Pogodny Opublikowano 4 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 4 Lutego 2016 Ja używalem worxa 350 bodajże, ale teraz kupię sobie mirkę ceros 2.5 mm. Taki masz model tej szlifierki z Worxa? WU650 300W?
rafalk Opublikowano 5 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 5 Lutego 2016 Czy taką maszynką szlifujecie też na mokro czy tylko na sucho?
kamcar Opublikowano 9 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 9 Lutego 2016 Panowie a jakie gradacje papieru używacie tymi maszynkami ?
adek1983 Opublikowano 9 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 9 Lutego 2016 Jak polerowałem szklane klosze od halogenów to na polerce użyłem papierów 180 i 400 na sucho. Pamiętać trzeba, że jak się pracuje na sucho to szkło dość mocno się nagrzewa i nie wolno go od razu polewać wodą celem opłukania. Trzeba odczekać chwilę. Jak będzie można w dłoni utrzymać, to wtedy można już umyć wodą. Na koniec zrobiłem polerkę tlenkiem ceru i jest różnica.
kamcar Opublikowano 9 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 9 Lutego 2016 A do plastikowych działamy takimi jak robi się to ręcznie typu 800/1000/......3000 Są w ogóle takie krążki z takimi gradacjami ?
Pogodny Opublikowano 9 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 9 Lutego 2016 Ja używam krążki SUNMIGHT FILM w gradacjach od 800 po 2500. Papierki według mnie są bardzo dobre, choć nie miałem porównania np. do Mirki i innych markowych papierów. Nie zapychają się, mają równomierne ścieranie bez powstawania pojedynczych grubych sznit.
kicaj Opublikowano 18 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 18 Lutego 2016 Ja uzywam kovaxa i indasy. Kupuję duze krazki i wycinam z nich 80, 50 i 30mm.
despero10 Opublikowano 22 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 22 Lutego 2016 witam podepne się pod temat. mam zamiar polerować reflektory bmw e46 i zamierzam kupować dopiero wszystko i proszę o pomoc czy ten zestaw który sobie wybrałem będzie dobry. po koleji: 1- szlif papier o gradacji od 1000-2000 na mokro( tarcie mechaniczne) 2-polerka pasta menzerna PF 2500 następnie menzerna SF 4000 3 - zabezpieczenie meguiars headlight protectant czy taki zestaw wystarczy czy potrzebuje jeszcze do polerowanie pasty menzerna FG 500? do zabezpieczenia myślałem też o wosku carnauba. prosze o wasze opinie
kita33 Opublikowano 22 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 22 Lutego 2016 Wszystko zależy w jakim stanie są klosze
robcok Opublikowano 22 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 22 Lutego 2016 jeśli jest masakra to zacznij od 400 albo 600 papierkiem i mniejsze skoki, zakończ na 2500 albo 300 a nie tylko 100,1200,1500,2000 bo trudniej będzie Ci wyciągnąć rysy po papierkach, pasta najlepiej 400 na futerku albo mf potem popraw 2500 na padzie i powinno być miód malina
Gość Opublikowano 22 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 22 Lutego 2016 Jak ważna jest regulacja obrotów w takiej szlifierce mimośrodowo oscylacyjnej? Planuje zakup takiej szlifierki do używania przy reflektorach. No i nie chciałbym wydać fortuny na taką szlifierkę. Może ktoś pomoże.
marco80 Opublikowano 22 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 22 Lutego 2016 witam podepne się pod temat. mam zamiar polerować reflektory bmw e46 i zamierzam kupować dopiero wszystko i proszę o pomoc czy ten zestaw który sobie wybrałem będzie dobry. po koleji: 1- szlif papier o gradacji od 1000-2000 na mokro( tarcie mechaniczne) 2-polerka pasta menzerna PF 2500 następnie menzerna SF 4000 3 - zabezpieczenie meguiars headlight protectant To ja też się podepnę a mianowicie chodzi o 3 punk czyli zabezpieczenie czy ta pasta meguiars-a do lamp jest ok czy może coś innego??
despero10 Opublikowano 22 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 22 Lutego 2016 Czyli pasta menzerna 400 potem 2500 i wystarczy a tej 4000 nie potrzeba tak? Klosze u mnie w bmw sa srednio zajechane ale bedzie robione jeszcze w paru autach ta polerka, lepszy stan jak u mnie, i chce to optymalnie dobrać. A na zabezpieczenie to co wymieniłem w 3 pkt czy wystarczy sam wosk carnauba (jest przez pół tańszy jak ten preparat) , aczkolwiek nie chce zbytnio skąpić aby nie żałować, może znacie jakieś inne środki. Papier zamawiam od 500 do 3000. Pierwszy punkt już wiem. Zostały dwa. Odnośnie pasty to gdzieś wyczytałem źe pasta g3 jest też dobra do tego, ale gdzieś pisało że jest gruboziarnista i są po niej rysy, robi mi się metlik. Jedni chwalą to drudzy tamto.
