Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Ja używalem worxa 350 bodajże, ale teraz kupię sobie mirkę ceros 2.5 mm.

 

Taki masz model tej szlifierki z Worxa? WU650 300W?

 

15591_0_f.jpg

Opublikowano

Czy taką maszynką szlifujecie też na mokro czy tylko na sucho?

Opublikowano

Jak polerowałem szklane klosze od halogenów to na polerce użyłem papierów 180 i 400 na sucho. Pamiętać trzeba, że jak się pracuje na sucho to szkło dość mocno się nagrzewa i nie wolno go od razu polewać wodą celem opłukania. Trzeba odczekać chwilę. Jak będzie można w dłoni utrzymać, to wtedy można już umyć wodą. Na koniec zrobiłem polerkę tlenkiem ceru i jest różnica.

Opublikowano

A do plastikowych działamy takimi jak robi się to ręcznie typu 800/1000/......3000

Są w ogóle takie krążki z takimi gradacjami ?

Opublikowano

Ja używam krążki SUNMIGHT FILM w gradacjach od 800 po 2500.

Papierki według mnie są bardzo dobre, choć nie miałem porównania np. do Mirki i innych markowych papierów.

Nie zapychają się, mają równomierne ścieranie bez powstawania pojedynczych grubych sznit.

 

5926166087

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

witam podepne się pod temat. mam zamiar polerować reflektory bmw e46 i zamierzam kupować dopiero wszystko i proszę o pomoc czy ten zestaw który sobie wybrałem będzie dobry.

po koleji:

1- szlif papier o gradacji od 1000-2000 na mokro( tarcie mechaniczne)

2-polerka pasta menzerna PF 2500 następnie menzerna SF 4000

3 - zabezpieczenie meguiars headlight protectant

 

czy taki zestaw wystarczy czy potrzebuje jeszcze do polerowanie pasty menzerna FG 500? do zabezpieczenia myślałem też o wosku carnauba. prosze o wasze opinie

Opublikowano

jeśli jest masakra to zacznij od 400 albo 600 papierkiem i mniejsze skoki, zakończ na 2500 albo 300 a nie tylko 100,1200,1500,2000 bo trudniej będzie Ci wyciągnąć rysy po papierkach, pasta najlepiej 400 na futerku albo mf potem popraw 2500 na padzie i powinno być miód malina ;)

Opublikowano

Jak ważna jest regulacja obrotów w takiej szlifierce mimośrodowo oscylacyjnej? Planuje zakup takiej szlifierki do używania przy reflektorach. No i nie chciałbym wydać fortuny na taką szlifierkę. Może ktoś pomoże.

Opublikowano
witam podepne się pod temat. mam zamiar polerować reflektory bmw e46 i zamierzam kupować dopiero wszystko i proszę o pomoc czy ten zestaw który sobie wybrałem będzie dobry.

po koleji:

1- szlif papier o gradacji od 1000-2000 na mokro( tarcie mechaniczne)

2-polerka pasta menzerna PF 2500 następnie menzerna SF 4000

3 - zabezpieczenie meguiars headlight protectant

 

To ja też się podepnę a mianowicie chodzi o 3 punk czyli zabezpieczenie czy ta pasta meguiars-a do lamp jest ok czy może coś innego??

Opublikowano

Czyli pasta menzerna 400 potem 2500 i wystarczy a tej 4000 nie potrzeba tak? Klosze u mnie w bmw sa srednio zajechane ale bedzie robione jeszcze w paru autach ta polerka, lepszy stan jak u mnie, i chce to optymalnie dobrać. A na zabezpieczenie to co wymieniłem w 3 pkt czy wystarczy sam wosk carnauba (jest przez pół tańszy jak ten preparat)

, aczkolwiek nie chce zbytnio skąpić aby nie żałować, może znacie jakieś inne środki.

Papier zamawiam od 500 do 3000. Pierwszy punkt już wiem. Zostały dwa.

Odnośnie pasty to gdzieś wyczytałem źe pasta g3 jest też dobra do tego, ale gdzieś pisało że jest gruboziarnista i są po niej rysy, robi mi się metlik. Jedni chwalą to drudzy tamto.

