druhh Opublikowano 7 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 7 Października 2016 Świetnie to gosciu zrobił
analyzer64 Opublikowano 7 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 7 Października 2016 Chciałbym zabezpieczyć swoje przednie lampy po polerce. Wystarczy, że teraz przemyję je APC i odtłuszczę IPA?
zdrowy_zab Opublikowano 8 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2016 Nie, musisz położyć jakiś wosk (fk 1000p lub inny w miarę twardy)lub produkt przeznaczony do zabezpieczenia lamp, np meguiar's headlight protectant.
analyzer64 Opublikowano 8 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2016 Oj skróciłem za bardzo myśl i nie dopisałem , chodziło mi o kwarc, czy takie czynności są wystarczające przed jego położeniem. Oczywiście wiem, że muszę je zabezpieczyć
matix19 Opublikowano 9 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2016 Nie mam dostępu ani do rotacji ani DA, czy da radę odświeżyć lampę lecąc papierkami np do 5000 a później tylko ręcznie UC na żółtej stronie gąbki czy wyjdzie mleczko?
TfB Opublikowano 9 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2016 Z tego co wyczytalem to po 5000 jeszcze cos typu menzerna 400 a potem dopiero finish ale to czysto teoretycznie czekaj na eksperta ale reczne uc to nie widze tego.
Pogodny Opublikowano 10 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 10 Października 2016 Klosze w Astra H GTC, szczerze mówiąc to po dwukrotnym wet sandingu na sucho z P400, jednym podejściu P600 i pojedynczych podejściach na mokro z P800, 1000-2000-3000 na Mirka Abralon uzyskałem na prawdę dobre efekty usuwając z 90% odprysków i innych defektów, ręcznie bym się chyba zajechał, maszynka mimośrodowa robi robotę: Renowacja reflektorów Fiata Punto mojego kolegi Mariana, w kilka godzin przed jego nocnym wyjazdem na wczasy. On na prawdę na tych reflektorach chciał nocą jechać na wczasy Porównanie przed i po... Efekt końcowy:
LuksGarage Opublikowano 10 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 10 Października 2016 Ktoś poleci jakis konkretny wosk, filtr UV do zabezpieczenia plastikowych kloszy lamp? Jeśli moge to poproszę o konkretne nazwy, cos co moze macie juz przetestowane Pierw robię ręcznie papierami 800-1000, 1500, 2000, 2500, 3000 na gabce mirka. Potem pastami na maszynie DA średnio twardy pad (biały)i 400, 2500 menzerna, potem na miękkim padzie (czerwony) 4000/4 menzerna. Na koniec po przemyciu odtluszczaczem chciałbym to zabezpieczyć czymś konkretnym, co wytrzyma troche czasu. Do tej pory smarowałem to ClearX Plast, ale to chyba do końca nie zdaje egzaminu..
etr Opublikowano 10 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 10 Października 2016 mam w planach wypolerować reflektory. Planuję użyć papierów 800-1200,1500, 2000, 2500, potem na 1 biegu twardy pad i 3m fast cut, potem miękki pad i 3m ultrafina, potem wosk fk1000hp, dobrze kombinuje? (każdą gradacją polerować ręcznie do uzyskania zmatowienia, tak?)
DBS Opublikowano 10 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 10 Października 2016 Ktoś poleci jakis konkretny wosk, filtr UV do zabezpieczenia plastikowych kloszy lamp? Jeśli moge to poproszę o konkretne nazwy, cos co moze macie juz przetestowane Pierw robię ręcznie papierami 800-1000, 1500, 2000, 2500, 3000 na gabce mirka. Potem pastami na maszynie DA średnio twardy pad (biały)i 400, 2500 menzerna, potem na miękkim padzie (czerwony) 4000/4 menzerna. Na koniec po przemyciu odtluszczaczem chciałbym to zabezpieczyć czymś konkretnym, co wytrzyma troche czasu. Do tej pory smarowałem to ClearX Plast, ale to chyba do końca nie zdaje egzaminu.. Headlight protectant
LuksGarage Opublikowano 10 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 10 Października 2016 Każda gradacja do zmatowienia idealnego, tak jak mówisz. Drobniejszymi papierami niwelujesz rysy po poprzednich papierach. Po polerowaniu pastą najlepiej przemyć je odtluszczaczem, zeby wymyć wypełniacze z past. Qub@ - ten Gyeon Trim nakładać tą gąbką, która jest z nim w zestawie zwykle? I jaki czas ma to trzymać? (W opisie tego kwarcu pisze, ze minimum rok - jak to sie ma do rzeczywistości?).
Qub@ Opublikowano 10 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 10 Października 2016 [ref=#ff3366]LuksGarage[/ref], ten w zestawie do reflektorów jest za duży, ja sobie kawałek żyletą odkroiłem i na to tą ściereczkę zamszową z zestawu. A ile wytrzyma, wszystko alezy od ekploatacji, poszukaj testów, nie ma żadnego porównania z woskami czy sealantami... Kolego etr po papierach polerujesz, ale nie na 1 biegu tylko wchodzisz normalnie na obroty jak w przypadku usuwania zmatowień na lakierze.
