Skocz do zawartości

Która powłoka? 5 letnia, a może 2-3 letnia? Lublin


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć.

Stoję właśnie przed wyborem salonu w Lublinie który położy mi powłokę ceramiczną na nowe auto. Zapewne nazw salonów nie wypada podawać, ale myślę że powłok już tak 😉

Interesuje mnie w zasadzie najlepszy stosunek ceny do jakości, zapewne 5 letnia powłoka,ale jeśli lepiej zastosować 2-3 letnią to nie ma problemu. Tak więc mam do wyboru:

- CarbonQ i Gyeon

- Tevo 9H / CarbonQ 10H

- OptiCoat Professional

- Gtechniq Crystal Serum Ultra

- Modesta Glass Coatings

- GYEON DuraFlex 

- 4nano

- OPTI-COAT PRO

 

I tu moja prośba o opinię. Które z tych produktów byście wybrali, a które zdecydowanie omijali?

Opublikowano

Jesli myslisz ze nalozysz taka 5 letnia powloke i zapominasz na 5 lat to jestes w bledzie 🙂 Obstawiam ze w warunkach gwarancji bedzie zapis o co polrocznych wizytach serwisowych , oczywiscie platnych i to czasem niemalo ! Sprawdz to, zeby sie nie okazalo ze przez te 5 lat zaplacisz tyle co bys teraz polozyl na auto folie i mial rzeczywista ochrone przed ryskami i UV 😉 

Opublikowano

Z tego zdaję sobie sprawę niestety 😕 

Przyznam szczerze, że nie uśmiecha mi się płacić ponad 2k i potem co pół kilka stów na "odnowy"... Może jednak ceramika nie jest dla mnie, jednak gdyby ta 5 letnia wytrzymała chociaż te 2-3 lata to jestem skłonny skorzystać, ale przecież i tu zapewne nie obejdzie się bez płatnych serwisów...

Opublikowano

Zrobisz dwa kursy na yb, kupisz chemii za 500zl i ogarniesz sam. A moze sie wciagniesz, jak z 90% ludzi którzy napisali tu choc pare postow. 

 

Mowie tu o myciu auta juz z nalozona ceramika. To moglbys sam ogarnac.

Mozesz tez spróbować wlasnych sil z woskiem albo zlecic raz na rok komus wosk z krzemem za 500zl. To masz 6lat ochronny w porównaniu z powloka za 3tys.

Opublikowano

Właśnie przeglądam sieć i yt i chyba doszedłem do takich samych wniosków.

Pytanie czy w mojej sytuacji jest to sensowne tzn. mam dosyć duży garaż, ale mieszkam w bloku i by nałożyć powłokę musiałbym jechać na myjkę, stamtąd wracać dopiero do garażu, poprawić ewentualne zabrudzenia z drogi powrotnej, odtłuścić i nałożyć powłokę?

Opublikowano
W dniu 5.08.2019 o 10:38, marvson napisał:

Właśnie przeglądam sieć i yt i chyba doszedłem do takich samych wniosków.

Pytanie czy w mojej sytuacji jest to sensowne tzn. mam dosyć duży garaż, ale mieszkam w bloku i by nałożyć powłokę musiałbym jechać na myjkę, stamtąd wracać dopiero do garażu, poprawić ewentualne zabrudzenia z drogi powrotnej, odtłuścić i nałożyć powłokę?

Przygotowanie lakieru jest kluczowe

Możesz z myjki pojechać do garażu. Jak masz nie-blisko to po pełnym myciu na myjce w garażu możesz poprawić no-rinsem.