Opublikowano
Czyli pasta menzerna 400 potem 2500 i wystarczy a tej 4000 nie potrzeba tak? Klosze u mnie w bmw sa srednio zajechane ale bedzie robione jeszcze w paru autach ta polerka, lepszy stan jak u mnie, i chce to optymalnie dobrać. A na zabezpieczenie to co wymieniłem w 3 pkt czy wystarczy sam wosk carnauba (jest przez pół tańszy jak ten preparat)

, aczkolwiek nie chce zbytnio skąpić aby nie żałować, może znacie jakieś inne środki.

Papier zamawiam od 500 do 3000. Pierwszy punkt już wiem. Zostały dwa.

Odnośnie pasty to gdzieś wyczytałem źe pasta g3 jest też dobra do tego, ale gdzieś pisało że jest gruboziarnista i są po niej rysy, robi mi się metlik. Jedni chwalą to drudzy tamto.

 

Papier 400 to raczej przesada. Rozpoczecie od 600 na mocno zajechanych lampach zazwyczaj wystarcza.

G3 tez da rade, zalezy jaki poziom wykonczenia Cie satysfakcjonuje.

Co do zabezpieczenia zerknij na preparat od soft99.

Nie jest drogi a wystarczy na kilka lamp.

Opublikowano

Czy jeśli na lampie w Passacie B6 jest głęboka rysa zrobiona ostrym narzędziem lub kluczem to czy da rade ją spolerować? Oczywiście wpierw odpowiednimi papierkami.. Klosz lampy nie jest ani zmatowiony ani zżółknięty, ktoś poprostu na złość zrobił ryse.

Opublikowano

robcok, głęboka rysa jak bardzo jest głęboka?

 

Jeśli nawet całkowicie się jej nie da usunąć to jeśli ją 'wypłycisz' (złagodzisz krawędzie rysy) to nie będzie się rzucała w oczy i ciężka do zauważenia podczas szybkiego oglądania auta.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam

Pytam tutaj, ponieważ nie mogę znaleźć tematu i odpowiedzi, ale nadal chodzi o lampy :)

Jeżeli ich nie regenerujemy po całkowitym myciu itd. czym je zabezpieczamy woskiem tak jak lakier czy są do tego jakieś inne preparaty, których można użyć, żeby spływała woda z lamp przód tył. Oczywiście z wyłączeniem jakiś już konkretnie ochronnych drogich :)

Opublikowano
Nie możesz znaleźć odpowiedzi? A przeczytaleś ten temat?

Owszem większą jego część i nie tylko tego, a także innych o polerowaniu lamp, być może z natłoku informacji mi to umknęło, będę bardzo wdzięczny jeżeli wskazałbyś mi, gdzie to mogę znaleźć. Wyszukiwarki również używałem, może złe frazy wpisywałem :)

Opublikowano

Mam pytanie odnośnie regeneracji kloszy w e39 przed liftem. Klosze wyglądają tak, stan oceniam pomiędzy średnim a kiepskim.

bmw34.jpg

 

Kpl nowych zamienników z wyższej półki (TYC) to 250zł. Czy warto się bawić w polerkę? Nie mam maszyny polerskiej, past, padów itp. W mojej okolicy także nie ma żadnego rozsądnego detailera. Taniej wyjdzie polerować to czy kupić nowe i przełożyć (w tym modelu to prosta sprawa)? Jak sobie policzyłem mocowanie do wiertarki (jeszcze pytanie jakie to da efekty), 2 pady, dwie manzerny (niby starcza na sporo reflektorów ale ja mam jeden do zrobienia), papier ścierny i pewnie kilka h roboty to cena wychodzi mocno zbliżona z tym że bez gwarancji powodzenia bo robię to pierwszy raz.

Opublikowano

No kurde, w profilu mam napisane. Z Ciechanowa jestem- tutaj nie ma żadnego detailera a jak mi przyjdzie kupić polerkę to się to całkiem nie opłaci. Mocowanie pada na wiertarkę kosztuje ok 60zł i nie wiem czy to dobry pomysł. Kupię gdzieś manzernę w opakowaniach mniejszych niż 250ml? Jak potem z matowieniem kloszy? Słyszałem, że to może być robota z efektem na krótko.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.