Pajko Opublikowano 24 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 24 Czerwca 2016 Witajcie Postanowiłem zdradzić Zymol'a i jego pięknie pachnące słoiczki na rzecz UNC-r'a Wybór padł na UNC-r z kilku powodów : 1 - wygląd który bardzo mi odpowiada 2 - wytrzymałość 3 - hydrofobowość i samo-oczyszczanie Auto przed powłokowaniem było kompleksowo przygotowane . Umyte zgodnie z "forumowym standardem" . Usunięcie opiłków za pomocą ADBL Vampire Liquid Usunięcie smoły i asfaltu Prictbord Glinkowanie - Soft 99 Finish - Koch Antihologram na czerwonej gąbce Booski Pads Wymycie resztek 2 x zmywaczem i 2 x ADBL Wipe Out Pro Powłoka nakładana była w warunkach ( jak dla nie których i producenta ) ekstremalnych temperaturowo - około 22-24 stopni . Przy użyciu wacika oraz zestawu Gyeon'a ( kostka + "szmatki" ) oraz ścierana na 2 MF - w sumie 6 szt . Po aplikacji auto odstało 24 h w garażu w temperaturze bliskiej 25 stopni . Test będę na bieżąco aktualizował o zdjęcia oraz filmiki . Auto na chwilę obecną prezentuje się tak I jeszcze zdjęcie z przebiegiem Oglądamy w HD www.youtube.com/watch?v=4YEMOTbUW4A
Moderator krd Opublikowano 24 Czerwca 2016 Moderator Zgłoś Opublikowano 24 Czerwca 2016 Myślę, że z nudów i tak czymś posmarujesz Ile można czekać aż UNC-R zniknie... Realnie 2 lata powinienieś mieć Forda "z głowy"
Pajko Opublikowano 24 Czerwca 2016 Autor Zgłoś Opublikowano 24 Czerwca 2016 krd, do smarowania mam Mazdę . Jak poleży 2 lata czyli moje okolice 40 k km , to będę bardzo zadowolony .
Maciej WTN Opublikowano 24 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 24 Czerwca 2016 Super, oby test dotrwał do końca Brakowało tutaj takiego testu.
Moderator krd Opublikowano 24 Czerwca 2016 Moderator Zgłoś Opublikowano 24 Czerwca 2016 Maciej WTN, u mnie na samochodzie w rodzinie leży już rok czasu i cały czas odpycha wodę jak świeżo położony. Przebieg circa 20tys km.
Pajko Opublikowano 24 Czerwca 2016 Autor Zgłoś Opublikowano 24 Czerwca 2016 W przyszłym tygodniu kładę jeszcze UNCr'a na auto mojego brata który auto myje raz na kwartał , chyba że ja się zlituje . Przebiegi robi mniejsze niż ja bo okolice 8-10 k km rocznie ale zdecydowanie mniej dba . Będę miał go pod kontrolą . Może uzupełnię ten wątek o jego auto .
ostrylok Opublikowano 24 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 24 Czerwca 2016 Będę śledził wątek gdyż to ma być moja pierwsza powłoka Pytanie ile zeszło Ci tego UNC-R? w ml? 1 warstwę kładłeś? początkujący na co zwrócić uwagę?
Pajko Opublikowano 24 Czerwca 2016 Autor Zgłoś Opublikowano 24 Czerwca 2016 UNC-r'a się nie warstwuje , ciężko mi powiedzieć ile mi zeszło ML . Z buteleczki 30ml zrobiłem swoje spore kombi , średnie coupe i wg mnie zostało jeszcze 2/5 na kolejne duże kombi (vectra C) Ja bym zwrócił uwagę na łączenia np na masce czy dachu - pamiętaj o porządnym rozcieraniu na boki . Wg Mnie najlepszy patent żeby nie pozostawały mazy . Uważam też że na pierwszą powłokę nadaje się ona średnio warto powalczyć wcześniej z czymś mniej wymagającym uwagi
Moderator Domel Opublikowano 24 Czerwca 2016 Moderator Zgłoś Opublikowano 24 Czerwca 2016 649285 Realnie 2 lata powinienieś mieć Forda "z głowy" nie wierzę w takie cuda. nie chcialoby mi sie czekac. nie wierze ze nie bedzie rys i swirli po jednej zimie - a co w tedy ? polerowac czy dalej czekac az zniknie ? taka powloka to dla kowalskiego a nie detailera
Moderator krd Opublikowano 24 Czerwca 2016 Moderator Zgłoś Opublikowano 24 Czerwca 2016 Domel, ja 3 lata po korekcie nie miałem żadnych rys. Jak umiesz dbać o auto to jedna korekta w jego życiu wystarczy.
