maclaz Opublikowano 8 Września 2014 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2014 Ja pół dnia zdzierałem ten lakier zabezpieczający papierem 600. Myślę że trzeba szykować jeden dzień na całą lampę (no chyba że ma się jakiś sprzęt lepszy no i więcej wprawy).
manio49 Opublikowano 8 Września 2014 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2014 Czym Ty to rąbałeś? Jednym palcem na sucho?
SpiderS Opublikowano 8 Września 2014 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2014 Tudzież stówkę Oczywiście, natomiast musi być różnica w cenie usługi robiąc Matiza, a np E60, i nie chodzi mi tu o markę pojazdu, a o wielkość powierzchni reflektorów a co za tym idzie czas jaki potrzebny jest na usługę.
lukatoni190 Opublikowano 8 Września 2014 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2014 Ja pół dnia zdzierałem ten lakier zabezpieczający papierem 600. Myślę że trzeba szykować jeden dzień na całą lampę (no chyba że ma się jakiś sprzęt lepszy no i więcej wprawy). Ile??? Chłopie...
stawek Opublikowano 10 Września 2014 Zgłoś Opublikowano 10 Września 2014 Witam ponownie. Reflektory do regeneracji o których pisałem kilka postów wcześniej znajdują się na fotkach poniżej. Patrząc od przodu, lewy reflektor jest w lepszym stanie ponieważ został wymieniony na nowy (używany) po drobnej przygodzie na drodze. Niestety różnica jest widoczna gołym okiem. Teraz proszę powiedzcie mi czym je potraktować (max 100zł do wydania) aby oba wyglądały jak nowe. Zapewne na prawy będzie potrzeba poświęcić więcej czasu, tylko czy lewy potraktować identycznym zestawem co prawy ? Jest sens stosowania tych samych gramatur papieru na oby czy np. na lewym zacząć od większej liczby ? Bardzo proszę o pomoc.
Tomek WRO Opublikowano 10 Września 2014 Zgłoś Opublikowano 10 Września 2014 Widać, że lampa lewa (auto ma tylko jedną lewą i prawą stronę ) jest uwalona w środku. Rozklej ją i wyczyść. Nie widać z bliska ile rys ma prawa, jak chcesz możesz zrobić dwie takimi samymi papierkami. Zrobisz obie tak samo i gruntownie
Pisklak Opublikowano 12 Września 2014 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2014 Witajcie. Mój samochód to Peugeot 406 D8. Lampy jak wiecie posiadają ryfle które już usunąłem ze względu na montaż soczewek. Pierwszym błędem jaki popełniłem jest szlifowanie z dwóch stron na raz. Mam tego świadomość niestety nie mogę sobie poradzić z czymś innym otóż, po polerowaniu wyłażą mi ryski poziome po papierze 2000. Skąd wiem że po nim? A stąd że już nie raz wracałem się gradacjami. Jechałem 2000 pionowo to po polerce rysy były pionowe, poziomo to poziome. Podejrzewam ze popełniam jakiś podstawowy błąd. Opisze jak to robie: papier ucinam mniej więcej na wymiar ręki i całą dłonią szlifuje poziomo, następnym papierem pionowo itd. Po papierze 3000 poleruje czarną gąbką z pastą G3 z ogromną ilością wody i wiertarką na średnich obrotach. Wiem że tą pastą idealnie nie będzie ale wg mnie rysy są zbyt duże. Nie używam pada ponieważ od wew. strony klosza krzywizna nie pozwoliła by na to. Może gąbka za miękka? Już nie wiem. Proszę o jakieś podpowiedzi. Pozdrawiam. Damian
kszyh00 Opublikowano 12 Września 2014 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2014 Pisklak Może zwyczajnie za mało obrabiasz gradacją 3000?? Możliwe, że część rys po 2000 wypełnia ci pył spod 3000 i wydaje ci się, że już możesz jechac z pastą.
Tery Opublikowano 12 Września 2014 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2014 Przeglądając filmiki na YT zauważyłem, że dużo osób szlifuje przy pomocy maszyny. Czy są jakieś małe krążki typu 3M trizact, które będą nadawały się do szlifowania plastiku? Na filmikach widać, że efekty są bardzo dobre, a cała operacja trwa znacznie krócej niż przy ręcznym szlifowaniu papierami o kilku różnych gradacjach.