Opublikowano

@marvson poszukaj kogoś z forum w swojej okolicy, komu odpalisz parę stówek i pokaże Ci podstawy pielęgnacji i złoży dla Ciebie taki zestaw oraz dodatkowo przeprowadzi Cię przez proces przygotowania lakieru do aplikacji powłok i wspólnie położycie coś podstawowego, co mógłbyś sobie za 6-12mcy samodzielnie odnowić, np. FX Vision albo TS Moonlight. To są naprawdę mało skomplikowane produkty, z którymi laik przy odrobinie wiedzy jak postępować z lakierem sobie poradzi ;)

Opublikowano

@marvson Jak nie masz kompletnie warunków i wiedzy to zapłać za dwuetapową korektę lakieru i najtańszą ceramikę (np CarPro Lite) lub wosk. Lakier będziesz miał oczyszczony i wypolerowany. W międzyczasie zgłębisz forum, nauczysz się dbać o lakier i po zimie już sam oczyścisz lakier, nałożysz cleaner (choćby ręcznie) i świeżutki wosk. 

Opublikowano

@aabbcc123 u mnie w studiu w którym dorabiam za auto pokroju X6 za dwa etapy i CarPro Lite płaci się ~900 zł. Wg mnie to fajna cena zważając na to ile jest z tym pracy i jaki efekt się uzyskuje.  

Opublikowano

@aabbcc123 jak nierealnie? Nie biorę ceny z kosmosu tylko robiłem dwa dni temu to auto i tyle gość zapłacił. Dopłacił do tego 350 zł za detailing wnętrza ale to inny temat 

  • Moderator
Opublikowano

@lukeu to mega mega tanio  macie tam w studiu

 

tak jak koledzy pisza nalozenie powloki nie konczy sie na wydatkach. Sa takie co trzeba co pol roku robic serwis a sa takie co trzeba co 3 miesiace. I to jest podstawa gwarancji powłoki ze tyle ona polezy, oczywiscie jest ten limit kilometrow.

Opublikowano

@BiałyGTi też tak uważam. Szef w porównaniu z tamtym rokiem obniżył ceny trochę, jakość jest cały czas tak samo dobra, a klientów przybywa wiec i tak rachunek na plus. 

Opublikowano

Powiem tak. 900zl za ta powloke, wiadomo, lite to pewnie z pol roku wytrzyma, to jakos bym przełknąl. Ale napisałeś koretka dwu etapowa...a z tym juz jest wiecej roboty... i pady sie zniszcza i polerka sie zużyje...

Nie siedze w tematach studii, ale taka cena moze niezle niszczyc rynek. Ostatnio znajomy zaplacil z 3tys za crystal serum... nagadali mu ze to taka odpornosc, ze moze diamentowka ciac 🙂 no te 3 klocki to sporo kasy...

Opublikowano

Panowie pracowałem w "studiu" w Trójmieście przez dłuższy czas i ceny podobne, mi płacili tyle ile chciałem więc w opłacalność nie wnikałem. Kasa była, robota wykonana. 1 etapowa polerka z woskiem średniej klasy ok. 350-400zl.
2 etapy z powłoką - głównie praca na ultracoat ok. 800-1200 zł. W zależności czy z dodatkowym top i jakiej wielkości auto.
Oni to nazywali 3 etapowa polerka ale z tym to nie miało nic wspólnego.

Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Widzę, że ceny takich zabiegów stały się dostępne dla przeciętnych zjadaczy chleba. Fajnie, może będzie więcej zadbanych aut na ulicach :)

Opublikowano

No za 400 zł jak zrobią solidnie one stepa +jakiś trwały wosk to już jest nieźle. Potem człowiek może sobie ręcznie cleaner położyć i wosk i myje tylko a lakier w dobrym stanie i oczyszczony. Kolega też bym zdziwiony  że za tyle robią. 

Opublikowano
No za 400 zł jak zrobią solidnie one stepa +jakiś trwały wosk to już jest nieźle. Potem człowiek może sobie ręcznie cleaner położyć i wosk i myje tylko a lakier w dobrym stanie i oczyszczony. Kolega też bym zdziwiony  że za tyle robią. 
Pytanie jakie auto, bo chyba jakiś microcar w tej cenie. Jak ktoś na legalu prowadzi działalność, to robienie takiej usługi poniżej 6 stów dla auta o standardowej wielkości jest strzałem w kolano.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.