LuksGarage Opublikowano 10 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 10 Października 2016 Qub@, chodzi mi takie cos: http://showcarshine.pl/3-pielegnacja-tw ... m-kit.html 30ml za 150zl, jeżeli jest to w ogole opłacalne zabezpieczać tym lampy po polerce, to jakies instrukcje jak to wykonać, ile tego środka nałożyć? Na youtubie gość nakłada 4-5 kropli na szmatkę z zestawu i aplikatorem jedzie cała lampę Przy konkretnym detailingu jestem jeszcze troche zielony, ale sie staram - proszę o chwile wyrozumiałości
etr Opublikowano 10 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 10 Października 2016 [ref=#ff3366]LuksGarage[/ref], ten w zestawie do reflektorów jest za duży, ja sobie kawałek żyletą odkroiłem i na to tą ściereczkę zamszową z zestawu. A ile wytrzyma, wszystko alezy od ekploatacji, poszukaj testów, nie ma żadnego porównania z woskami czy sealantami... Kolego etr po papierach polerujesz, ale nie na 1 biegu tylko wchodzisz normalnie na obroty jak w przypadku usuwania zmatowień na lakierze. a więc pastą fast cut na 1200-1500 obr kręcę, a finishową na 900 orb i będzie okej?
Qub@ Opublikowano 11 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 11 Października 2016 [ref]etr[/ref], polerowałeś już coś kiedykolwiek [ref=#ff3366]LuksGarage[/ref], tego trima zostanie ci całą masa, na reflektor zużyjesz par kropel Możesz też tym zabezpieczyć plastiki zewnetrzne, jest mega wydajny, a jak stwierdzisz, że ci nie odpowiada to go sprzedaż, w mgnieniu oka ktoś zapewne to odkupi Nie namawiam, pokazuje jedynie jakie są możliwości zabezpieczenia reflektora, ta jest najdroższa, ale i najtrwalsza. Możesz kupic Megsa headlight protectant, będzie taniej albo smarować lampe co pare miesięcy jakiś porządniejszym woskiem, wybór należy do ciebie.
LuksGarage Opublikowano 12 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 12 Października 2016 Ok, dzięki Qub@ Postanowione Jeżeli ma to starczyć na dobrych pare kompletów lamp do zabezpieczenia po polerce to muszę to kupić Robię to zarobkowo na zaprzyjaźnionym warsztacie, wiec muszę to robic porządnie - chłopaki sie pod tym podpisują przed klientem ostatecznie
dominiczek9518 Opublikowano 12 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 12 Października 2016 LuksGarage a ja polecę carpro dlux, poza reflektorami, plastikami zewnętrznymi wykorzystasz też na felgi. Na moich reflektorach jak na razie prawie 2 miesiące i działa jak szalony
LuksGarage Opublikowano 12 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 12 Października 2016 dominiczek9518, carpro dlux znalazlem gdzies na internecie, i jest typowo w dzialach z felgami. napewno polecasz to po polerowaniu kloszy? w sumie jest w tej samej cenie co Gyeon Trim, wiec pierw sprawdze go, a w przyszlosci moze tego carpro - gdy zyski zaczna byc wieksze niz wydatki poczatkowe
dominiczek9518 Opublikowano 13 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 13 Października 2016 Dlux kosztuje 129 złotych. Nie chce namawiać bo nie wiem który jest lepszy. Jeszcze jeden filmik z yt:
ThinkPad Opublikowano 17 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 17 Października 2016 Witam kolegów Widzę, że jest tutaj dużo osób które zajmują się profesjonalną regeneracja reflektorów. Chciałbym dołączyć do Waszego grona i stąd mam kilka pytań. Większość osób szlifuje lampy ręcznie, a to wymaga więcej czasu i nakładu pracy. Z racji tego, że głownie zajmuję się mechaniką samochodową zależy mi żeby ten proces był w miarę szybki. Chciałbym do tego celu użyć szlifierki oscylacyjnej z płytą 112x102 mm lub szlifierki mimośrodowej okrągłej 80mm. Czy ktoś z Was pracuje z takimi elektronarzędziami i czy one w ogóle nadają się do szlifowania reflektorów pod polerowanie? Wybierając te narzędzia kierowałem się gównie szlifowaniem rogów reflektora i trudniej dostępnych miejsc. Kiedyś wykonywałem taką regenerację z ręcznym szlifowaniem, ale nigdy nie udało mi się osiągnąć idealnego efektu. Po przeczytaniu 65 stron tego wątku wiem już gdzie robiłem błędy i chciałbym zacząć wykonywać tą usługę od nowa na najwyższym poziomie.
Fancivi Opublikowano 18 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 18 Października 2016 Jeżeli skok w szlifierce mimośrodowej masz 2,2 -2,5 to bardzo dobrze i taką szlifierką spokojnie ogarniesz lampy. Sam posiadam mimośrodową o skoku 2,5 i talerzu 75mm i bardzo dobrze się sprawdza przy lampach.
kicaj Opublikowano 18 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 18 Października 2016 dominiczek9518, carpro dlux znalazlem gdzies na internecie, i jest typowo w dzialach z felgami. napewno polecasz to po polerowaniu kloszy? w sumie jest w tej samej cenie co Gyeon Trim, wiec pierw sprawdze go, a w przyszlosci moze tego carpro - gdy zyski zaczna byc wieksze niz wydatki poczatkowe Kiedys mialem trima i zasechł mi po 3 miesiacach. Nie wiem czy byla jakas nieszczelnosc czy on tak ma. Ja zabezpieczalem tez unc-r v1 oraz gyeon prime. Przez rok nic sie nie dzialo. Raz czy dwa kladlem tez w zeszlym roku powloke na reflektory od soft99. Nie wiem jak sie sprawdza bo nie mam kontaktu z tymi osobami. Ale nie wrocily wiec chyba ok. Tego softa kupisz za okolo 45 zl. Ma 8ml.
ThinkPad Opublikowano 18 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 18 Października 2016 Szlifierka którą mam na oku to metabo sxe 400 i jej skok to 3mm więc trochę więcej. Myśli kolega, że to może być za dużo? Niestety w tym rozmiarze jeśli chodzi o elektronarzędzia wybór jest bardzo mały, a i same narzędzia nie należą do tanich.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się