Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej ;)

 

Robiłem ostatnio zakupy u przedstawiciela CarChem Silesia e36ac i kupiłem pare kosmetyków a widzę że o produkcie do usuwania lotnej rdzy tej marki nie ma nic wiec postanowiłem zrobić test i przybliżyć Wam ten produkt .

 

 

Test nie jest sponsorowany

 

 

Przeczytajmy co ma producent do powiedzenia ;D

 

 

Opis

Deironizer CarChem Iron Remover jest wysoko wydajnym inhibitorem korozji. Został zaprojektowany do usuwania drobinek metalu wbitych/wtopionych w lakier, lotnej rdzy oraz pyłu hamulcowego. Jego działanie jest spektakularne i widowiskowe, a co najważniejsze bardzo skuteczne i bezpieczne dla felg. Drobinek metalu nie można usunąć z felg przy użyciu innych znanych metod. Nie usunie ich szczotka, nie usunie ich glinka, nie usunie ich pasta polerska. Jedynie Iron Remover poradzi sobie z tym wyzwaniem znakomicie. Należy unikać kontaktu Iron Remover z chromem, elementami metalowymi oraz z powierzchniami lakierowanymi, które zostały naprawione punktowo (zaprawki lakiernicze) lub mają ubytki lakieru.

 

Cechy

- skutecznie usuwa drobinki żelaza wbite/wtopione w lakier, lotną rdzę oraz pył hamulcowy

- zmienia kolor na ciemnobordowy/fioletowy w trakcie działania - efekt krwawienia felg

- bezpieczny dla wszystkich rodzajów felg samochodowych

- bezpieczny dla powierzchni lakierowanych lakierem bezbarwnym

- zawiera wysokowydajne inhibitory korozji

- lekko żelowa konsystencja - ogranicza spływanie z felg

 

Zastosowanie

- felgi aluminiowe lakierowane

- powierzchnie pokryte lakierem bezbarwnym

 

Dozowanie/rozcieńczanie

Produkt gotowy do użycia

 

Sposób użycia

Wstrząśnij przed użyciem

Stosuj na chłodne felgi. Stosuj w dobrze wentylowanym pomieszczeniu lub na wolnym powietrzu.

- umyj wstępnie felgi z luźnego brudu (błoto, piasek) przy użyciu TFR i np. pędzelka, spłucz wodą z myjki ciśnieniowej

- rozpyl produkt bezpośrednio na suche felgi lub aplikuj za pomocą pędzla, szczoteczki lub gąbki

- odczekaj około 1-2 minuty (działanie będzie widoczne w postacie zmiany koloru na ciemnobordowy/fioletowy)

- spłucz silnym strumieniem wody nie dopuszczając do wyschnięcia

- w razie potrzeby powtórz i/lub wspomóż działanie szorując szczoteczką, pędzlem lub gąbką

 

Porady

Prawidłowe mycie, czyszczenie i pielęgnacja felg jest procesem wieloetapowym. Jednym z etapów jest usuwanie drobinek metalu wbitych/wtopionych w lakier oraz lotnej rdzy. Nie da się ich usunąć szczotkami, gąbkami, glinką, pastami polerskimi. Drobinki żelaza można usunąć przy użyciu Iron Remover.

 

Iron Remover nie powinien być stosowany na powierzchniach z ubytkami lakierniczymi oraz z zaprawkami lakierniczymi.

 

Do usunięcia smoły i kleju po ciężarkach polecamy CarChem Tar & Glue Remover LC212.

 

Wszelkie szczotki, gąbki, ściereczki itd. mające kontakt z Iron Remover należy prać osobno pod bieżącą wodą. Nie należy ich prać w pralce.

 

 

 

Produktów typu "Iron Remover" jest na pęczki i ciężko przetestować każdego z nich z osobna wiec np. ja zawsze czytałem Wasze opinie na forum i na codzień do mycia felg korzystałem z Tugi . Ale nadszedl czas na coś nowego i postanowiłem że teraz to ja Wam dam swoją opinie o tym produkcie.

 

Zapach co tutaj dużo pisać ten produkt nie może pachnieć ładnie , więc specjalnie nie wkładałem nosa do butelki ale przy pracy nie przeszkadzał mi ten zapach więc jest ok :good:

 

Do testu wybrałem moje zimowe felgi które maja 14lat .Po sezonie nawet nie umyte (wiem wiem jak to możliwe , po prostu nie miałem czasu a przy okazji mamy fajne koła do testów)

 

Fele kompletne szczury , brak jakiejkolwiek powłoki na nich czy tam wosku (może nie wyglądają na bardzo brudne ale uwierzcie mi ;p )

 

 

up7ZZcR.jpg

 

 

BYQrISZ.jpg

 

 

Czas na prezentacje produktu !

 

 

vuC3Rym.jpg?1

 

lgNRrWr.jpg

 

 

No i do roboty !

 

psik psik

ZAGSkSr.jpg

 

 

Od razu miłe zaskoczenie po około 5sec zaczęły krwawić

 

EZr3IHH.jpg

 

 

Pędzelek w dłoń !

 

j4M5JjM.jpg

 

 

 

 

 

z9V3vFK.jpg

 

 

Wygląda to na prawdę dobrze ;)

 

 

dRHsh5g.jpg

 

 

Czas na drugą stronę

 

ipbF83V.jpg

 

Bardzo szybko pojawią się efekt "krwawienia"

 

iIZSHwd.jpg

 

 

lKN5TDs.jpg

 

HbZJJH3.jpg

 

No i płukamy:

 

v0WPuoU.jpg

 

 

Potem skorzystałem jeszcze z pomocy CarChem Tar and Glue Remover

 

Niestety felgi są stare i przeżyły już na pewno dużo i w tych wgłębieniach przez lata brud już zniszczył lakier :(

 

 

3CYO9GL.jpg

 

 

 

Podsumowanie:

 

Produkt bardzo przypadł mi do gustu . Zaskoczył mnie pozytywnie tym że po chwili zaczął krwawić . Felgi ładnie domył więc wykonał swoją prace na 5 . Polecam go od siebie zawsze można kupić sobie butelkę 100ml i samemu sprawdzić .

 

 

Pozdrawiam

  • Dystrybutor
Opublikowano

Dziękuję za test od siebie dodam że Iron remover może konkurować z najlepszymi a wyniki mogłyby zrobić male zamieszanie. Produkt idealnie nadaję się do deironizacji karoserii i tutaj mala niespodzianka można do tego celu rozcieńczyć produkt w proporcji 1:1

  • Dystrybutor
Opublikowano

Jeśli ktoś dysponuje Iron X i Carchem to proponuję zobaczyć ile Iron remover posprząta po Iron X :D

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
654603 Jeśli ktoś dysponuje Iron X i Carchem to proponuję zobaczyć ile Iron remover posprząta po Iron X :D

Jakiś dowód na poparcie tej tezy? Że niby Iron X był tak słaby od początku czy pogorszył się aż tak w ostatnim czasie?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.