Skocz do zawartości

Duragloss Total Performance Polish #105 czy Track Claw Racing


tdi

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 201
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

jaki cleaner dać pod track clawa (samochód świeżo po korekcie)

 

jeśli po korekcie, to cleanera nie wymaga. Wystarczy #601, który w/g mnie nie jest stricte cleanerem, ale bardziej jakby "podkładem wiążącym".

Ja bym sugerował zostawić TC po aplikacji na 1h, przed spolerowaniem, a potem najlepiej zostawić auto w garażu na całą noc i głaskać dopiero rano - pieluszka wskazana - na wszelki wypadek :D:P

Nie polewamy wodą przed upływem 12h :!:;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy nakladanie 2 warstw TC ma sens? Jesli tak, to czy takze czekamy godzinke przed spolerowaniem pierwszej warstwy i po spolerowaniu nakladamy druga, odczekujemy ponownie godzine i polerujemy?

 

Generalnie 2 warstwy LSP mają sens, dotyczy to rowniez TC. Zrob tak jak piszesz, ale pod warunkiem, ze przed pierwsza warstwa TC polozysz #601. Bez uprzednio nałożonego #601, rekomendowany przez dystrybutora okres pomiędzy warstwami to 12 godzin.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie za porady, też tak właśnie myślałem że po korekcie sama 601 wystarczy. Paweł zamysł był właśnie taki że furka postoi całą noc w garażu. Właściwie to dwie bo na drugie auto poleci 111.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam,

 

Czy ktos z obecnych :D nakladal kiedys DURAGLOSS #111 na felgi

 

Felgi zostały odpowiednio przygotowane tzn dokladne mycie , usuniecie smoly , glinka oraz 2 warstwy SRP

 

Nie pytam czy warto nakladac bo i tak nałożę :mrgreen: ale pytam czy jest sens i czy ten zabieg ochroni felgi ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Witam,

 

Czy ktos z obecnych :D nakladal kiedys DURAGLOSS #111 na felgi

 

Felgi zostały odpowiednio przygotowane tzn dokladne mycie , usuniecie smoly , Glinka oraz 2 warstwy SRP

 

Nie pytam czy warto nakladac bo i tak nałożę :mrgreen: ale pytam czy jest sens i czy ten zabieg ochroni felgi ;)

Śmiało nakładaj #111 na felgi, bo ten sealant jest także do tego przeznaczony. Jest odporny na wysokie temperatury i na felgach sprawdza się świetnie (można nakładać także na polerowane felgi i chromowane). Tylko nie używaj SRP przed #111, ponieważ skrócisz trwałość. Najlepiej użyj #601 lub ewentualnie połóż bez cleanera, ale pod żadnym pozorem nie używaj SRP. Co jakiś czas warto jeszcze prysnąć na felgi DG Aquawax #951, żeby przedłużyć trwałość i nawet nie będziesz potrzebował żadnych płynów do felg, bo brud będzie schodził podczas mycia szamponem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Cześć,

 

odgrzebię temat, przeczytałem cały od deski do deski ale nie jestem pewny czy dobrze kombinuje.

Mam lakier przed korektą, czarny metalic wpadający w fiolet i brąz i w słońcu jest dość sporo swirli ale po użyciu AIO Cherry Glaze jest sporo lepiej tyle, że chciałem pobawić się dalej.

Myślę nad zestawem od DG. I teraz tak, jako, że korekty póki co nie będę robił ale chciałem zamaskować trochę te swirle to myślę użyć 601 i 105. Tylko pytanie czy pod 601 kupować 652 albo 671 ? (jaka między nimi różnica ?) A może użyć Cherry Glaze, które mam ?

Czyli CG-601-105 czy 652/671 - 601 - 105 ? czy może w ogóle pominąć 601 i dać na CG lub 652 105?

 

Pomóżcie proszę początkującemu zapaleńcowi :)

 

Dzięki !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym zastosował taka kolejność 652>601>105

Ewentualnie 652>105

DG#601 to taki utrwalacz pod sealanty a typowy cleaner to DG#652

 

a dlaczego akurat 652 a nie wspomniany 671? Czym one się różnią dokładnie ? Albo inaczej..w jakim szczególnym celu są stosowane ? Z opisów producenta można wnioskować, że oba są do tego samego ale jakaś różnica być musi.

Mój lakier ma skończone 6 lat, raczej nie jest matowy czy jakiś wybladły, ma sporo swirli i dosłownie kilka rysek ledwo widocznych ale też sporo odprysków na masce.

 

Dodane po 2 minutach 12 sekundach:

jeżeli chcesz ukryć/zamaskować swirle użyj #671 zamiast #651 , potem 601 i na to 105

 

ok to wydaje się mieć sens.

Jakieś sugerowane odstępy między aplikacjami ?

 

Dodane po 11 minutach 41 sekundach:

i jeszcze pytanie jedno..jak z kolejnymi aplikacjami za powiedzmy 2-3 miesiące..? aby przygotować powierzchnię to pierw 671 potem 601 i na końcu 105? Czy jakoś inaczej i pierw usunąć pozostałości po wcześniej nałożonym wosku a dopiero wspomniane kroki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po zabawie ze 671 ( najwięcej zajmie czasu ) , nakładasz 601 i od razu jak nałożysz na całe auto 601 kładziesz 105 , 30-40 min i polerujesz. Nie poleruj po 10 min. jak już niektórzy próbowali , musi się związać . Do odświeżania 105 polecam środek 951

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a po jakim czasie od pierwszej warstwy nakładać drugą? Nie mam garażu krytego i przez te kilka godzin się zakurzy na pewno to czy przed drugą aplikację przelecieć delikatnie MF czy myć całe auto i dopiero 2 warstwa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 6 miesięcy temu...
  • 2 miesiące temu...
  • 2 lata później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.