Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A tak to wyszło u mnie :good:

 

Przed:

bc6a4e9fc4e86dbfm.jpg 540635bbd38b0a7em.jpg

 

W trakcie:

66902b3c11c97f00m.jpg 52dd407568b41743m.jpg

 

Po:

dfa697161607b886m.jpg 8b086f3972faa920m.jpg

 

Maszyna - papier na sucho: 320 -> 400 -> 600 -> 800 -> papier (gąbka z włókniną) na mokro: 1000 -> 1500 -> 2000. Następnie Menzerna FG400 i PF2500.

 

Pozostaje nałożyć powłokę ochronną Soft99 Nano Hard Clear ;)

Opublikowano

Dam radę ręcznie wyprowadzić po papierkach tricolorem mając UC, i 3M zielony, żółty, granatowy?

Opublikowano

Treys, tylnych lamp nie lecisz papierem bo tam nie ma powłoki. Samą pastą robisz.

Opublikowano
Treys, tylnych lamp nie lecisz papierem bo tam nie ma powłoki. Samą pastą robisz.

cutting/polish/finish oraz lampa musi wystygnąć zanim zostanie spryskana IPA tak ? bo czytałem ze można uszkodzić tworzywo :P

Opublikowano

Treys, proponuje nie lac IPĄ po lampach, bo ja sie ostatnio zdziwilem, na szczescie na moim aucie a nie "klienta" Chcialem przygotowac powierzchnie pod dulux-a....

75a76f7b3f50a354med.jpg

5ba33f113e33a9e6med.jpg

4fe32b455425a2d7med.jpg

I dopiero po tym fakcie zacząłem drążyć temat i natrafiłem na informacje aby nie używać IP-y na lamp, polecany jest za to zmywacz silikonowy

Opublikowano

znam ten fakt też sobie 1 lampe załatwiłem :P Ipy chyba można używać jednak po czasie jak lampa będzie zimna i wystygnie , swoją droga pokaż mi post odnosnie aby nie uzywać ipy

Opublikowano
Dam radę ręcznie wyprowadzić po papierkach tricolorem mając UC, i 3M zielony, żółty, granatowy?

 

Ponawiam pytanie

Opublikowano
znam ten fakt też sobie 1 lampe załatwiłem :P Ipy chyba można używać jednak po czasie jak lampa będzie zimna i wystygnie , swoją droga pokaż mi post odnosnie aby nie uzywać ipy

U mnie lampy byly juz skonczone i wystudzone, także temperatura napewno nie miała na to wpływu, a postu teraz juz nie znajdę bo nie pamiętam w którym dokładnie temacie na tąinformacje trafiłem, wiem za to napewno ze do lamp więcej nie użyje żadnej IPY ,prepow czy tez PW

Opublikowano
Dam radę ręcznie wyprowadzić po papierkach tricolorem mając UC, i 3M zielony, żółty, granatowy?

 

Ponawiam pytanie

Robiłem lampy UC+tricolor po papierze 2500 i nie było najgorzej.

Opublikowano

No właśnie, nie było najgorzej :P ten legendarny, prawdziwy detailing polega na tym, by dążyć do doskonałości ;)

  • Administrator
Opublikowano

Nie widzę sensu używać UC mając komplet 3M. Robimy porządnie albo wcale.

Opublikowano

Oczywiście że 3M chcę użyć, tylko pytam czy samym tricolorem ręcznie coś zdziałam, czy tylko się narobię a efektu nie zobaczę.

Opublikowano

Tylne zazwyczaj nie są tak zużyte jak przednie to i nie ma potrzeby papierem ich traktować.

Swoje poprawilem tak jak mówiłem poprzednio bo narazie nie mam kompletu past, ale już jest dużo lepiej :) jedyne co dyskwalifikuje w pracy to filc bo o mały włos uszkodziłbym klosz, naprawdę chwila nie uwagi, sucha powierzchnia i filc stopi klosz momentalnie. Futro chyba bezpieczniejsze o wiele, a filc do aluminium zostanie

Opublikowano

Pierwsze podejście do tematu korekty/polerowania Lamp - jak oceniacie ;)

Pacjent to Micra k12 2005r.

Stan widoczny - Tragedia :thumbdown:

Czas pracy 3-4h

 

Zastosowano:

L - 800; 1200; 1500; 2000; 2500; 3000; F400; F2500; F4500 + FK1000P

P - 400; 600; 800; 1200; 1500; 2000; 2500; 3000; F400; F2500; F4500 + FK1000P

 

a4aa079ac8d57e96m.jpg6a8222f601f2dab1m.jpg79cb9060e7c4a6ebm.jpg

 

ddfb22cbe6fa170em.jpg4b9994a684074155m.jpge1b4b80940e3d99dm.jpg

 

Po L

9accfec38e48198am.jpg917b7ee3acc561d2m.jpgeb799c48c82685e6m.jpg

 

Po P

574d85013f8ac606m.jpg51c20dfcdc7a74c0m.jpg87833092810ca860m.jpg

 

Jak widać nie udało się usunąć mikro pęknięć/zarysowań w L a to dlatego iż było tylko 800. W P zszedłem do 400 i jak widać poniżej wyszło o wiele lepiej, choć jeszcze drobiny pozostały. Powinienem dłużej polerować papierami czy zejść jeszcze z gradacją do 320? :o

L

7e3b78b8b4e8fcd6m.jpg

P

e99a7ac029ea2ef7m.jpg

 

Nurtuje mnie jedno. na P zdjęcie powyżej widać podczas włączonych świateł delikatną mgiełkę, czym to może być spowodowane i czym to usunąć? :o

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

spolerowałem lampy teściowi w P2 i szwagrowi w Civicu:

5022b3af0beb7b8cm.jpg

lampa przed

c4659294a93e5057m.jpg

8588db05c7f45490m.jpg

lampa po

niestety nie zrobiłem fotki lewej przed

 

lampa civica po przejechaniu P800, P1000 i P1200

203a3e45f9573346m.jpg

2d5f9d4a195ae73dm.jpg

i skonczona lampa

 

druga lampe tylko przejechalem pastą cut, polish i finishową bo nie wyglądała tak źle

058992c9f10b63d9m.jpg

 

Wszystkie lampy zabezpieczyłem Fusso Coat, a na niego psiknięte QD (zmieszane QD+ z BSD)

Opublikowano

Mi to wygląda na łuszczący się lakier bezbarwny. Trzeba zeszlifować papierami na mokro zaczynając od 800 albo nawet 600 i schodzić z gradacją do 3000 a potem pasty polerskie. Ale niech mądrzejsi się jeszcze wypowiedzą.

Opublikowano

miałem to samo w e39, zastanawiałem się, czy ktoś ich nie malował bezbarwnym :), papierki, potem pasty i będzie BDB :)

Opublikowano

to samo szwagier wlasnie mial w Civicu. Robiłem od P800,P1200,P1500,P2000 i P2500 potem pasty maszyna rotacyjną wypracowane i na koniec zabezpieczenie ;) wyszło elegancko

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.