Skocz do zawartości

Max Protect UNCr - Test długodystansowy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie

 

Postanowiłem zdradzić Zymol'a i jego pięknie pachnące słoiczki na rzecz UNC-r'a

 

Wybór padł na UNC-r z kilku powodów :

1 - wygląd który bardzo mi odpowiada

2 - wytrzymałość

3 - hydrofobowość i samo-oczyszczanie

 

Auto przed powłokowaniem było kompleksowo przygotowane . Umyte zgodnie z "forumowym standardem" .

Usunięcie opiłków za pomocą ADBL Vampire Liquid

Usunięcie smoły i asfaltu Prictbord

Glinkowanie - Soft 99

Finish - Koch Antihologram na czerwonej gąbce Booski Pads

Wymycie resztek 2 x zmywaczem i 2 x ADBL Wipe Out Pro

 

Powłoka nakładana była w warunkach ( jak dla nie których i producenta ) ekstremalnych temperaturowo - około 22-24 stopni .

Przy użyciu wacika oraz zestawu Gyeon'a ( kostka + "szmatki" ) oraz ścierana na 2 MF - w sumie 6 szt .

Po aplikacji auto odstało 24 h w garażu w temperaturze bliskiej 25 stopni .

 

Test będę na bieżąco aktualizował o zdjęcia oraz filmiki .

Auto na chwilę obecną prezentuje się tak

rJj7e6I.jpg

c5FhGre.jpg

O2OYL5L.jpg

Hga8FFs.jpg

kAzXH4D.jpg

K3nYTVf.jpg

yAEleQq.jpg

FtKKPE8.jpg

YLImznO.jpg

I jeszcze zdjęcie z przebiegiem

VQ4S4oD.jpg

Oglądamy w HD

www.youtube.com/watch?v=4YEMOTbUW4A

  • Odpowiedzi 70
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Moderator
Opublikowano

Myślę, że z nudów i tak czymś posmarujesz :D

Ile można czekać aż UNC-R zniknie... :D Realnie 2 lata powinienieś mieć Forda "z głowy" :-]

Opublikowano

krd, do smarowania mam Mazdę . Jak poleży 2 lata czyli moje okolice 40 k km , to będę bardzo zadowolony .

  • Moderator
Opublikowano

Maciej WTN, u mnie na samochodzie w rodzinie leży już rok czasu i cały czas odpycha wodę jak świeżo położony. Przebieg circa 20tys km.

Opublikowano

W przyszłym tygodniu kładę jeszcze UNCr'a na auto mojego brata który auto myje raz na kwartał , chyba że ja się zlituje . Przebiegi robi mniejsze niż ja bo okolice 8-10 k km rocznie ale zdecydowanie mniej dba . Będę miał go pod kontrolą . Może uzupełnię ten wątek o jego auto .

Opublikowano

Będę śledził wątek gdyż to ma być moja pierwsza powłoka ;)

Pytanie ile zeszło Ci tego UNC-R? w ml? 1 warstwę kładłeś? początkujący na co zwrócić uwagę? 8-)

Opublikowano

UNC-r'a się nie warstwuje , ciężko mi powiedzieć ile mi zeszło ML . Z buteleczki 30ml zrobiłem swoje spore kombi , średnie coupe i wg mnie zostało jeszcze 2/5 na kolejne duże kombi (vectra C)

Ja bym zwrócił uwagę na łączenia np na masce czy dachu - pamiętaj o porządnym rozcieraniu na boki . Wg Mnie najlepszy patent żeby nie pozostawały mazy .

Uważam też że na pierwszą powłokę nadaje się ona średnio warto powalczyć wcześniej z czymś mniej wymagającym uwagi

  • Moderator
Opublikowano
649285 Realnie 2 lata powinienieś mieć Forda "z głowy"

nie wierzę w takie cuda.

nie chcialoby mi sie czekac. nie wierze ze nie bedzie rys i swirli po jednej zimie - a co w tedy ? polerowac czy dalej czekac az zniknie ?

taka powloka to dla kowalskiego a nie detailera ;)

  • Moderator
Opublikowano

Domel, ja 3 lata po korekcie nie miałem żadnych rys. Jak umiesz dbać o auto to jedna korekta w jego życiu wystarczy.

Opublikowano

Brak rys jest realny , bo większość z nich powstaje podczas wycierania auta ręcznikiem ( jaki by nie był delikatny ) zawsze coś się pojawi tu z racji mega hydrofobowości auta nie trzeba wycierać .

Podobnie ma się sprawa przy nakładaniu QD .

Opublikowano

Wydajność z buteleczki jest zdumiewajaca:ja robilem 2 kombi, sedana, komplet 19 calowych felg i zostalo napewno na duże kombi jak nie lepiej.

 

Robilem test z reloadem na uncra i poleglem.

Uncr nie chce pomocy, nie da się fajnie rozprowadzic reloada a jak już to zostawia piękne holosy i nalot który psuje look

  • Moderator
Opublikowano
649341 Jak umiesz dbać o auto to jedna korekta w jego życiu wystarczy.

kurde, to ja niestety nie umiem :D . Nie potrafię nie wymyc auta raz w tygodniu :D . A QD uzywam litrami :D Lubie 2 razy w roku odświeżyć lakier - przynajmniej samym cleanerem. :D:ad:

Opublikowano

Domel, może dlatego że masz srebrny kolor i szukasz dobrego look'u na ciemnym lakierze przy takiej pogodzie jak dzis ( 35 stopni i słonecznie ) ja auta nie myłem 2 tyg . Wystarczyło jechać opłukać za 2-3 zł na bezdotyk i osuszyć na obwodnicy miasta . Mówię o sytuacji jak miałem wosk ( przeważnie ze stajni Zymol'a)

