dominiczek9518 Opublikowano 29 Września 2017 Zgłoś Opublikowano 29 Września 2017 Świetna robota i te szczegóły we wnętrzu robią wrażenie. Jakiej używałeś latarki bo jak na sprzęt którym dysponujesz to całkiem nieźle wyciąłeś lakier, który nie powinien należeć do miękkich. Dużo czasu zajął Tobie etap cuttingu?
KapselK Opublikowano 30 Września 2017 Autor Zgłoś Opublikowano 30 Września 2017 Latarka jakaś zwykła ledowa, nie kupowałem specjalnie nie wiadomo czego. Ile ciąłem lakier? Trudno powiedzieć, nie zwracałem uwagi ile czasu to zajmuję, tylko po prostu działałem.
KapselK Opublikowano 8 Października 2017 Autor Zgłoś Opublikowano 8 Października 2017 10 tys. km minęło strasznie szybko, ale były 3 razy Tatry od maja także, nie ma się co dziwić, ostatni wyjazd tydzień temu. Zestaw serwisowy gotowy, tylko wymieniać. Dodatkowo będą wymienione tuleje z tyłu + ustawienie geometrii.
KapselK Opublikowano 8 Października 2017 Autor Zgłoś Opublikowano 8 Października 2017 2 minuty temu, keza napisał: Dobry zestaw Poprzednio był dokładnie taki sam.
KapselK Opublikowano 8 Października 2017 Autor Zgłoś Opublikowano 8 Października 2017 Taki mam zamiar. Uważam, że dobry olej i filtry przy regularności wymiany to podstawa.
keza Opublikowano 8 Października 2017 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2017 Tak samo podchodzę do tematu olejowego, ja u siebie stosuje LM Top Tec 4300 w 1.6 HDI. Zastanawiam się nad zmianą na Amsoil, chyba że się przekonam do Twojej marki
KapselK Opublikowano 8 Października 2017 Autor Zgłoś Opublikowano 8 Października 2017 Mi tak doradził nasz forumowicz Tomek z czarnepaliwo.pl, gdy kupiłem auto i poprosiłem go o pomoc w doborze oleju. Doradził mi ten jak wyżej i tego się trzymam.
Michał126 Opublikowano 8 Października 2017 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2017 48 minut temu, keza napisał: Tak samo podchodzę do tematu olejowego, ja u siebie stosuje LM Top Tec 4300 w 1.6 HDI. Zastanawiam się nad zmianą na Amsoil, chyba że się przekonam do Twojej marki Który Amsoil? European Car Formula Improved ESP 5W30? Jest trochę lepszy niż Enviro+ 5W30 (oznaczono w nim związki boru, czyli to, co w dodatku AR9100 odpowiada za zmniejszenie tarcia), ale to się już robią aptekarskie różnice. Penrite tak jak Amsoil w zasadzie nie ma słabych olejów w gamie, chociaż całościowo Amsoil jest lepszy (i jestem jego fanboyem, przyznaję). Ale za to Penrite wychodzi taniej. Coś za coś. Akurat w klasie 5W40 mid-saps nie zastanawiam się nad niczym innym. Sam wlałem tego do 1.9 TDI PD.
keza Opublikowano 9 Października 2017 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2017 10 godzin temu, Michał126 napisał: Który Amsoil? European Car Formula Improved ESP 5W30? Jest trochę lepszy niż Enviro+ 5W30 (oznaczono w nim związki boru, czyli to, co w dodatku AR9100 odpowiada za zmniejszenie tarcia), ale to się już robią aptekarskie różnice. Penrite tak jak Amsoil w zasadzie nie ma słabych olejów w gamie, chociaż całościowo Amsoil jest lepszy (i jestem jego fanboyem, przyznaję). Ale za to Penrite wychodzi taniej. Coś za coś. Akurat w klasie 5W40 mid-saps nie zastanawiam się nad niczym innym. Sam wlałem tego do 1.9 TDI PD. Michał zastanawiam się nad AMSOIL 5W30 EUROPEAN CAR FORMULA (AEL) 5W30, choć parametry tego Enviro+ 5W30 też są bardzo dobre. Coś z tej dwójki na pewno wpadnie przy następnej wymianie + płukanka Mitasu.
paperson Opublikowano 14 Października 2017 Zgłoś Opublikowano 14 Października 2017 @KapselK gratulacje za zajęcie 1. miejsca w tej edycji konkursu PSB. Zasłużone
KapselK Opublikowano 14 Października 2017 Autor Zgłoś Opublikowano 14 Października 2017 Łoł, jak się cieszę.
Posejdon Opublikowano 14 Października 2017 Zgłoś Opublikowano 14 Października 2017 Gratulacje wygranej i gustu co do olejuktóry również płynie w żyłach mojego autka
KapselK Opublikowano 14 Października 2017 Autor Zgłoś Opublikowano 14 Października 2017 @Posejdon dziękuję. Chyba pierwszy raz coś wygrałem. Oleju jeszcze nie wymieniałem, ale wolę mieć już wszystko przygotowane na serwis. Dokulam jeszcze trochę kilometrów na starym.
