Skocz do zawartości

Środek do polerowania rys po myjni automatycznej


Rekomendowane odpowiedzi

A więc zakupiłem ostatnio Autoglym srp .Przetestowałem go wstępnie na 1 drzwiach i moje spostrzeżenie jest takie że środek jest naprawdę super .Przykrył koliste zarysowania ale z tymi grubszymi już sobie nie poradził.I tu jest moje pytanie czy ktoś może mi podać jakiś środek do spolerowania tych rys na stałe .Oczywiście maszyną ale żeby środek był w miarę delikatny ponieważ nie mam jeszcze doświadczenia i nie chciał bym zedrzeć lakieru.Jak już to wykonam na pewno wystawię zdjęcia z prac.Samochodem jest Astra 3 w kolorze niebieski metalik a ryski są wzdłuż samochodu po szczotkach z myjni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moje spostrzeżenie jest takie że środek jest naprawdę super

Bardzo fajnie, sam przymierzam sie do zakupu. Moze bylbys w stanie zrobic jakies zdjecia.

 

z tymi grubszymi już sobie nie poradził

Moze sprobuj nalozyc srodek dwa razy, cienkie warstwy w odstepach czasu. Wg instrukcji ktora znalazlem na sronie producenta srodek trzeba nakladac przyciskajac, najpierw koliste nachodzace ruchy a potem poziomo i pionowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście maszyną ale żeby środek był w miarę delikatny ponieważ nie mam jeszcze doświadczenia i nie chciał bym zedrzeć lakieru