hammerite Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Ale tych kropek nie bylo. Jesli po kazdym polerowaniu pojawiaja sie nowe to watpie aby zniknely. Szyba byla polerowana w sumie ok 13-18 godzin i byly chwile ze ilosc wzerkow-kropek sie zmniejszala po czym znow tworzylo sie ich wiecej. Sadze ze cos robie nie tak. Tylko co? Jeszcze raz powiem-bylo wczesniej ich zero, po 1 polerowaniu powiedzmy kropka co 2-3 cm na calej szybie. Po kolejnym co 1cm a po ostatnim to juz co kilka mm. Liczba wzerow rosnie a nie maleje po tylu godzinach polerowania. Moze ma ktos pomysl?
DZIADZIA Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 10 Sierpnia 2016 hammerite, a skąd masz tlenek ceru? może coś z nim nie tak Tomas22, ja jadę na twardym o średnicy 125mm, zakupiony w markecie budowlanym razem z padem filcowym tnie jak głupie
Tomas-sg Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 10 Sierpnia 2016 rygryss, No w sumie racja... Twardy nie znaczy od razu ze z kamienia Dzięki za odpowiedź
dejwid92 Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Ale tych kropek nie bylo. Jesli po kazdym polerowaniu pojawiaja sie nowe to watpie aby zniknely. Szyba byla polerowana w sumie ok 13-18 godzin i byly chwile ze ilosc wzerkow-kropek sie zmniejszala po czym znow tworzylo sie ich wiecej. Sadze ze cos robie nie tak. Tylko co? Jeszcze raz powiem-bylo wczesniej ich zero, po 1 polerowaniu powiedzmy kropka co 2-3 cm na calej szybie. Po kolejnym co 1cm a po ostatnim to juz co kilka mm. Liczba wzerow rosnie a nie maleje po tylu godzinach polerowania. Moze ma ktos pomysl? wrzuć jakieś foto tej szyby bo to takie wróżenie z fusów...
michulek Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Jeszcze nie próbowałem, jutro odbieram z WaxItCar tlenek z padem ale będę na dniach lecieć rotacją, nie mniej spróbuje jednak jak sobie daje radę DA. I jak tam DA? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
hamilton Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Jutro będzie akcja szyba - dziś sprawdziłem jak sobie radzi rotacja z padem 135mm - radzi sobie nawet dobrze, póki co wypracowałem tylko szczyptę żeby zobaczyć z czym to się je. Sądzę że praca DA nie ma sensu jeśli chodzi o usuwanie rys, oczyszczenie przed NW to i owszem. Ale to jutro się pobawimy.
hammerite Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Probowalem zalaczyc ale nie mam mozliwosci. Moge wyslac np. na maila. Tlenek porzadny. Zaczynalem od gorszej jakosci a pozniej kupilem juz dobry polecany tutaj i to samo sie dzieje.
hamilton Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 12 Sierpnia 2016 A więc tak - zabrałem się dziś za przednią szybę w Oplu Corsa B. Szyba generalnie zajechana, masę płytkich zarysowań, kilka głębszych w polu działania wycieraczek. Na początku szybę umyłem APC ADBL 1:10, następnie zwykłym płynem do mycia okien. Następnie glinka Liquid Elements Red Clay, umycie pod ciśnieniem i do boju. Maszyny polerskie mam dwie, rotację K2 oraz Vander`a DA, w obu talerz 125mm. Filc oraz tlenek zakupiłem w WaxItCar, do tego spryskiwacz z wodą. Żeby nie przynudzać - stwierdzam kategorycznie: maszyna DA nie nadaje się w żaden sposób do polerowania szkła, oczywiście można to zrobić jeśli ktoś ma wolne dwa tygodnie i nie wie co w tym czasie robić. Rotacja widać że pracuje tzn. zauważyłem wygładzenie powierzchni szyby, nie planowałem jednak dziś dokonywać korekty całej tafli z uwagi na ograniczenia czasowe. Sądzę, że przez popołudnie udałoby się doprowadzić szybę do przyzwoitego stanu, ja niestety dziś na to nie mam czasu. Oczywiście nie dyskwalifikuję tu systemu DA, lecz moim zdaniem nadaje się on jedynie do oczyszczenia szyby z brudu, pozostałości robali itd pod aplikację NW, praca na dłuższą metę to nie tyle mordęga to nuda, szorujemy a efektu nie ma. Więc jeśli ktoś zapyta się, czy mając DA uda mu się wypolerować szybę to stwierdzam że NIE. NIE w jeden dzień.
Tomas-sg Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Zgłoś Opublikowano 12 Sierpnia 2016 hamilton, Dzięki wielkie za uświadomienie Mimo to spróbuję we wrześniu DA tylko ze ja mam z większym skokiem (15mm) zobaczymy co z tego wyjdzie Oczywiście też mam rotację K2 kupiona używka od użytkownika forum specjalnie do wypolerowana. Jeśli ktoś wykona próbę na DA ze skokiem 21mm to wtedy będziemy mieli komplet testów
cubstone Opublikowano 23 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 23 Października 2016 Wiecie może jak najskuteczniej poradzić sobie z wypiaskowanymi, szklanymi halogenami jak na zdjęciu? Pochodzą z BMW E46 i są w opłakanym stanie. Czy do szkła istnieją jakieś specjalne krążki szlifierskie, itp.? W razie czego dysponuję maszynką 75mm o skoku 3mm. Dzięki za wszelkie sugestie.
