Jump to content

Duragloss Total Performance Polish #105 czy Track Claw Racing


tdi

Recommended Posts

Jak w temacie, co byście wybrali? Chcę uzyskać jak największy blask i tu lepszy jest chyba Track Claw Racin ale jeśli różnica w połysku jest na tyle mała to może lepszy jest #105?

Pomożecie? Bo totalnie nie wiem co wybrać :o

Link to comment
Share on other sites

Ja wybrałem Track claw racing. Różnica w cenie nie jest duża. Ale daje lepszą gładź.Chyba przez te fluoropolimery. I można i w słońcu aplikować. :)

Link to comment
Share on other sites

Jak w temacie, co byście wybrali? Chcę uzyskać jak największy blask i tu lepszy jest chyba Track Claw Racin ale jeśli różnica w połysku jest na tyle mała to może lepszy jest #105?

Pomożecie? Bo totalnie nie wiem co wybrać :o

Oba te sealanty dają duży blask i mokry efekt. Track Claw jest na fluoropolimerach, a TPP #105 na polimerach i wosku syntetycznym. Lakier po Track Claw będzie bardziej śliski i błyszczący niż po Total Performance Polish #105. Z kolei TPP #105 da większą głębię i dłużej utrzyma się na lakierze. W każdym razie, oba będą bardzo błyszczące i śliskie.

 

Można jeszcze zwiększyć, i tak już bardzo dużą, trwałość sealantów Duraglossa, używając Duragloss Bonding Agent #601.

Link to comment
Share on other sites

No i zapodałem na lewą stronę, dach i tył. Nakładałem aplikatorem bawełnianym. Kolor żólty, pachnie kwiatowo, przyjemnie, potem trochę octowo. Idzie bardzo łatwo. Po 25-30 minutach zdjąłem jedną, miękką MF. Połysk jest naprawdę ostry. Ale na kompletne zadziałanie trzeba poczekać 24h. Nakładałem na inne elementy różne woski i muszę powiedzieć, że chyba strona z Track Claw jest najbardziej sliska i połyskliwa. Są to obserwacje spod lampy i w garażu.Jutro przy pogodzie wystawię na słońce i zrobię foto.

takie sobie zrobiłem mistrzostwa,co dłużej będzie ładniej kropelkowało. Wieczorem chcę zrobić test woda z atomizera.

ps. łapy mnie na.p...rawdę bolą. :D

 

[ Dodano: 3 Kwiecień 2010, 19:14 ]

Zdjecie:

IMG_2136_resize.JPG.abc3819a5019e0eaa06eaba4c605adeb.JPG

IMG_2148_resize.JPG.65759d5a724cc247bd7c4471b5174e70.JPG

Link to comment
Share on other sites

Evo, to robiłem w garażu, na płaskim elemencie błotnika i dachu. Na drzwiach zjechało i nie zdążyłem zrobić, komórką robię :D, więc nie mamobaw co do odprowadzenia. jutro ma padać i będę nim jeździł. A ta woda w sprayu z superpharmu :good: do testowania.

Link to comment
Share on other sites

  • Administrator

Ostatnio doszedłem do wniosku że dużo ważniejsza od kropelkowania, jest dla mnie prędkość odprowadzania wody z lakieru, mimo że nie wygląda tak widowiskowo ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

W piątek mam zamiar nakładać kombo:

 

1.Duragloss Bonding Agent #601

Jak długo czekać po nałożeniu na całe auto a może od razu po nim nakładać #105?

edit: 5-10 minut do pojawienia się "mgiełki" ? czyli aby wyschło, nałozyć 105, 5- 10 minut

aby wyschło i wszystko spolerować, później po kilku h zalecana jest jeszcze jedna warstwa samego 105 - taki sposób znalazłem na innym forum i tak mam zamiar zrobić :)

 

2. Duragloss Total Performance Polish #105

 

Czy można tym sealantem pokrywać plastikowe powierzchnie?

 

p.s. ma marginesie mam jeszcze sporo szamponu Megs NXt, czy ktoś traktował nim sealanty Duraglossa (?), na wszelki wypadek zamówiłem też szampon OCW, auto mam nowe, przebieg 2k, po odbiorze z salonu do m-ca ładnie kropelkowało, myłem co tydzień Mgs Nxt.

