Pogodny Opublikowano 13 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2014 W razie pytań piszcie jak i co robiłem Mam pytanie: Jak i co robiłeś? Umyłem haha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darekn12 Opublikowano 16 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2014 czy jeśli na kloszu lampy mam miejscowe złuszczenia -wygląda to jak schodzący klar z lakieru- to muszę matowić cały klosz czy mogę tylko te miejsca gdzie są te łuszczenia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manio49 Opublikowano 16 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2014 musisz zetrzeć dokładnie całą warstwę ochronną. Pany, podrzućcie mi jakiś sposób na tą szlifierkę... Robię lampy zawsze na samochodzie, więc im mniejsza tym lepsza. Pisałem do tej firmy od papierów, którą polecał Pogodny, ale odpisali mi że nie robią papierów delta 93 o gradacjach wyższych niż 1200. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dimmu Opublikowano 16 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2014 ale odpisali mi że nie robią papierów delta 93 o gradacjach wyższych niż 1200.Sami do końca nie wiedzą co robią/sprzedają. Tez mi tak odpisali, a suma sumarum kupiłem u nich delty od 600 do 2500. Ten ostatni trizact. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SzaKal Opublikowano 16 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2014 simon-u, Ja często używam klaru po renowacji, jest to bardziej długotrwała i droższa metoda, ale według mnie dużo trwalsza, efektywniejsza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kerad Opublikowano 17 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2014 SzaKal, z ciekawości żeby klar trzymał to na jaką ostatnią gradację go dajesz, 1500? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
silver200 Opublikowano 17 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2014 SzaKal, z ciekawości żeby klar trzymał to na jaką ostatnią gradację go dajesz, 1500? i czy dajesz podkład do plastiku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SzaKal Opublikowano 17 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2014 Wystarczy zmatowić 2500, podkład do plastiku daję, z u-pola Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darekn12 Opublikowano 17 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2014 chcę zakupić papier do zeszlifowania jednej lampy- ile arkuszy Wam się zużywa z każdego rodzaju-800-1200-1500-2000-2500-3000? po jednym?więcej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barman Opublikowano 17 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2014 darekn12, ja mam po jednym arkuszu i kilka kompletów lamp robię nimi, ( wkradł się ci mały błąd 1500-200-2500) jedno '0" zajadłość ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simon-u Opublikowano 17 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2014 Wystarczy zmatowić 2500, podkład do plastiku daję, z u-pola Lakierowanie wykonujesz na samochodzie, czy wyciągasz reflektory? chcę zakupić papier do zeszlifowania jednej lampy- ile arkuszy Wam się zużywa z każdego rodzaju-800-1200-1500-2000-2500-3000? po jednym?więcej? Ja dzielę arkusz na cztery i tą ćwiartką pracuję na jednym komplecie reflektorów, więc arkusz na cztery komplety (oczywiście papier dobrej jakości, a nie marketówka). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darekn12 Opublikowano 17 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2014 Barman dzięki za odp. i za wychwycenie błędu ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkbewe Opublikowano 17 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2014 Lakierowanie wykonujesz na samochodzie, czy wyciągasz reflektory? ja wyciągam, nie będę maskował całego auta lub ryzykował że mi gdzieś nie potrzebnie siądzie jakiś odkurz ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek WRO Opublikowano 18 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2014 Zastanawia mnie fakt dlaczego tyle osób polerujących lampy (ja też) nie próbowały używać lakieru bezbarwnego tylko megsa UHP. Rozumiem, że cena i czas to nie jedyny powód. Lakierowanie bezbarwnym wcześniej było mi znane jako metoda handlarzy na szybkie odświeżenie/zamaskowanie porysowanej lampy. Teraz po poście kolegi SzaKal mam małe zamieszanie w głowie. Rozumiem, że to jest lakierowanie pistoletem a nie ręką z puszki. Więc nie każdy też dysponuje kompresorem. SzaKal podkład + lakier bezbarwny w jakiś sposób nie przyciemniają klosza w sensie czy nie zabierają światła? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simon-u Opublikowano 18 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2014 Zastanawia mnie fakt dlaczego tyle osób polerujących lampy (ja też) nie próbowały używać lakieru bezbarwnego tylko megsa UHP. Dlatego, że: Rozumiem, że to jest lakierowanie pistoletem a nie ręką z puszki. Więc nie każdy też dysponuje kompresorem. I odpowiednim miejscem. SzaKal podkład + lakier bezbarwny w jakiś sposób nie przyciemniają klosza w sensie czy nie zabierają światła? Oczywiście, że pochłania część strumienia świetlnego, tak samo jak szybka szklana lub poliwęglanowa bez powłok, a nawet warstwa wosku, i straty przy odbiciu w reflektorze i też w szklanej bańce żarówki, jednak nasze oczy tej różnicy nie wychwycą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SzaKal Opublikowano 18 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2014 Widzę że simon-u odp. za mnie. Niestety nie posiadam zdjęć lepszej jakości. Tu na E60 : Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McPaNeK Opublikowano 19 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 Przepraszam was ze nie odpisalem w maire szybko... A więc co zrobilem: 1. Wyczyscilem ładnie reflektory i odtluscilem (woda z octem), 2. Zabezpieczylem taśma maskujaca wokoło reflektorki, 3. Za pomocą papieru sciernego gradacja 800 i wody starlem zniszczona warstwę reflektora, - Ruchy wykonywane podczas tarcia to naprzemienny pion poziom 4. Wygladzanie rys i ich całkowite usunięcie za pomocą papierów: 1200, 1500, 2000, 2500, 3000 5. Polerka flex pe14-2 z padem 80mm flexi linia blade twardy i pasta kochemi mocno scierna 6. Pad polerujacy też linia blade z megsem dual action polishing 7. Zabezpieczenie megs headlights protectant Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Novus Opublikowano 19 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 Łooooo stary aleś nas zaskoczył Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 24 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2014 Witam, Chciałbym się poradzić polerki lamp. Otóż chodzi o lampy tylnie są mocno zrysowane, i przetarte. Mam zamiar kupić papiery wodne 800, 1200, 1500, 2000, 2500, 3000 (starczy z każdego rodzaju po 10 ?) i prze polerować lampy w wyżej napisanej kolejności. Następnie chciałbym kupić zestaw od Meguiars Headlight Lens Correction. I tu moje drugie pytanie czy warty jest ten zestaw swojej ceny około 100 zł. Jeśli tak to ile taki zabieg będzie widoczny na lampach tylnich. Z przodu mam szkła które będę zakładał nowe więc tam nic nie będzie polerowane. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Novus Opublikowano 24 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2014 To chcesz jedynie tylne lampy zrobić? Jeżeli tak to bez papierów. Paściocha i lecisz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 24 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2014 Tak tylne lampy tylko, są mocno zapuszczone a mi sie podobają przód będę wymieniał szkła. Bez papierów da rade ten zestaw nawet duże rysy usunąć i to ręcznie czy na jakąś wiertarkę ? Bo polerki mechanicznej jescze nie mam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kita33 Opublikowano 24 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2014 starczy z każdego rodzaju po 10 ty chcesz cały wagon maluchów robić tymi papierami? Wystarczy 2 arkusze z każdego i jeszcze zostanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mickul Opublikowano 24 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2014 Tak tylne lampy tylko, są mocno zapuszczone a mi sie podobają przód będę wymieniał szkła. Bez papierów da rade ten zestaw nawet duże rysy usunąć i to ręcznie czy na jakąś wiertarkę ? Bo polerki mechanicznej jescze nie mam Lampy z tyłu nie mają żadnej powłoki ochronnej, więc nie potrzebujesz papierków do usunięcia warstwy bezbarwnego w celu przebicia się do plexi jak w przypadku lampy z przodu. Ale nawet na lampach możesz hologramów narobić, więc wiertarkę bym odradzał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 24 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2014 Haha to nie wiem lecieć papierami a potem tym zestawem czy starczy tylko zestaw PS. Dobra wyprzedziłeś mnie, to jak najlepiej to zrobić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mickul Opublikowano 24 Listopada 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2014 Haha to nie wiem lecieć papierami a potem tym zestawem czy starczy tylko zestaw PS. Dobra wyprzedziłeś mnie, to jak najlepiej to zrobić Meguiars PlastX i ręczne szorowanie będzie najrozsądniejsze - lampa odzyska swój blask. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się