ultratouch Opublikowano 11 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 11 Maja 2012 Samochód po korekcie więc nie widzę sensu używać 101/652/501 itp. Procedura z 601 jest taka sama.
gruby_RS Opublikowano 11 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 11 Maja 2012 jaki cleaner dać pod track clawa (samochód świeżo po korekcie) jeśli po korekcie, to cleanera nie wymaga. Wystarczy #601, który w/g mnie nie jest stricte cleanerem, ale bardziej jakby "podkładem wiążącym". Ja bym sugerował zostawić TC po aplikacji na 1h, przed spolerowaniem, a potem najlepiej zostawić auto w garażu na całą noc i głaskać dopiero rano - pieluszka wskazana - na wszelki wypadek Nie polewamy wodą przed upływem 12h
martek Opublikowano 11 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 11 Maja 2012 Czy nakladanie 2 warstw TC ma sens? Jesli tak, to czy takze czekamy godzinke przed spolerowaniem pierwszej warstwy i po spolerowaniu nakladamy druga, odczekujemy ponownie godzine i polerujemy?
Xeper Opublikowano 11 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 11 Maja 2012 Czy nakladanie 2 warstw TC ma sens? Jesli tak, to czy takze czekamy godzinke przed spolerowaniem pierwszej warstwy i po spolerowaniu nakladamy druga, odczekujemy ponownie godzine i polerujemy? Generalnie 2 warstwy LSP mają sens, dotyczy to rowniez TC. Zrob tak jak piszesz, ale pod warunkiem, ze przed pierwsza warstwa TC polozysz #601. Bez uprzednio nałożonego #601, rekomendowany przez dystrybutora okres pomiędzy warstwami to 12 godzin.
martek Opublikowano 11 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 11 Maja 2012 Dzieki No to zaczynam przygode z Duragloss O 601 nawet nie wspominalam, bo to oczywista oczywistosc!
Sucre Opublikowano 11 Maja 2012 Zgłoś Opublikowano 11 Maja 2012 Dzięki wielkie za porady, też tak właśnie myślałem że po korekcie sama 601 wystarczy. Paweł zamysł był właśnie taki że furka postoi całą noc w garażu. Właściwie to dwie bo na drugie auto poleci 111.
Beny.rac Opublikowano 12 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 12 Maja 2013 Witam, Czy ktos z obecnych nakladal kiedys DURAGLOSS #111 na felgi Felgi zostały odpowiednio przygotowane tzn dokladne mycie , usuniecie smoly , glinka oraz 2 warstwy SRP Nie pytam czy warto nakladac bo i tak nałożę ale pytam czy jest sens i czy ten zabieg ochroni felgi
kamilgt Opublikowano 12 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 12 Maja 2013 Sealanty duraglossa nakładamy tylko na DG #601
Administrator AreK Opublikowano 12 Maja 2013 Administrator Zgłoś Opublikowano 12 Maja 2013 Beny.rac, może i ochroni ale za długo nie poleży. Po co to SRP?
pascal Opublikowano 12 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 12 Maja 2013 Albo na #652 ale wtedy dłużej czekamy przed nałożeniem kolejnej warstwy.
Duragloss Opublikowano 21 Maja 2013 Zgłoś Opublikowano 21 Maja 2013 Witam, Czy ktos z obecnych nakladal kiedys DURAGLOSS #111 na felgi Felgi zostały odpowiednio przygotowane tzn dokladne mycie , usuniecie smoly , Glinka oraz 2 warstwy SRP Nie pytam czy warto nakladac bo i tak nałożę ale pytam czy jest sens i czy ten zabieg ochroni felgi Śmiało nakładaj #111 na felgi, bo ten sealant jest także do tego przeznaczony. Jest odporny na wysokie temperatury i na felgach sprawdza się świetnie (można nakładać także na polerowane felgi i chromowane). Tylko nie używaj SRP przed #111, ponieważ skrócisz trwałość. Najlepiej użyj #601 lub ewentualnie połóż bez cleanera, ale pod żadnym pozorem nie używaj SRP. Co jakiś czas warto jeszcze prysnąć na felgi DG Aquawax #951, żeby przedłużyć trwałość i nawet nie będziesz potrzebował żadnych płynów do felg, bo brud będzie schodził podczas mycia szamponem.
kris990 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Zgłoś Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Cześć, odgrzebię temat, przeczytałem cały od deski do deski ale nie jestem pewny czy dobrze kombinuje. Mam lakier przed korektą, czarny metalic wpadający w fiolet i brąz i w słońcu jest dość sporo swirli ale po użyciu AIO Cherry Glaze jest sporo lepiej tyle, że chciałem pobawić się dalej. Myślę nad zestawem od DG. I teraz tak, jako, że korekty póki co nie będę robił ale chciałem zamaskować trochę te swirle to myślę użyć 601 i 105. Tylko pytanie czy pod 601 kupować 652 albo 671 ? (jaka między nimi różnica ?) A może użyć Cherry Glaze, które mam ? Czyli CG-601-105 czy 652/671 - 601 - 105 ? czy może w ogóle pominąć 601 i dać na CG lub 652 105? Pomóżcie proszę początkującemu zapaleńcowi Dzięki !
