Skocz do zawartości

CleanTech Tire & Rubber Cleaner


Mumins

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć! 

Szukając alternatywy dla produktu do czyszczenia powierzchni gumowych Excede, zdecydowałem się na zakup nowości od CleanTech. Od razu chciałbym zaznaczyć, że poniższy "materiał" nie jest testem w stricte tego słowa znaczeniu, a prezentacją. 

Opis ze strony Producenta:

Tire and Rubber Cleaner to produkt dedykowany do skutecznego oczyszczania opon, elementów gumowych, dywaników gumowych oraz piór wycieraczek. Zaawansowana formuła skutecznie penetruje i oddziela nawet najbardziej uporczywe zabrudzenia i pozostałości po dressingach. Odtłuszczona powierzchnia wydłuży trwałość zaaplikowanemu dressingowi. Produkt jest bezpieczny dla opon oraz elementów gumowych i nie powoduje ich degradacji.

Etykieta i zbliżenie na kwestie bezpieczeństwa - wszak coraz większą uwagę przykuwamy właśnie do tej kwestii.

575147060_WhatsAppImage2019-05-22at06_38_06.jpeg.5576546172cc5ae063f14526933283e5.jpeg

1320751456_WhatsAppImage2019-05-22at06_38.06(1).jpeg.bd6ad67734321d7e5867611e0e13eb75.jpeg

 

Przechodzimy do testu. Produktu w żaden sposób nie rozcieńczałem, aplikowałem prosto z butli dołączonym atomizerem. 

Pacjent to nieczyszczona od 2-3 tygodni opona z mojej Alfie. 

1729267974_WhatsAppImage2019-05-22at06_38_02.jpeg.da7f41d84d132188899c64d758bb8c6b.jpeg

1699412297_WhatsAppImage2019-05-22at06_38_05.jpeg.bca6fa35f8483d46ecaafda5886015ff.jpeg

857091848_WhatsAppImage2019-05-22at06_38.05(1).jpeg.8a95c8ed8b300d2ff8d62a6c30bb6c9c.jpegq

 

Aplikujemy. Cleaner rozprowadziłem na suchej oponie (wbrew zaleceniom) i zostawiłem, aby samodzielnie popracował, po czym spłukałem oponę pod wysokim ciśnieniem. 

To co zaskakuje po pierwszym psiknięciu - brak jakiegokolwiek duszącego zapachu. Produkt w zasadzie jest bezwonny i jest to jego wielka przewaga nad konkurencją. 

2087975885_WhatsAppImage2019-05-22at06_38_08.jpeg.526fc5034c6733bc39c5538f9d4b9e70.jpeg

Początkowo produkt dość szybko spływał z opony, ale po kilku sekundach piana związała brud i zaczynało "żreć" 😉 

663936670_WhatsAppImage2019-05-22at06_38.08(1).jpeg.bdade6e7096f227af7c4f629b682ab68.jpeg

 

Mija 30 sekund - spłukuję. Opona wydaje się być doczyszczona. 

690083881_WhatsAppImage2019-05-22at06_38.09(1).jpeg.c9ea828774c79340d2102a2671ca9901.jpeg

 

Druga aplikacja i wypracowanie szczoteczką Muc-Off. 

149111029_WhatsAppImage2019-05-22at06_38.10(1).jpeg.798b2f0413973f46f633b18fdfc9bf3d.jpeg

 

158429059_WhatsAppImage2019-05-22at06_38_10.jpeg.891d62079102cb0684073fd89e69d105.jpeg

Jak widać, w zakamarki powchodziło jeszcze całkiem dużo brudu. Następnie ponownie spłukałem oponę i zaaplikowałem trzeci raz, ale jak sie okazało nie było to już konieczne, ponieważ po wypracowaniu piana była całkowicie biała (brak fotki). 

 

Guma na gotowo. 

 

1004497990_WhatsAppImage2019-05-22at06_38.10(2).jpeg.02bd8d8cae442aeb0070bd3c5e3f27f8.jpeg

 

Sądzę, że do bieżącego mycia produkt można rozrobić 50/50 z wodą bez obaw o skuteczność i również spełni swoje zadanie. Cleaner bez rozcieńczenia przetestowałem także na nieco bardziej czystej tylnej oponie i tam, po rozprowadzeniu i wypracowaniu za pierwszym podejściem, poradził sobie doskonale. 

Cena detaliczna 29zł za 1L oraz 79zł za 5L baniak plasuje go w średniej rynkowej za tego typu siuwaksy. Jego przewagą jest z pewnością brak zapachu. Podczas pracy nie poczułem w powietrzu żadnych drażniących substancji. 

 

Dziękuję za uwagę 🙂

  • Lubię to 2
  • Super 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

35 minut temu, Kuba95 napisał:

@Mumins masz porównanie z excede? Jak z siłą domywania? Zastanawiam się nad baniaczkiem 5l, bo excede nigdzie nie ma

http://shiningcar.pl/mobile/pl/p/ExceDe-Tire-and-Rubber-Cleaner-5000ml/2588

Chociaż opinie są takie że ludzie nie zauważyli różnicy między excede a CleanTech.