Link to comment
Share on other sites

1.Duragloss Bonding Agent #601

Jak długo czekać po nałożeniu na całe auto a może od razu po nim nakładać #105?

edit: 5-10 minut do pojawienia się "mgiełki" ? czyli aby wyschło, nałozyć 105, 5- 10 minut aby wyschło i wszystko spolerować, później po kilku h zalecana jest jeszcze jedna warstwa samego 105 - taki sposób znalazłem na innym forum i tak mam zamiar zrobić :)

Bonding Agent #601 nakłada się na całe auto, będzie prawie niewidoczny na lakierze. Potem od razu kładzie się Duragloss #105. Teraz trzeba odczekać około 45 minut (przy takiej temperaturze i wilgotności nawet godzinę) i dopiero wypolerować. Drugą warstwę #105 można położyć od razu, nie trzeba czekać kilka godzin. Taka jest jedna z zalet Bonding Agent #601, można dzięki niemu położyć natychmiastowo drugą warstwę bez odczekiwania 12/24h.

 

2. Duragloss Total Performance Polish #105

 

Czy można tym sealantem pokrywać plastikowe powierzchnie?

 

p.s. ma marginesie mam jeszcze sporo szamponu Megs NXt, czy ktoś traktował nim sealanty Duraglossa (?), na wszelki wypadek zamówiłem też szampon OCW, auto mam nowe, przebieg 2k, po odbiorze z salonu do m-ca ładnie kropelkowało, myłem co tydzień Mgs Nxt.

Tak, można stosować na plastikach, nic nie pobrudzi.

 

Szampon Megs NXT nie jest zbyt udany, lepiej używać DG #901 lub wspomniany przez Ciebie OCW.

Link to comment
Share on other sites

  • Partner forum

budasty, Jak masz sporo szamponu NXT to warto zrobić test, z moich obserwacji wynika że ten szampon dobrze współgra z sealant-ami gorzej działa na woski naturalne. Zrób test trwałości, szkoda żeby się zmarnował. ;)

Link to comment
Share on other sites

budasty, Jak masz sporo szamponu NXT to warto zrobić test, z moich obserwacji wynika że ten szampon dobrze współgra z sealant-ami gorzej działa na woski naturalne. Zrób test trwałości, szkoda żeby się zmarnował. ;)

 

Test jeśli zrobie to najwczesniej na wiosne, będę mył auto przez zimę szamponem OCW (o ile będzie powyzej zera w zimie), garaż mam ogrzewany więc po umyciu i wytarciu moge auto schowac, przed chwilą wstepnie (ponad 1h) umyłem auto z zewnątrz :) Megsem Nxt, którego nie żałowałem, najpierw woda ze szlaufa, spryskanie atomizerem rozcienczonego megsa na całe auto, spłukanie samą wodą, mycie na dwa wiadra rękawicą, spłukanie i Jan Niezbędny x2 :), zdjęcie kiepskie ale coś tam widać:

 

1006503.jpg

Link to comment
Share on other sites

Dzisiaj pierwszy raz od zakupu zapodałem na autko zestaw #601 i #111 .

Aplikacja łatwa , do końca nie ufam temu #601 , jego aplikacja przeczy dotychczasowej jaka stosowałem i to co ludzie piszą na forum , no dobra , muszę wierzyć na słowo Wax Paradise że tak ma być :) .

Polerowanie , tutaj po odczekaniu 40 min. trzeba przyznać że trochę trzeba się namachać nawet , nawet to przyschło i stawia opór , ale bez przesady .

Połysk jest ładny , w opisie wspominają o tzw. " mokrym efekcie " , hmm cóż mi bardziej odpowiada ten efekt na zestawie EX-P i Red od PB , nie chcę " krzywdzić " moja opinią zestaw #601 i #111 , no po prostu kapkę inny połysk mi odpowiada , chociaż żonka powiedziała że fiacior cholernie błyszczy w sztucznym świetle na stacji benzynowej . ;)

Jednak nie o połysk tu idzie , tylko o trwałość i zabezpieczenie na zimę .

Zostaje mi tylko dokupić Duragloss Aquawax #951 i zobaczymy jak będzie się zestaw Duraglossa sprawował w zimie . :)

Link to comment
Share on other sites

Dzisiaj pierwszy raz od zakupu zapodałem na autko zestaw #601 i #111 .

