maniek860824 Opublikowano 19 Lipca 2015 Zgłoś Opublikowano 19 Lipca 2015 A tak to wyszło u mnie Przed: W trakcie: Po: Maszyna - papier na sucho: 320 -> 400 -> 600 -> 800 -> papier (gąbka z włókniną) na mokro: 1000 -> 1500 -> 2000. Następnie Menzerna FG400 i PF2500. Pozostaje nałożyć powłokę ochronną Soft99 Nano Hard Clear
Lopez69 Opublikowano 20 Lipca 2015 Zgłoś Opublikowano 20 Lipca 2015 No efekt fajny, do takiego chce dojść jakich padów uzyles przy pastach?
Treys Opublikowano 25 Lipca 2015 Zgłoś Opublikowano 25 Lipca 2015 a jak wygląda sprawa z polerowaniem tylnych lamp ? bo chyba papieru się nie używa nie ?
cannonn Opublikowano 25 Lipca 2015 Zgłoś Opublikowano 25 Lipca 2015 Dam radę ręcznie wyprowadzić po papierkach tricolorem mając UC, i 3M zielony, żółty, granatowy?
pawelpp Opublikowano 25 Lipca 2015 Zgłoś Opublikowano 25 Lipca 2015 Treys, tylnych lamp nie lecisz papierem bo tam nie ma powłoki. Samą pastą robisz.
Treys Opublikowano 26 Lipca 2015 Zgłoś Opublikowano 26 Lipca 2015 Treys, tylnych lamp nie lecisz papierem bo tam nie ma powłoki. Samą pastą robisz. cutting/polish/finish oraz lampa musi wystygnąć zanim zostanie spryskana IPA tak ? bo czytałem ze można uszkodzić tworzywo
siwy1988_88_88 Opublikowano 27 Lipca 2015 Zgłoś Opublikowano 27 Lipca 2015 Treys, proponuje nie lac IPĄ po lampach, bo ja sie ostatnio zdziwilem, na szczescie na moim aucie a nie "klienta" Chcialem przygotowac powierzchnie pod dulux-a.... I dopiero po tym fakcie zacząłem drążyć temat i natrafiłem na informacje aby nie używać IP-y na lamp, polecany jest za to zmywacz silikonowy
Treys Opublikowano 27 Lipca 2015 Zgłoś Opublikowano 27 Lipca 2015 znam ten fakt też sobie 1 lampe załatwiłem Ipy chyba można używać jednak po czasie jak lampa będzie zimna i wystygnie , swoją droga pokaż mi post odnosnie aby nie uzywać ipy
cannonn Opublikowano 27 Lipca 2015 Zgłoś Opublikowano 27 Lipca 2015 Dam radę ręcznie wyprowadzić po papierkach tricolorem mając UC, i 3M zielony, żółty, granatowy? Ponawiam pytanie
siwy1988_88_88 Opublikowano 28 Lipca 2015 Zgłoś Opublikowano 28 Lipca 2015 znam ten fakt też sobie 1 lampe załatwiłem Ipy chyba można używać jednak po czasie jak lampa będzie zimna i wystygnie , swoją droga pokaż mi post odnosnie aby nie uzywać ipy U mnie lampy byly juz skonczone i wystudzone, także temperatura napewno nie miała na to wpływu, a postu teraz juz nie znajdę bo nie pamiętam w którym dokładnie temacie na tąinformacje trafiłem, wiem za to napewno ze do lamp więcej nie użyje żadnej IPY ,prepow czy tez PW
piti_1979 Opublikowano 28 Lipca 2015 Zgłoś Opublikowano 28 Lipca 2015 Dam radę ręcznie wyprowadzić po papierkach tricolorem mając UC, i 3M zielony, żółty, granatowy? Ponawiam pytanie Robiłem lampy UC+tricolor po papierze 2500 i nie było najgorzej.
Qub@ Opublikowano 28 Lipca 2015 Zgłoś Opublikowano 28 Lipca 2015 No właśnie, nie było najgorzej ten legendarny, prawdziwy detailing polega na tym, by dążyć do doskonałości
Administrator AreK Opublikowano 28 Lipca 2015 Administrator Zgłoś Opublikowano 28 Lipca 2015 Nie widzę sensu używać UC mając komplet 3M. Robimy porządnie albo wcale.
cannonn Opublikowano 28 Lipca 2015 Zgłoś Opublikowano 28 Lipca 2015 Oczywiście że 3M chcę użyć, tylko pytam czy samym tricolorem ręcznie coś zdziałam, czy tylko się narobię a efektu nie zobaczę.