Opublikowano
649341 Jak umiesz dbać o auto to jedna korekta w jego życiu wystarczy.

kurde, to ja niestety nie umiem :D . Nie potrafię nie wymyc auta raz w tygodniu :D . A QD uzywam litrami :D Lubie 2 razy w roku odświeżyć lakier - przynajmniej samym cleanerem. :D:ad:

 

 

do tego Ty psikasz QD na zakurzony samochód, co mocno zwiększa ryzyko porysowania ;)

  • Moderator
Opublikowano
649355 do tego Ty psikasz QD na zakurzony samochód, co mocno zwiększa ryzyko porysowania

po to jest QD :)

W blokowiskowych warunkach musialbym jezdzic 3 razy dziennie na myjnie :) no i moze tez dlatego ze na Ślasku auto po 15 minutach stania pod chmurka mozna palcem malowac po lakierze. Na koniec dodam jeszcze ze lakier w fordzie mam dosc twardy dlatego najpierw odkurzam delikatnie dusterem wełnianym a potem QD. Opanowalem to do perfekcji. Wiem co i jak i kiedy i przy jakim kurzu moge uzywac QD a kiedy nie.

No ale nie wazne nie będę wywodami zasmiecac tego postu. Kazdy robi jak lubi a mnie to cholernie relaksuje po zabieganym dniu :)

 

Wracajac do meritum tego testu jestem mega ciekawy jaka trwalosc ma ta powloka. Moze i sam bym sie skusil. Na felgach i plastikach mam juz GYEONA. A po drugie jestem ciekaw czy "pękniesz" i sam czymś pokryjesz auto ;)

 

Zużycie 10ml na auto to jakis kosmos dla mnie. Jak osiagnac takie zużycie ?

Opublikowano

UNC-r przeszedł pierwszy deszcz u Mnie . Dopadła Mnie ulewa na autostradzie , po dojechaniu do domu byłem w szoku , auto czyste - poprostu czyste , zero filmu drogowego , kurzu itp .

 

Nie mam zdjęć bo nie było sensu robić zdjęć czystego auta

Opublikowano

Dannyy88, wiadomo że powłoka nigdy nie da takiego look'u jak np Titanium w 2 warstwach . Jednak śmiało stwierdzam że UNC-r daje bardzo zbliżony wygląd do Zymol'a , jest dla mnie bardzo zadowalający , lakier jest fajnie przyciemniony i wyciągnięte ziarno co na Carbonie czy Concours'ie nie było możliwe do osiągnięcia nie mówiąc już o SV Mirage na którym się mocno zawiodłem ( tylko zapach był boski ) .

 

Podsumowując UNC-r bardziej "mi robi" niż Zymol bo :

1.Daje mocno zbliżony wygląd (do wosku)

2.Mega hydrofobowość

3.Samo-oczyszczanie się

4.Nie brudzenie się ( najłatwiej tak to ująć )

5.Trwałość ( w porównaniu do chodźby nawet Titanium który leżał 3 miesiące )

6.Jest bezobsługowy ( za 2 zł myje auto a bezdotyku i jest po prostu czyste nie muszę co 2-3 mycia używać QD )

 

Nie sądziłem że kiedykolwiek to powiem / napiszę ale powłoka bije woski na łeb na szyje , szczególnie przy autach używanych na codzień . Wygoda bierze górę .

Opublikowano

I dlatego właśnie powłoka jest najlepszym zabezpieczeniem do typowego daily. Jeśli chcemy by Nasz samochód, który jest użytkowany codziennie wyglądał równie dobrze jak ten weekendowy to nie pozostaje Nam nic innego jak zaopatrzyć się w taką małą buteleczkę. Myjąc auto zgodnie ze sztuką i nie dopuszczając do zapchania się powłoki będziemy mieli spokój na długi czas. Natomiast na to Nasze oczko w głowie od czasu do czasu wosk by nie zapomnieć czym jest prawdziwy detailing i jak powinny pachnieć wszystkie kosmetyki :) Mówimy tutaj o sytuacjach gdzie ktoś ma więcej niż jeden samochód w domu, rodzinę na głowie, chroniczny brak czasu i chęć realizowanie jeszcze innych pasji.

Opublikowano

MatthewG, lepiej bym tego nie napisał. Widzę że rozumiemy się w 100%

 

Dlatego też nie wysprzedaje słoiczków bo mam co smarować.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

A jak to jest widoczne że ta powłoka zaczyna umierać po którejś dziesiątce tysięcy kilometrów? Złuszcza sie czy wizualnie jest tak jak z woskiem? Jak rozpoznać wstęp do marsza żałobnego :o Na którymś z wielu testów w sieci widziałem że tworzy coś w rodzaju gumowego płaszcza na aucie eśli tak to moge nazwać :oops:

 

Opublikowano
A jak to jest widoczne że ta powłoka zaczyna umierać po którejś dziesiątce tysięcy kilometrów? Złuszcza sie czy wizualnie jest tak jak z woskiem? Jak rozpoznać wstęp do marsza żałobnego :o Na którymś z wielu testów w sieci widziałem że tworzy coś w rodzaju gumowego płaszcza na aucie eśli tak to moge nazwać :oops:

 

Litości... Co ma powłoka do folii... Może najpierw rozeznanie a później pisanie? Nie ma sensu zaśmiecać forum.

Opublikowano

Jakiej folii? Obejrzałeś ten film i przeczytałeś co sie wyświetlało? Jak byś nie zauważył to właśnie robie rozeznanie ale jak zwykle większość wody w usta nabrała i martwa cisza ...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.