Aplikacja łatwa , do końca nie ufam temu #601 , jego aplikacja przeczy dotychczasowej jaka stosowałem i to co ludzie piszą na forum , no dobra , muszę wierzyć na słowo Wax Paradise że tak ma być :)

Nie musisz mi wierzyć, nie ja to wymyśliłem :) Tak ten produkt został stworzony i tak działa. To jest coś innego niż reszta. Kiedyś też nikt Kopernikowi nie wierzył ;)

 

Polerowanie , tutaj po odczekaniu 40 min. trzeba przyznać że trochę trzeba się namachać nawet , nawet to przyschło i stawia opór , ale bez przesady.

Ten produkt bardzo łatwo wytrzeć. Być może nałożyłeś zbyt grubą warstwę lub używałeś jakiejś pseudo mikrofibry :) Ile zeszło Ci produktu? Powinno dosłownie kilka mililitrów.

 

Połysk jest ładny , w opisie wspominają o tzw. " mokrym efekcie " , hmm cóż mi bardziej odpowiada ten efekt na zestawie EX-P i Red od PB , nie chcę " krzywdzić " moja opinią zestaw #601 i #111 , no po prostu kapkę inny połysk mi odpowiada , chociaż żonka powiedziała że fiacior cholernie błyszczy w sztucznym świetle na stacji benzynowej . ;)

Duragloss #111 daje efekt inny niż wszystkie. Jest to jeden z moich ulubionych efektów, bardzo go lubię, a mam w czym wybierać :-] Poczekaj do rana, efekt będzie jeszcze lepszy :)

Link to comment
Share on other sites

Dzisiaj pierwszy raz od zakupu zapodałem na autko zestaw #601 i #111 .

Aplikacja łatwa , do końca nie ufam temu #601 , jego aplikacja przeczy dotychczasowej jaka stosowałem i to co ludzie piszą na forum , no dobra , muszę wierzyć na słowo Wax Paradise że tak ma być :)

Nie musisz mi wierzyć, nie ja to wymyśliłem :) Tak ten produkt został stworzony i tak działa. To jest coś innego niż reszta. Kiedyś też nikt Kopernikowi nie wierzył ;)

 

Polerowanie , tutaj po odczekaniu 40 min. trzeba przyznać że trochę trzeba się namachać nawet , nawet to przyschło i stawia opór , ale bez przesady.

Ten produkt bardzo łatwo wytrzeć. Być może nałożyłeś zbyt grubą warstwę lub używałeś jakiejś pseudo mikrofibry :) Ile zeszło Ci produktu? Powinno dosłownie kilka mililitrów.

 

Połysk jest ładny , w opisie wspominają o tzw. " mokrym efekcie " , hmm cóż mi bardziej odpowiada ten efekt na zestawie EX-P i Red od PB , nie chcę " krzywdzić " moja opinią zestaw #601 i #111 , no po prostu kapkę inny połysk mi odpowiada , chociaż żonka powiedziała że fiacior cholernie błyszczy w sztucznym świetle na stacji benzynowej . ;)

Duragloss #111 daje efekt inny niż wszystkie. Jest to jeden z moich ulubionych efektów, bardzo go lubię, a mam w czym wybierać :-] Poczekaj do rana, efekt będzie jeszcze lepszy :)

 

No właśnie , wydaje mi sie że kapkę za dużo chyba położyłem , z buteleczki #111 zeszło mi tak 1.5 - 2 cm poziomu z przed aplikacji . Do nakładania użyłem padów duragloss , a do polerowania MF Sonax-a ( czerwona )

Dzisiaj położę druga warstwę #111 .

 

[ Dodano: 8 Październik 2010, 09:58 ]

a dodam jeszcze że dużo mniej lakier łapie kurz po #111 niż np. po PB Red .

Link to comment
Share on other sites

Uff, ciezko policzyc ile godzin włozyłem w zabawe z autem (mycie/bonding agent/2 warstwy 105) ale szkoda ze nie mam dobrego aparatu fotograficznego ... przed chwilą zaparkowałem w garazu i przy sztucznym mocnym oswietleniu efekt lustra jakiego nie było, gdy odebrałem z salonu (poltorej m-ca temu) :), nie chodziło mi o wygląd ale o zabezpieczenie, zobaczymy jak długo #105 bedzie sie trzymał, moje pierwsze woskowanie auta :) za mną, dzięki wszystkim za merytoryczną pomoc.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.