3echo Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Zgłoś Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Ja bym zastosował taka kolejność 652>601>105 Ewentualnie 652>105 DG#601 to taki utrwalacz pod sealanty a typowy cleaner to DG#652
yacek _b Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Zgłoś Opublikowano 25 Sierpnia 2015 jeżeli chcesz ukryć/zamaskować swirle użyj #671 zamiast #651 , potem 601 i na to 105
kris990 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Zgłoś Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Ja bym zastosował taka kolejność 652>601>105Ewentualnie 652>105 DG#601 to taki utrwalacz pod sealanty a typowy cleaner to DG#652 a dlaczego akurat 652 a nie wspomniany 671? Czym one się różnią dokładnie ? Albo inaczej..w jakim szczególnym celu są stosowane ? Z opisów producenta można wnioskować, że oba są do tego samego ale jakaś różnica być musi. Mój lakier ma skończone 6 lat, raczej nie jest matowy czy jakiś wybladły, ma sporo swirli i dosłownie kilka rysek ledwo widocznych ale też sporo odprysków na masce. Dodane po 2 minutach 12 sekundach: jeżeli chcesz ukryć/zamaskować swirle użyj #671 zamiast #651 , potem 601 i na to 105 ok to wydaje się mieć sens. Jakieś sugerowane odstępy między aplikacjami ? Dodane po 11 minutach 41 sekundach: i jeszcze pytanie jedno..jak z kolejnymi aplikacjami za powiedzmy 2-3 miesiące..? aby przygotować powierzchnię to pierw 671 potem 601 i na końcu 105? Czy jakoś inaczej i pierw usunąć pozostałości po wcześniej nałożonym wosku a dopiero wspomniane kroki?
yacek _b Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Zgłoś Opublikowano 25 Sierpnia 2015 po zabawie ze 671 ( najwięcej zajmie czasu ) , nakładasz 601 i od razu jak nałożysz na całe auto 601 kładziesz 105 , 30-40 min i polerujesz. Nie poleruj po 10 min. jak już niektórzy próbowali , musi się związać . Do odświeżania 105 polecam środek 951
kris990 Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Zgłoś Opublikowano 26 Sierpnia 2015 a po jakim czasie od pierwszej warstwy nakładać drugą? Nie mam garażu krytego i przez te kilka godzin się zakurzy na pewno to czy przed drugą aplikację przelecieć delikatnie MF czy myć całe auto i dopiero 2 warstwa?
yacek _b Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Zgłoś Opublikowano 26 Sierpnia 2015 jeżeli zastosujesz #601 , który przyśpiesza wiązanie 105 i poprawia jego trwałość , to możesz od razy nakładać druga warstwę 105 ( bez 601 )
kaarolek1 Opublikowano 1 Października 2015 Zgłoś Opublikowano 1 Października 2015 Duragloss 652 jak nakladac kolistymi ruchami czy wzdłuż lini góra dół lub prawo lewo?
hechter Opublikowano 2 Października 2015 Zgłoś Opublikowano 2 Października 2015 Dowolnie. Wycieranie tak samo w stylu dowolnym.
3echo Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Czy DG#105 to nie jest przypadkiem takie delikatne AIO?
piepia Opublikowano 20 Lipca 2016 Zgłoś Opublikowano 20 Lipca 2016 Czy ktos nakladal DG101+DG111 ? Jak to sie ma do wygladu/trwalosci?
V1RU$ Opublikowano 26 Czerwca 2019 Zgłoś Opublikowano 26 Czerwca 2019 Czy POORBOY’S World EX-P można uznać za zamiennik Duragloss Track Claw Racing. I jaka trwałość obu. Ponoć EX-P max. dwa miesiące.
Moderator psemo Opublikowano 26 Czerwca 2019 Moderator Zgłoś Opublikowano 26 Czerwca 2019 4 godziny temu, V1RU$ napisał: Czy POORBOY’S World EX-P można uznać za zamiennik Duragloss Track Claw Racing Nie, to są dwa różne produkty. Dla mnie zdecydowanie lepszy jest DG 1
V1RU$ Opublikowano 26 Czerwca 2019 Zgłoś Opublikowano 26 Czerwca 2019 Godzinę temu, psemo napisał: Nie, to są dwa różne produkty. Dla mnie zdecydowanie lepszy jest DG Oba to chyba przecież jakieś płynne sealant'y nastawione na mokry look ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się