Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hej ;)

 

Robiłem ostatnio zakupy u przedstawiciela CarChem Silesia e36ac i kupiłem pare kosmetyków a widzę że o produkcie do usuwania lotnej rdzy tej marki nie ma nic wiec postanowiłem zrobić test i przybliżyć Wam ten produkt .

 

 

Test nie jest sponsorowany

 

 

Przeczytajmy co ma producent do powiedzenia ;D

 

 

Opis

Deironizer CarChem Iron Remover jest wysoko wydajnym inhibitorem korozji. Został zaprojektowany do usuwania drobinek metalu wbitych/wtopionych w lakier, lotnej rdzy oraz pyłu hamulcowego. Jego działanie jest spektakularne i widowiskowe, a co najważniejsze bardzo skuteczne i bezpieczne dla felg. Drobinek metalu nie można usunąć z felg przy użyciu innych znanych metod. Nie usunie ich szczotka, nie usunie ich glinka, nie usunie ich pasta polerska. Jedynie Iron Remover poradzi sobie z tym wyzwaniem znakomicie. Należy unikać kontaktu Iron Remover z chromem, elementami metalowymi oraz z powierzchniami lakierowanymi, które zostały naprawione punktowo (zaprawki lakiernicze) lub mają ubytki lakieru.

 

Cechy

- skutecznie usuwa drobinki żelaza wbite/wtopione w lakier, lotną rdzę oraz pył hamulcowy

- zmienia kolor na ciemnobordowy/fioletowy w trakcie działania - efekt krwawienia felg

- bezpieczny dla wszystkich rodzajów felg samochodowych

- bezpieczny dla powierzchni lakierowanych lakierem bezbarwnym

- zawiera wysokowydajne inhibitory korozji

- lekko żelowa konsystencja - ogranicza spływanie z felg

 

Zastosowanie

- felgi aluminiowe lakierowane

- powierzchnie pokryte lakierem bezbarwnym

 

Dozowanie/rozcieńczanie

Produkt gotowy do użycia

 

Sposób użycia

Wstrząśnij przed użyciem

Stosuj na chłodne felgi. Stosuj w dobrze wentylowanym pomieszczeniu lub na wolnym powietrzu.

- umyj wstępnie felgi z luźnego brudu (błoto, piasek) przy użyciu TFR i np. pędzelka, spłucz wodą z myjki ciśnieniowej

- rozpyl produkt bezpośrednio na suche felgi lub aplikuj za pomocą pędzla, szczoteczki lub gąbki

- odczekaj około 1-2 minuty (działanie będzie widoczne w postacie zmiany koloru na ciemnobordowy/fioletowy)

- spłucz silnym strumieniem wody nie dopuszczając do wyschnięcia

- w razie potrzeby powtórz i/lub wspomóż działanie szorując szczoteczką, pędzlem lub gąbką

 

Porady

Prawidłowe mycie, czyszczenie i pielęgnacja felg jest procesem wieloetapowym. Jednym z etapów jest usuwanie drobinek metalu wbitych/wtopionych w lakier oraz lotnej rdzy. Nie da się ich usunąć szczotkami, gąbkami, glinką, pastami polerskimi. Drobinki żelaza można usunąć przy użyciu Iron Remover.

 

Iron Remover nie powinien być stosowany na powierzchniach z ubytkami lakierniczymi oraz z zaprawkami lakierniczymi.

 

Do usunięcia smoły i kleju po ciężarkach polecamy CarChem Tar & Glue Remover LC212.

 

Wszelkie szczotki, gąbki, ściereczki itd. mające kontakt z Iron Remover należy prać osobno pod bieżącą wodą. Nie należy ich prać w pralce.

 

 

 

Produktów typu "Iron Remover" jest na pęczki i ciężko przetestować każdego z nich z osobna wiec np. ja zawsze czytałem Wasze opinie na forum i na codzień do mycia felg korzystałem z Tugi . Ale nadszedl czas na coś nowego i postanowiłem że teraz to ja Wam dam swoją opinie o tym produkcie.

 

Zapach co tutaj dużo pisać ten produkt nie może pachnieć ładnie , więc specjalnie nie wkładałem nosa do butelki ale przy pracy nie przeszkadzał mi ten zapach więc jest ok :good:

 

Do testu wybrałem moje zimowe felgi które maja 14lat .Po sezonie nawet nie umyte (wiem wiem jak to możliwe , po prostu nie miałem czasu a przy okazji mamy fajne koła do testów)

 

Fele kompletne szczury , brak jakiejkolwiek powłoki na nich czy tam wosku (może nie wyglądają na bardzo brudne ale uwierzcie mi ;p )

 

 

up7ZZcR.jpg

 

 

BYQrISZ.jpg

 

 

Czas na prezentacje produktu !

 

 

vuC3Rym.jpg?1

 

lgNRrWr.jpg

 

 

No i do roboty !

 

psik psik

ZAGSkSr.jpg

 

 

Od razu miłe zaskoczenie po około 5sec zaczęły krwawić

 

EZr3IHH.jpg

 

 

Pędzelek w dłoń !

 

j4M5JjM.jpg

 

 

 

 

 

z9V3vFK.jpg

 

 

Wygląda to na prawdę dobrze ;)

 

 

dRHsh5g.jpg

 

 

Czas na drugą stronę

 

ipbF83V.jpg

 

Bardzo szybko pojawią się efekt "krwawienia"

 

iIZSHwd.jpg

 

 

lKN5TDs.jpg

 

HbZJJH3.jpg

 

No i płukamy:

 

v0WPuoU.jpg

 

 

Potem skorzystałem jeszcze z pomocy CarChem Tar and Glue Remover

 

Niestety felgi są stare i przeżyły już na pewno dużo i w tych wgłębieniach przez lata brud już zniszczył lakier :(

 

 

3CYO9GL.jpg

 

 

 

Podsumowanie:

 

Produkt bardzo przypadł mi do gustu . Zaskoczył mnie pozytywnie tym że po chwili zaczął krwawić . Felgi ładnie domył więc wykonał swoją prace na 5 . Polecam go od siebie zawsze można kupić sobie butelkę 100ml i samemu sprawdzić .

 

 

Pozdrawiam

  • Dystrybutor
Posted

Dziękuję za test od siebie dodam że Iron remover może konkurować z najlepszymi a wyniki mogłyby zrobić male zamieszanie. Produkt idealnie nadaję się do deironizacji karoserii i tutaj mala niespodzianka można do tego celu rozcieńczyć produkt w proporcji 1:1

  • Moderator
Posted

Jak najbardziej. Produkt jest :good:

  • Dystrybutor
Posted

Jeśli ktoś dysponuje Iron X i Carchem to proponuję zobaczyć ile Iron remover posprząta po Iron X :D

Posted

Rozumiem, że śmiało można stosować na karoserię (bez obaw o plastiki, gumy itp.)?

  • 4 weeks later...
Posted
654603 Jeśli ktoś dysponuje Iron X i Carchem to proponuję zobaczyć ile Iron remover posprząta po Iron X :D

Jakiś dowód na poparcie tej tezy? Że niby Iron X był tak słaby od początku czy pogorszył się aż tak w ostatnim czasie?

  • Dystrybutor
Posted

Iron x nie jest slaby ale CarChem nie ma sie czego wstydzic w takim zestawieniu.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.