Skocz do zawartości

Co mi dziś poprawiło humor 3


Rekomendowane odpowiedzi

@Kuba95 Ja kupiłem Nokiany w 2015 roku - Wrd4, które były pierwszy sezon na rynku i po czterech sezonach zaczęły pękać, a zauważyłem to dopiero tak tu na Forum ludzie zaczęli opisywać swoje przypadki.

Przejeżdżałem cztery zimy i wymieniono mi na nowe 🙂

Oczywiście produkcja ruska.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@maciek-drummer dobrze się zachowali 🙂 wr d4 też kupiłem w tym samym czasie co moje. Jak one wyglądają to nie mam pojęcia, bo auta nie widziałem już 3 lata. Mi kilka osób odradzało gwarancje, bo twierdzili że to strata czasu i na 100% odp będzie negatywna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@mat06 najpierw wysłałem zdjęcie do sklepu, gdzie kupowałem z zapytaniem czy to podlega gwarancji. W dokumentacji gwarancyjnej Nokiana napisane jest, że pęknięcia wynikające z naturalnego starzenia gum nie podlegają gwarancji, stąd moje pytanie. Po chwili dostałem. Wiadomość, że takie uszkodzenia kwalifikują się do gwarancji i mam podać adres skąd kurier ma odebrać opony. Przysłali na maila dokument, który musiałem wypisać i odesłać. Kurier zabrał opony na ich koszt i po upływie równych 14 dni dostałem wynik badania

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@zeea Maszynka. Lekcje wyciągnąłem 😉 średnio to idzie.

Pad czerwony czy czarny prawie bez różnicy.

Prędkość. Raczej jedynka do półtora maks wyższa prędkość nic nie zmienia poza tym że czasem potrafi przyschnac w oczach.

Ilość. Pan zymol mówił dużo. Nie róbcie tego. Zaufajcie mi. Będzie zapychał pada po dwóch przejazdach. Będzie pylić. Na koniec będziesz ganiał hologramy kolejnego dnia. Mało. Tj trzy małe groszki, takie polngroszka 😉

Cięcie zero. Nadaje się do zdjęcia wosku i nie bardzo wierzę w zdolność do usunięcia oksydacji itd. na miękkim lakierze siła koło zera.

Look śliskość fajne 

Takie moje doświadczenie. Kolejnym razem raczej pasta finish a zymolka hdc przelece jako glaze

*Pylenie nie jest aż tak uciążliwe. Nie jest tłuste. W miarę łatwo się sprząta. Bywało gorzej

  • Dziękuję 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@zeea niemniej dla mnie, trochę ucząc się zymola. To ma wady 🙂 wolałbym, tu i teraz, żeby zymol miał takie HDC i HDC plus - coś jak oferta dodo z lime prime i lime prime lite. Wersję, która pomoże posprzątać lakier. Mam niedosyt. Z tego powodu nie zaczynałem od czarnych gąbek. 

Dodatkowo opinia, że zymol żeby wyglądał bez hdc nie, = dodatkowy etap. Miałem świadomość pchając się w zymole a teraz się realizuje 😉 Mimo drobnych wad bo lakier miękki i rok pewnie mija od korekty humor poprawi mi efekt końcowy

Ręcznie nie chciałem podchodzić. Mam taką wadę, że spędzam na tym za dużo czasu 😄 nawet maszynka hdc wsadziłem w to z 3-4h a wiem, że powinno się zamknąć w 1-1,5. Ręcznie pewnie bym spędził z 10 😄 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@zeea a no właśnie. Na pojedynczych elemntach mam powłokę. Nie to że lubię w powłoki ale.. to siedzi. Ale.. co z tego że siedzi jak gdyby nie decyzja, że tylko szybki oblot, to ze względu na widoczny upływ czasu już bym to spolerował 😄 

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 15.06.2023 o 23:20, Kuba95 napisał(a):

@zwirek03 dlatego tym razem kupię innej firmy. Po weekendzie pomyślę jakie, wstępnie hankook

@Eryczek moze co któraś partia jest ok 😂 moje miały pekniecia na bieżniku.

 

W dniu 16.06.2023 o 06:18, maciek-drummer napisał(a):

@Kuba95 Ja kupiłem Nokiany w 2015 roku - Wrd4, które były pierwszy sezon na rynku i po czterech sezonach zaczęły pękać, a zauważyłem to dopiero tak tu na Forum ludzie zaczęli opisywać swoje przypadki.

Przejeżdżałem cztery zimy i wymieniono mi na nowe 🙂

Oczywiście produkcja ruska.

Ja też mam WR D4, trzy sztuki z DOT 3516, a jedna z 4917, bo po pęknięciu sprężyny jedna ze starszych została rozcięta tym co z tej sprężyny zostało, jakby cyrklem, równo po całym obwodzie. I też wiem jakie są z nimi problemy, jednak żadna z moich nie ma jakichkolwiek spękań. Pomimo to jakoś z rezerwą patrzę na kolejne Nokiany, chociaż na tych WR D4 jeździ mi się bardzo dobrze - nadal uważam, że pod względem parametrów to jest top opon wypuszczonych na rynek w tamtym czasie. A że kupić muszę na kolejną zimę dwa komplety (205/55 R16 i 205/50 R17), to tym bardziej się zastanawiam.

W dniu 16.06.2023 o 07:45, Kuba95 napisał(a):

@maciek-drummer dobrze się zachowali 🙂 wr d4 też kupiłem w tym samym czasie co moje. Jak one wyglądają to nie mam pojęcia, bo auta nie widziałem już 3 lata. Mi kilka osób odradzało gwarancje, bo twierdzili że to strata czasu i na 100% odp będzie negatywna

Śmieszne są takie teksty 🙂 Nie ma co nawet słuchać ludzi co tak gadają (nazwałbym to inaczej, ale nie chcę dostać bana). Jak nie spróbujesz, to się nie przekonasz i tyle. Nic to nie kosztuje. A to trochę tak jak mój przyszły teściu, który po strzale w tył auta mojej dziewczyny (delikatnym, babka BMW za nią stoczyła się na nią z górki na światłach i na pierwszy rzut oka pozostawiła tylko odgniecione nerki na zderzaku auta mojej dziewczyny), po wypłacie bezspornej w oszałamiającej kwocie 654 zł (jak dobrze pamiętam), uznał, że dalsza walka to "gra niewarta świeczki". Po dwóch latach (jak poznałem swoją przyszłą - wówczas - dziewczynę :D) zrobiłem z tego ok. 6300 zł, bo z lakierowania zderzaka zrobiła się jego wymiana, do tego naprawa klapy i błotnika (mających łagodne wgniecenia - warsztat zrobił to bez lakierowania).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.