Pisklak Opublikowano 13 Września 2014 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2014 Eureka! W akcie desperacji kupiłem białą gąbkę i to był strzał w 10ątkę. Po białej wykończyłem czarną. Lampa prawie idealna. Jest jeszcze parę rysek ale do przeżycia. Zastanawia mnie jeszcze technika szlifowania przez was, wiem że na przemian ale... 1) lepiej ręką czy padem? 2) Co z trudno dostępnymi miejscami? 3) Papier lepiej większy i złożyć na pól czy tylko odpowiedniej wielkości kawałek Pozdrawiam P.S Zapomnialem dopisac , iz oczywiście używałem papieru 2500 nie opuszczałem żadnych gradacji
KondzioR. Opublikowano 2 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 2 Października 2014 A powiedzmy jako zabezpieczenie nie da rady np. FK 1000p ?
Tomek WRO Opublikowano 3 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 3 Października 2014 A powiedzmy jako zabezpieczenie nie da rady np. FK 1000p ? da radę Tylko trzeba sprawdzać czy dalej siedzi on na kloszach przy każdym myciu. Ale tak co 1-1,5 miesiąca trzeba go ponownie nałożyć. Lapiej kupić Megsa UHP i mieć spokój na długo.
krakow_kult Opublikowano 5 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 5 Października 2014 Pytanie - co ile warto uzywac Meguiar's Headlight Protectant? Czym sie sugerowac ze juz pora na kolejna warstwe? (Czytaj starej nie ma). Mozna to ocenic wizualnie?
Tomek WRO Opublikowano 6 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 6 Października 2014 krakow_kult, a jak oceniasz czy masz wosk na aucie? Metoda ta sama do lamp...
bienek Opublikowano 7 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 7 Października 2014 Szybka akcja w zaprzyjaźnionym warsztacie, dla klienta któremu nie chciano podbić przeglądu za stan świateł.
Matleniuszek Opublikowano 7 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 7 Października 2014 Druga para lamp przy, których przyszło mi pracować. Efekt w skali od 1 do 5 oceniam na sprawiedliwe 4, bo pupy nie urywa i nie dociągnięcia są, widoczne okiem na żywo. Ale z racji tego, że lampy mają na prawdę fajną stylistykę postanowiłem dodać, bardzo mnie ucieszyła ich renowacja. Samochód to: MB ML 270CDI Stan przed: Efekt po renowacji:
KondzioR. Opublikowano 8 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2014 bieniek i czym zabezpieczasz po polerowaniu? Efekt na prawdę piękny ! Ja robiłem ostatnio w Nissanie Micra i wyszło nawet OK. Od razu zaznaczę, że jestem początkujący, lampy nie wyciągnąłem na full, ale zmatowienie zeszło, większe rysy też i jest teraz ładna i przejrzysta. Małe foto : lampy zabezpieczyłem 2 warstwowo FK Hi temp 1000p .. mam nadzieje że efekt szybko nie wróci, i tak myślę czy warto inwestować w megsa UHP czy FK też zda egzamin. Pozdro
bienek Opublikowano 8 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2014 Te lampy akurat nie wyglądają szałowo bo są brudne od środka, a z tym już nie mogłem nic zrobić, ale właściciel po zobaczeniu efektu myślał że kumple w serwisie jednak mu wymienili lampy na nowe Ja zabezpieczam megsem, bo nie znam niczego innego w normalnych pieniądzach do tego celu. Są specjalne środki ale ich cena przekracza niekiedy komplet nowych reflektorów... Jedynie co to po megsie stają się troszkę bardziej mleczne niż po samym polerowaniu i to mi się średnio podoba. No ale efekt na pewno się utrzyma dłużej.
Tomek WRO Opublikowano 8 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2014 Jak polerujecie lampy jeśli nie są na aucie?? Teraz będę miał do ogarnięcia kilka kompletów i zastanawiam się czy nie zmotać sobie jakiegoś uchwytu? Jakiś stelaż, płaskowniki i lampę przykręcać do niego. Samą jazdę papierem mogę zrobić na kolanie ale maszyną już cienko to widzę
bienek Opublikowano 8 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2014 Ja robie "na kolanie" i nie miałem problemu, tylko trzeba uważać trochę. Uchwyt też można sobie jakiś wymodzić jak jest potrzeba.
Tomek WRO Opublikowano 8 Października 2014 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2014 bienek, no i kolana upier... od wody i papieru jak stół w TVNie będzie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się