Pajko Opublikowano 24 Czerwca 2016 Autor Zgłoś Opublikowano 24 Czerwca 2016 Brak rys jest realny , bo większość z nich powstaje podczas wycierania auta ręcznikiem ( jaki by nie był delikatny ) zawsze coś się pojawi tu z racji mega hydrofobowości auta nie trzeba wycierać . Podobnie ma się sprawa przy nakładaniu QD .
ostryziom Opublikowano 24 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 24 Czerwca 2016 Wydajność z buteleczki jest zdumiewajaca:ja robilem 2 kombi, sedana, komplet 19 calowych felg i zostalo napewno na duże kombi jak nie lepiej. Robilem test z reloadem na uncra i poleglem. Uncr nie chce pomocy, nie da się fajnie rozprowadzic reloada a jak już to zostawia piękne holosy i nalot który psuje look
Moderator Domel Opublikowano 24 Czerwca 2016 Moderator Zgłoś Opublikowano 24 Czerwca 2016 649341 Jak umiesz dbać o auto to jedna korekta w jego życiu wystarczy. kurde, to ja niestety nie umiem . Nie potrafię nie wymyc auta raz w tygodniu . A QD uzywam litrami Lubie 2 razy w roku odświeżyć lakier - przynajmniej samym cleanerem.
Pajko Opublikowano 24 Czerwca 2016 Autor Zgłoś Opublikowano 24 Czerwca 2016 Domel, może dlatego że masz srebrny kolor i szukasz dobrego look'u na ciemnym lakierze przy takiej pogodzie jak dzis ( 35 stopni i słonecznie ) ja auta nie myłem 2 tyg . Wystarczyło jechać opłukać za 2-3 zł na bezdotyk i osuszyć na obwodnicy miasta . Mówię o sytuacji jak miałem wosk ( przeważnie ze stajni Zymol'a)
kamilgt Opublikowano 24 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 24 Czerwca 2016 649341 Jak umiesz dbać o auto to jedna korekta w jego życiu wystarczy. kurde, to ja niestety nie umiem . Nie potrafię nie wymyc auta raz w tygodniu . A QD uzywam litrami Lubie 2 razy w roku odświeżyć lakier - przynajmniej samym cleanerem. do tego Ty psikasz QD na zakurzony samochód, co mocno zwiększa ryzyko porysowania
oo0ps34 Opublikowano 24 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 24 Czerwca 2016 Ciekawy test ! Będę obserwował
Moderator Domel Opublikowano 24 Czerwca 2016 Moderator Zgłoś Opublikowano 24 Czerwca 2016 649355 do tego Ty psikasz QD na zakurzony samochód, co mocno zwiększa ryzyko porysowania po to jest QD W blokowiskowych warunkach musialbym jezdzic 3 razy dziennie na myjnie no i moze tez dlatego ze na Ślasku auto po 15 minutach stania pod chmurka mozna palcem malowac po lakierze. Na koniec dodam jeszcze ze lakier w fordzie mam dosc twardy dlatego najpierw odkurzam delikatnie dusterem wełnianym a potem QD. Opanowalem to do perfekcji. Wiem co i jak i kiedy i przy jakim kurzu moge uzywac QD a kiedy nie. No ale nie wazne nie będę wywodami zasmiecac tego postu. Kazdy robi jak lubi a mnie to cholernie relaksuje po zabieganym dniu Wracajac do meritum tego testu jestem mega ciekawy jaka trwalosc ma ta powloka. Moze i sam bym sie skusil. Na felgach i plastikach mam juz GYEONA. A po drugie jestem ciekaw czy "pękniesz" i sam czymś pokryjesz auto Zużycie 10ml na auto to jakis kosmos dla mnie. Jak osiagnac takie zużycie ?