kicaj Opublikowano 24 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 24 Lutego 2016 Czyli pasta menzerna 400 potem 2500 i wystarczy a tej 4000 nie potrzeba tak? Klosze u mnie w bmw sa srednio zajechane ale bedzie robione jeszcze w paru autach ta polerka, lepszy stan jak u mnie, i chce to optymalnie dobrać. A na zabezpieczenie to co wymieniłem w 3 pkt czy wystarczy sam wosk carnauba (jest przez pół tańszy jak ten preparat), aczkolwiek nie chce zbytnio skąpić aby nie żałować, może znacie jakieś inne środki. Papier zamawiam od 500 do 3000. Pierwszy punkt już wiem. Zostały dwa. Odnośnie pasty to gdzieś wyczytałem źe pasta g3 jest też dobra do tego, ale gdzieś pisało że jest gruboziarnista i są po niej rysy, robi mi się metlik. Jedni chwalą to drudzy tamto. Papier 400 to raczej przesada. Rozpoczecie od 600 na mocno zajechanych lampach zazwyczaj wystarcza. G3 tez da rade, zalezy jaki poziom wykonczenia Cie satysfakcjonuje. Co do zabezpieczenia zerknij na preparat od soft99. Nie jest drogi a wystarczy na kilka lamp.
robcok Opublikowano 24 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 24 Lutego 2016 Czy jeśli na lampie w Passacie B6 jest głęboka rysa zrobiona ostrym narzędziem lub kluczem to czy da rade ją spolerować? Oczywiście wpierw odpowiednimi papierkami.. Klosz lampy nie jest ani zmatowiony ani zżółknięty, ktoś poprostu na złość zrobił ryse.
4fi Opublikowano 26 Lutego 2016 Zgłoś Opublikowano 26 Lutego 2016 robcok, głęboka rysa jak bardzo jest głęboka? Jeśli nawet całkowicie się jej nie da usunąć to jeśli ją 'wypłycisz' (złagodzisz krawędzie rysy) to nie będzie się rzucała w oczy i ciężka do zauważenia podczas szybkiego oglądania auta.
Arcz Opublikowano 7 Marca 2016 Zgłoś Opublikowano 7 Marca 2016 Witam Pytam tutaj, ponieważ nie mogę znaleźć tematu i odpowiedzi, ale nadal chodzi o lampy Jeżeli ich nie regenerujemy po całkowitym myciu itd. czym je zabezpieczamy woskiem tak jak lakier czy są do tego jakieś inne preparaty, których można użyć, żeby spływała woda z lamp przód tył. Oczywiście z wyłączeniem jakiś już konkretnie ochronnych drogich
lukatoni190 Opublikowano 8 Marca 2016 Zgłoś Opublikowano 8 Marca 2016 Nie możesz znaleźć odpowiedzi? A przeczytaleś ten temat?
Arcz Opublikowano 8 Marca 2016 Zgłoś Opublikowano 8 Marca 2016 Nie możesz znaleźć odpowiedzi? A przeczytaleś ten temat? Owszem większą jego część i nie tylko tego, a także innych o polerowaniu lamp, być może z natłoku informacji mi to umknęło, będę bardzo wdzięczny jeżeli wskazałbyś mi, gdzie to mogę znaleźć. Wyszukiwarki również używałem, może złe frazy wpisywałem
saroyan Opublikowano 8 Marca 2016 Zgłoś Opublikowano 8 Marca 2016 Arcz, Zabezpieczenie: Meguiar’s Headlight Protectant, alternatywa wosk: Finish Kare 1000P Hi-Temp Paste Wax
ded Opublikowano 9 Marca 2016 Zgłoś Opublikowano 9 Marca 2016 Mam pytanie odnośnie regeneracji kloszy w e39 przed liftem. Klosze wyglądają tak, stan oceniam pomiędzy średnim a kiepskim. Kpl nowych zamienników z wyższej półki (TYC) to 250zł. Czy warto się bawić w polerkę? Nie mam maszyny polerskiej, past, padów itp. W mojej okolicy także nie ma żadnego rozsądnego detailera. Taniej wyjdzie polerować to czy kupić nowe i przełożyć (w tym modelu to prosta sprawa)? Jak sobie policzyłem mocowanie do wiertarki (jeszcze pytanie jakie to da efekty), 2 pady, dwie manzerny (niby starcza na sporo reflektorów ale ja mam jeden do zrobienia), papier ścierny i pewnie kilka h roboty to cena wychodzi mocno zbliżona z tym że bez gwarancji powodzenia bo robię to pierwszy raz.
Dawid_Bojarski Opublikowano 9 Marca 2016 Zgłoś Opublikowano 9 Marca 2016 A skąd w ogóle jesteś? Menzerny duzo nie trzeba, a koszta zamkniesz kolo 80 zł na upartego.. Wystarczy menzerna 400/500 i później coś 3000/4000 i dwa pady...
ded Opublikowano 9 Marca 2016 Zgłoś Opublikowano 9 Marca 2016 No kurde, w profilu mam napisane. Z Ciechanowa jestem- tutaj nie ma żadnego detailera a jak mi przyjdzie kupić polerkę to się to całkiem nie opłaci. Mocowanie pada na wiertarkę kosztuje ok 60zł i nie wiem czy to dobry pomysł. Kupię gdzieś manzernę w opakowaniach mniejszych niż 250ml? Jak potem z matowieniem kloszy? Słyszałem, że to może być robota z efektem na krótko.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się