
lodowa Opublikowano 24 Września 2019 Zgłoś Opublikowano 24 Września 2019 super robota i swietne auto widac całe serce jakie wkładasz
davor Opublikowano 24 Września 2019 Autor Zgłoś Opublikowano 24 Września 2019 @///MPower dzięki 54 minuty temu, david2888 napisał: ale ty po Cuttingu myłeś auto oklejone taśmami ? czy mi się wydaje ? tak, aż wstyd się przyznać. Myłem po polishu. Nie znoszę oklejania, nie mam do tego cierpliwości i tu wychodzi moje lenistwo. Na swoje usprawiedliwienie dodam, że wszystkie oklejone plastiki przed nałożeniem lsp wymyłem APC, a potem IPĄ. Swoją drogą taśma dzielnie wytrzymała mycie 1 1
Qukie Opublikowano 24 Września 2019 Zgłoś Opublikowano 24 Września 2019 Super robota i bardzo ładna sztuka. Ja bym jeszcze wymienił te zardzewiałe śrubki nad tylną tablicą rejestracyjną
DaV Opublikowano 24 Września 2019 Zgłoś Opublikowano 24 Września 2019 Super robota, fajnie się oglądało relacje Brewke bym wywalił ale to tylko taka moja drobna sugestia.
Moderator Streat Opublikowano 25 Września 2019 Moderator Zgłoś Opublikowano 25 Września 2019 Kawał dobrej roboty Az miło popatrzec
lukasz_byd Opublikowano 30 Września 2019 Zgłoś Opublikowano 30 Września 2019 Skad masz taka tablice? Ja potrzebuje BMW 5er
davor Opublikowano 30 Września 2019 Autor Zgłoś Opublikowano 30 Września 2019 W dniu 24.09.2019 o 10:29, Qukie napisał: Ja bym jeszcze wymienił te zardzewiałe śrubki nad tylną tablicą rejestracyjną wymieniane bodajże dwa lata termu. Wymiana śrubek w tym miejscu to syzyfowa praca, ale mnie też już drażnią, więc na wiosnę pewnie wlecą nowe, podobnie jak te przykryte tablicą W dniu 24.09.2019 o 17:20, DaV napisał: Brewke bym wywalił ale to tylko taka moja drobna sugestia. brewki na razie siedzą, bo pasują do przyciemnionych świateł. Przygotowane mam już zregenerowany nowy komplet, już ze srebrnymi ringami wokół świateł, więc wtedy brewki wylecą. Godzinę temu, lukasz_byd napisał: Skad masz taka tablice? Ja potrzebuje BMW 5er kupione w ASO, za jakieś 7 zeta
slav Opublikowano 11 Listopada 2019 Zgłoś Opublikowano 11 Listopada 2019 Trzeba przyznać że zadbana ta Twoja 3er i widać, że poświęcasz jej swój czas. Już coraz mniej e-30 widać na ulicach. Moim skromnym zdaniem warto założyć jej zregenerowane lampy z chromowanymi mocowaniami - fajnie będą uzupełniały nerki, które wyglądają świeżo. Również ja bym brewki wywalił. Ori radio BMW na kasety dodaje smaczku. Jak jej zgodność z vinem - w takiej specyfikacji wyszła z fabryki? Czy to kierownica z epoki, czy młodszy wypust? Dbaj, bo warto - ładnych e-30 na "wąskiej" już praktycznie nie widać, ale i zadbane na "szerokiej", to coraz rzadszy widok.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się