Lopez69 Opublikowano 29 Lipca 2015 Zgłoś Opublikowano 29 Lipca 2015 Tylne zazwyczaj nie są tak zużyte jak przednie to i nie ma potrzeby papierem ich traktować. Swoje poprawilem tak jak mówiłem poprzednio bo narazie nie mam kompletu past, ale już jest dużo lepiej jedyne co dyskwalifikuje w pracy to filc bo o mały włos uszkodziłbym klosz, naprawdę chwila nie uwagi, sucha powierzchnia i filc stopi klosz momentalnie. Futro chyba bezpieczniejsze o wiele, a filc do aluminium zostanie
knzz Opublikowano 29 Lipca 2015 Zgłoś Opublikowano 29 Lipca 2015 Pierwsze podejście do tematu korekty/polerowania Lamp - jak oceniacie Pacjent to Micra k12 2005r. Stan widoczny - Tragedia Czas pracy 3-4h Zastosowano: L - 800; 1200; 1500; 2000; 2500; 3000; F400; F2500; F4500 + FK1000P P - 400; 600; 800; 1200; 1500; 2000; 2500; 3000; F400; F2500; F4500 + FK1000P Po L Po P Jak widać nie udało się usunąć mikro pęknięć/zarysowań w L a to dlatego iż było tylko 800. W P zszedłem do 400 i jak widać poniżej wyszło o wiele lepiej, choć jeszcze drobiny pozostały. Powinienem dłużej polerować papierami czy zejść jeszcze z gradacją do 320? L P Nurtuje mnie jedno. na P zdjęcie powyżej widać podczas włączonych świateł delikatną mgiełkę, czym to może być spowodowane i czym to usunąć?
MareckiE36 Opublikowano 29 Lipca 2015 Zgłoś Opublikowano 29 Lipca 2015 Wczoraj polerowałem lampy z bmw e39. Wszysko fajnie tylko pojawiły się kolory tęczy na lampie takie same jak tu viewtopic.php?f=14&t=2232&start=240 Od czego pojawiała się ta tęcza?
robcok Opublikowano 23 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 23 Września 2015 spolerowałem lampy teściowi w P2 i szwagrowi w Civicu: lampa przed lampa po niestety nie zrobiłem fotki lewej przed lampa civica po przejechaniu P800, P1000 i P1200 i skonczona lampa druga lampe tylko przejechalem pastą cut, polish i finishową bo nie wyglądała tak źle Wszystkie lampy zabezpieczyłem Fusso Coat, a na niego psiknięte QD (zmieszane QD+ z BSD)
rryba Opublikowano 24 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 24 Września 2015 prosze o pomoc , moje lampy w civicu sa w tragicznym stanie , szczerze nie widzialem jeszcze takich "zaciekow" na lampach w tym temacie : http://pokazywarka.pl/hjqve1/ jak sie do tego zabrac ?
booohal Opublikowano 24 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 24 Września 2015 Powłoka częściowo zeszła i widać przejścia. Nic nadzwyczajnego. Ja bym zaczął od P400 co najmniej.
rryba Opublikowano 24 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 24 Września 2015 co 400 papiery zmieniac starczy ? 400 800 1200 1500 2000 2500 i potem megs UC da rade ? oczywiscie wszyztsko na mokro
adek1983 Opublikowano 25 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 25 Września 2015 Mi to wygląda na łuszczący się lakier bezbarwny. Trzeba zeszlifować papierami na mokro zaczynając od 800 albo nawet 600 i schodzić z gradacją do 3000 a potem pasty polerskie. Ale niech mądrzejsi się jeszcze wypowiedzą.
damiancd Opublikowano 25 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 25 Września 2015 miałem to samo w e39, zastanawiałem się, czy ktoś ich nie malował bezbarwnym , papierki, potem pasty i będzie BDB
robcok Opublikowano 25 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 25 Września 2015 to samo szwagier wlasnie mial w Civicu. Robiłem od P800,P1200,P1500,P2000 i P2500 potem pasty maszyna rotacyjną wypracowane i na koniec zabezpieczenie wyszło elegancko
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się