KapselK Opublikowano 11 Listopada 2017 Autor Zgłoś Opublikowano 11 Listopada 2017 Mówiłem, że pozwolę sonie aktualizować temat, no więc... W aucie zmieniony olej i filtry z zdjęcia parę postów wyżej, zalany AR9100 (drugi raz ten sam zestaw), dodatkowo zmienione tuleje pływające z tyłu, ustawiona geometria oraz wymieniona środkowa kratka zderzaka z przodu. To działo się we wtorek oraz środę. Dzisiaj umyłem felgi zimowe, pogoda słaba, wiatr, momentami kropiło deszczem, pizgawica niemiłosierna, ale trzeba było to zrobić bo założyłem sobie, że w ten weekend ogarniam zimówki. Użyłem następujące środki ExCede Tire and Rubber Cleaner Tenzi Czysta Felga, Tenzi Krwawa Felga, Shiny Garage D-Tox, K2 Roton, Good Stuff Piranhia oraz ADBL T&G. Generalnie chciałem użyć te tańsze specyfiki od Tenzi i K2 i wypsikać resztkę końca D-Tox'a. Piranhia bardziej z ciekawości, bo to nowość w moim arsenale. Więcej na fotkach. Tylne na pierwszy ogień. Opony wymyte ExCede dwukrotnie zewnętrzna strona i wewnętrzna. Następnie Czysta Felga i Krwawa Felga, Krwawa Felga nie miała co robić ponieważ jak kupiłem auto to felgi dostały już deironizatorem. Na kolejnych używałem na zewnętrznej stronie tylko Czystej Felgi. Dalej wewnętrzna strona. Jedna felga domyła się słabo, robiłem tyle podejść deironizatorem, że potem już mi się nie chciało. Myślałem, że to przez Krwawą Felgę, że za słaba, użyłem D-Toxa, swoje poprawił, ale mimo wszystko trochę syfu zostało. Krwawa Felga, fajny środek za ta kasę, trzeba dłużej ją zostawić, żeby zaczęła działać. D-Tox wiadomo, inna półka, reagował szybciej i dużo jeszcze poprawił po Krwawej Feldze. Mimo wszystko wolę te droższe specyfiki i ich szybsze i mocniejsze działanie. Na koniec T&G od ADBL. Przednie tylko dwie fotki z działania Rotona, wspomagałem się też nowością od Good Stuff. Co do Rotona, to wolę Krwawą Felgę, lepiej sobie radzi i mniej wali. Piranhię tylko testowo użyłem, świetny atomizer, zapachu nie czułem, działanie super. Jedyne co mi się w oczy rzuciło to że kolor krwawienia jest jaśniejszy niż przy Rotonie, Krwawej Feldze czy D-Tox'ie, taki przyjemny róż. A tutaj majster. Koła teraz mam na chacie, chce je jeszcze spolerować no i położyćFX Protect Wheel Armour. Tak to wygląda po czyszczeniu. CDN.
Fredi88 Opublikowano 11 Listopada 2017 Zgłoś Opublikowano 11 Listopada 2017 30 minut temu, KapselK napisał: A tutaj majster. Kurde ludzi wieczorami nie strasz Myślałem, że jakiś szalony dentysta się do mnie dobiera
Michał126 Opublikowano 11 Listopada 2017 Zgłoś Opublikowano 11 Listopada 2017 Matka by mnie chyba zabiła jakbym tak koła do domu przywlókł
KapselK Opublikowano 11 Listopada 2017 Autor Zgłoś Opublikowano 11 Listopada 2017 @Michał126 pokój na piętrze, nawet tutaj nie przychodzi.
paperson Opublikowano 11 Listopada 2017 Zgłoś Opublikowano 11 Listopada 2017 @KapselK profi robota, po prostu sporo serca w to wkładasz. Podziwiam, że Ci się chciało dziś działać na zew. Ja musiałem się siłować ze swoim owczarkiem, żeby wyszedł na dwór
KapselK Opublikowano 11 Listopada 2017 Autor Zgłoś Opublikowano 11 Listopada 2017 @paperson dzięki za miłe słowa. Masz rację, pogoda była dzisiaj ciulowa, ale jak się chce to można wszystko. Zatrzymałby mnie tylko deszcz lub śnieg.
KapselK Opublikowano 12 Listopada 2017 Autor Zgłoś Opublikowano 12 Listopada 2017 Koła gotowe, włożone w pokrowce, jutro do wyważenia i na auto.
DZIADZIA Opublikowano 12 Listopada 2017 Zgłoś Opublikowano 12 Listopada 2017 fiu fiu, zajebiaszczo wyszło
paperson Opublikowano 12 Listopada 2017 Zgłoś Opublikowano 12 Listopada 2017 @KapselK przegiąłeś Wariacie
Grzechu23 Opublikowano 13 Listopada 2017 Zgłoś Opublikowano 13 Listopada 2017 Noo paanie, przygotowanie felg 10/10
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się