Pajko Opublikowano 27 Czerwca 2016 Autor Zgłoś Opublikowano 27 Czerwca 2016 UNC-r przeszedł pierwszy deszcz u Mnie . Dopadła Mnie ulewa na autostradzie , po dojechaniu do domu byłem w szoku , auto czyste - poprostu czyste , zero filmu drogowego , kurzu itp . Nie mam zdjęć bo nie było sensu robić zdjęć czystego auta
Dannyy88 Opublikowano 28 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 28 Czerwca 2016 A jak porównujesz look do zymola a unc-r? Na filmie Ciezko to stwierdzić
Pajko Opublikowano 28 Czerwca 2016 Autor Zgłoś Opublikowano 28 Czerwca 2016 Dannyy88, wiadomo że powłoka nigdy nie da takiego look'u jak np Titanium w 2 warstwach . Jednak śmiało stwierdzam że UNC-r daje bardzo zbliżony wygląd do Zymol'a , jest dla mnie bardzo zadowalający , lakier jest fajnie przyciemniony i wyciągnięte ziarno co na Carbonie czy Concours'ie nie było możliwe do osiągnięcia nie mówiąc już o SV Mirage na którym się mocno zawiodłem ( tylko zapach był boski ) . Podsumowując UNC-r bardziej "mi robi" niż Zymol bo : 1.Daje mocno zbliżony wygląd (do wosku) 2.Mega hydrofobowość 3.Samo-oczyszczanie się 4.Nie brudzenie się ( najłatwiej tak to ująć ) 5.Trwałość ( w porównaniu do chodźby nawet Titanium który leżał 3 miesiące ) 6.Jest bezobsługowy ( za 2 zł myje auto a bezdotyku i jest po prostu czyste nie muszę co 2-3 mycia używać QD ) Nie sądziłem że kiedykolwiek to powiem / napiszę ale powłoka bije woski na łeb na szyje , szczególnie przy autach używanych na codzień . Wygoda bierze górę .
MatthewG Opublikowano 28 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 28 Czerwca 2016 I dlatego właśnie powłoka jest najlepszym zabezpieczeniem do typowego daily. Jeśli chcemy by Nasz samochód, który jest użytkowany codziennie wyglądał równie dobrze jak ten weekendowy to nie pozostaje Nam nic innego jak zaopatrzyć się w taką małą buteleczkę. Myjąc auto zgodnie ze sztuką i nie dopuszczając do zapchania się powłoki będziemy mieli spokój na długi czas. Natomiast na to Nasze oczko w głowie od czasu do czasu wosk by nie zapomnieć czym jest prawdziwy detailing i jak powinny pachnieć wszystkie kosmetyki Mówimy tutaj o sytuacjach gdzie ktoś ma więcej niż jeden samochód w domu, rodzinę na głowie, chroniczny brak czasu i chęć realizowanie jeszcze innych pasji.
Pajko Opublikowano 29 Czerwca 2016 Autor Zgłoś Opublikowano 29 Czerwca 2016 MatthewG, lepiej bym tego nie napisał. Widzę że rozumiemy się w 100% Dlatego też nie wysprzedaje słoiczków bo mam co smarować.
4diwr0c Opublikowano 9 Lipca 2016 Zgłoś Opublikowano 9 Lipca 2016 A jak to jest widoczne że ta powłoka zaczyna umierać po którejś dziesiątce tysięcy kilometrów? Złuszcza sie czy wizualnie jest tak jak z woskiem? Jak rozpoznać wstęp do marsza żałobnego Na którymś z wielu testów w sieci widziałem że tworzy coś w rodzaju gumowego płaszcza na aucie eśli tak to moge nazwać
Błaszu Opublikowano 16 Lipca 2016 Zgłoś Opublikowano 16 Lipca 2016 A jak to jest widoczne że ta powłoka zaczyna umierać po którejś dziesiątce tysięcy kilometrów? Złuszcza sie czy wizualnie jest tak jak z woskiem? Jak rozpoznać wstęp do marsza żałobnego Na którymś z wielu testów w sieci widziałem że tworzy coś w rodzaju gumowego płaszcza na aucie eśli tak to moge nazwać Litości... Co ma powłoka do folii... Może najpierw rozeznanie a później pisanie? Nie ma sensu zaśmiecać forum.
4diwr0c Opublikowano 17 Lipca 2016 Zgłoś Opublikowano 17 Lipca 2016 Jakiej folii? Obejrzałeś ten film i przeczytałeś co sie wyświetlało? Jak byś nie zauważył to właśnie robie rozeznanie ale jak zwykle większość wody w usta nabrała i martwa cisza ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się