Ogólnie chłopaki obecny miesiąc z zakupami to marka CleanTech 😁

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderator
14 minut temu, Kuba95 napisał:

Mam 5 produktów na liście, w tym excede. Jak na złość w żadnym sklepie nie ma wszystkiego. Zastanawiam się nad cleantech, bo ten akurat wszedzie jest. Wezmę cleantecha i przetestuje

Ooooo i słusznie. Iść swoją drogą a nie schematem. U mnie też czeka na wrzut. Daj znać jakie masz wrażenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Dystrybutor
W dniu 1.06.2019 o 13:25, menior napisał:

Myle sie czy cleantech wychodzi drozej 🤔do solidnego wymycia bez rozcienczenia a Excede sie rozciencza 1:3/4,swoja droga nie widze roznicy miedzy Excede  a SG jakiego obecnie uzywam 

Lepiej sprawdzić na własnej skórze  🙂 My koncentrat zalecamy do totalnych szczurów albo dla leni, którzy nie chcą drugi raz sprawdzać czy już opony czyste  🙂

Update: @Domel już testy wykonał i produkt w rozcienczeniu 1 do 6 daje radę!

  • Okay 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderator
W dniu 1.06.2019 o 22:37, cleantechco napisał:

Update: @Domel już testy wykonał i produkt w rozcienczeniu 1 do 6 daje radę!

Gdzie tam Panie 😛 To dopiero początek 😄 Albo grubo albo wcale 😄 Kolejny pacjent czeka....

obraz.png.0fdd77d5a3269ed6911a4b3ae403e838.png

... do przemielenia w kilku kategoriach i wariantach, face to face z innymi konkurentami na rynku.... a zaraz po nim kolejni pacjenci.... 😄
 

Spoiler

 

Materiał roboczy jest 😄

2019-06-04-12-14-58.jpg

 

 

 

very funny lol GIF

 

 

 

  • Lubię to 1
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderator
2 minuty temu, menior napisał:

A ja bym chetnie zobaczyl testy nie tyle na szczurach co oponach z pozostalosciami dressingow zwlaszcza takim Endurancem 😉 z tym widze wszelkie tyre cleanery maja najwieksze problemy 

Testy usuwania dressingów ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, menior napisał:

A ja bym chetnie zobaczyl testy nie tyle na szczurach co oponach z pozostalosciami dressingow zwlaszcza takim Endurancem 😉 z tym widze wszelkie tyre cleanery maja najwieksze problemy 

Nie są to problemy z czyszczeniem, bo moim zdaniem nawet świeży dressing schodzi lepiej, niż wżarty brud, więc opona regularnie dressingowana jest łatwiejsza w doprowadzaniu do porządku, a jedno z drugim (regularne czyszczenie+konserwacja dressingiem) ma żywotny wpływ na trwałość gumy (odporność na promieniowanie UV). Natomiast dressingi ze względu na zawarty silikon "gaszą" pianę, czyniąc czyszczenie mniej spektakularnym i pozornie bardziej mozolnym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje opony sa raczej regularnie dressowane i to od nowosci 😉 taka mania jak ma wiekszosc z nas tu chyba 😁 Nim dam nowa warstwe to lubie je dokladnie oczyscic i z resztek z starego dressingu,i tu czasem pojawia sie problem,bo o ile nawet najgorszy syf schodzi bez problemu to pozostalosci dressingow gorzej,zwlaszcza takiego kozaka jak Endurance i czasem musze powtarzac mycie tyre cleanerem albo uzyc odtluszczacza o wiele silniejszego 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Michał126 napisał:

Ale po co? I tak to nakryjesz nową warstwą, a poza tym ja bym się nie upierał, że to pozostałość dressingu - raczej po prostu miękka, dobrze odżywiona guma.

A po co przed nalozeniem wosku ,uzywamy cleanerow itp. po co przed nalozeniem dressingow na kokpit i inne plastyki czyscimy apc a nie walimy kolejna warstwe 😉 Moze i w przypadku opon to i lekka przesada ale to juz takie "zboczenie" 😁 a ze sa resztki dressingu to widac po efekcie hydrofobowym podczas mycia,czysta opona bez niczego tego nie daje 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Dystrybutor
4 godziny temu, menior napisał:

A po co przed nalozeniem wosku ,uzywamy cleanerow itp. po co przed nalozeniem dressingow na kokpit i inne plastyki czyscimy apc a nie walimy kolejna warstwe 😉 Moze i w przypadku opon to i lekka przesada ale to juz takie "zboczenie" 😁 a ze sa resztki dressingu to widac po efekcie hydrofobowym podczas mycia,czysta opona bez niczego tego nie daje 

Nasz tire cleaner usuwa pozostałości po dressingach bez problemu. 

Tyre dressing nie koniecznie musi być z silikonem - stay tuned 🙂

  • Okay 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, menior napisał:

A po co przed nalozeniem wosku ,uzywamy cleanerow itp. po co przed nalozeniem dressingow na kokpit i inne plastyki czyscimy apc a nie walimy kolejna warstwe 😉 Moze i w przypadku opon to i lekka przesada ale to juz takie "zboczenie" 😁 a ze sa resztki dressingu to widac po efekcie hydrofobowym podczas mycia,czysta opona bez niczego tego nie daje 

Żadna przesada, bo czyszczenie opony tire cleanerem gruntuje ją, dzięki czemu nawet z natury świecące dressingi wyglądają mniej odpustowo, a trwałość rośnie. Jeżeli opona jest regularnie czyszczona i dressingowana, to sama w sobie jest ciemna, a zabezpieczenie utrzymuje się dłużej, niż na niedressingowanej wcześniej, ale dobrze przygotowanej oponie. I ten "efekt hydrofobowy" (koślawe kropelki, ale kropelki) to efekt po prostu wyczyszczonej i niezdegradowanej gumy, a nie resztek dressingu. 🙂 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Michał126 oj nie jestem taki przekonany 😉 bo efekt hydro na oponie mam po dressingach a nie czystych oponach,widac to zwlaszcza po Enduransie,straszny tluscioch i czasem dopiero po 2/3 krotnym czyszczeniu efekt hydro znika calkowicie,po innych dressingach i po pierwszym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.