Skocz do zawartości

Co mnie dziś wkurzyło 3


Rekomendowane odpowiedzi

Bierzesz demontujesz lampe i podgrzewasz klej suszarką lub opalarką. Jak robi się miekki klejony jest masą butylową i bez problemu rozkleisz jak nie robi się miękki to masz problem bo sklejona zwykłym klejem. VAG potrafił używać takiego i takiego kleju do lamp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@szox a więc tak:

1. Dostęp kiepski, bo mamy tylko dwa małe otworki na h7-ki. Raczej żaden wacik, pędzelek nie wchodzi w rachubę, bo mało miejsca i pewnie przydymienia są na odbłyśniku najbliżej kostki.

2. Jest tam kilka kabelków od silniczka poziomowania lampy. Nie próbowałem go zdjąć czy odpinać, lecz jeśli zdecydowałbyś się na płukanie, to warto "ogołocić" cały reflektor z elektryki. Operacja żmudna i nie dająca pewności sukcesu. Wypłukiwany apc może się dostać tam gdzie nie powinien. Na bank trzeba potem wszystko dokładnie wysuszyć.

3. Pamiętaj, że reflektor ma taki plastikowy kątownik, który wsuwa się na zatrzask w reflektor, zaś z drugiej strony jest przykręcony w okolicach ślizgu zderzaka. To w razie gdybyś zdecydował się go wykręcać iczyścić/podmieniać.

@Pływak tutaj mamy czarną masę klejącą używaną często w vagach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@szox nic nie tracisz próbując ją wpierw uratować. W rozklejanie osobiście nie bawię się, bo zawsze coś upier* upapram czarnym klejem i potem tylko nerwy. Może jak radzi @Pływak warto spróbować. Wtedy dostęp masz nieograniczony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@paperson w Ibizie samo zdjęcie zderzaka już daje możliwość zdemontowania reflektora? Czy trzeba coś jeszcze kombinować?

@Pływak rozklejając lampę narażam ją na jakieś uszkodzenia, czy odkształcenia po sklejeniu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@szox przy odrobinie cierpliwosci zdejmiesz bez demontażu zderzaka. Ja tak zrobiłem. Masz cztery śruby: dwie widoczne od góry i dwie niżej na przedłużkę pod gumowymi zaślepkami otworów żarówek. Trzeba pamiętać o delikatnym wypięciu tego bocznego zatrzasku. Dodatkowo możesz odkręcić część wkrętów mocujących nadkole do zderzaka i wypiąć go ze ślizgu. Oczywiście jak zdejmiesz zderzak, to masz wszystko na wierzchu, lecz i pół soboty w plecy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, szox napisał:

 

@Pływak rozklejając lampę narażam ją na jakieś uszkodzenia, czy odkształcenia po sklejeniu?

Jak zrobisz wszystko jak należy nie będzie po tym śladu. Kupujesz sobie mase taką jak na foto niżej i dokładnie sklejasz. Jak nie masz dwóch lewych rąk wszystko będzie ok.

 

c65983ab942045d10c2985f3f993f48e.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepisy w naszym kochanym kraju. ;)

Zona dzisiaj dowiedziala sie, ze nie moze przerejestrowac samochodu, bo niewypal zwany CEPIKiem, nie przyjmuje nazwisk dwuczlonowych. I nie wiadomo kiedy zacznie. Nie ma oczywiscie winnych i szans na zadoscuczynienie z zwiazku z poniesionymi stratami. NIe kazdy kupuje samochod zeby jezdzic w niedziele do kosciola. Czas to pieniadze. Szkoda ze to tak nie dziala, kiedy to my placimy.

"Drogi fiskusie...kiedys zaplace, tylko nie wiem kiedy. Jak tylko bede mogl. Prosze dzwonic w godzinach pracy i sie dowiadywac..."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderator

@faraon3021 sprawa z nowym cepikiem jest poważna bo błędów ma wiele. Poza brakiem opcji zarejestrowania dwuczłonowego nazwiska, są też kłopoty z rejestracją aut przez leasingi, jest też kilka innych problemów - temat rzeka. 

Co do winy to wiesz, zasadniczo system działa świetnie tylko ma drobne problemy, bez mała nie istotne z punktu widzenia kierowcy:)

Winni są Ci co zaczęli go od początku robić źle czyli standardowo "wina Tuska". Ten kto zdecydował o jego wdrożeniu bez usunięcia jego mankamentów, winny się nie czuje.

Polecam wywiad:

http://www.se.pl/wiadomosci/opinie/strezynska-cepik-2-dziala-choc-jeszcze-z-bledami_1028356.html

:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Eryczek napisał:

Ten kto zdecydował o jego wdrożeniu bez usunięcia jego mankamentów, winny się nie czuje.

 

Pisane "na kolanie" i mam przekonanie graniczace z pewnoscia, ze nawet nie byli swiadomi wieszosci bledow.

Naljatwiej w Polsce ma kabaret. Ministerialne wypowiedzi to prawie gotowce na scene. Eksperymenty na pacjencie to juz chyba norma.

Dziala ale... Dla mnie wszystko co jest przed "ale" mozna wsadzic tam gdzie plecy traca swoja szlachetna nazwe. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzwonił mechanik i potwierdził moje przypuszczenie - prawa lampa przednia w C5 do wymiany :/ odbłyśnik lata jakby lampa była połamana choć żadnej stłuczki nie zrobiłem, więc nasze piękne drogi połamały mi lampę ;)  wymiana na zamiennik 370zl... i prezentów pod choinką nie będzie :P 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Michał126, bzdury pleciesz. Mam u siebie DEPO od 3 lat i są w idealnym stanie. Montowałem ojcu również nowe DEPO w tym roku i jest bardzo zadowolony, o oryginalnych nowych Stanleyach można jedynie w naszym kraju pomarzyć. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Slovak, nie plotę bzdur, bo miałem z wieloma takimi reflektorami do czynienia. Z zamienników to tylko klasa Valeo, Helli czy Boscha (Automotive Lightning). To jest bezpieczeństwo. Zawsze rekomenduję oryginalne, regenerowane reflektory zamiast nowych tanich zamienników.

I nie chodzi nawet o stan, tylko o zakres regulacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Michał126 w C5 światła poziomują się wraz z hydro auta, same nie mają "właściowości" poziomujących. 
Teraz przez tydz jezdziłem na takiej zepsutej lampie to co jakiś cxas jeb -- snop światła w górę i co chwila mruganie z przeciwka ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[mention=16391]Michał126[/mention], bzdury pleciesz. Mam u siebie DEPO od 3 lat i są w idealnym stanie. Montowałem ojcu również nowe DEPO w tym roku i jest bardzo zadowolony, o oryginalnych nowych Stanleyach można jedynie w naszym kraju pomarzyć. 
Też miałem depo i parowały obydwie. :(
Nie pozostało nic innego jak zmiana na oryginały.

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 9.12.2017 o 09:46, kursien napisał:

@Michał126 w C5 światła poziomują się wraz z hydro auta, same nie mają "właściowości" poziomujących. 
Teraz przez tydz jezdziłem na takiej zepsutej lampie to co jakiś cxas jeb -- snop światła w górę i co chwila mruganie z przeciwka ;) 

A jesteś tego pewien? Przy hamowaniu zawieszenie nie zdąży przodu dopompowac tak, aby samochód stał na równi. Ja u siebie w Lexusie mimo pneumatycznego zawieszenie mam regulację ksenonow właśnie żeby przy deptaniu czy hamowaniu ksenon był we właściwej pozycji :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.