booohal Opublikowano 23 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 23 Października 2016 Polerowanie szkła z wykorzystanie wet sandingu to trochę niszowy u nas temat ale spokojnie ogarniesz. Zasada jest taka sama jak przy plastikowych reflektorach ale zaczynamy od bardziej agresywnych gradacji. Lecimy w górę do P2500, tlenek, filc i finito. Dodane po 4 minutach 36 sekundach: A, przy szkle można skończyć na niższej gradacji np. P1000 ale skoro masz maszynkę to zostałbym przy P2000 - szybciej zejdzie z polerowaniem. Dodane po 3 minutach 22 sekundach: I zerknij sobie jeszcze na to: http://www.v40.pl/viewtopic.php?t=47757 ... sc&start=0
zdrowy_zab Opublikowano 23 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 23 Października 2016 tutaj jest fajny poradnik
cubstone Opublikowano 23 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 23 Października 2016 Dzięki za info, poradnik rzeczywiście spoko. Teraz nie wiem, czy matowić halogeny na oscylacji, czy włączać rotację? Przed obejrzeniem tego filmiku nawet bym nie pomyślał o rotacji, a teraz się zastanawiam. Chociaż powierzchnia szkła halogenu może być nieco za mała i chyba bezpieczniej będzie oscylacją.
ask Opublikowano 24 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 24 Października 2016 Ile średnio zużywacie padów filcowych na spolerowanie przedniej szyby 1-2, więcej? Zdaję sobie sprawę, ze wszystko zależy od czynników zewnętrznych np. stopień zniszczenia szyby ale chodzi mi o informację tak z doświadczenia. W najbliższych dniach chcę spolerować przednią i tylną szybę (lekkie zarysowania przez poprzedniego właściciela najprawdopodobniej od skrobaczki) i chciałbym uzbroić się w odpowiedni arsenał. Szybę będę polerował po raz pierwszy a najbardziej nie lubię gdy w trakcie pracy mi czegoś braknie (polerkę mam rotacyjną). Czy fabrycznie przyciemniane szyby (tylna) również bez problemu można polerować ?
DZIADZIA Opublikowano 24 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 24 Października 2016 674087 Ile średnio zużywacie padów filcowych na spolerowanie przedniej szyby 1-2, więcej? 1szt spokojnie wystarczy, oczywiście co jakiś czas przeczyszczona szczoteczką.
hamilton Opublikowano 24 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 24 Października 2016 Zrobiłem szyby w jednym aucie i filc ma się świetnie, myślę że jeszcze drugie obskoczę. Możesz polerować przyciemniane, nic się nie stanie.
MTfoto Opublikowano 29 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2016 Miałem za sobą polerowanie szyb więc się wypowiem, a co tam. Generalnie filc się mało zużywa, tzn jeden starczy na kilka a nawet kilkanaście szyb. Najlepiej po zrobieniu całej jednej małej (boczna, tył lub 1/2 przód) krążek wypłukać w wodzie. Filcu wiadomo się nie pierze bo wyjdzie niezła szmatka z niego,należy tylko lekko przepłukać w wodzie. Ile idzie tlenku ceru to nie wiem, nie liczę sobie ale 100g starczy na jakieś 2-3 przednie, lekko zarysowane. Obroty rotacji to im niższe tym mniej zachlapane wszystko w koło. Używałem max 1000obr/min i dawało radę ale wszystko w okolicy było w białe kropki. Poniżej 1000 obr/min też wszystko było w białe kropki ale jakoś tak mniej. Jeśli zadrapanie jest minimalnie wyczuwalne pod paznokciem to da się zrobić tlenkiem, większe nie ma sensu się zabierać bez papierów. Teraz dla hardkorowców. Tlenek + filc to najmocniejsza wersja do polerowania plastikowych lamp. Znacznie agresywniejsza niż futro i Meguiars 101 ale używa się tego na własną odpowiedzialność. Parę zdjęć z placu boju nad tylną szybą ekstremalnie podrapaną. Rysy od machającej wycieraczki najgłębsze, później paręnaście bardzo głębokich rys i reszta po zwykłym używaniu
piszczek Opublikowano 1 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2016 A powiedzcie czym usunąć resztki tlenku ceru z odprysków kiedy mycie nie pomaga? APC mocne z pędzelkiem też nie.
MirekGTS Opublikowano 1 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2016 Woda z myjki ciśnieniowej powinna wypłukać resztki. Wysłane z mojego C5303 przy użyciu Tapatalka
typ2006 Opublikowano 1 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2016 APC albo mocna piana, ale musisz dać czas żeby odmoczyło. Potem wystarczy myjką z bardzo bliska (bez obaw, to szkło nie lakier) i większość powinna pójść od ciśnienia, a co zostanie to z czasem wyjdzie samo. Pomoc pędzla niekonieczna, ale nie zaszkodzi
piszczek Opublikowano 1 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2016 Próbowałem myjką przez dluzszy czas z bliska i APC. Nie pomogło. Resztki zeszły po jakimś czasie użytkowania. Od deszczu pewnie. Ale musi być pewny sposób żeby się tego pozbyć od razu.
typ2006 Opublikowano 1 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2016 Najważniejsze jest odmoczenie, czyli ciągłe podlewanie. Kwestia jeszcze jakim kątem i jak blisko podjeżdżałeś strumieniem, bo czasem i 5cm to mało...
typ2006 Opublikowano 1 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2016 A jaka myjka? Może za małe ciśnienie i przepływ do takiej roboty?
ask Opublikowano 2 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 2 Listopada 2016 Parę zdjęć z placu boju nad tylną szybą ekstremalnie podrapaną. A możesz pokazać efekt po polerce jak Ci wyszło z tą przyciembianą szybä? Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się